November mama's 2012 deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Thea23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Jeetje.. :(
    Nou sterkte ermee, hopelijk "valt het mee"? Weet niet goed hoe ik het anders moet zeggen want last zul je er zo wel van hebben..

2. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden! Jullie gaan ineens snel!

Ik zie mijn enkels voorbij komen! Heb er sinds gisteren last van...
    Phoeh hey, best lastig.. Sterkte ermee Lissa.. Gedeelde smart is halve zullen we maar zeggen!

Wat gaaf dat we nu 3x weten wat het wordt! 2 jongetjes en 1 meisje...Zó leuk! Laat de rest maar snel volgen! :D

Ik ga m`n voetjes even in de lucht gooien!

3. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Petrea jij ook sterkte dan en idd voetjes omhoog...

4. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hola!

Hili en Burning thx voor jullie respons, tis idd niet fijn dat me werk er niet zo enthousiast op reageert. Ik ga er vanuit dat we er wel uit komen, maar leuk is anders.

Gefeliciteerd met jullie cadeautjes, 2 mannen en een dame! Wie is de volgende met een echo? Ik ben vrijdag aan de beurt, meende dat er iemand ook woensdag zou gaan.
    Wij gaan het ook delen hoor. Niet meteen, want we willen het voor opa's, oma's, tantes en ooms als verassing doen. En ook uiteindelijk voor me vrienden en dan mag iedereen het weten.

En idd wat een hitte zeg vandaag, is weer op zijn Hollands :-S Wel na mijn werk gezellig met vrienden in het park gezeten. Alleen nu zonder wijn! Nu heerlijk 5 dagen vrij. Alleen een vergadering donderdag van 2.5 uur.

Lissa wat een pootjes zeg, das niet fijn! Petrea ook lekker met de voetjes in de lucht ;)

Ciao

5. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lissa heftig hoor!! Sterkte ermee lijkt me.zwaar!

Wij ook vrijdag!
    Geniet van je vrije dagen ladylola ik mag morgen weer beginnen na 6 vrije dagen. Pfoe dat begint toch lastiger dan "gewoon" na het weekend!

6. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Hier twee foto's we hebben er meer gekregen, grappig is je krijgt er standaard een aantal 3D foto's bij maar de echte 3D sessie komt met 28 weken. Hier zie je echt een dun beentje op, zo grappig... maar wel n lief meisje dat erg graag aan haar hoofdje zit....;)

Bijgevoegde bestanden:

7. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    @suus wat is ze mooi:D..moet er bijna tranen wegtoveren !
    Haha..ik ben heeeeel erg emotioneeeeeel

8. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Goede nacht :(

Zooooooooo hier ff een rot nacht, dochter houd me vanaf 12 uur al bezig en net ff bij mij in bed gelegen, is ze zoo aan t draaien dat ze uit bed valt... echt zielig.
    Nu ligt ze weer in der eigen bed en hoop dat ze slaapt, dit gebeurt echt nooit dat ze wakker word nachts. En mama klaar wakker. Nou nog ff proberen te slapen. Truste

9. Behappy

Behappy Niet meer actief

waauw mooie fotos suus !!

@joyce nou lekker weer pff
    gelukkig ben je vandaag vrij of
    moet je nog werken ?

nou hier alweer op
    voor een werkdagje tot 1400 :) daarna misschien wel ff zwemmen

10. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Goedemorgen. Ook ik ben onderweg naar mijn werk. Moet tot 16.15 dus gewoon een hele dag. (ja mijn benen gaan omhoog zoveel mogelijk) Vanochtend weer pijnlijke enkels dus rustig aan vandaag.

Hier ook slecht geslapen. Was vanacht wakker, stomme blaas, en kon niet meer in slaap komen. Ach ik zie het wel vandaag. IK heb geen directe afspraken, dus kan lekker wat dingen wegwerken vandaag.

Haha word nog leuk ben nu al aan het gapen...

Meiden en man. geniet van de zon die hier nu al schijnt. en voor degene die moeten werken. ... Werkse...

11. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Goedemorgen!

Ook hier een werkdag van 8 tot 5, dus helaas niet genieten van de zon vandaag...Maar ach, dat moeten anderen dan maar voor mij doen ;)
    Fijne dag!!!

12. Wij merken wel, dat we nu ruim 15 weken zijn. Hanh heeft nu veel meer energie, ze is gisteren ruim naar haar zus gelopen, woont 1500 meter verderop. Zwangerschapskwaaltjes zijn er bijna niet meer.

13. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Jeetje joh! Hoop dat de last ervan beperkt blijft! Gyn is zo erg niet. Krijg je heel vaak echos en foto's. :)

@Suus, mooie echos zeg! Moet je kijken hoe compleet dat kleintje al is met 16 weken!

@Joyce; hopelijk blijft het bij deze nacht. Mijn dochter had dat in het begin nog wel eens. Ik legde dan een ander matras op de grond zodat ze zacht viel haha. Of een voedingskussen op de rand haha.

