november mama's 2011 Deel 3

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by moontjemoon, Aug 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

Mar 24, 2011
    1,275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    ooo ben een porsje verkouden niet leuk traanogen en snotteren denk dat de herfst begonnen is zo de verwarming maar aan bbbrrrr.

Over de voor weeen die ik af en toe heb maak ik me niet super zorgen zolang ze onregelmatig komen en snel afzwakken bij rust. bij Chayenne ook vanaf de 30/32 weken voorweeen en ze kwam pas met 42 weken dus ja laat maar rommellen. de hardenbuiken vind ik zelf irritanter maar goed we houden rust he!

verder zag ik weer leuke kamertjes hier en op hyves leuk en mooie buikjes!
    Goeie controles ook super!

2. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    goedemorgen meiden....

vandaag veel last van bekken, kan bijna niet lopen. Komt denk ik omdat ik gisteren 3 ikeakasten in elkaar heb gezet en een muur geschilderd, iets te veel tegelijk denk ik...

3. Beetletje

Beetletje Bekend lid

Feb 28, 2011
    624
    0
    0
    Succes met verhuizen Truuske!!

We zijn het weer eens over de jongensnaam!!! :D Dit voelt echt goed :)

Voelde me net ineens helemaal niet lekker worden. Mn schouders leken wel helemaal vast te zitten en een harde buik. Even een stukje gelopen en nu gaat het weer wat beter.

4. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

Jan 9, 2011
    1,234
    0
    0
    Rotterdam
    Veel succes met verhuizen Truus en Nikki...!

Hier vanmorgen controle gehad. Bloeddruk was 110 over 80... Das voor mij echt een uberhoge onderdruk, haha! (ligt meestal tussen de vijftig en 60 nl.) Maar uiteraard een prima bldr.
    Ik ben nu 5 kilo aangekomen, vind het erg netjes...
    Ik heb mn urine laten controleren en daar bleken teveel wiite bloedcellen in te zitten (?)... Dus gelijk ook even met urine naar de ha, die vond het wel wat verhoogd maar geen reden tot een kuurtje... Whatever... Ik houd t gewoon goed in de gaten en als ik er meer last van krijg ga ik gewoon weer met een bekertje richting ha...
    Bekken gaat ronduit KL*TE... Ik heb t goed besproken vanmoregn en ga haar twee adviezen opvolgen. De eerste is meer rust pakken, dus ik moet zo mijn directrice maar eens gaan bellen maar zie er een beetje tegenop...:)
    En de tweede is: KRUKKEN...:$ Ik heb ngo nooit op krukken gelopen, vind het maar raar voelen, maar t verlicht wel bij elke stap, dus tja, het is niet anders...:(

Jeetje zeg, alweer Mei-mama's! De tijd vliegt inderdaad!
    Trouwens, supergave meidenkamer die foto die ik langs zag komen!
    Meiden die nog controles hebben vandaag, succes weer...!

5. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

Jan 9, 2011
    1,234
    0
    0
    Rotterdam
    @ Salcia: FOEI!!!
    @ mvC beterschap
    @ beetletje: he bah, fijn dat een stukje lopen hielp...

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    beetletje oei dat klinkt niet fijn neem je rust

hanna pas op jezelf en hou je bloeddruk in de gaten vooral in combi met die eiwitten

moet straks ook even overleggen of ik nog weer voor een glucose test moet, want dat is met 19 weken gedaan en ze wilden dat 10 weken later herhalen, dus even kijken of ze er nog zo overdenken

7. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

Oct 20, 2010
    1,033
    0
    0
    NULL
    @Emz : welkom! Wanneer ben je uitgerekend?

@ Pamsie: Mooie buik zeg!
    @Lara1: idem mooie buik.. en wat een leuk kamertje. Lekker girly :)

8. tetta

tetta Fanatiek lid

Apr 19, 2011
    3,430
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sansky: heel leuk kamertje. Ben zelf niet zo van de Nijntje/Disney/tekenfilmfiguren maar ik vind dat je het toch nog redelijk rustig hebt weten te houden ookal zie je nijntje overal in terug. Dat gaat normaal niet zo makkelijk.

Hier vannacht wakker geworden van de zuurkool die me omhoog kwam, misschien niet zo slim geweest om dat te eten, wat en vies gevoel. Na 2 Rennies en een extra kussen onder mijn hoofd ging het gelukkig weer.

De Gynaecoloog vond trouwens aan de hand van de metingen van de vk dat mijn baarmoeder erg groot was :S Hij zei ook: Ja ik lees alleen wat hier staat, ik zie het nu niet want je buik zit achter de tafel. Niet dat ie even kijkt dan hè :S Maar kan me er weinig bij voorstellen aangezien mijn buik juist klein is.

9. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ik heb nog steeds geen uitslag van de GTT test...hm

wel net behang besteld en verf gehaald...als het goed is is de aannemer straks klaar kan ik gaan soppen en dan verven.

10. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    2,410
    0
    0
    friesland
    Ik heb geen rust in m'n kont!!! Zou het rustig aan doen vandaag, maar wil niet lukken! Heb de badkamer al helemaal schoon gemaakt (je moet toch wat als zoontje in bad zit), en gestofzuigd, even naar de bouwmarkt en in het nieuwe huis gekeken. Mijn vader is nu een wandje aan het zetten...

