hey meiden, meiden die een echo hebben vandaag succes en veel plezier natuurlijk. ik heb vakantie en ben al vanaf zaterdag ziek. echt heel beroerd. straks even naar de huisarts om te kijken of ze iets kunnen doen. heb koorts en kan niet tegen paracetamol, want daar krijg ik maagpijn van... voel me dus lekker ellendig deze vakantie! bleh
goedemorgen dames, @lolalo, gefeliciflapstaart met je verjaardag, maak er een leuke dag van. @Joyce, jij ook nog gefeliciteerd, hoop dat je een leuke dag hebt gehad. @ bijlezen, heb ik wel gedaan maar had ff geen puf om te reageren. Ik blijf gewoon nog zo moe. Hebben zaterdagavond een concert gehad met de harmonie, dan is het al gauw 11 uur voordat we naar huis gingen, en dan was ik nog de eerst , maar moet er gewoon 3 dagen van bijkomen, pfff dat valt me wel zwaar hoor. Dat had ik eerder nooit (was toen ook niet zwanger natuurlijk haha) Maar ik heb bloed geprkt van de week bij de vk met de intake dus ben benieuwd. Als daar wat uitkomt, hoor ik het vanzelf wel toch?
@voske, das ook wat. Heb je vakantie en dan wordt je ziek. Gebeurt vaker he, dan kom je tot rust en dan komen de ziektekiemen eruit.
Lolalo proficiat! Joyce ook nog proficiat. Dames met echo veel plezier vandaag, mogen er weer een hoop altijd leuk. Pendel nu 2x meisje hmm.. zooo benieuwd nog "maar" 8 weken wachten whehe. Als het goed is komt eerdaags ook de angelsound binnen hier maar ik weet dat het nog even kan duren. Was idd weer veeel bij te lezen dit keer Zo ff naar de dokter met plurk, 3e keer deze maand dat hij hoge koorts heeft al een paar dagen en ineens rare uitslag op handen en voeten. En nu bultjes op zn tong, toch ff laten checken want die keel doet hem veel pijn telkens. Zal wel meevallen maar liever een keer teveel dan te weinig.
uitgerekend 29 oktober Suus1982: 3 kindje 1 november ilona85 :2e kindje Kwekijzer: 2e kindje Thuis bevalling Petrea: 1e kindje 2 november Lodie onzewens: 1e kindje, zkh bevalling meissie1982: 1e kindje marieketing: 4 november Hilli: 2e kindje, zkh bevalling 5 November 6 november Jel 2e kindje (1e overleden) zkh NathalieD 2e kindje Sinja: 2e+3e kindje Nic79: 3e kindje Siep81: 2e kindje 8 november BurningKarma: 2e Kindje 9 november Behappy: 1e Kindje 10 November Thea: 3e kindje Beckje: 1e Kindje Missillie: 2e kindje Mayke1980: 3e kindje 11 November Dinh: 2e kindje zkh Ladylola: 1e kindje 12 November Suus14: 1e kindje xspookyx: 3e kindje 13 november Voske: 2e kindje Daydreamy: 2e kindje 14 November Ikke175: tweeling 17 november snowbird: 1e kindje Patje20 : 2e kindje Girl13 : 2e kindje 18 November Pumpkin: 1e kindje 19 November Juliaaa: 1e kindje Lolalo: 2de kindje Isis857: 1e kindje 20 November Joyce86: 2de kindje 22 November xNicolle: 1e kindje Siesi: 1e kindje 24 November Niesje123: 3e kindje 26 November: Yasminaa 2e kindje Lissa 1e kindje Cjb: 2e kindje Samantha89 29 November Beertje86: 2e kindje Liefde88: 2e kindje 30 November lauras1983: 2e kindje AFSPRAKEN!! 23-04 lauras1983 1e echo verl 23-04 meissie1982 4e echol 23-04 Niesje123 2e echo VK 23-04 BurningKarma 2e echo VK 24-04 Missillie 1e echo Gyn 24-04 Lolalo 1ste echo + intake 24-04 Ikke175 3e echo + gesprek behandelend arts 24-04 Hilli 2e echo 24-04 Lissa intake VK 24-04 Suus1982 VK + echo fontys 26-04 Thea intake VK 01-05 Liefde88 2e echo + gesprek vervolg cerclage 01-05 snowbird 2e echo 01-05 Juliaaa 2e termijnecho 01-05 Lissa termijnecho 01-05 Girl13 3de echo 02-05 Beertje86 2e echo 03-05 Behappy 2e afsrpaak VK 03-05 Dinh 3e echo in zkh 04-05 marieketing, afspraak vk 04-05 Isis857 3e echo 04-05 