thea sterkte meis !! pff lekker weer .. hopelijk komt alles weer goed !! @hier gezellig verjaardag gehad .. erg druk maar wel leuk.. mooi 40 euro aan prenatal bonnen en 40 voor de kruidvat altijd leuk !! enn... een hele gave babyfone!! ondanks de rot dagen heb ik me weer ff goed gevoelt ! en dat houdenn we vast.. woensdag hopen we t hartje weer t horen en donderdag ren gezond kindje te zien !
Goedemorgen meiden, @thea, klote joh dat t zo gaat thuis, hoop echt dat jullie eruit komen. Wel mooie buik al hoor. Jeetje gaat hard zeg! @be nog gefeliciteerd, volgens mij heb ik dat niet gezegt. Mooi balen dat ze je op deze manier hebben gedumpt op je werk. Ze hebben je idd gebruikt voor die vakantie. Waardeloos. @lady, wow ook een meisje, echt cool. @mvm, ben het zooo zat, heb me best gedaan, niet iedere dag geplast in de bekers maar goed alle beetjes helpen. Nog een week en dan ist klaar Woei! @moeheid, ik heb het zo erg, ga het toch ff aankaarten a.s. dinsdag. Samen met de duizeligheid die ik steeds heb en de dikke enkels voor de zekerheid. Weet wel waar die vandaankomen natuurlijk Wave voor de wavers! Incl mezelf vandaag! Woei... waar is ons mooie plaatje gebleven?
Morning! Bee wat fijn dat je je weer goed voelt! Hou de spirit erin! Wat lief dat je zo verwend bent. Kan je ook nog bemiddelen op mijn werk ikke? Hahaha Hier vannacht de meest rare dromen gehad! Weet begod niet meer wat, maar ben bekaf! Verder nu we weten dat het een meis word, zitten weer te switchen met de namen. Voorlopig hebben we nog ff, maar tis nu wel al leuk dat we geboortekaartjes kunnen zoeken. Meiden en heer. Geniet van je dagen!
Hi lieve dames & heer Ben weer terug van weggeweest, ik heb jullie gemist zeg Deze week was de mondelinge hoorzitting mbt de verwerping nalatenschap van mijn zogenaamde vader, daar zag ik echt als een berg tegenop maar da's gelukkig wel achter de rug nu!! En gister was het precies een jaar geleden dat we erachter kwamen dat het hartje van onze kleine* toen al niet meer klopte, dat was even een verdrietig en onzeker moment... hoewel ik heel lang heb zitten twijfelen ben ik dan ook gister toch maar een doppler gaan halen en hebben we thuis voor het eerst het hartje van onze kleine wiebelkont gehoord ❤ zo mooi!! Zo, nu ga ik eerst een bakkie koffie maken en dan ga ik eens teruglezen ben nu toch nog alleen onder, de rest slaapt nog lekker alleen ik niet door mijn stomme blaas
BE... nog gefeliciteerd!!! Leuke kadootjes! Kan je lekker gaan shoppen meid! Welkom terug Niesje! Hier gisteren in de tuin bezig geweest, dat is niet te doen voor deze zwangere bejaarde... Er moesten nog palissades rondom ons terras en mijn moeder en ik zouden dat wel ff doen terwijl mijn vriend het hok aan het schilderen was. Ze zitten erin maar meer dankzij mijn moedertje dan dat ik een groot aandeel heb gehad.. Tjemig hey... geen conditie en alles deed me meteen al zeer. (kan je je voorstellen hoe mijn spieren nu voelen..) Maar goed, ik heb mijn mams de kleine laten horen met de angelsound en ze was helemaal blij. Ik ben enig kind dus eerste kleinkind. Nu maar weer even een dagje niks doen en genieten van het mooie weer! Fijne dag!
Be wat ontzettend k*t dat ze je hebben ontslagen zeg!! Wel fijn dat je toch tenminste iets van ww hebt kunnen aanvragen, met hulp van Lissa wat lief! Gefeliciteerd nog trouwens met je verjaardag meissie..gelukkig heb je wel een beetje kunnen genieten. Dat met me vader is vooral heel confronterend en roept heel veel nare herinneringen op maaaaarrrrrr, 't is wel bijna klaar nu en dan kan ik het echt afsluiten!! ikke prachtige echo's!!! Stel me net voor hoe 't is om dan 2 duimende ukkies te zien lijkt me idd "heart melting" x 2 ❤❤ hihi.. ladylola & Suus83 (mooie echo zeg!!!), Hilli & Rosa wat leuk dat jullie 't al weten!! ik moet nog ff wachten Petrea het moet ff gezegd, ohhh wat lief hé van je mannetje met die zalfjes Jel, jammer van de Ascal, vooral voor je eigen gerustheid dan. Weet je wel al vanaf wanneer ze je "strenger" gaan controleren dan? En wat zielig van jullie hondje...gelukkig gaat 't al ietsje beter met haar!? Hoe gaat het nu eigenlijk met je schoonma? Sterkte en voorspoedig herstel gewenst iig !! Je zwager is mijn ogen ook een held, al snap ik heel goed dat het voor hem een trauma was. Heftig zeg!! pfff.....wat een weekje voor jou zeg! Ladylola wat vervelend dat er zo weinig rekening met je wordt gehouden op je werk..ik zou nu ook meer voor mezelf gaan kiezen Hoop dat je snel meer waardering van je collegae krijgt! Nora, dat is nog best lang wachten met je kleine mannetje, maar 't balletje rolt tenminste nu ik het zo lees, mijn dochter had vaak oor/keel- ontsteking (ook infecties dus) en sindsdien de amandelen eruit zijn nergens meer last van gehad Flink wat dames zijn al MvM vrij zie ik.. wat een opluchting hè! Applaus voor jullie Yasmina, nog gefeliciteerd meid Thea hè bah, wat naar weer voor je..sterkte! Hoop dat de lucht snel opklaart bij jullie!! Wel een mooi buikje idd!! Mijn buikje groeit ook flink door .. ik moet eens een foto maken, maar ik zit meestal op de iPad en dan kan ik geen foto's uploaden. Ik mis een zp app En ik weet toch wel vrij zeker dat ik ons kleine wiebelkontje regelmatig voel!! Het is ook dat ik weet dat het een echt druktemakertje is, en ik voel duidelijk dat het niet mijn darmen zijn
