November mama's 2012 deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Thea23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Behappy

Behappy Niet meer actief

@jel suc6 bi jde HA, hopelijk heb je dan wat meer duidelijkheid.

-
    wat een heerlijk weertje zeg !!
    OHJAAA & HAPPY B-DAY 2 MYSELF !! ben eindelijk geen tiener meer haha YEAH .

2. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    goedemorgen!

17 weken vandaag!
    Nog precies 3 weken tot aan de 20 weken echo! Maar ben wel superblij dat we nu al weten wat het wordt ;)

@jel: Is het zo dat je nu een verhoogde kans hebt op een nieuw infarct of is het gewoon domme pech geweest? Ik kan me heel goed voorstellen dat je hoopt dat ascal werkt om dat te voorkomen, ik zou er ook alles voor over hebben hoor, mits het verantwoord is natuurlijk. Succes bij de ha!

@Joyce: hopelijk werkt de ceasar therapie voor jou. Ik heb het ook ooit gehad voor rugklachten, maar ze willen daar vooral je houding aanpassen en tips geven ter verbetering, maar als jij daar zelf niet consequent genoeg mee omgaat (wat ik dus heel moeilijk vond) dan werkt het niet echt fantastisch is mijn ervaring...:)

@maytje en andere wavers: jeuj!

@dromen: hier ook heel erg vannacht! Ik geloof dat het wel echt bij de zwangerschap kan horen ;)

3. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    goedemorgen! eindelijk het werkweekend erop zitten en spring hier dus weer in :)

@jel, wat vervelend dat ze niet op 1 lijn zitten..dat gebeurt wel vaker bij gyn's en doktoren..hopelijk word je van de HA wat wijzer.

@be, happy birthday!

@etenswaren, hier van alles en nog wat door elkaar! maar kleine beetjes steeds..

@ rug en bekkenklachten..hier ook vervelend aanwezig..gelukkig is het nog wel uit te houden en nu ik met voedingskussen slaap ook beter als ik 's ochtend wakker word.

@wave, hier de 14 weken wave! jeej!

@hier, verder weinig nieuws, alles gaat goed. Net de 20 weken echo ingepland. en meer mensen raden nu ook dat ik zwanger ben..wel erg leuk! echt een buikje..

4. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    @suus, ook wave voor jou!

@dromen, hier ook...veel en heel raar! snap er vaak niks van :D

5. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Dan kan ik je nog 1 tip geven. Ik had dat ook als teveel tandpasta achterin m'n keel gleed dat ik moest kokhalsen. Toen ging ik tijdens het poetsen met mijn hoofd boven de wasbak hangen zodat het tandpasta uit mijn mond liep en niet richting mijn keel.

6. Behappy

Behappy Niet meer actief

@isis
    Thanks !

@etenswaren ook van alles door elkaar..
    ben gek op kaas met jam -_- en nou is mijn kaas op haha

7. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    jel, alle tenen eraf? Ow dan had ik niet goed gelezen. Neej dan weet ik ook niet hoe ze moet lopen, want daarbij heb je je tenen toch echt nodig??? Hopelijk werkt het toch echt wel...
    En heel veel succes bij de HA. Ben ook wel erg benieuwd wat hij zegt over die ascal. Wel een super enge gedachten dat het opnieuw kan gebeuren, maar houden ze je dan niet extra in de gaten? Of zou dat alleen kunnen helpen met die ascal?

Joyce, balen dat je niet meer kunt werken, maar wel beter voor je lijf. Ik werk nu ook nog maar 50%. Ik werk ook in de zorg, maar nu voor de helft van mijn uren op kantoor en dat gaan prima tot nu toe.

Be, Happy birthday!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! een hele fijne dag voor jou.

Dromen, ook hier rare dromen waar ik echt geen bal van snap. Of ja de dromen wel.... heb ik gister een programma gezien de wereld rond in 80 dates, droom ik dat ik ook op zoek ben naar een man in het buitenland..:$ Nou mij niet gezien hoor... haha..

