@ikke: jeetje wat vervelend! Beterschap. @onzewens: das idd schrikken zeg! Gelukkig is alles goed met de beeb.
@ikke Jee vervelend zeg. Hoe verloopt het herstel? @ Onzewens Dat was schrikken. Fijn dat je direct bij de vk terecht kon een en dat alles goed was met de beeb. @voelen ik heb 2x bijna zeker weten iets gevoeld. Maar verder is het erg stil daarbinnen. Ik ben ook nog steeds plat. Besloten daar maar lekker van te genieten.
Pff onze wens dat is idd schrikken. Gelukkig is alles goed. En mijn placenta ligt ook voor, dus voorlopig moeten we nog even geduld hebben
Behappy ben jij ook zo zenuwachtig voor donderdag? Wij hebben samen geslachtsbepaling he Zoooooo nieuwsgierig hier! Iedereen bij mij denkt jongen....
@suus haha jaa maar ik moet me niet zo druk leren maken pff @hier zo ga 1x naar het strand nu weet ik weer waarom ik daar een hekel aan heb .. ben verbrand !! Auw auw net een kreeft en daardoor kan ik weer niet slapen
Onzewens.. Dat is zeker schrikken, gelukkig is alles goed. Juliaaa.. Hier ook nog geen zwangerschapsbuik hoor. Pas mijn eigen spijkerbroek nog. Wel lekker, maar ik wil eigenlijk nu wel showen...Mijn Tshirts hebik wel moeten vervangen!!! Vandaag ineens misselijk. Bleh.. Hoop dat het snel wegzakt. Vriendlief was niet lekker vanacht en liep te spoken, daardoor heb ik ook rot geslapen... Maarja. vandaag gewoon werken tot half vijf ofzo.. Vanavond trouwens voor het laatst de flessen van MvM wegbrengen jippie....
Oh damn Ikke dat klinkt idd erg pijnlijk bah beterschap. Onzewens logisch dat je zo geschrokken bent. Gelukkig was alles goed met jullie + beebje. Wel balen van de auto's. Juliaaa groot gelijk joh! Er komen nog genoeg weken/maanden waarin dat enorme ding in de weg gaat zitten whehe. Heb zelf ook nie veel omdat ik al stevig ben, maar tis wel al te zien
goede kmorgen dames.. gelukkig hier relatie crisis afgewend .. even heel goed met elkaar gespraat en dingen duidelijk gemaakt .. gelukkig gaan we saampjes verder! ik ben zo blij dat die zon vandaag een beetje weg is want werd knettergek van die zon bah bah.. nog een paar dagen en dan krijgen aantal dames hier geslachts bepaling spannend!!! wij moeten nog wachten tto 19-06
goedemorgen! @onzewens: wow schrikken geblazen! Fijn dat alles goed is! @thea: goed dat jullie flink met elkaar gesproken hebben! Nu maar vooruit kijken naar positieve dingen @geslachtsbepaling: vandaag nog iemand? Ik ben namelijk ook wel nieuwsgierig naar anderen @buik: ik zal eens als de wiedeweerga foto's gaan maken! We zijn al in week 18 aangekomen! Bij Maud begon ik met 14 weken, bij Stijn met 16 en nu dus nog niet...hihi! Komt omdat ik mezelf wat dikker vind geworden en nu is ineens de haast niet meer zo groot Maar het is wel heel mooi om terug te zien later hoe je die buik iedere week groter ziet worden @einde mvm: heeeeeeerlijk is dat he! Ik heb bij Maud heel fanatiek meegedaan maar de keren daarna dus niet meer.. Vind het een erg goed doel, maar een hoop gedoe als je de zwangerschap nog even geheim wil houden en natuurlijk het gezeul met flessen en kannetjes...
Heb zojuist mn wippertje/wiegje besteld www.kidsbiz.nl vond m helemaal geweldig.. En erg handig. Mocht iemand ook willen bestellen kortingscode facebook krijg je 15% korting.
Leuk en handig stoeltje zeg. Alleen hebben wij al een schommelstoel. Helaas kan die niet plat, maarja dan doen we de baby er niet al te lang in.
Morning! Wat een leukie Nora! Die is handig. Wij zijn al flink voorzien. Werkse allen vandaag. Hier morgen en donderdag weer vrij. Deze mama gaat alvast ff de leukste roze items scoren de komende dagen. Wel maatje 68, aangezien het zomerwear is momenteel. Ciaowie!!
