November mama's 2012 deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Thea23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    BK grappig shirt... waar heb je dat vandaan.....

het valt mij op dat als mensen horen dat ik zwanger ben ze als eerste vragen... Wil je weten wat het wordt?? Of zelfs... weet je al wat het wordt....

Pfff
    X lissa

2. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    #2502 Suus83, 30 mei 2012
    Laatst bewerkt: 30 mei 2012
    @ niek wat gaaf dat jij lekker op je werk kan spieken!!!!

@ geslacht we hebben het niet bekend gemaakt via FB. Nie iedereen hoeft het meteen te weten! (Jullie waren trouwens wel de eerste die het wisten ;) ) maar goed op zich heb ik me al n een paar keer versproken. blijft lstig omdat je meteen in ons geval de baby met zij aanspreekt. En hij is makkelijker als je nog niet weet wat het wordt..

Be spannend dus morgen!!!

@ hier vandaag met vriendlief naar stadhuis geweest en ons kindje erkent (voor hem dan, gelijk alle info voor gezag meegekregen, blijf het raar vinden als je getrouwd bent dat het dan allemaal anders is. Dat willen we graag maar goed nu met de verhuizing ed wordt dat wel erg druk)

3. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    oh ja en hier ook : wat een onzin dat jullie t willen weten, en met de 20 weken echo zie je t toch ook gratis? Ja en dat duurt te lang.... En sowieso een extra mogelijkheid jebaby te zien is ook nie verkeerd.

4. Behappy

Behappy Niet meer actief

@suus83 ja precies vindt ik nou ook ! Moet iedereen toch lekker zelf weten ?

& en idd ik merk ook dat t eerste wat aan me
    gevraagt word ? weet je al
    wat het word ? wil je weten wat t word ? en maak ke het dan bekend ??
    pff

@hier lekker in bedje
    hopelijk gaat de tijd morgem
    een beetje snel
    !!

5. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Oooh Be jij mag vandaag he.. spanneeend!

Ik moet strakkies even naar de VK maar das alleen ff een sjekup.
    Gister efteling geweest, vandaag opgezwollen voeten enzo :p altijd leuk. Maar t was wel heel leuk.

6. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    beee spannende dag vandaag !!!

7. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Morning!

Stressy BE zie je wel dat alles oke is! Nu vanmiddag met je neus tegen dat scherm geplakt en aanschouw je wonder! En er nu ook in geloven dat hij of zij over zo 'n 23 weken helemaal van jou is!!!
    Geniet er lekker van!

Jel de fotoshoot was grappig, maar ik ben behoorlijk geschrokken van me benen en armen. Ik wist het al maar baal der echt van. Hopelijk zitten er een paar mooie tussen, we hebben er ook paar gemaakt met de echo ingelijst voor mijn buik.

Geslacht; bij mij is dat ook vaak de eerste vraag! En je zal dat altijd houden, voor mij is het een wonder dat het kindje er zit en de verassing hoe het eruit ziet. Lekker laten kletsen de mensen die een andere visie hebben!

Thea vervelend van dat getrappel. Is wellicht de plek van het getrap. De beeb draait vast snel.

Ikke jammer hè als je weinig terug krijgt voor je auto. Welke auto hebben jullie gezien? Onze auto is 3 jaar oud en nieuw 20rugge. Maar krijgen er nu nog maar 10rugge voor! Nou belachelijk. Koop nooit meer een nieuwe!

Gister was mijn kat pleite. De andere 2 ja dik om 21.00u al binnen. En de derde komt dan meestal binnen 10 minuten terug, maar dit keer niet. Hebben overal gezocht, maar nergens! Om 24u nog een rondje gelopen en hoorde ik ineens gejank uit een ondergrondse parkeergarage. Is er waarschijnlijk ingerend toen er een auto kwam en daardoor zijn spoor verloren. Wat een opluchting was dat zeg!

8. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    vreselijk! vorige week zat mijn kat een nacht opgesloten op zolder bij de buren, ik haalde van alles in mijn hoofd... gelukkig is je kat weer terecht, je blijft toch zoeken..

even een ochtendje vrij, jongste zoon en manlief slapen nog, dochter naar school, lekker begin van de ochtend:D

9. Behappy

Behappy Niet meer actief

@Geslachtsbepaling thanks dames !!
    suus14 heeft um vandaag ook zag ik op de lijst !!

