Hoop het niet voor haar Lissa... Wij gaan om 10u naar de vk! Echo doet ze niet meer.. Maar wel hartje luisteren. Ook mooi! Tot later en fijne dag!
Morning!! Wel super gaaf suus! Ti's zo bijzonder je huisje van 0 op te zien bouwen! En zal gerust minder werk zijn dan een opknappand. Echt leuk is het als je op je bank zit en tevreden om je heen kijkt hihi. Idd kan me voorstellen dat je zorgen hebt van je oude huis. Hebben jullie al enig idee hoe jullie dat gaan aanpakken? Nora wat vervelend voor de kleine! Jammer dat je nog moet wachten. Hopelijk is het erna snel over. Burning met dat warme weer is dat niet fijn zeg. Wat kan je er eigenlijk aan doen? En betreft die mutsen op werk. Ik laat me wel lummelen en nu ik zwanger ben veranderen zaken, en het lijkt wel of ze daar geen sjoege aan willen geven. Ik ben nog voor mezelf aan het puzzelen hoe ik hier adequaat mee om kan gaan. Ik heb 2 doelen; ouderschapsverlof regelen en commitment van het team krijgen! Nou en nu happy worden, want vanmiddag om 16.15. Echoooooooooooo!!!! Whieheooeoeoe!
Goede morgen dames! Jel, heftig verhaal zeg. Een vriendin van mij heeft vorig jaar zomer ook zoiets meegemaakt. Alleen was het een motor rijder die weg is geschoten omdat er iets glads op de weg lag. Is keihard onderuit gegaan. Vriend van hem reed voorop. Mijn vriendin kwam een aantal seconden later aan en heeft bij hem gezeten en ambulance gebeld. Helaa is die jongen ( 21 ) in haar armen gestorven. Dat vond ik ook een shokkend verhaal. Je bent echt zo kwetsbaar in het verkeer. Zelf heb ik ook mijn motorrijbewijs maar heb mijn motor een tijd geleden verkocht. Wil over een tijd wel weer een nieuwe kopen want mis het wel, vooral met zo'n weer.... Veel beterschap met je hondje. Hopelijk valt het idd wel mee. Enne... ook beterschap voor je schoonmoeder. Ben echt benieuwd hoe het lopen zal gaan over een tijd. Ouderschapsverlof, uhm nou...misschien heb ik het een beetje gek gezegd ofzo.. maar ik neem idd 3,5 jaar ouderschapsverlof op, maar dan 8 uur per week. Ik zou dit 1 jaar en 9 maanden mogen doen, maar omdat ik een tweeling krijg, mag ik dit voor beide kindjes doen. Dus dat is samen 3,5 jaar Lang he... Petrea, mooie buik! Super zeg. Ladylola, jeetje meid wat vervelend zeg. Ik heb ook zo'n situatie gehad. Altijd flexibel zijn.... komen er nieuwe mensen werken.. die melden zich ziek. Ik draai dubbele diensten, en als ik een keer niet kan, moet ik evengoed komen... En dan opeens moet je naar een andere werkplek omdat ze een nieuw team daar willen hebben staan. Prima.... ik ga wel... met als gevolg......( vond het best wel leuk ) clienten die klachtbrieven schrijven en schrijven dat ik terug moet komen omdat ik hun zo goed ken en ze vertrouwen mij... zo ook ouders die gesprekken aankaarten... de afdeling zeker 1,5 jaar zo op z'n gat heeft gelegen dat ze mensen van buitenaf alles op de rit hebben moeten laten zetten.... clienten die bij op het werk bellen en vragen of ik nog bij hun op bezoek wil komen. ( ik werk wel op hetzelfde terrein maar andere afdeling ) als ik ze zie, ze niet meer met hun eigen begeleiding mee willen omdat ze mij veel leuker vinden.. haha.. en dat zeggen ze ook gewoon. Nu nog steeds bellen cllienten mij om te zeggen dat het lang niet meer zo is als eerst... en dat ze me missen... Nu zit ik ergens anders en wordt ik gerespecteerd. Zelfs collega's van mijn oude werkplek zeggen dat ze niet snappen dat ik weg moest, omdat ze echt wel inzien wat voor effect dat heeft gehad ( werk met mensen met een beperking-> hoof niveau en ernstige gedragsproblematiek ) Nu is er veel meer agressie als eerst daar, en als ze mij dan zien worden ze vrolijk... maar ben blij dat ik ergens anders zit. Ik heb nog nooit zo''n meelevend team meegemaakt als nu. Echt super fijn. Ik hoop echt dat ze gaan inzien hoeveel jij doet voor hun meid! Meiden met een echo, heel veel plezier en succes! Nora, dan moet je dus nog ff wachten met die kinderarts... hopelijk is het snel opgelost.
morning .. vandaag 16 weken alweer .. ik zit er met mn hoofd verder totaal niet bij jammer vind ik dat want die kleine gaat voor alles. Vanacht nog eens beroerd geslapen .. sorry voor me gezeik zo op de vroege ochtend !
