November mama's 2012 deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Thea23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Ayladin: Welkom :)

@Lissa: ow dat ziet er niet zo best uit :(

Ik heb altijd dikke enkels. Ik vind het verschrikkelijk. Ik wil ook slanke enkels zoals 95% van de vrouwen. Soms zie ik vrouwen met behoorlijk wat overgewicht en die hebben dan smalle enkels en dan denk ik, pff waarom ik niet? Ik heb een bmi van 24 dus niet mega zwaar ofzo ...

@Suus83: Mooie echo's :) Idd dunne beentjes. Sam had toen hij geboren werd ook zo'n dunne, lange beentjes. Schattig :)

@Joyce: Hopelijk hebben jullie nog wat kunnen slapen!

@BK: Spannend :) Ik ben benieuwd of je het geslacht te weten komt :)

@Nora: Veel energie heb jij. Stuur maar wat naar hier als je over hebt. Ik heb nog 3 manden met was staan, die dringend! mijn aandacht nodig hebben :D

@Ladylola: Nee daar moet je je echt geen zorgen over maken. Zolang het hartje klopt en het af en toe eens wakker wordt is het prima! :D Wel fijn dat je zelf een doppler hebt. Lijkt me heerlijk om even te kunnen luisteren wanneer je zelf wil.
    Veel plezier bij je zus!

Ik ga ook maar eens wat doen. kMoet nog boodschappen doen en iets verzinnen wat we op de tegels van ons terras kunnen leggen. tZijn echt slechte tegels. Sam kan er niet met zijn blote voetjes op lopen. Dat doet teveel pijn.

We gaan ook even langs de bibliotheek. Boeken zoeken met jongensnamen, want we hebben echt nog geen idee voor een naam. Bij Sam was het al moeilijk. :)

2. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Laten jullie trouwens een 3D echo maken??

Ik zie en groot prijsverschil daarbij.. Is dat ook gelijk kwaliteitsverschil??
    X lissa

3. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    dames voelen jullie de kindjes al ..???

4. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    @ lisa wij laten wel 3D foto echo maken omdat je dan heel mooi ziet hie je kindje er uit ziet. Tegen die tijd zit er meer vet op je baby en zie je de gezichtskenmerken heel goed. Plus ze nemen heel uitgebreid de tijd voor je..... Dus het is meer de vraag voor jezelf wat wil je zelf allemaal precies.... Als je t nie nodig vindt, dan is her idd te duur.....

5. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik durf eigenlijk niet meer zo goed met de angelsound, omdat k de laatste 4 pogingen niets hoorde. Daarna een echo gehad waarop alles goed bleek. Misschien vanavond een poging hehe.

3D echo wil ik graag rond de 28 weken, wel duur idd..

Suus had nog niet gereageerd op je echo geloof ik, maar vind m helemaal super!

Veel energie, mwoh valt wel mee :D heb eerst mijn eigen 4 manden was weggewerkt en daarna D. zijn kast uitgezocht. Nu even ontbijten en daarna mn eigen kast.

6. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    @ kindje voelen ja hoor heeeeeel lichtjes, maar wel leuk @ nora zozo goed en actief zo op zon warme dag..,,

7. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    @ kindje voelen ja hoor heeeeeel lichtjes, maar wel leuk @ nora zozo goed en actief zo op zon warme dag..,, doe je dat niet na hoor;)

8. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoiii!!

Ga zo naar m`n werk maar wil nog even de nieuwe mama welkom heten, hoe meer zielen, hoe meer vreugd! :D

En Suus, wat móói!! IWij gaan ook 3D doen maar idd later. Hebben we nog wat in het vooruitschiet zeg maar.. ;)

Ik voel de kleine wel hoor, alsof er een topje van een vingers zachtjes tegen mijn binnenkant aandrukt, heel gaaf!

@Nora, ik kan `m pas sinds een week vinden! Dus probeer je niet druk te maken!

