@Ladylola : Mooi, mooi Ik kan helemaal niets maken van het geslacht Maarja, ik ben dan ook alleen maar mannetjes gewoon Ik heb gisteren een buikfoto gemaakt, maar die staat nog op de camera. Moet ik er maar eens afhalen. @BE: Spannend, echo vandaag toch hé? Wie weet zien ze al wat @Patje: Fijn dat je toch nog wat hebt kunnen regelen. Nog 'maar' twee weken, maar als je moet wachten lijkt het altijd wat langer te duren @Suus1982: Ja met al die Suusen Ik haal jou eruit aan je banner, dus niet veranderen hoor @Nora: Moet je dan ook 2 keer zo'n glucosedrankje drinken? Super dat alles in orde was! Eum verder weet ik het zo niet meer. Sam is vandaag naar het kdv en ik ben heel de dag alleen thuis. kMoet momenteel even niet werken, maar anders zeuren ze weer en kan ik voor die dag alsnog betalen ook al zit Sam thuis. Maarja, nu kan hij toch 1 keer per week zich ginder helemaal uitleven Dat vindt hij geweldig en dan kan ik wat doen in het huishouden ... Als ik vooruit geraak haha De was ligt al klaar op de tafel om opgevouwen te worden, maar dat is het dan
Even nog een vraagje, ik heb de laatste dagen vaker pijn in mijn onderbuik. Het lijkt op pijn die je hebt na zo'n pijnlijke steek van je banden. Alleen dit houdt aan en is niet mega pijnlijk. Zouden dat ook gewoon mijn banden zijn? Ik herken dit niet van mijn vorige zwangerschap. Het voelt alleen echt niet lekker aan. Zolang ik zit valt het mee, maar als ik recht kom en stap dan begint het weer.
@Hilli jaa vandaag ! tis idd een geslachts bepalende echo maar ben al lang blij dat we weer ff kunnen kijken laatste echo was met 11 weken toen wasde kleine 4,8 cm t idee dat ie nu al zowat 10 cm groter is is echt gaaf !! ben zo benieuwd mn schoonzus zegt ook de hele tijd een jongetje ik voel t gewoon maarja ik wacht vanavond wel af hihi
Hallo allemaal! Even snel vanaf m`n werk, ik lees elke dag mee maar meeschrijven blijft er wat bij! Sorry! Wat gaaf dat zoveel meiden al weten wat ze krijgen, ik hoop zó dat ik het morgen om deze tijd ook weet!! ) @Ladylola, wat een gave buik! Mooi vooruit!! Ik ga helemaal rondom! @kilo`s. ik moet me wegen van de vk omdat ze zegt dat meer dan 30kg complicatie`s bij de bevalling kán veroorzaken.. enne... nou ja.. ik zit al op de helft! Iets meer zelfs.. 16kg al gegroeid.. mijn hemel... maar je ziet het helemaal niet zo erg! Wou nu dat ik wat eerder was gestopt met roken want dan had ik die eerste kilo`s kunnen weglijnen en sporten. Anyway, ik ben vlak voor de zwangerschap 13kg afgevallen dus ik kan het. En we gaan voor het november mama afvalclubje toch??? @Be, zie je nou wel?? Alles is goed en blijft ook goed!! Genieten vanavond meis!! @Hilli, steken in onderbuik heb ik niet. Wel steken aan de zijkant van mijn buik.. Ik gooi alles op groeipijn. Maak me niet druk want heb een super goed gevoel over mijn kleine! Ik ga weer ff doorwerken! Toedels! EDIT: WHOW, 18 weken!!! Had ik nog niet eens aangedacht! *schaam*... maarre voor mezelf en andere wavers vandaag.. whoesjjjjjjjj!!!!
Ooh petrea het komt wel weer goed met ons! Wel vervelend dat het bij jou dubbel zo hard aankomt En een wave voor je mini!!! En idd Hilli ik gooi ook alles op groeipijn. Die steken zijn soms niet prettig, maar ja gelukkig duurt het niet de hele dag, of bij jou wel? Trouwens het is toch prima dat je je zoon brengt naar de creche? Je betaald ervoor. Je bent zwanger en hebt een huishouden. Ik werk onregelmatig en het kan voorkomen dat ik om 10u al thuis ben van werk, maar dan laat ik onze dame wel tot half 5/5u daar. Zo kan je even poetsen, uitrusten en met frisse energie je kleine telg vermaken. En betreft die echo. Je ziet 2 streepjes. Het zijn er wel 3 hoor. Heb ze gezien. Links van waar een dochter staat, kan je die 2 streepjes zien. Patje ze is op zich wel aardig hoor. Een wat oudere dame. Wij waren ruim 10 minuten te laat (manlief grrrr) en we konden nog komen en heeft 10 minuten gefilmd. Anders was het iets langer. Maar ik wil de 3d/4d ook bij dr papa!