Goedemorgen meiden, we gaan zo richting Sneek voor de afspraak. Hoop echt op een echo. En krijgen we die niet, of kan ze niets zien ga ik proberen om voor volgende week een geslachtsbepaling te doen. Ben zo nieuwschierig! Daarna ff werken tot 17.30, heb zo geen zin bah!
Uitgerekende datum: 29 oktober Suus1982: 3e kindje 1 november ilona85: 2e kindje (jongen?) Petrea: 1e kindje (jongen?) 2 november onzewens: 1e kindje, zkh bevalling 3 november Suus83: 1e kindje, zkh bevalling meisje siep81: 2e kindje 4 november Hilli: 2e kindje, zkh bevalling Jongen Lucrecia: 1e kindje, zkh bevalling 5 November Maytje: 1e kindje 6 november Jel: 2e kindje (1e overleden) zkh bevalling Nic79: 3e kindje 8 november BurningKarma: 2e Kindje (jongen?) 9 november Behappy: 1e kindje (jongen?) 10 November NathalieD: 2e kindje, zkh bevalling Thea: 3e kindje Beckje: 1e Kindje Missillie: 2e kindje 11 November Dinh: 2e kindje zkh bevalling (gevoel zegt h) Ladylola: 1e kindje een dochter! 12 november Suus14: 1e kindje (jongen?) 13 november Voske: 2e kindje Daydreamy: 2e kindje 14 November Ikke175: tweeling zkh bevalling ( gevoel van mij+partner zegt jongen& meisje) 15 november snowbird: 1e kindje 16 november Lolalo: 2e kindje 17 november Patje20 : 2e kindje (meisje) 18 November Pumpkin: 1e kindje Juliaaa: 1e kindje (jongen?) 19 November Isis857: 1e kindje (jongen?) 20 November Joyce86: 2e kindje (jongen?) 24 November Niesje123: 3e kindje(denk toch 'n meisje!) 25 November Samantha89: 1e kindje (jongen?) 26 November: Yasminaa: 2e kindje Cjb: 2e kindje 29 November Lissa 1:e kindje (meisje?) 30 November lauras1983: 2e kindje (jongen?) xspookyx: 3e kindje (jongen?) 2 December Nora86: 2e kindje (meisje?) Afspraken! 29-05 Patje20, afspr. vk zh 29-05 Jel, 6e echo + controle 29-05 snowbird, controle vk 30-05 Behappy, controle + hartje luisteren vk 30-05 Lolalo, controle +hartje luisteren vk 30-05 Isis857 6e echo 31-05 Behappy, ''pretecho''..geslachtsbepaling 31-05 Suus14, geslachtsbepaling in Oss 01-06 Dinh 6e echo 04-06 Suus14, vk controle 05-06 BurningKarma, eerste afspraak gyn 07-06 Lucrecia, controle gyn zkh 07-06 joyce86, afspraak verloskundige 08-06 Lolalo, pretecho geslachtsbepaling 11-06 Suus1982, 20 weken echo 11-06 Juliaaa, controle vk 13-06 NathalieD, controle vk 14-06 Nora86, geslachtsbepaling 14-06 Niesje123, geslachtsbepaling 15-06 Lissa, intake afspraak gyn 18-06 jel, 20 weken echo 18-06 onzewens, 20 weken echo 19-06 Thea, 20 weken echo 19-06 ikke175, uitslag bloedonderzoek chromosomen en gesprek klinische arts 19-06 Hilli, 20-weken echo 20-06 BurningKarma, 20 weken echo 20-06 Lucrecia, 20 weken echo 21-06 NathalieD, 20 weken echo 21-06 ikke175, 20 weken echo 22-06 Dinh, 20 weken echo 25-06 Suus14, 20 weken echo 25-06 Ilona85, 20 weken echo 25-06 Suus83, 20 weken echo 26-06 Daydreamy, 20 weken echo 27-06 ikke175, controle gyn zkh 27-06 Ladylola 20 weken echo 27-06 onzewens, controle vk 28-06 Behappy, 20 weken echo 03-07 Isis857, 20 weken echo 04-07 Samantha89, 20 weken echo 07-07 Niesje123, 20 weken echo 07-08 Patje20, pretecho Dr. Papa 22-08 Thea, 3D echo Kleine oh zo gewenste Vlindertjes die helaas niet bij ons mochten blijven: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ * Dreames * R85 * BootjeKatootje * Waxientje * Bianca1374 * Late Mama * Lydia1986 * Fliertje Even de lijst aangepast
