November mama's 2012 deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Thea23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Behappy

Behappy Niet meer actief

@baby voelen jaa ik dacht eerst hmm zal dat der zijn ?? en toen kwam t no twee keer hihi

@koffie ik drink sochtends zowieso koffie en soms
    nog een paar bakken bij mn schoonzus .
    Vroeger dronk ik t de hele dag door !

2. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hier ook nog aan de koffie, maar niet meer zoveel 3 kopjes per dag inplaats van 7/8, hehe! Is ook door minder trek erin te hebben en het is beter voor de beeb.

Een hoop meiden die de 17/18 weken zijn gepasseerd, echt super zeg! Konden jullie nog herinneren, toen we net 5/6/7 weken waren en we nog zo bang waren dat het mis ging. En kijk ons nu :)

Hey dordt in stoom bij koffie tijd haha.

3. Jel

Jel Niet meer actief

Ik denk idd ook dat koffie niet al te gezond is tijdens de zwangerschap.

Ladylola, ja dat is zo. Begin idd een stuk zekerder te worden nu. In het begin wat bloedverlies gehad en zo, zo bang geweest voor een miskraam. En nu gaat alles heel goed. Met ons allemaal gelukkig. :)

4. Behappy

Behappy Niet meer actief

@ladylola
    jaa echt ikweet nog dat we allemAal nog heel pril waren enzo hihi
    nu gaan we richting de helft !!!!!

5. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Koffie hier helemaal niet, niet om de zwangerschap maar vind t gewoon niet lekker.

Ik voel me met 15 weken eigenlijk nog maar net zwanger..
    Maar we gaan vooruit! En zeker al beter dan die onzekerheid!

6. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was een echte koffieteut maar dat de koffie me tegen stond was voor mijn symptoom nr. 1. Ben er nog steeds niet weer aan....

7. Behappy

Behappy Niet meer actief

pfff ik had net in de winkel denk ik even een laag bloeddruk momentje want werd ff helemaal niet lekker ..
    Nadat ik ff gezeten had & dexstro gegeten had ging t wel weet :(

8. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Goodmorning all

Be, wat leuk dat je d'r eindelijk voelde!! :)
    Was voor 't eerst, toch?!

Koffie, ik drink de laatste weekjes weer vaker 's morgens een bakkie..
    stond mij ook echt een hele tijd tegen, hoor!
    Maar meer dan een kopje drink ik eigenlijk nog steeds niet en ook niet elke dag .. heel eerlijk mis ik dan ook wel een beetje de peuk bij de koffie, erg hè! :)

9. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    zolang het bij missen blijft is het prima:p

10. Behappy

Behappy Niet meer actief

@niesje jaa t was de eerste keer !:)

11. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Leuk leuk leuk Be :D is natuurlijk omdat je nu weet dat ze zo'n mooie lange beentjes heeft ;)

Idd onzewens, 't blijft gelukkig alleen maar bij missen en gelukkig ook alleen 's morgens bij een bakkie koffie ;). .. gek hè, als op een verjaardag iedereen om me heen ligt te paffen vind ik het onderhand zelfs vies :p

12. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @Ladylola, ik moet 12 juni tot 12 uur werken. Maar ik sta altijd in dezelfde lounge (2) en altijd in dezelfde winkel :D
    Vlieg jij zovaak dan? En waar ga je dan heen?

Ik ga ff een uurtje liggen. Voeten doen al minder pijn en boodschappen zijn allemaal al in huis. Vriend is de deur uit (werken) dus neem het er lekker van.
    Morgen mag ik weer :( Maandag ook een extra dienst maar das gelukkig 's avonds.

Iets heel anders. Naast de kassa's hebben wij een collectebusje staan voor het rode kruis. Veel passagiers gooien daar het kleingeld in, wat voor hen onbruikbaar is (Amerikanen kunnen niets met euromunten in bijv. Engeland).
    Een Amerikaanse vrouw stopte 200 Noorse kronen in die pot, maar omdat ie zo vol was, stak er een klein stukje uit. Even later pulkt mijn collega het geld eruit en heeft ze het dus gewisseld (20 euro!!!)
    FF serieus, dat doe je toch niet? Die vrouw neemt het besluit zelf om dat geld daarin te stoppen, en eigenlijk jat ze dus gewoon dat geld terug. Toch stom. Ik heb wel gezegd dat ik het er niet mee eens ben, maar ja, wat moet ik er verder mee.
    Verder is het een lieverd hoor, maar hier stond ik toch echt ff van te kijken.

13. Behappy

Behappy Niet meer actief

@julia omygosh..sirieus? nee ik zou het er ook niet eens mee zijn . ze heeft wel lef om zoiets te doen ..

14. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat is idd heel apart! Vooral als het recht voor je neus gebeurd! Goed dat je er wat van hebt gezegd!

15. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    zo meiden redelijk rustig hier!
    ga zo lekker eten broodje kroket, zo een zin in! ben alleen niet goed in die dingen bakken.

@be jaaa je hebt dr gevoelt, fijn gevoel he? Straks als ze wat groter is piep je wel anders denk ik ;)

@julia, wow dan heb je lef gewoon zo ff doen. Vind het idd ook niet kunnen, wissel het om en stop het terug ofzo.

@koffie, dronk op mn werk altijd expresso, maar word er zo misselijk van. Vind het niet bijzonder lekker ofzo, maar soms word ik zo duf op t werk. Neem nu maar groene thee hahaha.

