& de box bij etos gehaald best een hoop leuke dingen. Nu nog wachten op prenetal.. 2 boxen krijg je nu toch ??
@ be, ja die van felicitas en van prenatal. Ook heb ik een voordeelkaart van kruitvat en dan kun je volgens mij in je account aangeven dat je zwanger bent en dan krijg je op een gegeven moment ook een mailtje van een box of zo,
ff vies ego berichtje.. Wat is melk overwegen vies.. Damn ik werd gewoon misselijk van het overgeven. brrrr Ik moet dus echt poetsen op een nuchtere maag en niet eerst een heerlijk glas melk drinken. brrrrr was gewoon zuur.... moest het ff kwijt.. Lissa
Morning! Vervelens Lissa! Dat is niet fijn. Ik las dat meerdere mensen last hebben van kokhalzen bij poetsen? Had er nog nooit van gehoord. Nou ik prijs me gezegend met wel +8 kilo en riekende okseltjes, kampioen boeren laten, maar verder heb ik een top zwangerschap! Neeeeeeeeee hebben jullie gezien hoe warm het vandaag wordt? Dit wordt weer zo'n typische broeierig dagje! Bah! Maar ja de zon schijnt. Dus smileeeee! Fijne dag!!!
Ladylola.. Ach iedereen heeft wel ergens last van. Ik ben de rest vd dag niet misselijk dus valt ook wel mee verder hier. Alleen mijn enkels zijn killing, maar ja. Opzich mag ik niet klagen hoor Idd zon vandaag...Genieten.... Ik heb 2 vergaderingen en een lunch, dag gaat dus wel snel.. en om 5 uur vk...kan nog steeds niet wachten... Lissa
Goedemorgen meiden .. ga weer actief meekletsen maar stap hier in hoor want als ik alles moet beandwoorden.. @behappy nog gefeliciteerd meid en geweldig een box! hier al wel een kinderkamer op het oog . @flessen hier weer difirax s flessen heerlijke flessen zijn dat liggen goed in de hand en je kleine hapt minder lucht met die flessen.. er is niks vervelender dan een fles die non stop vacuum trekt.. @het weer het is weer heerlijk weer vandaag SUPER gelukkig maar tot 1 werken en dan lekker een hele dag voor me @buik ik lijk wel een walrus op het moment en dan moeten we nog zolang .. @jeuk ja hoor vollop zwangerschaps jeuk word er helemaal gek van maar goed we moeten er wat voor over hebben gisteren een aantal positie truitjes gekregen en rok en een mooi jurkje
goodmorning all! Wat n heerlijk weer! @ lisa wat vervelend joh, hoop voor je dat t misselijk worden snel wat minder word! @lady ach die kilo's zijn hier, boeren en winderig, ach heb sowieso last vd darmen en obstipatie, jeuk en vet haar..... Maar verder alles top, en oh ja als ik opsta hoor ik eerst al mn botten kraken! @ hier nog paar uur en dan onze eerste pretecho, ben gewoon zenuwachtig.... Omdat we dus, als de kleine wel de beentjes ff opent; zien wat t wordt......
Goedemorgen allemaal! Ik heb gisteravond niet meer bij gelezen dus spring hier weer even in. Bah Lissa, wat vies om over te geven van melk. Maar is overgeven met een nuchtere maag niet veel viezer, naarder? Ik merk het tegenovergestelde. Ik ga niet meer mijn tanden poetsen met een nuchtere maag, want daar ga ik juist van kokhalzen. Als ik de maag al wat gevuld heb niet zo erg.... Hier zometeen aan het werk. Dus het word heel warm vandaag? Fijne dag allemaal.
Ik lees wel maar typ bijna niet.. Zit veel buiten met dit heerlijke weer... En op mijn telefoon reageren vind ik erg lastig.. Overgeven en kokhalsen geen last gelukkig maar sta vanmorgen op en uit het niks als of ik in mijn rug geschopt ben een beurse plek die branderig aamvoelt en straalt door naar mijn nemen shit dit herken ik alleen ben ik toen gelukkig binnen een week bevallen GVD dit ga ik niet trekken hoor nog 27 weken zo ego uit.. Gisteren door mijn speklaagje baby niet kunnen horen wel kunnen zien.. Vk vind naar de gyn voor astma en medicatie maar onzin.. En zegt daar ben je slechts een nummer!!!! Eughhhh ok maar gaat niet om mij gaat om mijn baby dus toch maar even naar de gyn Mezelf een mooie loungebank cadeau gedaan leef inijn tuin en mijn rug wil niet meer op de houten bank dus nu maar wachten op mijn tuinset.. Spannend las over een pretecho.. Wij gaan volgende maand.... De 15e
goodmorning ladies! voor het eerst lekker vroeg reageren Ben even lekker muffins aan het maken ..heb er zin in! Oh over overgeven : hier nog steeds overgeven en vooral met een leege maag echt vreemd komt niet echt veel uit..maar iets geels ofzo heel apart! Ik poets ook nooit gelijk wanneer ik wakker wordt .moet er gelijk overgeven daaarom geef ik mezelf even tijd ..en nadat overgeven is gebeurd dan pas gelukkig is het wel binnen een uur en me mond stinkt gelukkig niet want poets me tanden voor bedtijd!
@ vertellen niet op fb of zo. Zie er genoeg die dat doen maar wil wel wat voor ons als verassing houden. Hier zal ik t wel ertellen, volgens mij heeft iedereen dat toch wel... Vraag me af zijn er mensen hier uit november mama' die het niet willen weten?
Veel plezier suus!! Spannend!!! Jel hier is het al bloedjeheet! Heerlijk haha heb net mn laatste kratjes voor mvm weggebracht! Weer lekker gewoon naar de wc haha