ff kort, want ik heb niet alles onthouden.... Ik ben nog steeds maar 3.5 kilo aangekomen.. en hier nog geen buik in zich hoor.. En dat ondanks het vocht... Gefeliciteerd voor de meiden die weten wat het wordt.. Ik zal nog een aantal weken geduld moeten uitoefenen.. maar dat kan ik wel..... Verder weinig bijzonders hier.. Ik lees vaak wel ff tussendoor op mijn werk.. maar reageren gaat niet altijd en dan vergeet ik de helft.. SORRY... ennuh... als je nu een muts op slippers buiten ziet lopen ben ik het waarschijnelijk.......
Hoi Dames! Leuk om te lezen dat jullie me missen haha! Zooo druk, 38 uur werken, kamertje in orde maken, verjaardagen etc! Maarrrr.... ben vanochtend om 09:00 bij de echo geweest. We hebben haar gevraagd het geslacht op een papiertje te schrijven, dit hebben we rond 10:00 afgegeven bij de bakker. Er wordt nu een taart gemaakt met roze/blauwe muisjes en een roze of blauwe vulling! Dus vanavond komen mijn ouders, zijn ouders, en broertjes en zusjes en gaan we de taart aansnijden! Ben doodnerveus want nu weet de bakker het al en ik niet haha! Moet je maar eens kijken op youtube; gender reveal party!
@lady, oohh gelukkig! Vond dr papa echt te duur voor alleen een geslachtsbepaling en deze is voor ons 30e Ben echt benieuwd of ze net zo goed en leuk is als dr papa haha hoezo fan
@Ladylola; wauw wat een buik! Vind het zo mooi! @Jel en alle andere die commentaar krijgen; trek je er lekker niets van aan! Wij willen het ook weten. Is gewoon zo leuk om je kindje al met naam te noemen terwijl het in je buik zit en natuurlijk maakt het alles een stuk gemakkelijker met aanschaf etc! @gratis trouwen daar las ik iets over... Wij zijn ook gratis getrouwd, gewoon op een maandagmorgen. Het is idd heel sober en als je graag een prinses in een mooie jurk wilt zijn doe het dan vooral niet. Je komt binnen, mag ja zeggen, en moet weer weg. Er mochten bij ons ook maar 2 getuigen bij zijn en verder niemand! Dusja, het is idd de vraag of je het wilt. @Lissa80; ik lees ook alles mee maar reageer ook niet zo vaak meer. Gewoon omdat ik 5 dagen heel wisselend werk en de tijd die ik thuis ben dan ook nog moet koken, huishouden etc... En dan te bedenken dat er dames hier zo actief mee kletsen met kindjes rondlopen, RESPECT! haha @Pijntjes.. Nog steeds haast niet. Mijn vermoeidheid wil niet echt wegtrekken, dacht dat dit na 12 weken wel ophield maar rond 16/17 uur heb ik echt een dipje en als ik dan ga liggen ben ik vertrokken Verder als ik te snel op sta zo'n pijnscheut maar dat zijn mn banden dus.... Dames, ik houd jullie op de hoogte vanavond! Zal een foto'tje posten van de taart!
Lady een meisje zie ik er ook niet in idd.. ben een leek haha.. maar mooie echo en mooie buik! suus wat een super idee zeg....!
