Ik moet vanaf vandaag nog precies een half jaar bedenk ik me net Pppffff dat klinkt nog lang! Maar al wel 1 derde erop zitten, dat klinkt beter!!!
Wow wat zien die beebs er zo al groot uit! Vond t vandaag in vergelijk toch maar n ukkie dan hier. Mooie echo weer hoor!
@Be: Verlate Happy Bday! @Samantha: Mooie echo! @All: Hier drukke aantal dagen achter de rug en nu is mijn meissie ook nog ziek! morgen blijf ik dus thuis van mn werk en heb alleen morgen avond ehbo herhaling. Blegh! Mijn man was zondag jarig en we hebben gebbqed! Was erg lekker. Woensdag echo, ben benieuwd of ze kan zien wat het word! Alle wavers ▂▃▅▆▇▇▆▅▃▂▂▃▅▆▇▇▆▅▃▂
Och ja las t op facebook, beterschap joh Ben ook benieuwd of je t nu alte zien krijgt Woensdag.. zou jij dan de eerste zijn die het definitief weet hier?? Hoe dan ook leukleuk!
Nee suus weet het ook toch? Ik hoop het ook Dat ze het kan zien dan he? Ben wel een beetje zenuwachtig. haha
Jel, wat balen zeg meid dat je nu tot woensdag nog moet wachten. Maar idd fijn dat andere gyns er ook naar kijken. Voel je je toch wat meer gewaardeerd he.. Felicitas box, Ik heb hem net opgehaald maar ik vind hem niet echt leuk moet ik zeggen..... heb er hele rare dingen inzitten... hihi... Ik heb er 2 gekregen dus dacht oh leuk... maar valt erg tegen. Wat hadden jullie erin zitten? Ik een fiep van difrax tot 2 maanden, een fles van chicco met een rare speen erop, een blikje rose bier en wit bier met 0% alcohol, en zwitsal billendoekjes en zo'n doosje waar je dat in kunt doen ( dat laatste is trouwens wel leuk ) en natuurlijk wat tijdschriften... dat was het... ow ja.... zo'n slabber van nesté.. Iemand dezelfde als mij??? Snowbird, zoow dat is al een vroege geslachtsbepaling! En idd helemaal niet duur! Wat gaaf zeg... Kinderwagen, de bugaboo is idd erg laag. Maar ik vind dat wel fijn met mijn 1.57m...hihi... Maar voor lange mensen zou ik hem ook wel afraden, al rijd hij ontzettend fijn Samantha, fijn dat alles goed is met de echo! Super mooi! Onze ukkies waren met 13 weken een stuk kleiner.... Al zijn ze rond die tijd gemiddeld 7,5 cm als ik me niet vergis. De onze zijn net zo als mama.... haha... lekker klein blijven Al moeten ze niet te klein zijn natuurlijk... Joyce, dat klinkt idd lang zeg... haha... maar het is ergens goed voor he Burningkarma, beterschap voor je meisje!
@ behappy : ik lees dat je jarig bent? gefeliciteerd!.. Trouwens je moet je totaal niet druk maken om geen buikje! .. Ik had opeens buik bij 7 weken tot en met 10 weken nu heb ik echt platte buik.. Vrijdag ben ik jarig .. 23 jaar oudjess.. voel me echt oud! tijd gaat zo snel ..heb nu al midlife-crisis! Ik ga met een vriendin naar bioscoop .. kennen jullie de film WHat to expect when your expecting? Lijkt me leuke film..
Samantha wat een mooie echo!.. ik zie sommige echt al ver zijn! wooh..15 weken 16 weken tijd gaat snel man!
Ik had het zelfde alleen geen "fiep" van difrax maar een tube zinkzalf en een tube buikbalsem van etos.... Die fles vind ik wel fijn, Weet van mijn nichtje dat ze na de borstvoeding geen andere wilde dan die....deze lijkt het meest op een tepel...tenminste dat is de intentie haha
Onzewens, ow kijk...dat is die gedachte achter die fles... haha. Ik vind hem erg onhandig liggen in de hand. Mijn vriend trouwens ook, dus gelukkig delen wij dezelfde mening. De flessen van Avent vind ik fijner liggen, maar eerst maar eens zien of de kindjes dit willen. Onze kindjes ga ik geen borstvoeding geven maar meteen flesvoeding. Och ja... vind het fijn dat er gratis boxen bestaan, maar ik moet zeggen dat ik andere boxen toch iets leuker vind... maar goed... je kunt niet alles hebben he Ben ook wel erg benieuwd naar die van prenatal. Volgens mij krijgen we die pas als je over de heflt bent... rond 6-7 maanden??? kan dat kloppen? Yahmina, oh bijna jarig! 23 is nog kei jong zeg! Ik ben er al 26... hihi.. al lijk ik volgens heel veel mensen net 20 Ook wel fijn.. haha... lijkt het net alsof ik nog een jonge mama ben
Ik.denk dat ik de box morgen ophaal ben nu al benieuwd naar de fles die lijkt op een tepel hahahah yasmina gefeliciteerd ook met je bday!! Snowbird yeah ook bijna geslachtsbepaling. Ik vrijdag, tel de dagen af!
