november mama's 2011 Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door moontjemoon, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjees

Sjees Niet meer actief

MvT,fijn dat je weer bent goedgekeurd! Wel raar dat gevoel.,ook een heel drukke beeb misschien?

heb met de vk gebeld en mag om kwart over 6 komen

2. miepske

miepske Actief lid

2 sep 2010
    396
    0
    0
    Ben benieuwd wat haar verklaring is sjees!

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hier weer goedgekeurd, beeb ligt nog in stuit.
    bloeddruk netjes wel bloedprikken vrijdag en glucosetest, vandaag wel al urine ingeleverd ivm harde buiken..

4. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Oh oh... Heb net iets ongelooflijk doms gedaan!

Was cake aan t bakken en heb van t beslag gesnoept.. Dat is zo lekker!
    Maar daar zitten rauwe eieren in!!! Helemaal niet over nagedacht! :)

5. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Zit me trouwens mateloos te irriteren aan as the world turns.. Daar is iemand 6 weken zwanger.. Ze heeft kramp en moet 2 dagen in bed blijven liggen.. En ze is ergens anders dus blijft ze bij hun.. Pff alsof je dan niet gewoon naar huis kan in t zelfde dorp!

6. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Oh, beebje gauw aansporen om te draaien! Fijn datalles goed is...
    Wat is jouw blddr??

7. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Hahaha! Nog een ATWT verslaafde! Ik zit ook te kijken, gaat inderdaad Nergens over dit... En nu gaan ze ook nog naar de winkel voor cafeinevrije chocomelk:( PROEST!

8. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Oh ja.... ! Maar dat is wel t lekkerste aan de hele cake tenslotte:p...

9. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Haha idd. Maar voel me best dom..

En die choco ja.. Pffff ik eet gewoon lekker chocola hoor! Hihi zeker verslaafd. Nog tot februari.. Dan is t schijnbaar afgelopen..

10. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Ik moet me dan echt inhouden! Is zo lekker.
    Maar een klein beetje kan heus geen kwaad hoor lijkt me!

11. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Die witte bloedcellen zitten geloof ik altijd in een bepaalde mate erin, maar nu dus wat teveel, kan duiden op blaasontsteking, maargoed, bij de ha vonden ze het gehalte niet op een blaasonts wijzen... Dus volgens mij is het niet iets heel bijzonders hoor...
    Thanks verder... Blijf jij voorlopig maar lekker een paar daagjes rust nemen vj werk!

12. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Ben er nog nooit ziek van geworden.. Dus dat hopen we dan maar..
    Ben nu groene thee aan t drinken.. Miss. Reinigt dat wat haha

13. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sansky: Ik was net bij de Prenatal om de blije doos op te halen en daar zag ik je Nijntje lamp staan. Heb je daar echt 200 euro voor betaald? Dat vind ik echt heeeeel duur! :$ Schrok ervan.

Blije Doos trouwens leuk. Wel veel foldertjes maar ook veel bruikbare spulletjes. Zaten zelfs 2 blikjes Bavaria 0,0 in :D

14. zeeuwsmeisje81

zeeuwsmeisje81 Actief lid

13 dec 2010
    261
    0
    0
    hallo all,

is weet te lang geleden dat ik online was, maar bij deze !

hier alles op de bekken na nog steeds toppie

6 september een groei echo.
    kamertje staat en nu een lijstje aan het maken wat er allemaal nog gekocht moet worden...:$

heb het idee dat ik nog zoveel nodig heb en halen moet ....
    hihi , de nestel drang is al een beetje op gang aan het komen geloof ik hihi

15. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    mm nee heb hier geen trekpleister en ook geen prijsmepper. missn in almere wel. zal ff zoeken online:p

16. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    haha lol, ik kijk het soms als ik tijd heb:p gaat het over uhh moeder van liberty?

17. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Nikkijane: Het moet inderdaad fijn zijn dat je eerder kan verhuizen. Zou toch niet fijn thuis zitten denk ik, helemaal met in mijn achterhoofd dat tweelingen vaak wat eerder komen. Nu kan je alles klaar gaan maken.

@Salcia: Dat is inderdaad een beetje veel gedaan ;) Nu lekker rust houden meid!

@MvT: Eens zien of de oma van je man gelijk krijgt.

Fijn dat iedereen weer goede controles had.

Ja meiden, we denken dat we nog alles kunnen, maar onze lichamen gaan nu toch echt aangeven dat we rustig aan moeten doen helaas. Hier gisteren en vandaag teveel gewerkt en vandaag veel harde buiken gehad, morgen dus maar even rustig aan doen.

Nog meiden die DE tip hebben tegen pijnlijke heupen/bekken bij liggen in bed? Ik slaap al met een kussen tussen mijn benen maar steeds regelmatiger wordt ik wakker dat ik echt niet meer op mijn zij kan liggen van de pijn en eigenlijk dus alleen maar plat. Daarna maakt het de rest van de dag ook niet meer uit of ik op de bank zit of een stoel, maar blijf ik last houden.

18. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant

19. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    hoi dames ik kwam weer even langsgespiekt! zie dat jullie weinig kletsen nu! allemaal aan heet poetsen geslagen ? ;)

even vraagje... truuske.. wat ik zo opmaak uit de tekst is dat jij bij kruidvat werkt.. kun jij mij dan vertellen of de kv2v5 testen echt een leveringsprobleem hebben zoals bij elke kv word verkondigd of is er gewoon een hele lading teruggehaald uit de schappen? want het is echt van de 1 op andere dag gebeurt haha ;) baal er behoorlijk van want heb testjes nodig!!

20. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    MVT & Ricmar: fijn dat alles goed was :)

Cass: ik weet niet of je cake beslag zelf hebt gemaakt of uit kant en klare pak. Maar zit in de pak niet eipoeder in ipv echte eieren? ik weet het niet zeker!

Deel Deze Pagina