Mooi buikje pamsie, Hier zweer ik bij de sensitive van pampers, ergens anders kan ze niet tegen., Ik had alles van zwitsal gekocht voor ze geboren was, maar ze kon er helemaal niet tegen, nog veel te veel geparfumeerd. Nu kan ze er overigens wel gewoon tegen nu ze ouder is. Dus nu koop ik maar niets en zie wel hoe hij reageert op de spulletjes van zijn zus. Hier gisteren eindelijk de kamer van ons meisje af, heel erg gaaf geworden al zeg ik het zelf, het is wel geen babykamer maar nog steeds wel heel leuk om te doen. Zal zo eens een foto spammen hihi Nu vandaag de inhoud van de kast op de babykamer uitzoeken en oip zolder doen wat echt meisjes is en zo langzaam kan ik bezig gaan met de komst van ons mannetje. Werd ook wel tijd want de nesteldrang slaat toe hier. Er moeten nog wel wat lijstjes en een klok opgehangen worden maar dat is zo gebeurt
Oh wat een superleuke kamer! dat roze met zilver is echt heel leuk Hemnes kast en commode of niet? Die hebben wij allebei ook. Dat vind ik een mooie set. zo'n bedje zocht ik ook. We hebben uiteinddlijk een bedje met wat dunnere spijlen gevonden (vierkante spijlen, geen ronde). Hier in het dorp is een klein kruidvat filiaal. Dus de mamatas hadden ze niet. Wel de zinkzalf, het flesje en de luiers. De tas moet ik dus nog een keer halen bij een groot filiaal. Al hoef ik die shopper niet per se te hebben hoor. Tassen genoeg hier Ook heb ik de boxtas gekocht en een luieretui (staan beide in de folder, zijn in verschillende kleuren). De luieretui is wel van heel dun materiaal, dus maar even zien hoe lang hij meegaat. Nu wel weer wat last van mn bekken. Ik ben vanmorgen aan het opruimen geweest, dus ik moet nu maar even rustig gaan zitten.
Lekker geshopt dus Juf85, heerlijk hihi, nu heb je het wel verdiend om even lekker niets te doen ! Met een kop thee op de bank... Hij is gaaf he het kamertje hihi, ben er ook trots op Dit ledikantje komt uit de babykamer en de baby krijgt tijdelijk een ledikantje van mijn broer. Als ons dochtertje iets groter is krijgt ze de bedbank van de hemnesserie, die is zo gaaf! Maar ze past nog zo goed in het ledikantje en dit is nog iets vertrouwds dus hebben we deze maar neer gezet.
lara wowwwww wat een buik al,vergeleken bij jou heb ik echt een klein bolletje hihihhih En werkelijk een prachtige warme kamer! Ik al ook een foto spammen volgende week vd kamer voor mijn dochter,wij hebben wel de hemnes bedbank al gekocht dus hopelijk wil ze erin gaan slapen straks,ik wacht nog op de gordijnen dan kan ze in principe over ik ben vanmorgen op de weegschaal gaan staan en ben nu 75 kilo dus 6 kilo aangekomen totaal!
Sjees, schrikken zeg! Doe je rustig aan! Pamsie en Lara, hele mooie buiken!! Wat een onwijs leuk kamertje!! Mooi dat roze met zilver! Ik zat nog steeds te twijfelen over de jongensnaam die we hadden bedacht. Meisjesnaam voelt gewoon goed maar dat gevoel had ik dus niet bij de jongensnaam, nu weer druk aan het nadenken en overleggen Ben nu ook druk bezig met lijstjes van wat we nou nog precies nodig hebben. Net de maxi cosi grondig schoongemaakt en de bekleding in de handwas gedaan (heb de maxi cosi overgenomen van een collega) Heb nu ook zoiets van, zullen we de box maar vast neerzetten haha. Dat had ik eerder nog absoluut niet! Aankomende zaterdag gaan we samen even de stad in om kleertjes en lakentjes enzo te kopen. Nu al zin in!
