Dat zien ze tijdens de echo. Voor zover ik weet toch Hier met de vorige echo te horen gekregen dat de placenta achteraan ligt.
Hier ook plopjes maar nu ook druk op een bepaalde plek en golvende bewegingen... Geen idee hoe de placenta nu ligt ( heb alleen met 10wk) echo gehad.) bij mijn zoon lag hij voor maar toen de vlinders rond de 14 a 15 weken voor t eerst gevoelt en met 17a 18 weken zoals nu. En wat leuk al die geslachten die bekend worden, hiet hopelijk. Volgrnde week... Hier had ik eigelijk vandaag afspraak bij de vk maar naar vrijdag gezet. Gisteren iets verkeerds gegeten en kotsberoerd vanaf 1 uur vannacht. Gaat nu iets beter felukkug. Wat een feluk dat t mijn werkdag is en mijn zoon op t kdv zit. Vandaag dus een ziekdag...
@lolalo, beterschap! Buikgriep / voedselvergiftiging is 1 van de naarste "huis, tuin en keuken" ziektes. @voelen, ik voel wel wat ondanks een voorliggende placenta. Het heeft ook te maken met je bouw. Ik voel echt duwtjes en soms (zoals iemand al beschreef) draaien. Dan voelt het al golven. @ladyloa, leuk zo'n familie fotoshoot. Die hebben wij vorig jaar aan mijn ouders gegeven. @lissa, ik heb geen idee of inzwachtelen kan helpen, maar ik hoopo het echt voor jou. Als ik jouw verhalen lees heb je het heel zwaar. Veel sterkte! En goed dat je de ARBO arts hebt ingeschakeld, zorg maar goed voor jezelf en je ukkie. @hier, dagje home allone. Vandaag vrij van mijn werk, maar de kleine man wel naar het kdv gedaan. Vanmorgen even tijd gehad voor mijn studie en daarna lekker naar de kapper en de stad geweest. Heerlijk om daar even tijd voor te hebben.
Isis wat leuk n jongetje!!! gefeliciteerd! @ voelen hier ook de golfbewegingen plopjes ze worden ook wel duidelijker steeds... zo bijzonder...
Lolalo Balen dat je zo ziek was! Maar idd wel fijn dat er dan niemand om je heen is, ff helemaal nix. @voelen hier ook een soort draai/schuif bewegingen. Maar ik moet zeggen dat ik er wel echt voor moet gaan zitten en rustig blijven om het te voelen. Leeeeuuuuuuk al die babytjes die jongens of meisjes worden!!! Ik wil ooooooook, maar moet nog zeker 3 weken wachten...... @be succes straks bij de verloskundige, ga je voor de eeste keer het hartje horen? Hier trouwens nog stees thuis met bekkenklachten. Van het weekend dacht ik echt dat het bete ging en stom stom stom, meteen wat meer gedaan in het huishouden en wezen fietsen. Nou, maandag avond kon ik dus helemaal niets meer Ik baal zo van het thuis zitten...... Ik vind t heerlijk om af en toe te gaan werken en ben er niet voor gemaakt om altijd thuis te zijn en helemaal niet als ik dan ook niets kan doen. Dus al met al voel ikme erg nutteloos en heb ik echt nog veel pijn, en niemand die me echt begrijpt natuurlijk. Zo nu ben ik wee klaar met zeuren.
Joyce.. zeuren mag. Ik neem het stokje even van je over.. Ik wil gewoon genieten van het zwanger zijn, maar die Kziekte verpest alles. Ik voel me daardoor zo rot . Ik weet af en toe niet waar ik het moet zoeken van elende. Ik ben ook bang dat ik thuis kom te zitten. Dat wil ik echt nog niet, maar zoals het vandaag gaat kan toch ook niet. Ik weet het even niet meer hoor. Zo vind ik zwanger zijn niet leuk.. Zo dat moest ik even kwijt. Volgende week donderdag huisarts en daarna arbo arts. Nog ff doorbijten... Nog 1 dagje werken en dan een lang weekend naar Vlieland...Heerlijk ff uitwaaien.... X Lissa
@joyce thanks !! nee voor de 2e x maar vind t altijd weer spannend of alles wel oke zit hihi gewoon onzeker
@Joyce, ik begrijp je helemaal. Hier ook bekkenklachten. Bij de eerste ook gehad en nu dus weer. Gisteren ook teveel in huis gedaan en loop nu net of ik op het laatst loop. Accepteren dat je niet zoveel kan is het enige wat je kunt doen. Sterkte!