Hey niet alles verraden wat er in de dozen zit.. Wil ook nog verrast worden straks.... Samantha.. Mooie echo.. Yasminaa e film schijnt erg leuk te zijn, geniet ervan Hier is de energie op... Ik ga plat op de bank... X Lissa
Goedenavond! BEHAPPY!!! Van Harte GEFELICITEERD!! Jel, fijn dat er nu serieus naar gekeken gaat worden. Hopelijk komen ze met een antwoord waar jij je ook goed bij voelt. Het is logisch dat je er alles aan wilt doen om herhaling te voorkomen. Ik zou ook hele goede redenen willen horen, waar iedereen het mee eens is, om het NIET te doen. Ik heb wel steeds bijgelezen maar geen puf om te reageren. Vanochtend weer de eerste van 3 ochtenddiensten. Morgenmiddag naar de Pop poli. Er is nog iemand van dit topic geweest toch? Hoe was het? Nora was het toch? Met vermoedelijke bandenpijn en extra controle bij de vk? Ik heb ook af en toe krampen. Net of ik ongesteld moet worden. Ik heb zelf het gevoel dat het komt omdat de boel lekker aan het groeien is. Niet zozeer bandenpijn, maar groeipijnen. Vandaag weer een klein buikje zichtbaar. Vanmiddag een strak tshirt aan en tijdens het boodschappen doen deed ik ook niet mijn best mijn buik in te houden hihi. Vind het leuk als anderen het kunnen zien
Klopt it was me En t blijft krampen, maar ben wel gerust gesteld nu. Leuk he dat avond buikje, heb er hier ook een flinke avond buik hehe. What to expect when you're expecting ga ik heen ja, met mijn ouders ook als het goed is! Moet alleen nog even oppas regelen Even iets anders, stomme vraag misschien maar hoeveel flessen schaffen jullie aan? Ik dacht zelf aan 3 grote 2 kleine (ik zweer bij Difrax) maar weet niet meer zeker wat ik bij D. had, en maakt het verschil of je BV of FV geeft? Niet echt toch? Voel me weer zo'n leek, heerlijk..
Lissa, ik zal niks meer verklappen... maar niet in alle dozen zit hetzelfde... ligt eraan bij welke etos je hem op gaat halen en waar hun zich hebben aangesloten of zoiets.... Maytje, haha hoe grappig die opmerking. In ieder geval lijkt het idd wel op een tepel ja... hihi... ik vond het zo'n rare speen.. maar natuurlijk voor de rest niet over nagedacht Meiden die morgen een echo hebben, heel veel plezier!!!!!!!! En hopelijk is alles goed! En die film moet idd wel leuk zijn. Nora veel plezier als je er heen gaat!
Lady's & manfriend! Druk gebrabbeld weer allen! En heb weer weinig onthouden. Jel hoop echt dat de gyn serieus gaan kijken naar jullie situatie. En zoiezo wordt je nu scherp in de gaten gehouden, dus dat is fijn. Maar pfff wat een hel zeg dat je ziet dat je kindje overlijdt. Eht heftig! Deze wordt een sprankelend wonder. Deze week de week van de genders! Spannend! Hili gaaf zeg een eigen huisje bouwen. Wanneer denken jullie klaar te zijn? Beee gefeliciteeeeeeerd!! En van die tig kom je ook nooit meer af dus welkom bij de tiggers club. Yasmina straks ook pas 23? Tjee nog zo'n jonge bloem. Ben hier echt een golden oldie! Felicitas doos was wel grappig. En die chico fles gaat lekker naar oma. Ik heb al tepelflessen, zoals jullie ze noemen, van Tummie tippee, haha! We zullen na de bv zien wat de kleine zelf wil Lekker relaxen hè Lissa! Vervelend hoor van de BI! Lijkt me echt niet fijn, maar zo bizar zeg dat het zo vroeg al op treed. Hier alles weer oke. Vandaag in janken uitgebarsten op m'n werk. Ik had werkbegeleiding en naderhand kwam mijn wens voor na mijn verlof te sprake. 24u werken dmv ouderschapsverlof. Nou het werd niet ten harte ontvangen. Dus het gaf mij zo'n treurig gevoel, omdat al eerder was gezegd dat 24u werken niet wordt toegezegd. Ik ga het donderdag nogmaals met mijn leidinggevende bespreken. Zij weet dat ik er recht op heb, maar zijn er niet zo happig op dat ik het wil. Ik zal hun heel duidelijk uitleggen waarom ik het nodig heb. Tevens hebben ze weinig keuze, maar goed dat weten ze zelf ook wel. ti's alleen vervelend dat hard werken en flexibiliteit op deze manier wordt gewaardeerd! Gelukkig was me hubby thuis dus lekker samen op pad gegaan.
NorA fijn dat alles goed is! Maar balen zeg van je echo op foto!!! Heb je wat kunnen ontdekken of wilde zij een gok wagen? Of niet gevraagd? En me zus zweert ook bij difrax. Kan voor bv en fv. Ik ben meer een avent type.
