November mama's 2012 deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Thea23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

Dankjullie wel voor de leuke reacties. :D Ik zou het ook helemaal geweldig vinden, een meisje, aangezien we ons meisje nooit in levende lijve hebben gezien. Maar als het per ongeluk een jongetje blijkt te zijn, dan is het natuurlijk ook helemaal prima. ;)

@ Rosa, wat heerlijk zeg. Geniet ervan!

2. Jel

Jel Niet meer actief

Ik heb trouwens ontzettend last van mijn tanden/ kiezen en tandvlees. Had veel pijn vanmiddag maar ben niet iemand die snel een paracetamol neemt. Dus heb het zo gelaten en na het avondeten lekker anderhalf uur geslapen. Daarna is de pijn wel iets minder geworden. Hoort dit ook bij de kwaaltjes dat je gebit wat minder kan worden? Ik bel morgen de tandarts als de pijn aan blijft houden.

3. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Mijn gebit is ook gevoeliger.. Dus kan erbij horen.. Ik heb gelezen dat gebitsproblemen tijdens zwangerschap veel kunnen voorkomen.

Hier gaat het redelijk. Ik ben voor het avond eten een uurtje gaan slapen, voel me nu goed, maar daardoor at ik later en had ik dus een lege maag, wat weer voor misselijkheid en spugen kostte.. Na het eten was het over.. Tis toch maar vreemd om zwanger te zijn soms....

Laatste flessen MvM zijn ingeleverd.. ook ik mag weer normaal plassen..
    nu eerst lekker ff douchen...

X lissa

4. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, wat leuk dat er zoveel zijn die het geslacht weten. Ik wil ook!!! Nog 3 weken wachten... dan hebben wij de 20 weken echo (en als het dan niet te zien is plan ik ook een pret echo)

@mvm, heerlijk om weer gewoon te kunnen plassen. Een collega van mij doet nu zo'n HcG kuur om af te vallen. Daar kan ik zo kwaad om worden. ik weet dat mvm er ook tegen is en dat ze er niets tegen kunnen doen. Maar heb ik daar weken voor in een potje gepiest :x (Heb elke keer op m'n lippen dat ik wel gewoon een emmertje pies voor haar wil meenemen, als ze dat opdrinkt valt ze vast af)

5. Behappy

Behappy Niet meer actief

@lissa vervelend zeg dat spugen steeds.. hier gelukkig tot nu toe geen last van !!

@Jel
    hiet wel veel bloedend tandvlees maar ik heb vanmezelf
    al een rot gebit

@hier
    Vrouw van BNN was weer langs geweest, verder nog ff bij mn schoonzus wezen "ontspannen".
    Zo lekker douchen en dan in bedje tv kijken.

Ben alweer wat meer ontspannen en positief gelukkig :)
    alles komt wel weer goed .
    :)

@geslacht echt leuk dat er steeds meer
    t al weten ! ik ben benieuwd of het donderdag te zien valt & of mn gevoel klopt :)

6. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    #2446 Ladylola, 29 mei 2012
    Laatst bewerkt: 29 mei 2012
    Jelll wauw een meid! Congrats! Leuk zeg. Fijn dat alles ook goed is. Betreft tandvlees. Mijn vk zegt dat last van tandvlees een correlatie heeft met vroeggeboorte! Wil niet zeggen dat het altijd zo is, maar het was wel iets waar ze op letten! Dus vertel het wel tegen jullie gyns en vk's!

Patje jammer dat er geen echo was.

Burning wel spannend dat je nog moet wachten. 20 weken echo nadert wel al snel. En thx. Wij zijn heel blij met een meid! Papa in spe zeker haha! Die is graag beschermend.

7. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Oe Jel een meisje , waarschijnlijk dan wat leuk weer..!

Rosa geniet er lekker van.

Siep ik snap je insteek maar probeer in je achterhoofd te houden dat je er meer toekomstige mamas mee helpt dan afvallers.. vind het zelf ook wat dubbel hoor magoed..

Hier weinig te melden, leuke dag gehad met een dinnetje en haar zoontje en lekker wezen shoppen vanmorgen.
    Morgen naar de efteling, zin iinnnnn..

8. Jel

Jel Niet meer actief

Ok, het is dus wel meer herkenbaar, die problemen met gebit en tandvlees.

Na het stukje van Ladylola heb ik even gegoogled en idd lees ik meer dingen op internet dat je een vroeggeboorte kunt krijgen of een kind met laag geboortegewicht.

Ik ga morgen dus toch maar even de tandarts bellen of ik langs mag komen. Maandag gaan we ook op vakantie en het zou mooi zijn als ik dan pijnvrij was en ik geen problemen meer heb met mijn gebit.

Lissa, vervelend van dat braken.

Siep, nee voor zulke redenen zou ik ook niet graag mijn plasje af staan. Enkel en alleen voor vrouwen die verminderd vruchtbaar zijn.

