November mama's 2012 deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Thea23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Kan t niet ook met t weer te maken hebben? Merk dat het hier ook wat rommelt en D. rent ook 6x per dag naar de wc nu. Maar ben t wel met Lady eens als je onzeker bent gewoon bellen vinden ze niet erg :)

Lekker Lady tapas leuke avond gehad dus.

Hier nog steeds zwaar misselijk elke keer, en mn pilletjes zijn op :eek: Heb wel een receptje liggen nog maar weet niet of ik daarmee naar de "weekendapotheek" kan in t zhuis. Niet eerlijk tis nu 13 + t zou stoppen (lol)

2. Jel

Jel Niet meer actief

Goedemorgen,

zo, door het lekkere weer en de pinksterdagen is het echt rustig hier... maar dan is het even iets makkelijker bij te lezen deze dagen...

@ Behappy, heeft vast met het warme weer te maken dat je aan de diarree bent. En dat gaat weleens gepaard met buikkrampen. Maar idd, gewoon de vk bellen als je het niet vertrouwd.

3. Behappy

Behappy Niet meer actief

jaa idd t warme weer speelt natuurlijk ook wel mee..

@hier wij gaan zo lekker naar t strand ontspannen en vanavond bbqen met vrienden :)
    gezellig !!

4. Behappy

Behappy Niet meer actief

jaa idd t warme weer speelt natuurlijk ook wel mee..

@hier wij gaan zo lekker naar t strand ontspannen en vanavond bbqen met vrienden :)
    gezellig !! v

5. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Zo het is idd lekker rustig hier!
    lissa wat vervelend van je gewrichten maar zou idd best met het warme weer te maken kunnen hebben

Wij gaan hier ook een dagje lekker zwemmen... pff t is veel te heet!

fijne dag allemaal!!

6. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

@Lissa, wij gaan gelijk op met klachten! Ik heb ook zo`n last van mijn handen/vinger gewrichten en mijn enkels en voeten. Ik kom `s ochtends de trap bijna niet af van de pijn in mijn voeten/enkels en krijg geen fles meer open met die handen! Ik heb Crohn en had voor de zwangerschap behoorlijk heftige medicatie waar ik op eigen keus mee gestopt sinds ik weet dat ik zwanger ben ben dus daar zal het bij mij door komen.. Sterkte iig!!

@Be, probeer je toch niet elke keer zo druk te maken meis! Niet goed voor jullie en alles gaat toch de hele poos wél goed? Geniet! (Ik bedoel het goed hoor!!)

Het is warm!! We hebben sinds gisteren een voet voor de parasol, godzijdank, maar dan zelfs nog is het bloody hot! Maar ik geniet ervan want het wordt weer minder aankomende week. Pak wat bevroren druiven om af te koelen en ga weer lekker verder in mijn boek!

Tot later en fijne dag!

Edit: Over 4 dagen weet ik wat we krijgen!! Vrijdag om 11u een geslachtsbepaling!! Joehoe!!

7. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Petrea idd. we gaan gelijk op. Ik heb vandaag rustig aan gedaan en mijn voeten omhoog gehouden. Mijn enkels qua uiterlijk zien e redelijk uit. Pijn is na een paar uur wakke te doen, maar nog niet ideaal.

Vanavond lekker een maaltijd salade. Jammie wat over is, neem ik mee als lunch morgen...

X Lissa

8. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Hey meiden, het is inderdaad rustig hier! Zelf ook een tijdje niets gepost.. Druk druk met werk ed. En afgelopen dagen genoten van een paar heerlijke dagen vrij. Als ik het hier zo lees hebben velen dat van ons gedaan! :)

Vandaag zijn we even wezen babyshoppen.. Wat is dat toch leuk! Hebben een tripptrapp gekocht omdat er nu een goede aanbieding was en wat andere spulletjes. Verder naar een kamertje en kinderwagen gekeken. Uit de kinderwagen zijn we waarschijnlijk en 1 kamer vinden we helemaal super, maar ook erg aan de prijs.. Dus daar denken we nog even over na.
    Zijn jullie ook al spulletjes aan het shoppen?