Uitgerekende datum: 29 oktober Suus1982: 3e kindje 1 november ilona85: 2e kindje (jongen?) Petrea: 1e kindje (jongen?) 2 november onzewens: 1e kindje, zkh bevalling 3 november Suus83: 1e kindje, zkh bevalling meisje siep81: 2e kindje 4 november Hilli: 2e kindje, zkh bevalling Jongen Lucrecia: 1e kindje, zkh bevalling 5 November Maytje: 1e kindje 6 november Jel: 2e kindje (1e overleden) zkh bevalling Nic79: 3e kindje 8 november BurningKarma: 2e Kindje (jongen?) 9 november Behappy: 1e kindje (jongen?) 10 November NathalieD: 2e kindje, zkh bevalling Thea: 3e kindje Beckje: 1e Kindje Missillie: 2e kindje 11 November Dinh: 2e kindje zkh bevalling (gevoel zegt meisje) Ladylola: 1e kindje een dochter! 12 november Suus14: 1e kindje (jongen?) 13 november Voske: 2e kindje Daydreamy: 2e kindje 14 November Ikke175: tweeling zkh bevalling ( gevoel van mij+partner zegt jongen& meisje) 15 november snowbird: 1e kindje 16 november Lolalo: 2e kindje 17 november Patje20 : 2e kindje (meisje) 18 November Pumpkin: 1e kindje Juliaaa: 1e kindje (jongen?) 19 November Isis857: 1e kindje (jongen?) 20 November Joyce86: 2e kindje (jongen?) 24 November Niesje123: 3e kindje(denk toch 'n meisje!) 25 November Samantha89: 1e kindje (jongen?) 26 November: Yasminaa: 2e kindje Cjb: 2e kindje 29 November Lissa 1:e kindje (meisje?) 30 November lauras1983: 2e kindje (jongen?) xspookyx: 3e kindje (jongen?) 2 December Nora86: 2e kindje (meisje?) Afspraken! 29-05 Patje20, afspr. vk zh 29-05 Jel, 6e echo + controle 29-05 snowbird, controle vk 30-05 Behappy, controle + hartje luisteren vk 30-05 Lolalo, controle +hartje luisteren vk 30-05 Isis857 6e echo 31-05 Behappy, ''pretecho''..geslachtsbepaling 31-05 Suus14, geslachtsbepaling in Oss 01-06 Dinh 7e echo 04-06 Suus14, vk controle 05-06 BurningKarma, eerste afspraak gyn 07-06 Lucrecia, controle gyn zkh 07-06 joyce86, afspraak verloskundige 08-06 Lolalo, pretecho geslachtsbepaling 11-06 Suus1982, 20 weken echo 11-06 Juliaaa, controle vk 13-06 NathalieD, controle vk 14-06 Nora86, geslachtsbepaling 14-06 Niesje123, geslachtsbepaling 15-06 Lissa, intake afspraak gyn 18-06 jel, 20 weken echo 18-06 onzewens, 20 weken echo 19-06 Thea, 20 weken echo 19-06 ikke175, uitslag bloedonderzoek chromosomen en gesprek klinische arts 19-06 Hilli, 20-weken echo 20-06 BurningKarma, 20 weken echo 20-06 Lucrecia, 20 weken echo 21-06 NathalieD, 20 weken echo 21-06 ikke175, 20 weken echo 22-06 Dinh, 20 weken echo 25-06 Suus14, 20 weken echo 25-06 Ilona85, 20 weken echo 25-06 Suus83, 20 weken echo 26-06 Daydreamy, 20 weken echo 27-06 ikke175, controle gyn zkh 27-06 Ladylola 20 weken echo 27-06 onzewens, controle vk 28-06 Behappy, 20 weken echo 03-07 Isis857, 20 weken echo 04-07 Samantha89, 20 weken echo 07-07 Niesje123, 20 weken echo 07-08 Patje20, pretecho Dr. Papa 22-08 Thea, 3D echo Kleine oh zo gewenste Vlindertjes die helaas niet bij ons mochten blijven: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ * Dreames * R85 * BootjeKatootje * Waxientje * Bianca1374 * Late Mama * Lydia1986 * Fliertje Even de lijst aangepast
