November mama's 2012 deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Thea23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Ik ga wentelteefjes en gebakken appel maken :D Jeej zin in!

Amona, ik heb ook sinds 9+nogwat veel minder klachten. Denk dat het erbij hoort. Je lichaam went aan het hormoon en zal nu ook gestaag weer afnemen (is normaal tijdens de zwangerschap)

2. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Thanks ook Juliaaa, 'blij' te lezen dat het bij jullie net zo is...

Dat je zin hebt in wentelteefjes haha, eten roept me nog niet echt ;) Geniet ervan! Jij mag 1 mei weer zie ik, ik 4 mei... volg. week vrijdag... even afwachten nog! :)

3. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lissa en Isis, welkom!

@lolalo, gefeliciteerd!

@Voske, balen zeg, ziek in de vakantie.

@amona, dat hoort erbij, dat de klachten afnemen. Zolang je geen verdere redenen hebt dat het misgaat, gewoon lekker genieten van het feit dat je je beter voelt.

@beertje, beterschap voor je dochter.

4. Wentelteefjes... ik noemde dat vroeger altijd TV-brood, nav de film Tootsie.

als je het maar zonder kandeel eet.... Kaneel is niet zo goed.

5. LauraS1983

LauraS1983 Actief lid

24 dec 2008
    269
    5
    18
    apothekersassistente
    pfff zo echo, ben eigenlijk mega zenuwachtig en bang dat het niet goed is... :(

naja zal wel goed komen toch? jullie horen het later vandaag!
    ga nu gauw heen!

o enne isis welkom!

6. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er

gelukkig kan een beetje kaneel niet kwaad...
    maar zou er niet een heel busje over gooien nee..
    Oe wentelteefjes ook lekker.. zit er aan te denken om een pan tosti te maken... heerlijk met een teentje knoflook over het broodje heen schrapen als ik die klaar is ... mjammie wat zullen wij weer lekkere adem hebben ghehehehehe

7. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    veel plezie rmeid... hoop dat je teruug komt met prachtig nieuwss:p

8. @Tosti.... hmmm... salami, kaas, ajuin, groene olijven, paprika en inderdaad....Knoflook.....

9. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Siep heb een zoontje maar toch thanks hoor!!
    Het is roodvonk trouwens de dokter was wel wat verbaasd want hij zag het niet vaak. Heeft ook dokter in opleiding ernaar laten kijken en die zei goh! Leuk! Haha.. gelukkig heeft D. Er weinig last van verder dus uitzieken nu.

10. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Weer lekker veel inspiratie :D Denk dat ik alvast genoeg kaas en knoflook in huis ga halen voor de volgende eetbui haha

@Amona, ach ik heb (bijna) overal zin in. Wat ik de laatste tijd veel eet zijn eieren, wentelteefjes (valt eigenlijk ook in de categorie ei), tomatensoep en appel. Ik kan niet goed tegen appel, maar als het gebakken/geraspt/etc is, gaat het wel goed.

11. Cjb

Cjb Actief lid

26 nov 2011
    209
    0
    0
    Hee dames!

Wou even mijn echo showen van afgelopen vrijdag:D Hij/zij bewoog zelfs al en alles ziet er goed uit! Zo ongelooflijk bijzonder om te zien en zo ontzettend trots! Loop precies goed en blijf 26 november uitgerekend.

Bekijk bijlage 239967

Voor alles dames die vandaag een echo hebben! Spannend! En hopen dat jullie straks ook mooie foto's kunnen laten zien!

Liefs,..

12. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Geniet ervan!
    Lijkt me heerlijk. Kheb nergens zin in.. het enige wat er goed ingaat, is yoghurt en fruit, dus dan maar veel fruit :)

Zonder zwangerschap was ik al erg dol op chips dus daar heb k af en toe wel zin in, maar manlief zorgt ervoor dat het niet in huis is haha hij wil voorkomen dat k veel chips of friet zal eten (niet goed voor de beeb zegt ie :p). Vooralsnog kan k ermee leven, wellicht komt er over een poosje nog een huilend hormoonmonster in me naar boven dat we het toch nog gaan eten haha.

Maar voelen jullie constant iets wat op zwangerschap wijst?
    Kvoel soms m'n buik, soms ook lang niet, of m'n banden.. of m'n onderrug, toch blijf k nog een beetje onzeker (weet het ook pas een week hoor! :)).

13. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Cjb wat mooi!!! :D <3

14. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    ik gaat zo even douchen ( nogmaals )
    voel me weer een naaktslak die ene heel slakkenspoor achterlaat.
    dan even aankleden en mn zoontje wakker maken.
    dan even lekker veel fruit in huis halen en eten voor vanavond...

@cbj geniet van je prachtige echo meid ..

15. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Mooie echo!

16. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Lekker thea! Heerlijke gezond al dat fruit! Hoe verlopen de zaken rondom je dochter. Alweer wat rust in de situatie gekomen?

Amona welkom en meid hier zijn er veel meiden, die wisselend wel iets voelen, maar lang niet veel. Probeer jezelf gerust te stellen. Ik heb ook weinig last. Geniet er gewoon van dat je geluk hebt! Wanneer heb jij je volgende echo?

Cjb Geweldig gefeliciteerd meid!

Eten...mmmh inmiddels gaat mijn eetlust weer prima donna! Ben nu bezig om niet zoveel toe te geven aan de slechte trek! Zit al op + 4 kilo:$:$:$

Laura succes, komt vast goed.

Hier zo weer een slaapdienst. Zucht dit wordt echt een werkweek met als enige vrije dag op vrijdag!

Anderen al koninginnedag plannen?

17. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Ladylola, blij dat te lezen, moet er toch maar proberen van uit te gaan dat alles goed gaat daarbinnen.
    Kmag vrijdag 4 mei weer, gelukkig meteen 's morgens vroeg ;)

Hier geen Koninginnedagplannen, het is hier (DLD) helaas geen vrije dag, maar 1 mei wel :)

18. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    @ladylola nee dat gevecht gaat nu pas beginnen.. volgende week afspraak met advocaat :)

19. Behappy

Behappy Niet meer actief

mooi echo ! gefelciteerd

@thea ja slak , hier ook slak bleghh !!

@hier net terug van werk .. en heb vertelt aan eencollwga dat ik zwanger ben :)
    ze reageerde super leuk , en heeft t in de comunicatie map gezet zodat ik et niet tegen iedereen individueel hoef te vertellen.
    alleen mn leidinggevende dan :)

20. Behappy

Behappy Niet meer actief

ik vroeg me eigenlijk af wat je bespreekt en doet bij de vk als
    je de 2e x komt .
    heb al een intake gehad met 5 weken.

&gaat ze dab ook naar t hartje luisteren ?

Deel Deze Pagina