november mama's 2011 Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door moontjemoon, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    Kan wel mischien is de kleine gedraaid bij mij is de buik ook iets gezakt de kleine is gedraaid en iets ingedaald. Chayenne lag met 32 weken vast in bekken dus kan makkelijk dan nog 10 weken duren!

2. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    De Psychiatrie Obsetie en Pediatrie poli, had daar een afspraak omdat ik antidepressiva slik.

3. mamavanchayenne

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    Tuurlijk mag je weer meeschrijven!
    Ik vind 7 a 8 wel veel maar doen ze pijn??? bij twijfel zou ik altijd bellen beter voor niks als te laat!

4. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vanmorgen maar even een kopje thee gepakt ipv cappuchino. Had het idee als ik cappuchino ging drinken dat het weer eruit zou komen. Slijm in mijn keel en inderdaad kokhalzen.

5. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanaf wanneer moet je eigenlijk klossen onder je bed?

6. mamavanchayenne

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    Hier goed geslapen vanacht, chayenne is op de psz die gaat lekker pannenkoekenbakken zit nu een extra ochtend in 3+ groep en daar doen ze echt zo leuke dingen!
    verder alles goed hier nog wel veel traan ogen maar minder lat van keel en neus gelukkig.
    Gister die tas voor aan de box gekocht vandaag al wat speelgoed er in straks de rest uitzoeken.
    Heb nu geloof ik alles af op chayenne der kamertje na en als die af is de laatste dingen aan de babykamer heb gezegd dat uiterlijk begin oktober af moet zijn.
    moet nog wel wat dingentjes kopen maar dat komt wel en dan wat dingen wassen.

7. mamavanchayenne

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    In principe dacht ik uiterlijk week 37 maar ik had ze eerder was zo fijn met in en uitstappen op gegeven moment.

8. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Tijdens de zwangerschappen van de vorige twee zakte mijn buik ook wel op een gegeven moment en weet ook dat het niets over de bevalling zegt, (13 dgn en 11 dgn later dan de uitgerekende datum zijn ze geboren) maar vind het zo vroeg met 28 weken... Bij mezelf en anderen in mijn omgeving was het pas na de 32-34 weken.

Tuurlijk kun je weer inspringen!!

9. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    nieuwe mijlpaal....laatste trimester...dus tijd voor nieuwe foto. Buik wordt eindelijk strakker en boller doordat alles hoger zit

10. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

klossen zou ik eerlijk gezegd niet meer weten, maar volgens mij al iets eerder dan 37 weken. Hebben een boxspring die niet verhoogd hoeft te worden omdat deze al zo hoog is en ons vorige bed mocht ik niet in bevallen omdat het een waterbed was, dus toen heb ik een bed in de logeerkamer gezet waar mijn vader verlengde buizen onder gemaakt had (was een stalen frame).

11. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    die klossen wordt echt gedoe, ons bed staat al niet zo stabiel op stalen pootjes (electrische lattenbodem) en kamer erg klein dus bang dat ik tenen ga stoten .

12. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zat te denken om het dan meteen met verhuizen te doen. Wij hebben ook een boxspring, zou dat dan hoog genoeg zijn?

13. Sjees

Sjees Niet meer actief

Pamsie,ik mag t afkloppen,hoef er nog maar 1 x per nacht uit om te plassen.
    Lijkt me erg vervelend als je er zo vaak voor uit moet.

Salcia,doe je rustig met al dat geschilder van je??

Moontjemon,knuffel,vervelend dat je niet lekker in je velletje zit

Miepske,ze weet t niet,het kan een teken zijn van hoge bloeddruk maar die van mij was keurig 120/65 dus daar kwam t niet van,ik vroeg of ze het niet vaker hoorde en ze zei ja,en die mensen moesten ook veel rust houden maar verder geen idee wat t nu precies is,ik vermoed zelf dat je spieren zo strak gaan staan door alle harde buiken contineu dat je die spanning blijft voelen,ik heb namelijk gisteravond aan mijn man gevraagd of hij heel stevig mijn rug en zijkanten wilde masseren en dat verlichte echt een stuk,had direct meer lucht.
    Banden waren het trouwens niet die zitten op andere plek en dat heeft ze getest door erop te drukken.

