November mama's 2012 deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Thea23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Goedenmorgen all,

Ben gelukkig nog wel gaan slapen eergister ja. Maar wat een rotnachten! Vannacht geteld 18x wakker geworden, waaarom.. :(

Be die schoentjes, wat leuk!

Koffie drink ik nog wel, 2/3 bakjes per dag. Net als Lady (was t lady?) van de 7/8 af..

Juliaa wat een wazig verhaal? Heeft ze dat geld daarna dan gehouden of?? Dat haal ik er niet echt uit. Goed dat je er wat van hebt gezegd in ieder geval.

Spulletjes tja lastig te zeggen ik had dus idd een prematuur kindje, wij begonnen in maat 44 (onverwacht natuurlijk). Daarna heeft hij nog best lang in maat 50 rond gebanjerd. Dus aan mij heb je weinig ben ik bang.
    Heb er nu in ieder geval 7 bij de Hema een pakje van 5 meegepakt.

Burning beterschap :( Geen leuke afsluiter van het shoppen zo natuurlijk.

Wat de kleertjes betreft ik wil pas veel gaan shoppen als ik weet wat het is, maar dan nog durf ik niet helemaal los te gaan denk ik. Ook ivm dat je niet weet hoe snel t kindje groeit idd en toch een klein beetje bang ben dat deze ook te klein is, al heeft de VK al aangegeven dat er geen indicatie voor is verder ofzo.

Heb t met partner ook nog over een gender reveal party gehad, maar ik ben bang dat ik daar niet voor geschikt ben.. jammer! Ben wel erg benieuwd hoe dat bij Suus gaat/is gegaan.

Wave voor de wavers, en ook voor mezelf! 14 weken woooh.

2. Behappy

Behappy Niet meer actief

@maytje icetea lekker he die drink ik ook bijna de hele dag door Hihi..

@Namen tsja we hadden er 1 maar begin al te twijfelen dus dan is t een beter idee om een andere te haan zoeken ..

3. Behappy

Behappy Niet meer actief

en waveeee voor alle waverssss

4. lolalo

lolalo Actief lid

13 feb 2012
    404
    0
    0
    Ff tip koop niet te veel grotere maten vooruit ( zoals mt 68 en groter) je denk nu misschien dat kan de baby volgend zomer aan maar mijn ervaring is dat ze soms langer in een bepaalde maat zitten dan een andere.
    Ik had ook t probleem dat ik met bv zomerbroekjes zat die in de zomer nog veel te groot bleken.

5. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    wave voor de wavers! :D Hier mag ik morgen weer waven!

6. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goede morgen dames!

Lissa, veel plezier op Vlieland!

Rompertjes en kleertjes, dit moeten we nog bij elkaar shoppen maar op mijn lijstje staat dat we 15 rompertjes maat 50-56 nodig hebben en van maat 62-68 25... maar we krijgen wel 2 kindjes...en ik denk dat we nog wat kleinere rompertjes moeten halen want vermoed dat de kids klein zijn als ze geboren worden. 45 cm ofzo??? En van de kleertjes heb ik opgeschreven ( heb een baby lijstje ) dat we 12 shirt nodig hebben van maat 50-56 en 10 broekjes... hopelijk komen we daar wel mee uit. En anders gewoon nog bijkopen.
    Bij de zeeman hebben ze af en toe maat 50, en bij de prenatal ook vaker. Heb 2 rompers enkel maat 50 maar hebben ze idd bijna nergens. Je moet geluk hebben als je ze ergens vind. Ik koop in ieder geval niet teveel vooruit. Wel maat 50-56 want ik denk dat de kids daar wel 2 maanden mee doen....

Baby's voelen, vanmorgen dacht ik dat ze aan het bewegen waren maar durf het nog steeds niet met zekerheid te zeggen. Weet echt niet hoe het voelt, maar het leek wel een drukte daarbinnen dat ik dacht... zullen ze dat nu wel zijn? Het leek op een zwemwedstrijd, maar misschien toch weer mijn darmen???

Auto, ff een update... ik heb gisteravond mijn auto verkocht :D Toch meer voor gevangen als ik durfde te hopen. Hij had een kenner bij en die kenner zei dat de auto er nog perfect uitzag en dat hij geld meer dan waard is. Nou...wel fijn om te horen... hihi. Morgen dus de garage bellen om te zeggen dat we interesse hebben in de auto die we hebben gezien bij hem... ben wel blij eigenlijk.....

Vandaag lekker rustig aandoen verder. Gister feestje gehad en was 2 uur voordat ik in bed lag.... helaas kan ik niet meteen slapen, dus rond kwart voor 3 ben ik in slaap gevallen denk ik zo.... en vanmorgen deden ze hier de communi in het dorp ( wij wonen langs de basisschool, dus was weer vroeg wakker... hihi )

Fijne dag voor iedereen! En een wave voor de wavers!!!:)

7. Samantha89

Samantha89 Actief lid

2 okt 2011
    376
    0
    0
    Verkoopmedewerkster bij Kruidvat
    Rilland
    Hier gaat t goed :) Kreeg net sms van me vriendin dat ze vannacht bevallen is van een zoontje Koen :D

Wij zijn gister lekker met de honden naar t strand geweest bij Domburg (net achter Middelburg) was echt heel leuk :)

Ik mag de 15 weken wave doen :D:D:D en ff waven voor de andere wavers :)

8. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    KOm ff me buik spammen.. vind m toch wel duidelijk ondanks isolatielaag ;)

Bijgevoegde bestanden:

9. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    zijn dr trouwens nog facebookers? hier ook hoor, voeg me maar toe Missy Patje :)

10. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Jaa ICE Tea, hier ook. Lipton (met prik) vind ik de lekkerste.