Hoi hoi, Onzewens, jeej dat is schrikken. Gelukkig is alles goed met jullie en met jullie beeb. Thea, gelukkig is alles weer goed met jou en je man.... heel erg fijn zeg. En nu alleen maar vooruit kijken Ik moest wel lachen om jullie reacties... tja... als je zwanger bent wordt je soms lomper zeggen ze. Zo ook ik Ik lag in bed ( neem mijn foon eigenlijk nooit mee ) en dacht ik ga eens ff nog iets nalezen... en toen liet ik dus mijn foon uit mijn hand glijden, precies in mijn oog. Het gaat nu een stuk beter moet ik zeggen. Net terug geweest naar het ziekenhuis en ze hebben de lens eruit gehaald. Het was mooi hersteld, alleen nog pijnlijk en rood. Nu dus andere druppels. Eventjes gevraagd of de druppels kwaad kunnen bij zwangerschap maar de oogarts dacht van niet. Dit moest ik navragen, maar hij gooide wel 2 druppels in mijn oog. Dus naar de apotheek. Nu mag ik de druppels wel gebruiken, maar er blijkt een stofje in te zitten wat wel schadelijk kan zijn. Dus daarom moet ik na het druppelen mijn traanbuisje 1 tot 3 minuten dichthouden zodat het medicijn niet bij de ukkies kan komen. Ik vroeg hoe het zat omdat ik al 2 druppels had gekregen en ik dit dus niet had gedaan... tja... je kunt er toch niks meer aan doen was het antwoord. Nu vind ik het toch wel een beetje eng moet ik zeggen. Hopelijk kunnen die 2 druppels geen kwaad....... duurt nog lang voordat ik echo krijg... 21 juni pas.... dus tot dan zal ik geduld moeten hebben... Of zouden jullie iets anders doen?? Patje, succes vandaag. De andere dames met controle ook natuurlijk!
Morning ! . zo even weer lekker aso uitgeslapen.. @thea gelukkig dat alles weer goed gekomen is. @Nora wauww wat een leukie, en dat is idd wel handig.. @hier ook blij dat de zon ff wat minder is want ben zo erg verbrand auw auw. en ik heb een baby badje gekocht van winnie the pooh, aangezien we t babykamertje in die style willen maken
@Suus: ben benieuwd naar je buikfoto. Ik ga zo ook weer een foto maken. Volgens mij ben ik ondanks mijn flinke isolaag best al gegroeid. @Thea: Wat fijn dat jullie het uit hebben kunnen praten! @Nora: Gave wipper! Ik wil graag de baby bjorn, die hebben we op mijn werk ook en vind m zelf ideaal! @ikke: Gelukkig voel je je al beter haha. En ach, die dingen kunnen gebeuren toch! @Geslachtsbepaling: Voor zij die dat vandaag doen, ben benieuwd! @Ladylola: Waarschijnlijk gewoon zwangerschapsdementie van mijn kant maar wist ik dat je een meissie krijgt? haha, in iedergeval super leuk! @Hier: Even het dorp ingeweest om een goede rugzak te kopen. Is toch handig in de efteling en op vakantie. Ook 4 eftelingkaartjes gekocht met korting. Kan ik daar nog iemand mee blij maken met kortingskaartjes? Heb er nog een hoop en je kan tot 3 juni kaartjes kopen. Als iemand wilt, laat maar horen. Dan doe ik ze vandaag of morgen op de bus! (ff pben ) Ook nog even vision allday zonnebrandcreme gehaald. Ideal, je hoeft maar 1 x in te smeren en je bent de hele dag beschermd. Scheelt zo met plakarmen en zand gedoe. Trekt snel in ook. Wij zijn overtuigd. Ook nog boodschappen gedaan en nu is deze mama moe!
BK, hier interesse voor kortingskaartjes van de efteling. Wij gaan volgende week met teamuitje naar de efteling... ik zal je ff pb-en... Alle korting is welkom.. en wat lief dat je het met andere wilt delen.... Dus je hebt flink veel gedaan... ik kan me voorstellen dat je moe bent... Ik zal je ff een pb tje sturen... thanx alvast