Woe weer echo.. Hoop stiekem dat er al te zien is wat het wordt! :)

9. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Heb het hier ook zo warm. En een dikke enkels elke keer. Pfff!

Vandaag tijdens het luisteren met de dopler voelde ik de baby flink schoppen, zelfs lichtjes aan de buitenkant. Echt zo bizar dat ik dat deze keer al zo snel mag ervaren!

Lekker wezen fietsen vanmorgen met mijn meissie en de buurvrouw. Heerlijk een ijsje gehaald en een smootie (omdat het kan lol)

@Be: Probeer je niet druk te maken al snap ik wel dat je dat toch doet. Het is wat Petrea zegt; het gaat al de hele tijd goed, toch?

@Isis: We willen in onze vakantie (week 2 van juli) aan de babykamer beginnen (incl shoppen van de meubels) maar ga a.s. zaterdag met mijn buurvrouw shoppen voor kleertjes enzo. 5 juli heb ik weer een echo en ik hoop dan te weten wat het word. Als het een meisje is ga ik eerst alle zakken doorzoeken van onze eerste. Wordt het een jongen dan ga ik ook nog lekker voor jongens kleren shoppen :D

10. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey hallo dames,

Hier niet zo'n 2 fijne dagen gehad....
    Na mijn laatste post is mijn telefoon in mijn oog gevallen... gleed uit mijn hand. Flink pijn gehad en gistermorgen naar de HAP. Daar zat een kras in het blauwe gedeelte van mijn oog. Zalfje gekregen en het moest een aantal uren later over zijn. Omdat de pijn alleen maar meer werd, moesten we gisteravond naar de oogarts ( hebben ze opgeroepen want had vrij ) nu blijkt mijn hoornvlies los te zijn. Hangt er als een flapje overheen. Nu ben ik ontzettend moe en slaap de hele dag zowat.... en wat doet het pijn zeg. Morgen weer terug om te laten checken. Het gaat wel steeds iets beter, maar ik had me de pinksterdagen anders voorgesteld.

Baby's voelen, volgens mij voelde ik vanmorgen ook vanalles in mijn buik. Het leek alsof er golfjes waren die op en neer gingen. Ik heb zo'n idee dat het de kids zijn, maar weet het niet zeker.

Dames, ik kan niet zolang op de computer vanwege mijn oog dus vandaar dat ik niet zoveel reageer totdat het wat beter gaat met mijn oog..

Dinh, gelukkig is alles goed met je vrouw en ukkie...en idd... zorg maar dat ze niet meer valt...

Meiden met klachten, hopelijk snel klacht vrij

Be, wat leuk zoveel gekregen zeg!

11. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    @ikke jeetje meis dat is niet niks ik hoop dat het snel beter gaat.

@mooi weer hier lekker een bootje gehuurd en vanmorgen wezen varen met mijn man en kleine man. Hij vond het super en genoot zo!

@voelen hier heel af en toe wat vaags maar dat komt door de ligging van de placenta dus het duurt gewoon iets langer deze keer ;)

@geslachtsbepaling, omdat het vorige keer nogal vaag was willen wij proberen donderdag of vrijdag nog een echo te maken en anders volgende week morgen maar eens bellen voor een afspraak.

Wel de laatste dagen wat krampen en steken in mijn rechterzij niet prettig helaas maar aghhh hoort erbij. En nu helemaal met dit warme weer weinig eetlust. Ben benieuwd vrijdag bij de vk of ik al wat aan ben gekomen tot nu toe staat de teller op -4 kilo en dat komt niet door een bescheiden buikje :)

Morgen weer werken pfff zie er even tegen op, ga mijn verjaardag vieren met zo'n 20 a 24 peuters haha kortom druk!

12. Jel

Jel Niet meer actief

Morgenmiddag moet ik weer naar de gyn en ga vragen of ze even tussen de beentjes kijkt. Ben zo benieuwd of er wat te zien zal, en zo ja, wat het dan is. oeeeeh spannend! :D
    Moet ook voor het eerst urine meenemen (moeten jullie dat ook?).

13. Behappy

Behappy Niet meer actief

@karma ja dat is waar ... Komt gewoon door de afgelopen dagen denk ik alles bij elkaar ..
    Komt ook wel weer goed

14. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Komt vast goed Be!

