November mama's 2012 deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Thea23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Whoeheoeoeooee bee suuus en snowwww!!!! Wat leuk!!!! Welkom bij THE girly club!!! Pretty in pink ;)
    Als alles maar goed zat en gezond is, dat is het belangrijkste!

Jel het is je meer dan gegunt! Dus hopelijk gaan jullie nog veel leuke uitstapjes plannen!

Een ander dingetje. Ik ben nooit een fysieke klager en het doet ook niet extreem pijn, maar ik voel het wel. Nog onder mijn onderrrug gezeur alsof er een weeeige knoop zit. Maar dat heb ik vrij snel al als ik bijv gaat wandelen of winkelen. Dat is toch geen beginnende BI hè?

2. snowbird

snowbird Actief lid

4 feb 2012
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi thank u ;)
    Vind het ook echt leuk een meisje :D
    Wel grappig want 9 vd 10 mensen zeiden tegen mij dat ze dachten dat ik een jongen zou krijgen, ze weten er dus mooi niks van!
    En ik had mezelf er ook een beetje op ingesteld maar hoopte stiekum dat het een meisje zou zijn.
    We hebben nog tegen niemand verteld dat we het weten zodat we het nu een paar weekjes voor onszelf kunnen houden en dan gaan we het tegen iedereen zeggen :)

Mooi Be die foto's, zeker die 4d!

3. Behappy

Behappy Niet meer actief

snowbird ! jij ook nog gefeliciteerd !!

jaa gaaf he ! persoonlijk
    vid ik 3d niet zo mooi rond deze tijd .. t lijkt of ze een enorme platte neuss heeft !!

4. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Gefeliciteerd dames... wat een roze maand tot nu toe..
    erg benieuwd wat ik bij me draag een meid of een jongen SPANNEND!

5. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Goedemorgen!

@suus, snowbird en Be: gefeliciteerd met jullie meidenclub! :D hihi! Wat zijn er inderdaad veeeeeeeeeel meisjes! Die arme jongens ;) haha!

Ik ben vandaag weer een hele dag werken en daarna heb ik een weekend CenterParcs, nog voor mijn verjaardag ;) heeeeeeeeeeeeerlijk! Dat moest even ter compensatie van het feit dat ik de 30 heb bereikt :D
    Dus ik ben er dit weekend niet of weinig (maar dat waren jullie wellicht al een beetje gewend van mij ;))

Doei!!!

6. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh gefeliciteerd allwmaal met de geslachtsbepalingen!! Super!!

Be gaaf die echo's op de eerste dat ruggegraatje zo schattig! Was bij ons kleintje ook zo mooi te zien echt mooi!

Oh nu baal ik wel een beetje dat wij het nog niet weten hoor was zo zenuwachtig vorige week en we weten het gewoon nog niet alleen een vermoeden. Nou ja nog even geduld.

7. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Gefeliciteerd met alle meiden!

@petrea veel plezier!!!

@be gaaf hoor in 3d

@suus1982 geniet ervan heerlijk!

Gisteren voor het eerst een duidelijke schop gevoeld echt zo gaaf! Verder gaat het hier best goed. Mijn buik en (.)(.) groeien mega hard dus begin nu af en toe rugpijn te krijgen. Vandaag een rondje doktoren. Eerst naar de vk en daarna naar de kinderarts voor mijn zoontje en dan vanmiddag opruimen en dit weekend treinen en boten kijken! Dit weekend is het Dordt in Stoom dus allemaal stoomtreinen en stoomboten zijn er echt heel gaaf vooral voor een knul van 3,5!

8. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Hoi Allemaal

@suus, snowbird en Be: gefeliciteerd met jullie meiden!

@centerparcs... geniet ervan. Ik ga ook lekker weg het weekend.

Ik ben eindelijk verstandig aan het worden. vanochtend weer lopen janken van de pijn. ik kan geen stap verzetten zonder pijn op dit moment. Dus ik heb een afspraak bij de huisarts over een uur. Waarschijnlijk kan hij niet en wordt het een doorverwijzing naar het ziekenhuis, maar de eerste stap (AU) is gezet. Helaas is mijn eigen huisarts vrij vandaag, maar ja.. vervanger kan dit ook.