Ik heb de knoop doorgehakt... Na mijn bevallinsverlof ga ik 28 uur per week werken. En ik verdeel mijn ouderschapsverlof over 2 jaar. Dat betekend dat ik structureel 3 dagen per week werk. Aangezien mijn moeder 1 dag gaat opvangen kan ik 2 dagen opvang nemen. Ik verdien dan 400,00 minder, maar 2 dagen opvang kost me (kinderopvang toeslag eraf gehaald)300,00 dus ik lever maar 100,00 in.. Prima dus... Ik werk bij een gemeente, en tja overheid is meestal wel makkelijk. Dus ik heb geluk daarmee.. Verder hier lekker op mijn werk.. zonneluifel naar beneden, dan blijft het lekker hier en met mijn voetjes omhoog.... X Lissa
Vervelend van je overplaatsing ikke. Vervelende is dat je in dienst bent van de organisatie, dus kunnen ze je planten waar ze je willen hebben. Wel fijn dat je nu een heel fijn team hebt. Ik had 3 jaar terug ook zo'n team, maar dit team komt maar niet van de grond. Heel vermoeiend, maar ik ga niet jobhoppen. Ik wil er nu eens blijven. Maar 3.5 jaar verlof? Dat is apart, want je kan toch maar 13 x je weekuren opnemen? Ik kom dan op een jaar, 8 u.p.w. opnemen. Ik wil 24 uur weken een jaar lang, maar daar is het middenkader niet zo happig op. Dus heb nu de personeelsadviseur benaderd om advies te vragen hoe ik dit het beste kan aanpakken. Lissa hoe bedoel je levert maar 400 euro in, maar uiteindelijk maar 100? Ik wil 24u of ook 28u werken inc verlof, en 2 dagen opvang, maar dat kost mij zeker wel 400,- dat ik inlever. Ooh meiden ff ik heb links onder felle steken. Ook als ik ga zitten, maar ik stil zit valt het mee. Maar pff niet fijn. Zijn dat me banden? Of een blaasontsteking??
Whow!! Mooi en super duidelijk hartje gehoord! 150 slagen p/m, helemaal perfect dus! Ook heeft ze m`n baarmoeder opgemeten en de grootte in cm + 4 cm zou het termijn zijn.. Mijn baarmoeder zou nu dus 13 cm moeten zijn + die 4 cm is 17 weken. Maarrrr..... m`n baarmoeder is al 15 cm!! Dus groter dan hij volgens de termijn zou moeten zijn.. Nu komt ie op 19 wkn en dat ben ik op zeker niet! Maw, `ik zorg goed voor mijn kindje` (Ik citeer de vk) Leuke manier om me je extra kilo`s te worden geconfronteerd...
goodmorning ladies , ik heb niets kunnen lezen maar hoe is het met iedereen hier? Vandaag mijn verjaardag ..echt heeerlijk vooral met dit weer! Lekker eventjes naar de stad met me zoon even boodschappen doen .. IK heb eigenlijk niets geregeld behalve dat ik in de avond naar de bios ga met een vriendin.. & strax bel ik even me moeder op om haar te feliciteren.. het is zoveel jaar geleden dat zij mij op de wereld heeft gezet! Zij heeft de werk gedaan dacht bedank haar even hahaha.. Ik hoop dat jullie lekker genieten van de zon ..en hoeveel graden is het in NL? Hier in uk is het stikkend heet!
@ petrea mooie jartslag hoor. Helemaal in orde dus! @ yasemin van harte gefeliciteerd met je verjaardag, je hebt rr erg mooi weer bij. Hier waar ik woon is t lekker warm, maar ff nie zo benauwd als de afgelopen dagen....
dames Heerlijk van t weer aan t genieten maar maak me toch wel zorgen ik voel me beeb nog niet...... Ik d8 dat je bij een tweede sneller zou gaan voelen maar hellaas
Hier al wel eens gevoeld maar nu al een aantal dagen helemaal niets.. Bij mijn vorige zwangerschap voelde ik al het eerste echte schopje rond deze termijn.
nou dan wachten we het gewoon af voelde linke en rechts naast me navel wel wat maar daar zitten precies me darmen dus dat zou het wel zijn.........de baby moet lager zitten toch???
De baby zit idd lager als de navel. @ MvM: Ik heb gemaild wanneer ik de wikkeldeken zou krijgen en ik krijg die niet omdat ik iets voor 1 april was begonnen met MvM. Alleen als je hebt aangemeld vanaf 1 april dan krijg je die. Nu krijg ik dus zo'n stomme tas.. Dus heb ik even gevraagd of ze me toch de wikkeldeken willen sturen ipv de tas
Yasminaa: gefeliciteerd, maak er een leuke dag van! wat een heftig verhaal over dat ongeluk! kan me voorstellen dat hij slachtofferhulp krijgt. ik werk bij een dierenkliniek, dus als je vragen hebt of onduidelijkheden, dan kun je het altijd vragen, sterkte met hem! hier twijfel ik ook of ik de baby voel, het is de derde, dus het zou sneller moeten zijn, ik ben denk ik te ongeduldig
Whoehoeoeoeoeo een dochter We zijn vandaag geweest en het wordt een meid! Alles groeit goed, onze dame zag er goed uit. Mooi rond koppie en alles zit er aan. Ze was lekker bewegelijk, en zat heerlijk van het vruchtwater te lurken. We zijn zo ontzettend blij. Alleen me vent is bang dat het straks niet klopt, dus die durft nog niet te vroeg te juichen tot na de 20 weken echo Droppie!
