Jemig wat een cm's allemaal, mijn uk was Zaterdag 7 cm whaha.. heb wel gezien dat er ineens een groeispurtje aan komt. Wave voor de wavers!
en wat is november een PINK maand he... zelf had ik echt sterk t gevoel van een jochie en in het begin bijna iedereen om me heen, maar naar mate ik langer zwanger was gingen mensen hun mening veranderen tot een meisje?? zullen ze t toch op een of andere manier gezien hebben dan ?
Be, Suus en Snowbird, gefeliciteerd met jullie meisjes!!! Super gaaf zeg! Lissa, goed dat je aan de bel hebt getrokken. En veel plezier dit weekend! Centerparcs, heerlijk zeg! Ook heel veel plezier daar! Wat zijn jullie kindjes al groot zeg. Onze kindjes waren met de echo van 15 weken naar schatting 8,5 cm.... In het ziekenhuis deden ze het niet meer meten, maar naar schatting kwamen ze op 8,5 cm uit. Ikzelf was en ben ook niet groot, en mijn vriend ook niet...zou het daaraan liggen? Ze hebben niks gezegd dat ze te klein zijn, dus ik ga ervan uit dat het goed is? Vannacht werd ik wakker met flinke steken/krampen in mijn buik. Opstaan ging bijna niet. Toch maar even geplast en ging wel iets meer over. Zouden de kindjes zo druk zijn en flink groeien, dat het zon pijn deed aan mijn banden? Was wel echt onderin mijn buik. Vond het wel beetje akelig... maar ik denk wel dat alles goed is... wat denken jullie? Patje, succes dalijk! Leuk dat je mam mee gaat. Mijn moeder is de vorige keer meegeweest. Vond ze erg leuk.
Petrea succes! En be; ze meten toch koppie tot stuitje omdat ze de benen niet altijd strekken? Ben op mn werk shhhh hihi
Bij mij heeft ze hoofd, romp naar bil, bil naar knie, knie naar hiel gemeten. Kwamen zo ongeveer op 15 cm. En ikke ik denk dat het anders is bij een tweeling. Daarom loop jij ter controle ook in het ziekenhuis.
Dames ff een vraagje, mag je gewoon op vakantie als je in de ziektewet zit? Wij gaan 30 juni op vakantie dus hoop echt dat t gewoon mag.
ze heeft de benen erbij gemeten en toen kwam ze 2x op 20 cm dus dat zal dan wel zo zijn Ik ben al lang blij dat ze goed groeit hihi
@Ikke: Hier net hetzelfde. Vannacht ook wakker geworden van de krampen in mijn buik en toen ik ging plassen stelde dat helemaal niets voor. Maar toen ik weer op mijn rug lag, voelde ik mijn mannetje heel goed zitten. Leek net zo'n bal in mijn buik En die lag net terhoogte van mijn blaas. Dus tzal er toch wat mee te maken hebben. @Be: Wow ja 20cm is idd een groot meisje Hier anderhalve week geleden van hoofd naar stuit 17,5 cm. Ik voel meneertje al veel meer! Super leuk, ook als ik bezig ben met iets Daar ben ik echt blij mee. Dan pas voel ik me echt zwanger
@Hilli jaa dat komt door de langw benen die ze van der vader heeft ! Nou breter iets te lang als te kort zei ze al
hahaha nou nee want een foto modelletje was ze gister niet .. we zijn bijna 3 kwartier bezig geweest voor ze goed lag en voordat we een paar fotos hadden haha
Ons meisje is niet opgemeten bij de geslachtsbepaling.. Komt misschien omdat het ook maar 25 euro kostte dus het was puur voor de geslachtsbepaling. Toch ben ik wel een beetje bang dat ze het niet juist had en er straks toch een piemeltje aan blijkt te zitten.. Hebben jullie dat niet? Komt waarschijnlijk omdat de echoscopiste moeite had om het geslacht te zien omdat de navelstreng ervoor lag. Ik moest buiten ff een rondje gaan lopen (heb zelfs gerend) en daarna terug komen. Toen kon ze het wel zien. Ze zei dat ze het in 20 jaar tijd pas 1 x fout had gehad dus ik moet er maar vanuit gaan dat het klopt wat ze zei Verder hier: jeetje had vanmorgen in bed toch een kramp in m'n kuit, heb er nu nog spierpijn van! Blijkt ook al een zwangerschapskwaal te zijn. Ik heb zo'n zin om de schopjes te voelen! Maar kan nog niks ontdekken. @joyce: ik weet niet of ze daar moeilijk over gaan doen als je op vakantie gaat. Misschien even met personeelsbeheer bellen? Wij gaan over 2 weekjes een lang weekend naar Barcelona! Heb er echt zin in. Laatste keer met z'n 2tjes
Hilli, oow dan zal het idd ook wel 1 van de kindjes zijn die verkeerd lag ofzo bij mij?? Deed wel echt verrekkes pijn zeg... maar nu ook geen last meer van gehad. BK, gewoon lekker op vakantie gaan. Denk niet dat ze er moeilijk over gaan doen. En anders laat ze lekker. Ik wil ook op vakantie! Wij gaan dit jaar helaas niet meer. Krijgen pas in september vakantie, en dan ben ik al 32 weken zwanger. Dus dat zit er dan niet echt meer in.... misschien nog wel met de vouwwagen weg ofzo? Ligt er ook aan hoe onze kindjes het doen en ikke natuurlijk ook.
Nouww...... ik weet `t nog steeds niet... die domme eikel (sorry hoor) had een dubbele afspraak gemaakt om 11u en moest om 11.45u zijn kinderen van school halen. Hij beweerde dat ik een fout had gemaakt en dat we er om 10u hadden moeten zijn. Ik wist zeker dat ik goed zat. Hij zei dat ie om 12.45u wel kon en die andere mensen om 11u mochten omdat zij `wel op het juiste tijdstip aanwezig waren`. Vervolgens drukte hij me zijn afsprakenboek onder de neus waar hij het dus fout in had gezet... Hij deed zo bot en onaardig dat ik er geen zin on had om te wachten. Die kerel komt écht niet aan mijn buik. M`n moeder en vriend teleurgesteld, ik boos en verdrietig. Nog steeds. Hij heeft later gemaild dat ik gelijk had, ja duh!!, en dat ik alsnog mag komen. My ass! Wacht nu maar tot de 20 wkn echo, de lol is er wel ff af...
Ik zat eigenlijk alleen ff snel bij te lezen maar ik wil petrea wel even een dikke digi-knuffel komen geven *knuf* volgens mij heb je die wel nodig!!! Wat 'n sul zeg!