Dus nu ff rustig op de bank liggen, vanmiddag komen mijn opa en oma ff in het nieuwe huis kijken. Leuk, steeds al die mensen over de vloer, maar wel een gevlieg.

Ga nu ff op de bank liggen!!

11. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

Oct 20, 2010
    1,033
    0
    0
    NULL
    @Truuske & Nik: Succes met verhuizen & inpakken
    @ Hanna: Geen idee wat het inhoudt te veel witte bloedcellen.. maar klinkt niet best :(... En pak je rust! Succes met het gesprekje met je directrice. Hoop niet voor je dat je hele dagen op krukken moet lopen..

Ik heb mij sinds vandaag ziek gemeld om mijn rust te pakken. Gisteren op het werk was het weer hectisch en stress. Veel spoed dingetjes en ik merkte het gelijk weer :(. Vandaag met mijn werkgever gepraat waar ik ook tegenop zag. Vannacht niet goed geslapen daardoor. Maar gesprek liep goed. En vrijdag gesprek met arbo arts

12. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

Oct 20, 2010
    1,033
    0
    0
    NULL
    @Skansky: Mooi kamertje! Leuk nijntje thema:). Gaaf die lamp!

13. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Geen idee, zhet is alweer even geleden dat we ze hadden.
    Kan het voor je navragen, maar duurt even eer ik antwoord heb vrees ik.
    Heb je een Prijsmepper in de buurt? Dat is een outlet van Kruidvat en Trekpleister, soms vind je daar vaak nog leuke dingen en dan goedkoper als bij ons in de winkels!

14. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

Jan 9, 2011
    1,234
    0
    0
    Rotterdam
    Goed zo Stroopwafel...! Rustig aan...

15. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

Jan 9, 2011
    1,234
    0
    0
    Rotterdam
    Ricmar: is dit een hoge bld dan?? Weet jij hoe hoog onderdruk mag zijn? Suc6 dalijk

16. katemans

katemans Fanatiek lid

Dec 27, 2010
    1,446
    0
    0
    hee meiden

zag een mooi meiden kamertje voorbij komen, zal es van de week foto's van die van ons maken (is alleen niet zo spectaculair.....)

@Truuske, succes met de laatste loodjes voor de verhuizing.... denk dat je heeeeeeeeeel blij bent als we een week of 2 verder zijn ;)

Meiden met harde buiken, doe rustig aan!!

Vanmorgen voorlopig laatste fysio gehad, zolang ik me koest hou moet het goed gaan.... nu maar even op de bank liggen..... dochterlief is nu toch tv aan het kijken.....

Hebben er trouwens meer meiden last van misselijkheid??? heb de laatste paar dagen behoorlijk last van misselijkheid......

17. Sjees

Sjees Niet meer actief

Hanna,dank je,tis eker niet leuk dit maar ja hopelijk zing ik het de komende 10 weken nog wel uit zo.

Ricmar,oh gatsie lekkage dat vnd ik altijd zo iets verschrikkelijks en maar zoeken waar t afkomt en dan soms je halve huis meoten slopen om het te maken,succes vandaag!

Miepske,wat een rotgevoel is dat he? Weet jij ook niet wat het is? Het zijn niet de banden want dat is toch de zijkant van je buik? Ik heb er ook moeite met eten door,zit na een halve boterham al heel diep te zuchten om lucht te krijgen voor me gevoel en moet contineu naar de wc door de druk op mijn blaas.

Salcia,ja daar zal t wel van komen hihih doe dan vandaag en morgen maar even extra rustig aan!

Truuske en Nikki ,heel veel succes met verhuizen,dat alles maar voorspoedig mag verlopen!

Hanna,jemig zoveel pijn in je bekken sterkte meid!

18. miepske

miepske Actief lid

Sep 2, 2010
    396
    0
    0
    Herkenbaar, wordt er kortademig van. Als ik rechtop zit moet ik regelmatig voetjes naar beneden duwen die zich afzetten tegen mijn middenrif. Wat dat bandgevoel is weet ik ook niet, ik zal het volgende week even vragen.

Ik was vanochtend heel even in de bouwmarkt, heb me echt de gangpaden moeten doorslepen om het weer naar de auto te redden, had het gevoel dat ik door mijn benen zou zakken.

19. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

Feb 28, 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    vandaag vk geweest weer helemaal goed gekeurd..

ze kon alleen niet verklaren waarom ik z'n druk op mijn schaambotje had en rond de lies... heb daar z'n druk en soms een hand of een been wat naar buiten wil komen word er gek van...

volgens de oma van mijn man..en als die zulke dingen zegt gebeurt het 9 van de 10x ook... haal ik de 8maand zwangerzijn niet.. wordt ze voor de 8maand geboren... dus mijn man keek me met een overdreven lief hoofd aan of ik toch echt me gat in die bank wil houden:D:D

en omdat het al 2 dagen onzettend vroeg dag was ga ik ff lekker een tukkie doen.. ben gesloopt pff

20. Beetletje

Beetletje Bekend lid

Feb 28, 2011
    624
    0
    0
    Hanna, rustig aan blijven doen! Lijkt me wel raar inderdaad om ineens met krukken te lopen maar als het helpt waarom niet!?

Stroopwafel, goed dat je je ziekgemeld hebt. Aan je zelf denken nu!

Share This Page