29 oktober Suus1982: 3e kindje 1 november ilona85: 2e kindje (jongen?) Petrea: 1e kindje (jongen?) 2 november onzewens: 1e kindje, zkh bevalling 3 november Suus83: 1e kindje, zkh bevalling meisje siep81: 2e kindje 4 november Hilli: 2e kindje, zkh bevalling Jongen Lucrecia: 1e kindje, zkh bevalling 5 November Maytje: 1e kindje 6 november Jel: 2e kindje (1e overleden) zkh.bevalling, waarschijnlijk een meisje (gezien met 17 wk) Nic79: 3e kindje 8 november BurningKarma: 2e Kindje (jongen?) 9 november Behappy: 1e kindje (jongen?) 10 November NathalieD: 2e kindje, zkh bevalling Thea: 3e kindje Beckje: 1e Kindje Missillie: 2e kindje 11 November Dinh: 2e kindje zkh bevalling (gevoel zegt meisje) Ladylola: 1e kindje een dochter! 12 november Suus14: 1e kindje (jongen?) 13 november Voske: 2e kindje Daydreamy: 2e kindje 14 November Ikke175: tweeling zkh bevalling ( gevoel van mij+partner zegt jongen& meisje) 15 november snowbird: 1e kindje 16 november Lolalo: 2e kindje 17 november Patje20 : 2e kindje (meisje) 18 November Pumpkin: 1e kindje Juliaaa: 1e kindje 19 November Isis857: 1e kindje, zh-bevalling, jongen 20 November Joyce86: 2e kindje (jongen?) 24 November Niesje123: 3e kindje(denk toch 'n meisje!) 25 November Samantha89: 1e kindje (jongen?) 26 November: Yasminaa: 2e kindje Cjb: 2e kindje 29 November Lissa 1:e kindje (meisje?) 30 November lauras1983: 2e kindje (jongen?) xspookyx: 3e kindje (jongen?) 2 December Nora86: 2e kindje (meisje?) Afspraken! 31-05 Behappy, ''pretecho''..geslachtsbepaling 31-05 Suus14, geslachtsbepaling in Oss 01-06 Lolalo controle + 1e keer hartje luisteren vk 01-06 Dinh 7e echo 04-06 Suus14, vk controle 05-06 BurningKarma, eerste afspraak gyn 07-06 Lucrecia, controle gyn zkh 07-06 joyce86, afspraak verloskundige 08-06 Lolalo, pretecho geslachtsbepaling 11-06 Suus1982, 20 weken echo 11-06 Juliaaa, controle vk 13-06 NathalieD, controle vk 14-06 Nora86, geslachtsbepaling 14-06 Niesje123, geslachtsbepaling 15-06 Lissa, intake afspraak gyn 18-06 jel, 20 weken echo 18-06 onzewens, 20 weken echo 19-06 Thea, 20 weken echo 19-06 ikke175, uitslag bloedonderzoek chromosomen en gesprek klinische arts 19-06 Hilli, 20-weken echo 20-06 BurningKarma, 20 weken echo 20-06 Lucrecia, 20 weken echo 20-06 Isis857, controle gyn +echo 21-06 NathalieD, 20 weken echo 21-06 ikke175, 20 weken echo 22-06 Dinh, 20 weken echo 25-06 Suus14, 20 weken echo 25-06 Ilona85, 20 weken echo 25-06 Suus83, 20 weken echo 26-06 Daydreamy, 20 weken echo 26-06 jel controle + echo 27-06 ikke175, controle gyn zkh 27-06 Ladylola 20 weken echo 27-06 onzewens, controle vk 28-06 Behappy, 20 weken echo 28-06 Patje20, Controle Gyn 29-06 Patje20, 20wk echo 03-07 Isis857, 20 weken echo 04-07 Samantha89, 20 weken echo 04-07 Lolalo , 20 weken echo 07-07 Niesje123, 20 weken echo 04-08 BurningKarma, pretecho (26 weken) 07-08 Patje20, pretecho Dr. Papa 22-08 Thea, 3D echo Kleine oh zo gewenste Vlindertjes die helaas niet bij ons mochten blijven: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ * Dreames * R85 * BootjeKatootje * Waxientje * Bianca1374 * Late Mama * Lydia1986 * Fliertje Ff aangepast....
Vandaag dus 2 geslachtsbepalingen!!! spannend be en suus! Ik mag volgende week. Zo ook eindelijk mijn laptop terug dus kan weer beter meekletsen maar nu erg moe....wat kan een mens slap worden en ellendig van 1 dag beroerd zijn. Ben gewoon ruim 2 kg afgevallen!! Zit nu op bijna 4 kg erbij, terwijl t erl al 6 was. Op zich niet erg...maar schrok er wel van..... Vandaag maar rustig wat meer eten weer..... En morgen dan eindelijk weer naar de vk.....dat is alweer 6 weken geleden...
Ja, ik verheug me nu al op onze afvalrace!! Gelukkig zie je dus niet dat ik zoveel kilo ben aangekomen, dat scheelt dan weer...