Morgen ga ik ook een weekendje weg. ik kom dinsdag weer terug, maar zal wel meelezen op mijn telefoon. reageren zal alleen wat korten zijn. ik zit lekker een weekendje in een hotelletje op Vlieland..
    Oja.. nog steeds op slippers natuurlijk....

X Lissa

9. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Be; mooie echos!

Lissa; goe idee ;)

Hier; zo lekker werken. Beebje geluisterd maar zit inmioddels erg hoog en dor mn idolatie kan ik het dan niet zo goed horen als anders maar goed, beebje zit er!

10. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @suus veel plezier bij center parcs!

@lissa heel verstandig! Als t niet gaat dan moet je ook niet pushen, ik merk t zelf ook.

@ioona lekker he die trapjes! Ik kan niet wachten!! En succes bij alle bezoekje.

11. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    @ Suus veel plezier dit weekend!! Geniet er maar lekker van!

@ Hier vanmiddag nog aan t werk tot vanavond... en mrogen nog en dan een dag weekend!

12. Jel

Jel Niet meer actief

Ja, ze heeft benen. :) Ik neem aan dat ze inderdaad incl. benen bedoeld.

Weet je zeker dat je niet verder zwanger bent dan? Straks ben je gewoon een week verder of zo.

13. Jel

Jel Niet meer actief

@ Ladylola, we gaan maandag ons eerste uitstapje maken. Lekker een weekje Ameland. En daarna nog 2 weken vakantie waarin we leuke dingen gaan doen met elkaar. :D

@ Petrea, succes met je echo. Leuk dat je moeder ook meegaat.

Hier werd ik vanmorgen wakker met een trappelend meisje in mijn buik. Wat is het toch een heerlijk gevoel.

14. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Goedemorgen,

Suus1982 fijn weekend. Hoop dat het zonnetje zich nog wel iets laat zien!

Petreaaaaa whoehoeoeooeoeoe hoe laat mag je? *tromgeroffel*

Lissa meid goed gedaan. Lijkt me idd verstandig. Hopelijk kunnen ze je verder helpen.

Burning, wat jammer dat nu de beeb hoger zit je minder goed kan horen. En idd de beeb zit er! Over 3/4 weken zie eindelijk dan wat het wordt:D!

Ilona ook fijn weekend met je mannetje. Is idd super voor een 3.5 mannetje!

Snow leuk he als het dan toch een meid is. Hier zei ik ook jongen, maar stiekem wilde ik het liefst een meid:)

Time flies tis alweer 1 juni! Laatste weekend werken, dan heb ik roostervrij. Maandag wordt de tuin gelegd en gaan ze ook beginnen met de schutting in ons rijtje. Dan zaterdag EK! De week erop dinsdag met vakantie. En dan een paar dagen erna al de 20 weken echo!
    Voor we het weten vliegt de zomer voorbij, tis zo 1 sept en dan komen de verloven alweer in de buurt:D:D:D

15. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zometeen om 11u!! :D

We gaan om 10u weg, m`n moeder ophalen en dan een half uurtje rijden naar L`warden. Ben zooooooooo benieuwd!!!!

Bedankt allemaal en tot vanmiddag!

16. Behappy

Behappy Niet meer actief

@Jel
    naja de eerste 2 echo's kwamen ze echt uit op wat ik toen was..
    maar papa heeft hele lange benen, dus misschien heeft ze dat van hem..niet van mij in iedergeval.
    En de mevrouw van de pretecho van gister kwam idd uit op 17+4 dagen..
    miss heeft de kleine nu een groeispurtje en straks weer wat minder..we zullen zien !

17. Behappy

Behappy Niet meer actief

wauwwieee!! wel ff foto posten he !! suc6 !!:D:D

18. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nou geniet er fijn van! Spannend!! Wat zal jouw mini al groot zijn zeg. Ben ontzettend benieuwd!
    Die van mij was 15cm met 15w5d en die van Be 20cm 16w6d toch?

19. Behappy

Behappy Niet meer actief

jaaaa klopt !

20. Behappy

Behappy Niet meer actief

ooh ik moet nog ff waven hoor:p 17 weekjes !!

Deel Deze Pagina