@ladylola Je hebt helemaal gelijk haha.
    & dat wil ik nu ook echt gaan doen hoor haha ..
    LIEFSSS

10. Jel

Jel Niet meer actief

Behappy, ikke175, Suus83 dat moeten we inderdaad zelf weten. Waar bemoeien mensen zich mee? Waarom moet dat zo nodig gezegd worden?

Niek, de echo erop gezet op je werk? Werk jij in een ziekenhuis? Wel mooi handig om dat even te kunnen doen.

Ikke175, jammer dat ze zo weinig geld voor jullie auto willen innemen. Dan zou ik het ook niet doen idd.

Lissa80. oh ja dat is ook zo'n welbekende vraag. ;)

Suus83, je kunt ook gratis trouwen.. ;) Maar dat moet je willen. Tis ook leuk om een feestje er bij te geven natuurlijk. En idd als je middenin een verhuizing zit, word het ook al zo druk.

Behappy, succes vandaag met de echo. Hoelaat mag je?

Ladylola, ach die foto's zijn vast mooi geworden. Wat is er met je armen en benen? Zijn ze dikker geworden?
    Wat is rugge? :) Of stel ik nu een heel domme vraag?
    Gelukkig is je kat weer terecht.

Suus14 heb ik hier al een tijdje gemist, klopt dat?
    En we hadden ook nog een Suus nummero 3 toch?

@ Hier, de pijn van mijn gebit en de wortelkanaalbehandeling is gelukkig over. Heb weer heerlijk kunnen slapen vannacht. Tot half 10. :D Even een beetje opruimen straks. Dan naar de psycholoog en dan mijn laatste middagje werken en dan 3 weken vakantie. Wat ben ik daaraan toe.

11. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Ja want dat ben ik!!! (suus nummer 3) :p
    Ben aan het werken dus kan alleen beetje lezen!

Succes Be en Suus!!! Straks weten jullie ook wat er in jullie buikjes zit!!! :D

12. Jel

Jel Niet meer actief

Oh hallo Suus nummer 3. :D
    Werkse vandaag!

13. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Check was hier goed, bloeddruk 110/60 lol? Volgens mij sliep ik gewoon nog half XD
    Hartje gehoord en over 3 wkn terug. Blijkbaar word ik extra geprikt op diabetes omdat ik een BMI van boven 30 heb. Ach ja beter zo dan te weinig controle.

Niek das wel fijn dat je even kunt checken zo!

Jel pff lekker irritant hoor, zou ik ook niet waarderen moeten we toch allemaal zelf weten? Vind het wel knap als iemand het echt niet wil weten.. gewoon omdat ik dat niet kan :p

Hoi Suus3!

14. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Haha jel nee domme vragen bestaan niet, maar 1 rug is 1000 euro!
    En me armen en benen moeten er ook onder lijden ja :( Zit nu op 8 kilo. Maar ja moet nog 24 weken. Aahja tis niet anders.
    Fijn trouwens jel, dat je mond prettiger voelt en je hoed hebt geslapen.

Hahaha al die suusjes! Suus1982 heb je soms een geheime fanclub??

Fijn dat alles goed was Nora!

15. Behappy

Behappy Niet meer actief

@jel ik mag pas om kwart over 7 vanavond whaha
    pff nog zolang wachten

en idd wij mogen dat lekker zelf weten.

Jaa heb suus ook al een tijdje gemist ben benieuwd hoelaat zij mag vandaag .

16. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    haha jel een rug is 1000 euro (vroeger gulden) is amsterdams :)

@be, spannend! Hoe laat moet je?

17. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    ben een beetje spuit 11 geloof ik lol...

onze geslachtsbepaling hangt een beetje aan zijdendraadje helaas. De ene in de buurt is helemaal vol tot Juli.. en de andere kan alleen nog smiddags, dus hangt nu van manlief af of die kan schipperen met zn werk. Maar ik wil zooo graag, iedereen die gaat, ik wil oooohhhooook

18. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Woei! Toch nog wat kunnen regelen! Ben zo blij, over 2 weken mogen we

19. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    @ jel klopt maar die zit vol tot feb 2013 dus trouwen voor de beeb komt wordt m nie of we moeten de loterij winnen.... Gaat bu wat beter met je tanden? @ be veel plezier straks.... @ suusjes zijn er wel aardig wat he?!

20. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Spannend Patje!

Deel Deze Pagina