9. Samantha89

Samantha89 Actief lid

2 okt 2011
    376
    0
    0
    Verkoopmedewerkster bij Kruidvat
    Rilland
    Wij zijn vant weekend bij me ouders geweest (wonen op een woonboot) lekker gevist en natuurlijk verbrand :) We hadden de angelsound mee genomen en daar boxjes op aangesloten zodat me ouders en broer het hartje ook konden horen en ze vonden het geweldig :D Verder gaat alles hier goed, voel me steeds iets energieke en minder misselijk enzo ;)

10. Jel

Jel Niet meer actief

Heb slecht geslapen vannacht en ben er nu toch maar even uitgegaan. Ik verga bijna van de pijn in mijn mond. De hele rechterkant voelt ontstoken en heb het gevoel alsof ik mijn kiezen op elkaar moet houden, omdat ze er anders uitvallen. :( Er staat een enorme druk op. Dit heb ik nog nooit gehad. Heb toch maar die paracetamol ingenomen. Normaal doe ik dat niet snel. Er staat ook meer druk op als ik lig, merk ik al wel. Pffff was het maar 9 uur, dan kon ik bellen... Moet straks werken van 7 tot 10, als dat lukt. Tussendoor even de tandarts bellen. Men wat doet dit zeer... :( Tis ook nog de laatste ochtend werken voor mijn vakantie. Morgenmiddag moet ik nog 1 middag werken op mijn andere werk. Zul je net zien he? Ik heb normaal nooit wat.

Grrr.... sorry moest even klagen hoor.

11. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Jel.. klinkt als een ontstoken wortel.. Dat is geen pretje en een paracetamol helpt dan ook niet.. Sterkte en ja de tandarts biedt hulp...

Hier helaas vandaag pijnlijke gewrichten bij het opstaan.. ze moeten echt ff loskomen lijkt het wel.. Even rustig wakker worden en dan helaas weer een hele dag werken...

X Lissa

12. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Jeetje Jel dat klinkt wel heel erg heftig.. hopelijk kun je snel bellen en snel terecht. Sterkte :(

13. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    bah jel ik hoop dat ze er wat aan tegen kunnen doen voor je wat dat is idd geen pretje .

14. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    @ jel dat klinkt niet goed. Idd snel bellen en hopelijk kan je snel terecht!

15. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @Rosa, geniet van je vakantie!

@Jel, ik heb wel eens, af en toe, pijn in mijn gebit. Alsof al mijn tanden ineen keer uit mijn kaak getrokken worden. Bij mij helpt een extra keer poetsen heel goed. Ik heb het in 15 weken twee of drie keer gehad en duurt na het poetsen een paar minuten. Dus lijkt iets anders dan wat jij hebt..

@MvM Ik wist niet meer wat mijn laatste ophaaldag is. Net ff gebeld en blijkt dus as vrijdag al te zijn!!! Maar ik ga dadelijk een paar dagen weg en laat mijn vriend de kratten bij de deur zetten. Dus straks pies ik voor het laatst in die kan! Mij maakt het niet veel uit, pies rustig nog 10 weken in de kannen hoor. Heb er totaal geen moeite mee gehad.

16. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @Jel; heb ik ook eens gehad. Het is dan 1 onstoken wortel en dan voelt het alsof de hele zijde pijn doet! Hopelijk kun je snel terecht bij de tandarts. Zo niet, vraag dan wat je evt nog mag gebruiken als pijnstilling tijdens de zwangerschap behalve paracetamol! Een koud nat washandje op die wang aan die kant hielp bij mij om de pijn wat te verzachten.

@All: Net weer de dopler gepakt, hoor ik voor het eerst niet meteen mijn kindje. Gelukkig na een poosje de navelstreng! pff, de beeb zit gewoon dieper denk ik. Zo af en toe voel ik het ook bewegen gelukkig! Volgende week dinsdag de echo, en morgen alweer 17 weken!

17. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    @jel, wat vervelend meid! sterkte!

18. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Morning!

Vervelend jel, hopelijk kunnen ze je vandaag nog helpen.

Toch nog een zonnetje vandaag. Heel fijn!

Fijne dag!

19. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    @burning meestal zit het hier ook op dezelfde plek hoor kleine heeft het voorzien op mn linker zij...
    en als je het dan niet hoort is het toch effe van HUH waar zit je nou !!!!!
    gelukkig voel ik het regelmatig bewegen en trappe steeds sterker dus dat is wel fijn... man lief kon het giteren voor het eerst ook voelen(L)

20. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik voel het ook al wel bewegen, en vrij sterk ook! Zeker twee keer zelf aan de buitenkant gevoeld. Ik blijf denk ik gewoon zo onzeker door dat hele gedoe, ook al probeer ik het los te laten. Komt wel goed, het laat nu niet zomaar los, toch?

Deel Deze Pagina