november mama's 2011 Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door moontjemoon, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @nikki: vorige week laten controleren, gelukkig geen blaasontsteking. Ha wilde voor de zekerheid checken want schijnbaar kan t in combi zijn met harde buiken. Maar toch bedankt

Ik ga nu lekker naar bedje toe, morgen weer vroeg op. Welterusten

2. Mammi

Mammi Actief lid

12 mrt 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, en als je telkens wat vocht verliest, heel weinig, en twijfelt, zeker even bellen. Er is zo een klein testje te doen om te zien of het urine of vruchtwater is....

3. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Wow! Er steekt hier gewoon een voet uit m'n buik! Echt een bizar gezicht! Zit vol verbazing naar mijn eigen buik te kijken. Je ziet echt helemaal een afdruk naar buiten komen!

4. Mammi

Mammi Actief lid

12 mrt 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mvt, misschien drukte de baby daar bij de kassa plots heel hard op je blaas waardoor je dat gevoel had. Ik heb het ook al wel gehad, zo uit het niets, hoppaaaa....

5. Mammi

Mammi Actief lid

12 mrt 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi, gek he!? Ik heb ook steeds een uitstekende bult aan mijn rechterkant....denk een kontje ofzo....

6. juf85

juf85 Niet meer actief

Ja hier ook uitstekende delen. Ik had steeds van die punten op mn buik. Heel maf.

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hier geen punten wel een dikke bobbel, maar placemta ligt aan de voorkant dus verwacht ook geen uitstekende voeten

8. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad

jeetje dit zou mijn bericht kunnen zijn. Lotte loopt ook al een week te spoken. dat breekt je echt op.
    sterkte meid, hopelijk slaapt ze gauw weer goed.

9. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    dat hoeft niet, een vriendin van mij had een scheurtje in haar vliezen waardoor het er steeds in kleine beetje uit kwam.

maar over het algemeen is het idd zo dat er geen houden aan is. maar goed de kans dat je vliezen breken is niet zo groot.
    maar 10 procent van alle bevallingen begint met het brengen van de vliezen. waarvan 8 procent s'nachts breekt.

10. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    meiden wij gaan naar bed.

we gaan dit weekend naar vlagtwedde voor een familie bbq. en we blijven daar slapen aangezien het toch een rit van 2 uur is en ik dit niet meer ga trekken s'avonds om 10 uur ofzo.

ik weet dus niet of ik er dit weekend nog ben.

trusten

11. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    hoi allemaal

ik heb een paar hele drukke dagen gehad en echt nauwelijks nog fut voor andere dingen.
    na die dagbehandeling gister was ik zo moe, dat ik erg veel heb geslapen. ik hoop morgen uit te kunnen slapen en daarna weer wat meer actief te zijn met alles.
    ik heb net even 2 uurtjes geslapen toen ik van me broer terugkwam en duik er zo weer in.
    truste allemaal en als ik weer een beetje bij ben, zal ik weer vaker gaan posten enzo

12. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Hoi!
    Ik moet voor mijn gevoel ieder half uur plassen.. Nu tips gekregen over hoe ik mijn blaas goed kan legen... Dat scheelt al iets..

Nog geen last van uitstekende ledematen haha.. Heb ik nog teveel vet voor denk ik :)

Weltrusten allemaal!

13. Sjees

Sjees Niet meer actief

MvT, als je op je hand blaast terwijl je ligt,met een handdoekje onder je bips zeg maar,komt er dan vocht uit? Dit is een makkelijke zelftest.. ik kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent.

Lara mijn dochter is 20 maanden,als t niet lukt met t bed dan gaan we ook een ledikantje erbij aanschaffen hoor,maar vind wel dat we het even meoten proberen,want ik weet gewoon dat ze altijd echt even tijd nodig heeft als dingen veranderen,tis nogal een gevoelig meisje.