Uitgerekend 29 oktober Suus1982: 3e kindje 1 november ilona85: 2e kindje (jongen?) Petrea: 1e kindje (jongen?) 2 november onzewens: 1e kindje, zkh bevalling 3 november Suus83: 1e kindje, zkh bevalling (meisje?) siep81: 2e kindje 4 november Hilli: 2e kindje, zkh bevalling (jongen?) Lucrecia: 1e kindje, zkh bevalling 5 November Maytje: 1e kindje 6 november Jel: 2e kindje (1e overleden) zkh bevalling Nic79: 3e kindje 8 november BurningKarma: 2e Kindje (jongen?) 9 november Behappy: 1e kindje (jongen?) 10 November NathalieD: 2e kindje, zkh bevalling Thea: 3e kindje Beckje: 1e Kindje Missillie: 2e kindje 11 November Dinh: 2e kindje zkh bevalling (gevoel zegt h) Ladylola: 1e kindje (jongen?) 12 november Suus14: 1e kindje (jongen?) 13 november Voske: 2e kindje Daydreamy: 2e kindje 14 November Ikke175: tweeling zkh bevalling ( gevoel van mij+partner zegt jongen& meisje) 15 november snowbird: 1e kindje 16 november Lolalo: 2e kindje 17 november Patje20 : 2e kindje (meisje) 18 November Pumpkin: 1e kindje Juliaaa: 1e kindje (jongen?) 19 November Isis857: 1e kindje (jongen?) 20 November Joyce86: 2e kindje (jongen?) 24 November Niesje123: 3e kindje (jongen?) 25 November Samantha89: 1e kindje (jongen?) 26 November: Yasminaa: 2e kindje Cjb: 2e kindje 29 November Lissa 1:e kindje (meisje?) 30 November lauras1983: 2e kindje (jongen?) xspookyx: 3e kindje (jongen?) 2 December Nora86: 2e kindje (meisje?) Afspraken! 22-05 Lissa, afspraak vk 22-05 Juliaaa, POP-poli 22-05 Hilli, 3e Echo 22-5 Suus83 geslachtsbepaling 23-05 BurningKarma, controle + echo vk (en hopelijk horen we geslacht!) 23-05 onzewens, controle vk 24-05 Suus83, controle vk 24-05 ikke175, echo en controle gyn zkh 25-05 xspookyx, "pretecho" Dr. Papa 25-05 Maytje, geslachtsbepaling 23-05 Ladylola, geslachtsecho met 15w5d 28-05 Thea, geslachtsecho 29-05 Patje20, afspr. vk zh 29-05 Jel, 6e echo + controle 29-05 snowbird, controle vk 30-05 Behappy, controle + hartje luisteren vk 30-05 Lolalo, controle +hartje luisteren vk 30-05 Isis857 5e echo 31-05 Behappy, ''pretecho''..geslachtsbepaling 31-05 Suus14, geslachtsbepaling in Oss 01-06 Dinh 6e echo 04-06 Suus14, vk controle 05-06 BurningKarma, eerste afspraak gyn 07-06 Lucrecia, controle gyn zkh 07-06 joyce86, afspraak verloskundige 08-06 Lolalo, pretecho geslachtsbepaling 11-06 Suus1982, 20 weken echo 11-06 Juliaaa, controle vk 13-06 NathalieD, controle vk 14-06 Nora86, geslachtsbepaling 18-06 jel, 20 weken echo 19-06 Thea, 20 weken echo 19-06 ikke175, uitslag bloedonderzoek chromosomen en gesprek klinische arts 20-06 BurningKarma, 20 weken echo 20-06 Lucrecia, 20 weken echo 21-06 NathalieD, 20 weken echo 21-06 ikke175, 20 weken echo 22-06 Dinh, 20 weken echo 25-06 Suus14, 20 weken echo 25-06 Ilona85, 20 weken echo 25-06 Suus83, 20 weken echo 26-06 Daydreamy, 20 weken echo 27-06 ikke175, controle gyn zkh 27-06 Ladylola 20 weken echo 28-06 Behappy, 20 weken echo 03-07 Isis857, 20 weken echo 04-07 Samantha89, 20 weken echo 07-08 Patje20, pretecho Dr. Papa 22-08 Thea, 3D echo Kleine oh zo gewenste Vlindertjes die helaas niet bij ons mochten blijven: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ * Dreames * R85 * BootjeKatootje * Waxientje * Bianca1374 * Late Mama * Lydia1986 * Fliertje 20 weken echo erbij gezet wat betreft die felicitas box.. ik heb m eergisteren pas aangevraagd..wanneer kan ik de bon verwachten? of is het een email??
Ik heb ze bijna allemaal wel gehad bij D. Ook speciale dr brown flessen en geen idee whatnot, ivm overmatig spugen. Met de difrax ging het drinken het best dus daar aan gehouden. Nu heb ik al 1 fles gekocht, gewoon omdat het mocht van mezelf haha.