Ikke wat Vervelend! Bah niet fijn! Maar ik denk ff over hoe je dat is gelukt telefoon in je oog laten vallen? Wel bizar meteen zo beschadigd!

Oh jel spannend, de gyn zal het vast toch wel ff doen? Spannend!

Ilona hoop dt jullie geluk hebben deze week week. En varen is heerlijk hè met dit weer! Fijne verjaardag vast.

Hier een relaxte dag gehad op werk, lukt me dan toch nie top m'n waffel te houden hè. Een open boek zijn heeft voordelen, maar ook zeer veel nadelen.
    Ben toe aan vakantie! Gelukkig 1 dienst gehad nog 4 te gaan!!!!

15. Jel

Jel Niet meer actief

Ikke, heb eroverheen gelezen, maar wat vervelend zeg, dat je telefoon in je oog viel. Hoe krijg je het voor elkaar? Hield je de telefoon boven je hoofd? Of viel die van een plankje af of zo?
    Hopelijk zal je oog snel genezen. Dat hoornvlies gaat wel weer normaal genezen? Sterkte.

@ Ladylola, ja neem ook aan dat ze vast wel even richt die kant op. :)

Hier weer last van brandend maagzuur. Is nu 's avonds vaste prik.
    Allemaal welterusten voor straks!

16. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Hoi ff snel berichtje. Poosje te druk en moe geweest om überhaupt te kunnen bijlezen. Maar voel me alweer stukken beter dus kom vanaf nu weer gezellig meekletsen!!
    Hier net klaar met werken. Nu vier daagjes vrij!! Heerlijk ..

17. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Heerlijk julia! Wel balen dat het weer net minder wordt! Morgen laatste dag!

Jel gewoon van te voren zeggen en met puppy eyes kijken :-D hihi!

Zucht manlief heeft de afstandsbediening en kijkt dingen die ik al heb gezien :( Boring! En op bed tv kijken, vind ik nooit fijn. Dan maar een beetje rond surfen ;)

18. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    ikke sterkte.. rust is het enige wat je kan doen..

hier ook vriendlief met de afstandbediening, maar ach.. ik ga zo lekker mijn bedje in..

heerlijk dagje gedaan.. voetjes veel omhoog.. nou hopen dat werken morgen goed gaat...

X lissa

19. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Auwwww ikke dat is vast heel pijnlijk!! Succes!

Hier zelf de afstandbediening! Greys anatomy!! Heerlijk!
    Snel verde kijken!

20. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

hier een erg drukke en spannende dag achter de rug. 2e pinksterdag is tradititie getrouw een soort familiedag met de helft van de mijn moeders familie. Vandaag zouden we dus naar de efteling gaan. om 8 uur vertrokken zodat we mooi op tijd er zouden zijn...alles ging goed onderweg tot ongeveer 3 km voor plaats van bestemming.

stoplicht op groen, iedereen trekt op en voor ons trapt ie opeens op de rem...wij een noodstop maken en nog net op tijd stil maar mijn ouders, die achter ons reden, knalden dus bij ons op de achterkant. Wij de achterklep in elkaar + bumper...mijn ouders koplamp + bumper + moptorkap aan gort......das flink schrikken dat mag je wel van me aannemen.

gelukkig konden we nog wel verder rijden en wij dus verder naar de efteling gereden en daar ff koffie gedronken op de parkeerplaats en toen toch maar de efteling in...verder konden we toch niks....proberen van je af te zetten, te genieten van de dag en morgen naar de garage.

In de loop van de dag kreeg ik toch wel een beetje de bibbers of er niks aan het handje zou zijn met de beeb.
    Toen we thuis waren toch maar de vk gebeld voor de zekerheid en ik mocht meteen komen, ze begreep mijn ongerustheid ontzettend goed. Ze heeft een hele uitgebreide echo gemaakt en alles zag er ontzettend goed uit. Ik weet nu ook waarom ik nog niks voel. Mijn placenta ligt aan de voorzijde, tegen mijn buik aan en daar komen de beweeginkjes van de beeb nog niet doorheen....een dubbele opluchting dus.

greetz

Deel Deze Pagina