Uitgerekende datum: 29 oktober Suus1982: 3e kindje 1 november ilona85: 2e kindje (jongen?) Petrea: 1e kindje (jongen?) 2 november onzewens: 1e kindje, zkh bevalling 3 november Suus83: 1e kindje, zkh bevalling meisje siep81: 2e kindje 4 november Hilli: 2e kindje, zkh bevalling Jongen Lucrecia: 1e kindje, zkh bevalling 5 November Maytje: 1e kindje 6 november Jel: 2e kindje (1e overleden) zkh bevalling Nic79: 3e kindje 8 november BurningKarma: 2e Kindje (jongen?) 9 november Behappy: 1e kindje (jongen?) 10 November NathalieD: 2e kindje, zkh bevalling Thea: 3e kindje Beckje: 1e Kindje Missillie: 2e kindje 11 November Dinh: 2e kindje zkh bevalling (gevoel zegt h) Ladylola: 1e kindje een dochter! 12 november Suus14: 1e kindje (jongen?) 13 november Voske: 2e kindje Daydreamy: 2e kindje 14 November Ikke175: tweeling zkh bevalling ( gevoel van mij+partner zegt jongen& meisje) 15 november snowbird: 1e kindje 16 november Lolalo: 2e kindje 17 november Patje20 : 2e kindje (meisje) 18 November Pumpkin: 1e kindje Juliaaa: 1e kindje (jongen?) 19 November Isis857: 1e kindje (jongen?) 20 November Joyce86: 2e kindje (jongen?) 24 November Niesje123: 3e kindje(denk toch 'n meisje!) 25 November Samantha89: 1e kindje (jongen?) 26 November: Yasminaa: 2e kindje Cjb: 2e kindje 29 November Lissa 1:e kindje (meisje?) 30 November lauras1983: 2e kindje (jongen?) xspookyx: 3e kindje (jongen?) 2 December Nora86: 2e kindje (meisje?) Afspraken! 25-05 xspookyx, "pretecho" Dr. Papa 25-05 Maytje, geslachtsbepaling 28-05 Thea, geslachtsecho 29-05 Patje20, afspr. vk zh 29-05 Jel, 6e echo + controle 29-05 snowbird, controle vk 30-05 Behappy, controle + hartje luisteren vk 30-05 Lolalo, controle +hartje luisteren vk 30-05 Isis857 5e echo 31-05 Behappy, ''pretecho''..geslachtsbepaling 31-05 Suus14, geslachtsbepaling in Oss 01-06 Dinh 6e echo 04-06 Suus14, vk controle 05-06 BurningKarma, eerste afspraak gyn 07-06 Lucrecia, controle gyn zkh 07-06 joyce86, afspraak verloskundige 08-06 Lolalo, pretecho geslachtsbepaling 11-06 Suus1982, 20 weken echo 11-06 Juliaaa, controle vk 13-06 NathalieD, controle vk 14-06 Nora86, geslachtsbepaling 14-06 Niesje123, geslachtsbepaling 15-06 Lissa, intake afspraak gyn 18-06 jel, 20 weken echo 18-06 onzewens, 20 weken echo 19-06 Thea, 20 weken echo 19-06 ikke175, uitslag bloedonderzoek chromosomen en gesprek klinische arts 19-06 Hilli, 20-weken echo 20-06 BurningKarma, 20 weken echo 20-06 Lucrecia, 20 weken echo 21-06 NathalieD, 20 weken echo 21-06 ikke175, 20 weken echo 22-06 Dinh, 20 weken echo 25-06 Suus14, 20 weken echo 25-06 Ilona85, 20 weken echo 25-06 Suus83, 20 weken echo 26-06 Daydreamy, 20 weken echo 27-06 ikke175, controle gyn zkh 27-06 Ladylola 20 weken echo 27-06 onzewens, controle vk 28-06 Behappy, 20 weken echo 03-07 Isis857, 20 weken echo 04-07 Samantha89, 20 weken echo 07-07 Niesje123, 20 weken echo 07-08 Patje20, pretecho Dr. Papa 22-08 Thea, 3D echo Kleine oh zo gewenste Vlindertjes die helaas niet bij ons mochten blijven: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ * Dreames * R85 * BootjeKatootje * Waxientje * Bianca1374 * Late Mama * Lydia1986 * Fliertje Ons meisje erbij gezet en mijn afspraak eruit gehaald! Spooky en Maytje hoe is het bij jullie gegaan????