Joyce86 termijnecho 07-05 jel 5e echo 07-05 Siep81 2e afspaak verloskundige 07-05 Daydreamy 2e afspaak verloskundige 08-05 Patje20 nekplooimeting 09-05 Girl13 nekplooimeting 14-05 Samantha89 2e Echo 15-05 Kwekijzer ik heb geen idee hoeveelste echo 25-05 xspookyx "pretecho" Dr. Papa 18-06 jel 20-weken echo 22-06 Dinh 20 wekenecho 23-05 onzewens, controle vk 25-06 Ilona85 20 weken echo 26-06 Daydreamy 20 weken echo 28-06 Behappy 20 weken echo Kleine oh zo gewenste Vlindertjes die h elaas niet bij ons mochten blijven: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ * Dreames * R85 * BootjeKatootje * Waxientje * Bianca1374 * Late Mama * Lydia1986 * Fliertje dames met echo vandaag 23-04 lauras1983 1e echo verl 23-04 meissie1982 4e echol 23-04 Niesje123 2e echo VK 23-04 BurningKarma 2e echo VK heb mezelf op de lijst erbij gezet
Beertje, klinkt als hand-voet-mond ziekte. Heeft mijn man ook gehad. Waarschijnlijk heet C.aitlin of ik het meegenomen van kdv, het schijnt iig wel zeer te doen! Isis: ja hoor, alle november mama's zijn welkom hier.
Isis, natuurlijk mag je hier komen kletsen. Gezellig Hahaha ik werd net gebeld door salarisadmin dat er een fout gemaakt was bij mijn salaris. Ze hebben per ongelijk een uurloon van 500nogwat euro gerekend wahaha waardoor ik een belachelijk hoog salaris zou krijgen. Helaas hebben ze het eruit gehaald en opgelost door mij nu een voorschot te geven. Dit zal ongeveer gelijk zijn aan het salaris waar ik recht op heb.. misschien moet ik iets terugbetalen maar waarschijnlijk krijg ik nog wat terug. Had het wel leuk gevonden om een bedrag van duizenden euro's op mijn rekening te zien staan wahaha
Maar wat een teleurstelling om het allemaal weer terug te moeten geven haha. Wat zei jij; ik ben het toch waaaard?
Burning dat is ook waar ik op uit kwam inderdaad. Dan zal hij het gewoon moeten uitzieken inderdaad. Isis welkom hier! Hehe Juliaaa dat was wel leuk geweest, aan de andere kant dan moet je t weer afgeven dat is nooit leuk. Gelukkig lossen ze t snel op.
Hieper de piep hoera lolaloooooo!!!! Gefeliciteerd! Echo dames heeeeel veel plezier! Hoop dat alles goed is. Wij willen echo's zien, wij willen echo's zien, ja ja die echo's zien!! Whoehoeoeo dinh ik wave met je meeeeee! Eindelijk 11w en vandaag + 1 dag! Wat zal ik trouwens blij zijn als mijn stoelgang weer geolied verloopt zeg. Anderen ook last van? Ikke succes bij je nieuwe plek? Is het wel weer op een groep? Angelsound ga ik morgen weer is proberen. Hopen dat ik dan wel wat hoor, maar ik weet dat alles goed is. Daar gaat het om. Wij hebben gister onze eerste presentje gekregen. Me fam en wij hebben aangegeven na 12 weken. Dus vanaf volgende week wordt het echt echt!
Hallo novembermama's! Gefeliciteerd allemaal! Heb hier nog niet meegeschreven weet ook niet of k dat wel bij kan houden maar ben nu zo onzeker dat k even bij jullie kom vragen... Ben vandaag 9 weken en sinds zaterdag veel minder misselijk/ziek... is dat normaal?
Amona. Gefeliciteerd met je zwangerschap als eerste. Dat had ik ook voor twee dagen. helaas is het bij mij weer teruggekomen en dubbel zo erg.. Dus maak je er nog maar niet druk om.. Misschien is je lichaam wel gewend aan de hormonen.. Het hoeft niets te betekenen.. Niet te onzeker zijn dus... Gr Lissa
Thanks Lissa! Ja het is zo dubbel hè? Vorige week was het nog huilen bij manlief omdat ik me steeds zo beroerd voel... nu voel ik me relatief goed en ga ik gelijk twijfelen terwijl we de allerspannendste weken wel voorbij zijn... Nog even volhouden. Lastig hoor. Hoop dat jij gauw weer opknapt!