@Hier: gisteren EHBO gehad. De kindjes kunnen weer met een gerust hartje bij ons spelen. :D

Was wel pas om 11 uur weer in mijn woonplaats omdat de A12 was afgesloten. Pfff, moest helemaal op en weer neer. Wel ff langs de burgerking geweest :D Stikte van de honger. Die cursus was om 6 uur en had geen tijd om te eten. En een koppijn joh!

Maar goed! Vandaag is de dag! Echo dag :D Kijk er zo naar uit. Mijn kleintje was vanmorgen alweer druk aan het bewegen (heb ook ff geluisterd met de dopler). Het hartje pik ik er nu wel elke keer uit! Onze beeb zit nu boven mijn schaambeen.

Ohja, gisteren moest ik in de stabiele zijligging gelegd worden met die cursus. Lig ik op mijn rug, begint die kleine ineens heel veel te bewegen hahaha. Schattig!

Wij gaan zo eerst even insmeren en daarna richting mijn werk voor een afscheid van een collega. Daarna naar huis, hopelijk die doos ophalen want ik kan die mail niet printen. :( Ik hoop nu dat 1 van mijn collega's m kan uitprinten voor me.

Zo, das opzich best een verhaal hahaha. Voor mijn doen! Ik zie jullie strakjes en hopelijk kan ik jullie vertellen wat wij mogen verwachten :D

14. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Suus de zon schijnt na 17 ook nog.. als t goed is? Al zou er wel ook raar weer aan komen.. duimen dat je er ook nog van kan genieten iig.

Hier change of plans, mn zoon gaat met zijn vriendje mee naar de speeltuin dus heb vanaf nu tot een uur of 16 gewoon... niets?! Das raar.. daak zn kleding kast maar uitzoeken ofzo dan whehe.

Hoop t ook voor je Burning, spannend zeg! Volgens mij waren er nog meer vandaag? En vrijdag ook weer? Leuke week zo :D Toch een beetje meegenieten al.

Hier twijfel ik ineens of ik t mensen wel wil vertellen, maar mezelf kennende gebeurd dat toch wel.

15. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Of lekker relaxen!

16. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    goedemorgen dames..... Hier ook heerlijk aan t werk. Vind t wel erg warm hoor... Hopelijk n verkoelende bui vanavond.... Lekker onweer erbij:)... @burning ja dat viel me ook op, mn moeder zei al, kijk dat beemtje! Blaasje . En de orgaantjes die al werken. Zagen wel placenta ad voorkant! Dus vriendlief moet ff geduld hebben voor ie t kan voelen @ groot gelijk voetjes omhoog.. Snap dat je behoorlijk last v hebt! Balen joh! @ werken succes deze dag xxx Suus

17. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Hier vandaag lekker genieten van het zonnetje! En zoontje gaat lekker in badje straks:)

18. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Benk zo slecht in.. ga mn kasten maar uitzoeken :p

19. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!

Weer veel gekletst zie ik hier.
    Weet je wat ik elke nacht heb.... dat ik wakker wordt met ontzettende buikpijn. Echt kei erg... maar dan weet ik dat ik moet plassen. En als ik dan heb geplast.... is het over. Wist niet dat je zo'n pijn aan je blaas kon hebben... hihi... weet ik dat nu ook weer.

Burning, heel veel succes en plezier bij de echo! Spannend zeg!

Adylia, welkom hier. En idd zoals Nora al zegt.... ik vind het ook een beetje een rare reden. Ikzelf weet ook dat ik in oktober beval en niet in november... of ja...dan zou het wel heeeeeeeeeeeeel gek zijn als ik tot november door zal lopen, maar ik ga ook niet bij de oktober mama's kletsen... maar zal wel aan mij liggen... je mag van mij hier best mee kletsen!

Lissa, aha..... nu weet ik wat het is... Idd erg heftig. Ik hoop dat je er snel vanaf bent.

Suus, mooie echo foto's zeg! Woow!!!!!!!!! Dan wordt het echt steeds werkelijker he....

Owja..... ik doe de wave voor mijzelf! :D :D :D

Vandaag heb ik dagje vrij. Vriendin van mij zou komen, maar smst nu net af.... balen.... maar ja...

Meiden die moeten werken, werk se!
    Dames met een echo... succes en veel plezier!

20. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Misschien zijn wij gezelliger ;)
    Welkom meis, maar wie weet beval je met deze wel 3 weken later. Ach we zullen het meemaken.

Burning spannend!!!!! Geniet ervan. Leuk dat jullie mini zo druk is. Ik voel de mijne soms kietelen, denk ik. Maar onze is geen druktemaker. Hopelijk karakter van pappie. Ik ben al zo druk, dus voor de balans heb ik relaxt kindje nodig. Mini slaapt altijd als ik papa naar de dopper laat luisteren en bij mij vaak ook. Moet ik me dan zorgen maken? Soms doe ik dat wel.

En suus wat een dotje. Idd nu al zo compleet. Heerlijk hoor.

Nou hier straks naar me zus en kids. Lekker bij haar in de tuin. Onze tuin is pas over 4 weken klaar. Heb nu nog een privestrand zonder water en comfort!

Succes allen vandaag!

Deel Deze Pagina