Goedemorgen, Nora, ik zie geen nub, maar ook al was ie er wel, dan zie ik het nog niet. Behappy, leuk dat je verjaardag leuk was en wat een leuke cadeau's. Patje, een wave voor jou. Niesje, welkom terug. En dat zijn moeilijke dingen idd, als je er weer aan herinnerd word dat een hartje zoveel tijd geleden gestopt is. Gelukkig gaat nu alles goed... Was idd een raar weekje zo. Ze gaan geloof ik vanaf 26 of 28 weken geloof ik strenger controleren in alles, zoals de placenta en navelstreng doormeten. Dus dat vind ik wel weer een geruststelling. Met het hondje gaat het beter, verwacht niet dat ze geopereerd hoeft te worden aan haar oog. Met mijn schoonmoeder gaat het goed en de operatie is goed geslaagd. Ze zit nu in het gips. Vanmiddag gaan we er even heen. Donderdag mag ze weer naar huis. Leuk he dat voelen van de baby. Vannacht werd ik even wakker en toen voelde ik de baby ook flink trappelen. Geeft zo'n goed en heerlijk gevoel. Geniet van deze dag allemaal!
Jehoe! Be: Fijn dat je verwend bent, da's ook weleens lekker! @Niesje: Gefeliciteerd met de afwikkeling, dat moet een fijn gevoel zijn. @Petrea: Leuk dat je mams dat zo leuk vond om te horen. @Hier: Man wat een warmte maar ik geniet met volle teugen. ons frutseltje is ook een wiebelkont en heb regelmatig wat gevoeld vandaag. Heerlijk he? Manlief is de BBQ aan het aanslingeren en ons meisje zit uitgebrand ff een tekenfilm te kijken. Mooi moment om zelf lekker op de bank in de tuin neer te ploffen en hier eens even een kijkje te nemen.
wauww wilde dat ik t voelde ! dat geeft je een boel rust! hier nog steeds onzeker .. woensdag hartje horen en do. echo hopelijk is alles goed... en hopelijk voel ik de beeb gauww
Niesje fijn om te horen, en thanks for telling me T wachten ach.. we gaan al zo lang zo? Ik zit er niet echt mee heb er begrip voor dat er "dringendere" zaken zijn. Hier de hele dag een vriendin over de vloer gehad met haar zoontje.. lekker in de tuin en daarna de grote speeltuin gebanjerd en lekker wezen wokken! Mooie dag, alleen ik ben wel een kreeft van hier tot tokio :O Oja Wave voor de wavers, incl mezelf dit keer weer
Ega voelde zich in het weekend weer onzeker, dus zijn weer naar het ziekenhuis gegaan. Ze was gevallen en had daarna last van stevige buikpijn. Maar goed, de echo achter de rug en alles was al wat zichtbaar. Alleen het geslacht? Nog steeds niet. Maar .... er werd ruim de tijd gegeven voor de echo. Ze mag wat vaker vallen
Oh wat fijn, zeker na die laatste keer dan. T vallen natuurlijk niet.. das eng. Gelukkig was het in orde.
Joehoe! Niesje welcome back lady! Fijn dat alles nu is afgehandeld. Moet echt een opluchting zijn. En ja mijn job, komt goed. Sta nog steeds achter mijn besluit. Normaliter zakt dat welis af, maar nu ga ik doorzetten! Weliswaar strategisch en constructief! Klinkt gezellig Nora! Zo rood als ene kreeft mindere prettig! Dinh oooehw dat was ff schrikken. Maar gelukkig alles goed. Kop op jullie 2! Jullie krijgen een wolk van een baby, levend en wel met een mooie zwarte haardos! Wat schattig petrea eerste kleinkind voor je mdr. Wat zal ze trots zijn zeg! Hier een gezellige dag met visite en lekkere tapas achter de rug. Manlief en visite zijn nu op stap, zo kunnen zijn door gallen en mama en mini lekker tukken zo!
Hey dames, Ik geniet hier van t weer!!! Wat een heerlijk weekend!! Morgen of dinsdag lees ik weer helemaal mee. Nu uitgeput op bed. Truste!
sweet dreams! @hier klein beetje verbrand auw auw haha nu in bed geploft met tv aan.. ik heb trouwens (niet zo heel smakelijk ) last van buikkrampen & Diarree is dit een slecht teken ?
Be dat heb ik ook welis en gister ook. Zijn je darmen. Maar waarom bel je de vk niet als je zo onzeker bent?
Goedemorgen allemaal.. Ik heb alles wel gelezen via mijn foon gister, maar ben alles alweer kwijt.. Even ego.. Mijn gewrichten vinden dit weer niet leuk en zijn zeer pijnlijk. Ik baal er echt van.. maar ja.. Ik heb de afdeling gynaecologie (rotwoord) gebeld en ze zeiden dat ik goed bezig was en meer niet kon doen.. Dus voorlopig maar even volhouden en anders terug naar de huisarts.. Verder hier alles ok... Voel nog niets, maar ja.. zou ik ook wel heel vroeg vinden.. X Lissa