Mammi,wat vervelend dat jij ook zoveel last van harde buiken hebt,hier ook,en het enige wat werkt is rust houden en dan dus echt veel liggen,werk je nog? Anders misschien even stoppen en kijken hoe het dan gaat?
    En als er regelmaat in de buiken zit,dus stipt elke zoveel minuten,de vk bellen want dat is niet goed! Sterkte ermee

Tetta heb eigenlijk geen idee wij hebben het bed hoog gelaten na mijn laatste bevalling dus hier is ie nog steeds op klos hoogte,ivm mijn bekkenklachten.Maar ik dacht uiterlijk met 37 weken.

14. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil ook zo'n leuk buikje :(

Mijn moeder heeft voor me geboden op een babykamer die ik nu voor een prikkie kan krijgen. Maar er zitten een paar lelijke houtaccenten aan (rest van de kamer is wit) heeft iemand van jullie ervaring met overschilderen?

15. Mammi

Mammi Actief lid

12 mrt 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks voor het vernieuwde welkom :D

Sjees, jij dus ook de harde buiken. Ik werk nog wel ja, drie dagen, en wil dat eigenlijk nog wel even volhouden. Probeer ze nu wat minder vaak te krijgen met een zakje magnesium extra, mocht er twee per dag nemen en tot nu toe maar een genomen ivm diarree bij twee, maar nu toch maar proberen. Volgende week vrijdag heb ik weer controle bij de gyn en dan maar even overleggen. Het lijkt wel of het eerste uur het gewoon meer was, omdat ik dan druk ben met uit huis komen, de kleine naar de creche, naar het werk gaan. Het tweede uur al wat minder en nu nog minder...bij 6-7 per uur moet je je pas zorgen gaan maken toch? Werk jij niet meer?

Salcia, wat een mooi buikje!

16. Mammi

Mammi Actief lid

12 mrt 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    mamavanchayenne, de harde buiken doen geen pijn nee. Ik hou het nog even in de gaten, maar denk dat het begin van de dag gewoon erger is ivm drukte. Lijkt nu alweer minder te worden...

17. miepske

miepske Actief lid

2 sep 2010
    396
    0
    0
    Ik vond het maar niets, in het boekje van de vk staat dat het op 90 cm moet, in het boekje van de kraamzorg 80... en ik ben nog geen 1.60. Toen we vorige keer het bed op klossen hadden ben ik 2 keer uit bed gevallen 's nachts omdat ik bij het uit bed stappen net niet goed op het inklimkrukje stond. ;) Klossen zijn toen snel weer weggehaald en pas toen de bevalling zich echt aandiende heeft mijn man de klossen er weer onder gezet. Na de bevalling was het ook rampzalig omdat ik allerlei kunsten moest uithalen om in en uit bed te klimmen...niet echt prettig na een pittige bevalling.

Ik heb een 2 persoons logeermatras op zolder liggen, als ik die er bij op leg kom ik aan 70 cm, denk dat ik maar ga vragen of dat hoog genoeg is. Lijkt me niet de bedoeling dat ik straks met een gekneusde enkel in het kraambed lig omdat het bed te hoog was voor mij om fatsoenlijk uit te klimmen :)

Bloeddruk is het bij mij ook niet, die is ongeveer even hoog.
    Oja, rust houden, dat was ik vergeten afgelopen dagen :) Maar alle vloerbedekking is nu wel van de trap... stomme nesteldrang. :p

18. Mammi

Mammi Actief lid

12 mrt 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babykamer: ik heb nog helemaal niets klaar! Maar wij willen de baby eerst bij ons op de kamer en als het dan doorslaapt bij zijn/haar grote zus. Moeten nog even een nieuw bed voor onze dochter kopen, zo eentje die we kunnen omtoveren tot peuterbed. Dan kan haar ledikant bij ons op de kamer en kan ze ook vast wennen aan de nieuwe situatie. De box laat ik haar ook al niet meer in en die ga ik komend weekend omhoog schroeven en 'inrichten' voor de baby. Dan went dochter ook alvast dat haar speelgoed er niet meer in ligt en zij er niet meer in kan.

19. Mammi

Mammi Actief lid

12 mrt 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miepske, hihi, dat lijkt me ook niet de bedoeling! Je moet met die dikke buik toch wel enigszins fatsoenlijk uit en in bed kunnen...

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    ik heb ook een boxspring maar die is niet hoog genoeg. hij moet uiteindelijk 70 cm zijn. maar die van ons is maar 50 cm ofzo.
    je moet meten vanaf de rond tot bovenkant van je mattras.

en even bij je vk na vragen hoe hoog hij bij jullie moet zijn. volgens mij is die 70 cm wel aardig landelijk maar ik heb ook wel eens 80 cm gehoord.

Deel Deze Pagina