@peuk, tja wat zal ik zeggen, heb soms echt wel zin in. Maar als k aan het werk ben ga ik gewoon ff naar buiten met collega's dan ben ik het gauw vergeten :p

16. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    heb trouwens shopzin, meer voor mn kleine man dan voor de baby. wil eerst weten wat t word en dan ga ik los :) maar tis allemaal net niet

17. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Be, super dat je je meisje hebt gevoeld! Wat bijzonder lijkt me dat. Ik moet nog ff wachten want hier nog steeds niet. Af en toe lijkt het van wel, maar dan ben ik stil en voel ik, en gebeurd er niks. dus zulen mijn darmen/ hartslag/ maag ofzo wel zijn.
    W.b. je bloeddruk... eng is dat he... Ik had het een paar weken geleden toen het zo heet was. Mijn vriend en ik stonden bij de kassa van de hema en het was me toch heet. Wij alvast wat rompertjes gekocht voor de kindjes, en ik wilde mijn kado bonnen uit mijn tas halen en ik voelde me opeens wit wegtrekken. Kreeg een hitte aanval en het zweet brak me uit. Ik ben naar buiten gegaan en heb daar gewacht op mijn vriend. Die heeft alles afgehandeld. Ik vond het echt eng. Heb ik niet zo vaak. Ik moest echt ff bijkomen op een bankje. Moet zeggen dat ik het wel vaker heb met spuiten of piercings/tatoo's zetten.... al vind ik dat echt niet eng. maar volgens mij hebben ze 8 jaar geleden met het zetten van mijn tongpiercing een zenuw geraakt, want vanaf toen is het eigenlijk begonnen. Daarvoor nooit gehad, en ben ook helemaal niet bang voor naalden etc... gek eigenlijk he... hihi..

Julia, oow jeej.... die collega durft. Ik zou zoiets echt niet durven en zou het er ook helemaal niet mee eens zijn. Ik dacht idd toen ik het een beetje aan het lezen was dat ze het ging wisselen om vervolgens de euro''s in te stoppen, maar dat deed ze dus niet? Zoiets zou ik echt nooit doen...

Koffie, drink ik nooit. Hou ik niet van. Vind het wel lekker ruiken, maar ontzettend vies.

18. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    @be, superleuk dat je de kleine hebt gevoeld! lekker van genieten..hier voel ik de kleine ook bijna iedere avond:)

@koffie, eerder dronk ik het af en toe..nu helemaal niet..zelfde als ikke..het ruikt op zich wel lekker, maar moet er niet aan denken om het op te drinken!

@patje, nog geshopt?

@julia, die collega van jou heeft wel lef...zoiets zou ik ook nooit doen..maar sommige mensen

@dames met al een kindje..wat ik me afvroeg..hoeveel rompertjes en pakjes heb je nodig in maat 50/56 en hoeveel in maat 62?

@hier,vanmiddag na het werk nog even lekker geshopt.. moest verjaardagscadeautje hebben, cadeautje voor vriendinnetje met nieuwe baan en kwam zelf een mooie tas tegen. Die ik nu heb is aardig af (koop altijd een leren tas die ik dan net zo lang gebruik tot ie af is..vaak gaat de rits stuk na 2 a 3 jaar) en kwam een leuke leren tegen bij de V&D :) helemaal blij!
    Verder een inventarisatie gemaakt van de babyspulletjes wat we nu hebben en zo maar eens even eten en dan plof ik op de bank om er niet meer af te komen :D

19. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @isis, nee niet geshopt ga a.s. donderdag naar amsterdam :) maar wbt kleertjes, net wat jij nodig vind! Ik heb toen ie dr eenmaal was snel 2 setjes bij besteld, dus eigenlijk in totaal iets van 5 ofzo. Vond trouwens wel piep dat ze bijna overal combinatie maten hanteren. Is echt nog super groot bij een pasgeboren babytje. Mijn tip kijk naar enkele maten in het begin.

20. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @joyce, haha, hier zit de kleine boef in de "papa- fase". Hij roept de hele dag "papa, papa...". Niet dat het wat uitmaakt, als het mijn beurt is moet ik eruit.

@ladylola, als het niet iemand is die je vaak ziet zou ik die naam gewoon geven.

@plassen, het 's nachts plassen is weer even voorbij, dat komt wel weer tegen het eind van de zwangerschap.

@jel, ik lust ook geen koffie meer. Vanaf de test al ongeveer. Vorige keer had ik dat nog eerder. Toen was het feit dat ik geen koffie meer lustte één van de eerst aanwijzingen dat ik zwanger was. De dag na de bevalling had ik er ineens wel weer zin in.

@be, leuk dat je de beeb voelt!

@niesje, goed dat je het volhoudt om niet te roken!

@patje, van jou is het ook goed!

@juliaa, dat is wel heel brutaal (en onbeschoft) van je collega. Goed dat je er wat van gezegd hebt.

@isis, hoeveel pakjes je nodig hebt ligt er wel erg aan hoe vaak je wilt wassen enzo. Die kleine babietjes spugen nog wel eens en slapen ook in hun kleren, dus je hebt zeker wel 1 klerenwissel per dag. Ik denk dat wij in maat 50/56 een stuk of 8 pakjes hadden.
    Maat 62/68 hebben wij best veel als kraamcadeau gekregen. Daar had ik vooraf bijna niks van.

Tip van patje klopt idd. En wij hadden een klein mannetje, met smalle billen. Rompers maat 50 waren bij ons onmisbaar. Anders schoof de luier van zijn billen (hij had de neiging in zijn bedje omhoog te schuiven).

Deel Deze Pagina