Mijn mannetje kwam gisteravond met 2 zalfjes thuis voor mijn dikke, opgezette (rusteloze) benen en voeten... ZO LIEF! Heeft ie ook nog ingemasseerd... Het idee alleen al dat ie dan googelt en bij zo`n winkel voor mij vraagt welke zalfjes het beste zijn en die dan koopt.. Ik ben vaak echt nog verliefd op `m! :)

Fijne dag allemaal!

9. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Haha petrea, schattig die vent van jou!

Ik ben in de tussentijd nog ff thuis gekomen. Meissie moest toch nog eten en ik hoef pas over 3 kwartier weg. Ik heb maagpijn maar vraag me nu af of het niet gewoon de zenuwen zijn. :D Heb er zin an!

10. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    En vandaag 14 weken wave!!!!

@babyvoelen af en toe wel. Kan niet wachten tot het echt schoppen is!

Wij gaan ook een 3d echo laten doen rond de 27 weken.

Hier net dus fysio gehad, echt gekeken naar de houding en wat daar is te verbeteren valt, ik ben beniuewd of t gaat werken. Ga me best doen!!

11. Jel

Jel Niet meer actief

Hoi dames.

Ik ben niet (veel) aanwezig vandaag... Heb vanmorgen gewerkt, vanmiddag moet ik weer werken, en dan vanavond ws. eten bij Ikea (als mijn man zich goed voelt want die had/ heeft buikgriep) en dan bij mijn schoonmoeder op ziekenbezoek in het zkh. Die word morgen dus geopereerd aan haar tenen. Dus lang dagje, en morgen weer om 5:45 uit bed. Ben benieuwd hoe brak ik ben vanavond...

Ik zag wel een prachtige 3D echo van Suus voorbij komen. Wat mooi zeg.. dus zo ziet ons beebje er ook al ongeveer uit. Wat is het toch een wonder he.

Allemaal een fijne dag en geniet van het mooie weer.

12. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    `

Fysio: heb je last van je rug ook ook heel erg heb je daar n verwijzing van je arts voor nodig??

13. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Bedoel je of je een verwijzing nodig hebt van de huisarts?
    Nee heb je niet meer nodig, mag wel. Ikmoet er nu wel 1 vragen omdat dat geld scheelt bij mijn verzekering. Maar dat is per verzekering verschillend.
    Maar je kan dus gewoon zelf een afspraak maken.

14. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland

bedankt voor de info!

15. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    @ jel idd baby is zo compleet en ziet er ook zo bij jullie uit. @ 3D we kregen deze er gewoon bij hoor, we willen nog wel n goede hebben met iets meer spek op het lichaampje! Maar vind het zo gaaf je baby te zien en te bewegen! Oh ik kan nie wachten tot nov! @ fysio hoop dat t welbeter zal gaan met je want je moet nog wel n tijdje! @ vandaag pff ik heb zere benen, gevoel alsof ik n marathon heb gelopen, zwaar en moe....

16. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    3D echo, geen idee of wij dat laten doen. Ziet er wel gaaf uit.

Meiden met klachten, doe rustig aan he!

Jel, voor jou dus druk dagje vandaag... pff...

Geniet allemaal van het zonnetje!!!

17. Behappy

Behappy Niet meer actief

zo klaar met werken
    moest nog een uur langer blijven ivm met crisis opname ..

zo burning ondertussen al de echo
    gehad ? x

18. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ja gehad maar ze kon het niet zien :( balen! Maar wel een mooie foto mee. Misschien staat de nub erop.

Ik zal m strakjes posten want zit nu op mn phone!

19. Behappy

Behappy Niet meer actief

naja dat maakt veder niet uit als alles maar goed is met je kleine toch !!

is goed vindt t altijd leuk
    om te zien !!

20. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Oh ships Burning dat is wel effe een teleurstelling zeg... Waren de beentjes gesloten of??
    Ik heb ook mijn echo met 15+5 al..

Deel Deze Pagina