Jel, gefeliciteerd! Een meisje...wat leuk. Isis, gefeliciteerd dat je een zoontje krijgt. Ook super leuk! Kindje voelen, 2 dagen geleden dacht ik ook een golvende beweging te voelen... weet niet zeker of dat de kindjes waren. Nu voel ik af en toe ploppen, maar het ligt hoger dan dat de kindjes liggen, dus dat zijn mijn darmen... haha... lijkt me echt leuk om ze te voelen. Hopelijk ga ik ze snel voelen. Wave voor de wavers en voor mezelf! Vandaag 16 weken. Be, veel plezier bij de VK. Komt helemaal goed meid! Lissa, oow jeej... zwachtelen kan helpen, maar weet niet of dat in jou geval ook zo is.... hopelijk kan er iets aan gedaan worden. Voor de zieke dames, en dames met pijn, heel veel beterschap! Met mijn oog gaat het de goede kant op. Gelukkig... hopelijk ga ik niet meer zon stomme dingen veroorzaken... hihi.. Zometeen naar een auto kijken. Hebben een afspraak met onze garage...
net terug van de vk, hartje klopte goed & hij of zij was al flink aan t bewegen .. de vk zei dat t normaal is dat ik dat nog niet voel morgen echo dan zien we hem of haar weer !! ik moet nu echt een keer leren te ontspannen maarja de reeks gebeurtenissen werken niet echt mee
Super Be!! En snap best dat onrspannen moeilijk is! Maar nu heb je weer de bevestiging dat alles goed is, dus Geniet!
hey meiden ik begin het trappen minder leuk te vinden mijn kleine heeft een voorkeurs plek in mn buik aangenomen (linkerkant bij mn lies) beweegt er lekker tegenaan en trapt er lekker op los tegen mn lies aan tot janken toe zo pijn doet het nu ben ik niet iemand die snel zeurt of huilt maar nu vliegen letterlijk een paar keer per dag de tranen in mn ogen hoop dat er nog kans is dat voorkeurs plek/positie nog veranderd want tja de kleine word er niet kleiner of zwakker op alleen maar groter en sterker.. als het nu al zo een pijn doet hoe gaat het dan straks ? heb er echt goed last van orry even egooo berichtje .. @be nog 1 dagje en dan zie je je kleine weer WOEHOEEEE Iedereen die heeft gezien wat het word JARLOURS ik heb nog even geduld tot 19 juni hier een beginnende BI + voorkeurshouding baby niet leuk trouwens net ook mn angelsound erbij gehouden en je hoorde de kleine echt tekeer gaan + op die momenten pijn in mn lies dus weet dat het mn kleine is .... net zo eigenwijs als zijn/haar vader
@thea pff heb wel ff met je te doen zeg dat moet behoorlijk zeer doen !! en ik hoop idd dat dat nog veranderd anders blijft t je hele zwangerschap dus zo en word t alleen maar erger na mate je kleine groter word. en over morgen : Jaaa dan zien we um weer post t natuurlijk een fototje hier maar jij zal t wel eerder zien op facebook. Wij maken ook t geslacht bekent. gaan jullie dat ook doen ?
Be, fijn dat alles goed was met hem/haar. En ik wens je alvast heeeeeeeeeeeel veel succes en plezier voor morgen. Geniet er maar van! Thea, och meid... je hebt het wel te verduren he.. hopelijk gaat die kleine anders liggen zodat je hem/haar wel voelt, maar er geen pijn van zult hebben. Geslachtsbepaling, meiden die morgen net als behappy het geslacht mogen ontdekken, heel veel plezier en succes! Hier moeten we ook nog ff wachten... tot 21 juni.... Spannend!!!!!!!