Ik heb al een buik van mezelf en het is de 2e he Beetletje, leuk nu echt ermee bezig zijn, en straks lekker gaan shoppen.! En de naam , je moet echt het gevoel hebben he anders blijft die twijfel. Succes met zoeken, het is moeilijk he....
wauw wat een gave kamer Lara....Ook wel helemaal mijn stijl. Je buik groeit goed, maar ik las dat ie wel even rustig moet gaan worden/blijven. hier zwitsal of pampersdoekjes. Ik vind de pampersdoekjes wat beter schoonmaken, maar de zwitsal vind ik persoonlijk lekkerder ruiken. Hier van het weekend aan de babywas begonnen. Het kriebelde dus....Zal straks niet vies worden van 10 weken in de kast liggen toch? Net ook controle gehad bij de verloskundige. Bloeddruk en HB goed. De baarmoedermond is ook nog mooi lang en gesloten, dus de krampen doen daar niets mee. Maar de baby ligt dus al wel met koppie naar beneden en ingedaald (nog niet vast natuurlijk). Dat is waarschijnlijk de reden van de voorweeen. Afgelopen vrijdag ook een mooie 3d gehad. Ik zal nog eens wat foto's op onze hyve zetten. en als laatste....ik zit een klein beetje met mijzelf in de knoop, dus vandaar dat ik soms wat minder meeschrijf. Daar heb ik dan even geen puf meer voor. Ik lees wel bijna alles.
Echt een superleuk kamertje. Ik wil ook de Hemnes halen, vind ik net iets leuker als de Hensvik, vind die commode niks. Lara, wat een buik! Tegenover die van jou is die van mij echt niks Net ook even langs de kruidvat geweest. Luiertas was in het echt niet zo leuk dus ben weer heelmaal blij met degene die ik al had. Wel 4 pakjes hydrofielen meegenomen. Was op zoek naar witte, hadden ze bij wibra en zeeman niet en bij Hemavond ik ze duur. Die ni iig in huis. Dat lakentje met die roze bloemetjes ga ik denk ik wel nog halen. 5,99 is niet duur voor een lakentje toch? Dat luiermapje in mijn handen gehad maar weer teruggelegd, zag het nut er niet zo van in. Zit ik daar op de POP-poli (POP staat dus voor persoonlijk ontwikkelings plan kwam ik achter) met een psychiater, gynaecoloog en een kinderarts. Ik vond het al vreemd dat ik naar ziekenhuis Heerlen moest hiervoor terwijl ik in Sittard ga bevallen, maar volgens de vk stond dat er los van en heeft Sittard geen POP-poli vandaar. Na wat algemene vragen en uitleg over zwangerschap en antidepressiva begonnen ze over een stappenplan mbt de bevalling. Dus ik zeg: maar ik ga in Sittard bevallen. Ja maar mevrouw, wat komt u dan hier doen? :S:S:S moet dus toch gewoon naar Sittard hiervoor zoals ik al dacht. Ze hebben daar dan misschien wel geen POP-poli maar ik krijg dan gewoon een afzonderlijk gesprek met de Gynaecoloog, kinderarts en psychiater daar omdat hun me gaan begeleiden bij de bevalling.
POP staat in dit geval voor Psychiatrie, obsetrie en pediatrie. Dat zijn de afdelingen of disciplines die samenwerken om jou te helpen en ja dat kan evt. met behulp van een POP of persoonlijk ontwikkelplan maar lekker handig dat je dus verkeerd doorverwezen was en gewoon naar sittard kan.
@Juf: Hier idd ook de bonnnen van kruidvat gekregen. @Pamsie: Mooie buikfoto's! @Lara: Wat een mooie meidenkamer voor jullie dochter! En ook een mooie buik @Meiden met goede controles: Weer fijn dat alles goed is.
Lara wat een mooie kamer en wat groeit je buik!! Hier nog niks van kruidvat maar dat zal dan wel snel komen vandaag een flinke harde buik gehad, mannetje moest op de rotonde in de remmen omdat een vrachtwagen zo vlak voor onze neus de weg op reed, we stonden nog net op tijd stil.. zeker 10 minuten krampen gehad. nu weer rustig op de hik na bij ukkie..
Dat klinkt inderdaad logischer die betekenis Ik mag trouwens gewoon borstvoeding geven, mijn eigen psychiater zei van niet dus daar had ik me al op ingesteld, ben wel blij dat het nu toch mag al weet je nooit of het gaat lukken of niet.
tetta,heel fijn dat ze je zo goed begeleiden en een plan opstellen wel enorm stom dat ze je naar sittard lieten rijden zeg. heb net lekker in bad gelegen,mijn buik is nog steeds erg gespannen en voelt allesbehalve fijn aan maar heb geen voorweeen meer gehad gelukkig,ik ga morgen wel even vragen waar dat andere gevoel dan vandaan komt en waarom het neit wegtrekt,want vind t knap irritant,als ik lig gaat t wel goed maar zodra ik iets doe zoals ergens heen lopen in huis maakt neit uit dan is het direct terug en voelt als een strakke zware band om mijn buik,die blijft aanhouden tot ik weer 15 minuten lig.