Eten, hier niet echt zin in andere dingen. Wel hoef ik absoluut geen gebakken kip meer. Wel voor op de boterham kipfilet, maar voor de rest echt niet. Krijg dat niet weg... bah...

Hier schijnt de zon nog niet echt. Hopelijk gebeurdt dat nog wel. Gister was het wel echt super mooi weer ( noord - limburg ) :)

8. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Jeetje Jel, wat een dubbel gedoe zo joh.. snap wel dat je even verhaal gaat halen bij de huisarts. Hoop dat je een goede beslissing kunt nemen samen met de huisarts. Eng hoor :(

Joyce gelukkig kan je er al zo snel terecht, hopelijk heb je er inderdaad ook echt baat bij..

Waar is die mooie wave nou heen? Zoek m er straks weer bij *Wave* voor iedereen.

Hier bij de VK geweest, ze zei dat ze toch meteen dacht aan banden pijn maar om mij gerust te stellen wilde ze t hartje laten horen. Ze kon m niet vinden ivm de termijn zei ze (speklaag :p)
    Dus even de echo erop gezet, en alles zag er prima uit. Hele lange beentjes heb ik gezien, en t kontje lag boven t hoofdje, helemaal opgevouwen geweldig.. voor nu gerustgesteld. Phew :)

9. Jel

Jel Niet meer actief

Een wave voor een aantal dames!

Wij hebben trouwens in het noorden helemaal geen slecht weer gehad. Alleen maar zon gister en eventjes bewolking. Was verbaasd toen ik las over regen en onweer. Hier niks!

@ Behappy, van harte gefeliciteerd met je 20e verjaardag en maak er een leuke dag van. Mooi weer heb je iig. :D

Bedankt voor de s6-wensen voor de HA. Moet halverwege de middag pas heen..

@ Suus1982, als ik het goed heb begrepen hebben gewoon ontzettend pech gehad. Ze konden niet zeggen hoe groot de kans op herhaling is. Want ze kunnen me natuurlijk nooit de garantie geven dat het nu wel goed gaat.
    Die Ascal is dan ook puur om het te voorkomen. Als ik het niet zou slikken, is het de vraag of het uberhaubt wel weer zou gebeuren hoor, omdat het pech was. Het zal ook voor mijn geruststelling zijn.
    Ze gaan trouwens vanaf een week of 28 ook regelmatig mijn placenta en navelstreng doormeten, kijken hoe de doorbloeding is. Dat hebben ze in de zw.schap van mijn *dochter nooit gedaan. Dus dat stelt ook wel een beetje gerust, dat ze dat dan goed in de gaten kunnen houden.
    Als ik google dan lees ik heel veel verhalen van vrouwen die hetzelfde hebben meegemaakt als ons, toen bij de volgende zw.schap Ascal gingen slikken en een gezond kindje kregen. Dus ik heb er nog niks negatiefs over gelezen. Als de HA zegt dat ik het wel moet gaan doen, dan wil ik er zo snel mogelijk mee beginnen.

@ Ikke175, ja alle tenen. Vind het ook een gek idee. Ben heel benieuwd hoe ze gaat lopen na haar herstel.

@ Nora, wat fijn dat alles goed is met het beebje. Dus toch bandenpijn...

10. Behappy

Behappy Niet meer actief

@nora wat heerlijk dat alles goed is !! lekker zijn die bevestigingen altijd ..

@Jel thankU !, vier het alleen vandaag niet .. hopelijk is het zaterdag dan ook nog mooi weer haha.

@felicitas box, jeeehh ik mag de box ophalen haha...

11. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Nora fijn dat alles goed was..
    Ik hoop morgen het hartje te horen met mijn speklaag... en anders wil ik ook een echo...

12. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    @ Behappy: Hier ook al de box opgehaald! Is toch wel de leukste.. Nu zit ik te wachten op die van de prenatal.

13. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Hallo lieverds

ik spring er ook weer in vanaf hier ;)

Happy Birthday Be!!