Vruchtwater ,als de baby al is ingedaald gedeeltelijk of helemaal dan houd het hoofdje het vruchtwater tegen dus is het mogelijk dat je af en toe maar kleine scheutjes verliest,zo ben ik ook mijn vruchtwatrer verloren bij de eerste had gewoon steeds een beetje vocht in mijn broekje en ze dachten dat het urine was tot ik kindje niet meer voelde een echo kreeg en bleek dat ik echt haast geen vruchtwater meer had en de kleine dus moest komen.

Pamsie jij ook sterkte met je spokende kindje,

Uitstekende ledematen hier ook,heb een ultradruk beebje voor mijn gevoel slaapt t nooit,mijn buik maakt constant golf bewegingen,kindje draait ook constant rond dan weer kont boven en dan weer benee,en regelmatig grote bobbels her en der uit de buik,erg grappig gezicht maar soms vind ik t ook wel beetje pijnlijk.

14. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    gister verjaardag van vriendin die vertele dat ze bijna 7 weeken zwanger is zo leuk eigenlijk wist ik ht al hihi voor gevoel. andere vriendin is nu met de 3de ivf bezig heeft 1 kindje vvan de eerst poging die is bijna 4 alle trugplaatsingen van de ingevroren eidjes mislukt bij tweede was het wel raak maar miskraam toen weer alle terugplaatsingen mislukt nu poging drie zo spannend. Hopelijk zijn we dus nog ff met zijn drieen zwanger.

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hier vanmiddag even spannend geweest had wat oud bloed in mij inlegkruisje.
    geen idee waar het vandaan kwam.
    nu een paar uur later niks meer, maar hou het wel in de gaten uiteraard..

16. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Spannend Ricmar! Misschien ook wel een onderdeel van de slijmprop?! Hou het maar in de gaten en als je het niet vertrouwd bellen He?! Verder ook klachten?!

17. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    Met jou kOrte baarmoedermOnd zou ik hier wel cOntact met de gyn Over oPnemen ricmar. Voor de zekerheid.
    Hoe is het met mvt nu?
    Ik heb trouwens ook wel meer vocht welles en slijm nu. Verder een kindje wat ik heel laag voel en dat Is gevoelig en soms lastig met Overeind komen

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik heb geen korte baarmoedermond hoor,tenminste niet dat ik ooit heb gehoord, nu is het ook weer weg.
    en verder geen klachten.
    toch de hele dag wel gewerkt.. zie het wel even aan..

19. Emz81

Emz81 Lid

24 jul 2011
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo moest even bijlezen hier, waren een weekje op vakantie!

Wel "fijn" om te lezen hoe iedereen wel last heeft van kwaaltjes e.d, voel me iets minder eenzaam haha.
    Ik heb eigenlijk een prima zwangerschap tot nu toe, alleen in het begin wat misselijk geweest. Nu merk ik wel dat ik wat meer last krijg van maagzuur, soms harde buiken maar er gaan ook dagen voorbij dat ik ze helemaal niet heb? Dus maak me nog niet zo'n zorgen daarover, al vind ik het wel een vervelend gevoel.Verder is het een heel beweeglijk kindje, vind het soms bijna eng worden zo hard zit het te trappelen haha. Vooral vervelend als je net lekker wilt gaan slapen, verder zal het wel een goed teken zijn ;).

Ik begin maandag weer met werken, ben benieuwd hoe dat zal gaan. Heb vrij intensief werk ( geef zwemles), dus zal wel pittig worden. Verder vroeg nog iemand wanneer ik ben uitgerekend, ( 28 november), dus ik denk dat het een decemberkindje gaat worden. Ik heb al een zoontje van 8 en die was ook twee weken te laat ;).

Over mezelf verder:

Ben alweer bijna 11 jaar samen met mijn vriend, niet getrouwd, samenwonend en we hebben samen al een jongentje van 8.
    Woon in het " hoge noorden" (Friesland) en geef zwemles.

We hebben de babykamer nu bijna af, dus zal em binnenkort wel even showen. Meubeltjes worden nu nog inelkaar gezet en dan zijn we daar mee klaar, geeft toch weer een stuk rust!

20. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Hej emz! Ook uit Friesland! Leuk?! Ik woon in Drachten! ;)

Deel Deze Pagina