Goedenavond! @ Placenta, ben vergeten te vragen of ze wil kijken waar die zit. Dus geen idee. Denk niet voor, want ik voel de baby af en toe wel. @ Ladylola, was de fotoshoot leuk? @ Burningkarma, heb de hele dag geen paracetamol gehad en nu is de pijn gelukkig een stuk minder. @ Lolalo, vervelend dat je iets verkeerds gegeten hebt. Gaat het nu weer wat beter? @ Joyce, wat vervelend van je bekkenklachten. Sterkte ermee. @ Lissa, oh heerlijk naar Vlieland. Alvast veel plezier. Wij gaan maandag naar Ameland voor een week. Heerlijk! Heb er zo'n zin in. Lekker uitwaaien. Neem de laptop mee dus kan gewoon het topic volgen. @ Ikke, hoe was het bij de garage? @ Behappy, fijn dat het goed is met de baby. @ Hier, volgens mij krijg ik een koortslip er ook nog bij. Voel ineens een klein bobbeltje op mijn lip. Net als we bijna lekker op vakantie gaan. Het zit ook niet mee. @ Geslachtsbepaling, kreeg vanmorgen weer een preek van iemand dat ze niet snapt dat we het geslacht willen weten. (Een 40+er). Dat moet ik toch weten. Vind dat irritant dat mensen dat zeggen. Ik zeg toch ook niet dat ik niet snap als mensen het niet willen weten? Lekker laten gaan.
@jel; gelukkig maar! @be; fijn dat het goed was. Morgen weer koekeloeren! Mag ik je toevoegen op fb? @bekken; met de eerste flink last gehad maar lijk er nu nog niet veel van te merken. Voor vaderdag heb ik voor manlief van frutsel een tshirt waarop staat "mijn schuld" met een zwanger poppetje erbij haha
@Jel idd dat moet je toch zelf weten ?! grrr kan me daar altijd erg kwaad om maken .. tegen mij zeiden ze jeetje kan je niet eens wachtentot de 20 weken ? Neee !! en wij willen dit gewoon PUNT. pff stomme mensen ook altijd! @Karma tuurlijk mag dat
be: veel plezier morgen! Wat leuk dat er al geslachten bekend zijn, ik wil het echt niet weten! Ik voel ook al aardig wat bewegingen, met name als ik zit. maar omdat ik soms toch wat twijfel heb ik vanmorgen op mijn werk toch even de echo erop gezet ik zag een lief kindje bewegen en ben maar gelijk weer gestopt, hihi denk niet dat ik het weer doe, maar kon het even niet laten.. verder hier een lekker weekend gehad, lekker met gezin naar de camping..
Jel, bij de garage was het goed... we hadden al een auto gezien en een proefrit in gemaakt. Rijd goed... veel plaats in de kofferbak, stoelen die naar voren kunnen van de achterbank...super auto.. alleen voor mijn auto krijgen we zooooooooooo ontzettend weinig terug.. dat is gewoon echt te weinig... maar omdat het al een oud bakkie is wil de garage er niet veel voor uitgeven omdat hij zo'n oude auto's niet verkoopt normaal... dus ja... wat we met mijn auto doen moeten we nog ff kijken.. in ieder geval hebben we nog niks toegezegd... En wat vervelend dat mensen zo reageren op dat je het geslacht wil weten. De helft wil het wel en de andere helft niet.. so be it... dat ze zich maar met zichzelf gaan bemoeien.... Ik moet eerlijk zeggen... als we 1 kindje zouden krijgen, wilde wij het ook niet weten, maar nu met 2 is dat veel makkelijker BK, wat grappig van dat shirt! Echt geniaal! Vind het echt een geweldig idee..haha.. Niek, dus jij kunt gewoon een echo maken stiekem??? Wat leuk Ik denk dat ik hetzelfde zou doen als ik de kans kreeg... haha.. is toch ook wel leuk toch... gewoon doen