*Wave ▂▃▅▆▇▇▆▅▃▂▂▃▅▆▇▇▆▅▃▂ voor de wavers*
    (daar issie weer :D )

En Jel, succes straks bij de huisarts!

Hier vanmorgen weer naar de vk geweest, hartje gehoord en ook ff mogen spieken :) alleen fotopapierrol was op dus helaas geen foto :(
    Had zo gehoopt op een nub-waardige echo foto .. maarja, alles was goed dus da's wel ff het belangrijkste :D
    Bij de echo in het ziekenhuis vorige week was ik vergeten de verwijsbrief van de vk af te geven, dus ik vroeg vandaag of ze die terug moest hebben of dat ik 'm gewoon weg kon gooien.
    Zei ze (toen ik al naar buiten liep) lachend van hou 'm maar kun je dalijk nog eens gaan. Nu weet ik dus niet hoe ze dat bedoelde? Zou ik echt nog een keer kunnen gaan????
    Dan ga ik gewoon mooi naar een ander ziekenhuis waar ze mijn gegevens niet hebben ;)

14. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ik moet die box ook nog ophalen alleen mijn printer zegt dat er geen inkt meer in zit :\ dus nog maar even ergens regelen dan hihi

denk dat je als ze geen hartje vinden je zowiezo wel een echo krijgt hoor, dat had ik ook. Neem aan dat ze zelf ook even willen kijken hoe en wat, en ze laten je vast niet in onzekerheid weggaan.

Jammer dat je geen foto hebt Niesje maar fijn dat alles oke was!

Nora fijn dat alles oke was. Goed da je ff gebeld hebt, ik ben zelf eigenlijk banjg als ik bel dat ze denken hmm.. maar zelf wil ik graag eigenlijk het hartje horen want dat heb ik nog nooit gehoord, wie weet vraag ik vnvnd even..

Behappy HAPPY BIRTHDAY!!! je hebt er mooi weer bij!

15. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Be gefeliciteerd!

16. Pff, het is druk op mijn werk, heb pas zojuist mijn eerste sms naar de baby kunnen versturen. Dat doe ik altijd, als ik op mijn werk zit. En dan zeg ik meestal, dat de baby mama mag plagen...

Slaat nergens op, maar het is gewoon leuk.

17. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Hahahahah Niesje ik zou het echt wel proberen ja!! :) Als ze er achter komen zeg je oh, was dit niet de bedoeling? Ben hier nu toch lets do it ;)

Dinh eeh.. nee mijn vriend stuurt idd geen smsjes naar de baby.. :p

En hier Natuurlijk ook nog inderdaad :
    Er is er een jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is.. Behappy! Proficiat meid.

18. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Ja echt hè!?

Ik ga gewoon 't zh bellen nu :D

19. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Hehe spannend let us know :)

20. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Niesje, ik zou zeggen...go for it..haha... een nee heb je en een ja kun je krijgen zeggen we dan. En wat fijn dat alles goed was!

Felicitas box, jaaaaaaaaaa ik heb hem vanmorgen opgehaald. Ben meteen doorgereden naar het werk, dus als ik terug kom kan ik ze open maken. ( vind het wel leuk... ik krijg er 2 :D:D:D )

Jel, spannend zeg en ben zo benieuwd wat je te horen krijgt. Als het idd geen schade aanbrengt, zou ik als HA zeggen... neem maar fijn in! En dan idd zo snel mogelijk mee beginnen!

Dinh, hahaha ik vind het echt wel grappig. ( ik lach je niet uit hoor ) maar mijn vriend stuurt idd ook geen smsjes naar de baby. Ook praat hij niet echt tegen mijn buik ofzo.... hihi...

Nora, fijn dat alles goed was. 2 weken geleden konden ze mijn baarmoeder niet voelen. Vandaar dat ik ook inverwachts een echo kreeg. Wel leuk zo'n verassing :) En de kindjes groeiden goed. Donderdag weer echo :D

Deel Deze Pagina