succes sjees. Dat was behoorlijk schrikken denk ik. Hoop dat je er geen last meer van krijgt. Hier vooral last van maagzuur. Hele dag al. bah.
@Emz: Welkom @Sjees: Weeën moeten we nog niet hebben nu, lekker rustig aan doen meid! @Juf: Heel herkenbaar, veel maagzuur. En steeds regelmatiger last van mijn bekken/heupen dat ik niet meer op mijn zij kan liggen in bed. Oh ja, ook weer last van een blaasontsteking Das nou inmiddels de 3e of 4e tijdens de zwangerschap... En ik had er weer geen last van, anders dan wat drukkend gevoel. Fijne dag nog allemaal en lekker rustig aan doen met z'n allen
ben weer bij vk geweest mijn bloedruk was 122/56 en baarmoeder lag 2/3 nx en was 28 cm dus bijna stil gelegen in verhouding met vorige keer. Kleintje was gedraaid nu met hoofdje beneden en al iets ingedaald.hb was goed gluc. ook 4.7. Moet wel echt mijn rust blijven houden ivm. de hardebuiken/ weeen maar dat wat ik had die voor weeen kunnen ook van het indalen zijn geweest hij ligt nu bibi. liever geen auto meer reiden altans max een half uurtje dus alleen kleine stukjes. over 2 weken groeiecho en dan gaan ze meteen kijken hoe het er van binnen uitziet wou ze nu niet doen omdat ze niks onnodig wil prikkelen. ze had ook liever dat we geen sex meer hadden wand ook datt was prikkelen. nu moet ik zeggen dat ik idd. na sex altijd wat gerommel ook had dus ja dat word hand en span werk haha.
Een man met nesteldrang Nou, bij mij heeft het ook toegeslagen, ik bedacht gisteren dat de vloerbedekking op de trap en in de hal er echt niet meer uit zag, dus ik ben gisteren spontaan begonnen met de boel los trekken Sjees, doe je rustig aan! Gewoon plat, de boel de boel laten, je ukkie moet echt nog even blijven zitten hoor!
Hier ook weer controle gehad.. Urine goed.. Bloeddruk 110/60.. Prima dus.. Kindje ligt dwars.. Hoofdje links.. Billen rechts.. Rug naar beneden.. Buik is nu 28 1/4 nx.. Maar wat dat inhoud?? In totaal nu 9,3 kilo aangekomen..
Dat houd in dat de bovenkant baarmoeder op 1/4 ligt vanuit je navel na borstbeen. en in cm van schaambot na bovenkant baarmoeder 28 cm heel netjes dus.
fijn dat de controles weer goed waren! @Sjees sterkte, probeer rust te nemen (zegt er een die daar ook nog aan moet wennen ) Wil vanmiddag even naar t Kruidvat, luiertassen waren in de aanbieding... voor de rest heb ik een 'to buy' lijst gemaakt.... hahaha ook voor het eerst, maar denk dat wanneer ik alles klaar heb staan er ook meer rust komt.... de box is na 5 weken ook zo goed als klaar, hoop dat ik m morgen af ga krijgen..... hahaha ook een werk... steeds max een half uur mee bezig schiet eigenlijk niet op, maar merk dat ik het zo wel zelf kan doen....
Ik kreeg vandaag de bonnen voor de kruidvat producten: fles, zinkzalf, pakje luiers en een shopper (tas). Dus die ga ik vanmiddag halen (is pas 13 uur open hier in het dorp). Er zijn allemaal babyspullen in de aanbieding bij kruidvat. Officieel gaat dat morgen in, maar bij ons ligt het soms al op maandag in de winkel, dus ik ga voor de zekerheid maar even kijken. Ik kon vanochtend mijn ringen niet omkrijgen (doe ik snachts altijd af). Dus mn vingers zijn dikker geworden. Straks maar weer proberen. Horloge heb ik ook een gaatje losser gedaan. Ik heb de laatste dagen dus weer last van maagzuur. Drink bijna alleen maar water en let wel op, maar volgens mij is het niet te voorkomen. Ik heb ook al paar weken last van de onderste rib rechts voor. Daar duwt het kindje steeds tegen aan. Het voelt een beetje als een blauwe plek. Gisteravond heeft m'n vriend ook de armpjes/beentjes voelen schuren langs mn buik. Het kindje kan behoorlijk hard duwen. Mn vriend kan het hartje nu ook horen met zn oor op mn buik. Maar dan duwt het kindje ook vaak tegen zn oor aan. Heel grappig is dat.
@sjees: jeetje meid, heftig. baby moet nog wel even blijven zitten hoor dus rustig aan doen. @juf: jij gaat ook al snel he!! al bijna 32 weken. leuk de tas van kruidvat ophalen. @hier: ik ga ff me buikfoto's spammen. had ik helemaal nog nooit gedaan deze zwangerschap
mooie foto's meis!! @Juf was me aan het afvragen wanneer die bonnen kwamen, maar zal er denk ik nog een weekje op moeten wachten
pamsie,wow mooie buik al zeg! hier mijn afspraken voor vandaag lekker afgezegd,dus heerlijk neits doen!
Pamsie, flink buikje hoor Maar bij jou is het wel de 2e hè? Weet niet wie het vroeg maar hier inderdaad de eerste. Ben ook pas 24 dus vind ik wel netjes zo
Tis dat ik al een luiertas heb maar ik vind die roze van de kruidvat wel erg leuk. Is het handig om er 2 te hebben? (hebbuh, hebbuh, hebbuh!)
Ojah er zijn altijd van die aanbiedingen van zwitsal en pampers luierdoekjes. Zijn die nou echt veel beter als de doekjes van bijvoorbeeld het kruivatmerk of de Aldi?
denk dat dat persoonlijk is ik vind somige de geur echt niet lekker of heel nat dus hier altijd z'n grote doos in de aanbieding gekocht van zwitsal. denk dat je het zelf moet testen wat en welke je fijn vind. Mijn vriendin zweert weer pij pampers.
Moet ik eens even gaan uitzoeken. Ik woon straks 5 minuten van de Duitse winkels vandaan en hun drogist (DM) is heel erg goedkoop. Helaas verkopen ze daar geen Zwitsal mar wel Pampers dus eens even kijken wat die doekjes daar kosten of eventueel hun huismerk.