Ik twijfel steeds of ik het wil weten en vanmiddag dacht ik weer heel sterk meisje, terwijl het in het begin heel sterk jongen was.
    Ik heb geen zin om geld uit te geven aan een pretecho, dus wacht netjes tot de 20 weken.
    Daar begin ik nu ook al naar uit te kijken en ben dr ook al stiekem een beetje zenuwachtig voor.

Vandaag hier ook een wave!! Whoeoehoeoe 16 weken alweer. Gaat nu idd super hard ineens.

Op het werk weten ze het nog steeds niet, i.v.m. contract blabla.. ik voelde me er beter bij om het nog ff voor me te houden. Maar nu is het weer uitgesteld (zou half mei, toen werd het 1 juni en nu is het weer twee weken later)
    Denk dat ik het woensdag toch tegen mijn teamleider zeg. Heb vandaag al een paar keer de vraag gekregen: Ben je zwanger??
    Omdat ik 30x naar de wc moest en geen koffie meer drink.
    Vind het wel lekker, maar daarna last van zuur en misselijk. Dus laat het liever staan.

11. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    hey dames ..
    zoo de rust is weer wedergekeerd in huis.
    de meiden van mn vriend zijn weer naar huis en zijn zoon ook
    goh wat merk je het verschil tussen drukte en rust gelijk weer goed!

@zenuwachtigheid hier ook hoor voor de eerst aankomende echo
    1 in de hoop dat mn 20 echo gewoon helemaal goed is en
    2 wat het geslacht word hoop zo dat de kleine het wilt laten zien !

wat eten we vanavond dame?

hier brocoli,aardappels en verse hamburgers..

12. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Julia knap dat je t voor je kan houden maar snap t wel. hopelijk gooien ze jou er niet uit net zoals be!maar daar moeten we niet vanuit gaan he....

eten, geen idee.moet t nog ff bedenken.misschien iets van pasta of zo?

patje mooi hoor die buik.ik heb ook fb maar blijkbaar ben ik niet te vinden als je zo zoekt...hihi...geen idee hoe dat kan!wel fijn :D

13. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    @ wavers een wave voor jullie!

@ FB ik heb je uitgenodigd hoor Patje!

@ eten we eten hier een broodje shoarma, lekker makkelijk... Sla erbij dan is t voor mn gevoel weer gezond!

@ kleertjes kopen pfff ik word hier nun al stressed van... denk ooh ik moet zoveel kopen... maar als ik dit lees van jullie denk ik ooh ik ben zon extreem type die denkt nooit genoeg te hebben ;)
    Maar goed vandaag ff wezen shoppen met mn ouders, en weer van alles gekocht!!! Zo leuk, zeker nu je we weten dat t een meisje wordt, is t shoppen erg leuk!

Wat n shitweer zeg! niet leuk meer....

14. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    En wow wat een mooie buik al!!!!!
    Zal een dezer dagen de mijne ook weer een showen! Vind m al best groot! Op mn werk zijn er veel zwanger, die langer dan mij zwanger zijn en waarbij je t nog niet kan zien...

15. Behappy

Behappy Niet meer actief

@thea die 20 weken echo kot vast helemaal goed!
    maar begrijp je zenuwachtigheid die heb ik voor de 20- weken echo ook al..

@Julia knap hoor !! en idd die van lipton is t lekkerst

@hier over de kermis geweest vanmiddag , maar de
    botsautos maar ff overgeslagen :)
    vriendlief een mooie roze knuffel voor de kleine gehappert hihi.

Nu ff lekker op de bank met een stukje oude kaas, vanavond eten we gepofte aardappel en sla met een lente snietzel

En voor vamavond lekker een toastje met allerlei soorten kaas :) wel gepasteuriseerd natuurlijk .. ff lekker genieten ..

-we schieten al op dames we gaan richting de helft van onze zwangerschap !! -

16. Behappy

Behappy Niet meer actief

@patje heb je toegevoegt !

17. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @fb heb jullie geaccepteerd hoor...

@eten hier wortels met geb. aardappels en rundervink.

@20wk echo, het is altijd spannend of alles goed is met het kindje. En extra spannend als je het geslacht nog niet weet ;)

18. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Ik weet niet wat ik zal eten. Moet nog boodschappen doen. Denk potje appelmoes en aardappelpuree ofzo. Helemaal geen zin in koken.

19. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Ondertussen gegeten, spinazie, lekkerbekje en puree.
    Straks lekkere smoothie maken.
    Doosje diepvries fruit (ah) halve liter vanille yoghurt en blenden maar!!

20. Behappy

Behappy Niet meer actief

jamjam julia klinkt lekker kan je hier ook wat brengen?? haha

@ontslagen.
    krijg in net een mailtje van een collega dat ze het er hemaak
    niet mee eens waren dat ik ontslagen werd enzo en dat de baas een email hebben gestuurd hier over maar een reactie enzo

pff en dan zegt mn baas dat ik niet goed gefunctioneert hebt
    ?! terwij mn collegas t er niet mee eens waren ?

zeg dan gewoon eerlijk dat t om
    mn zwangerschap gaat denk ik dan ..... stomme
    baas !!

Deel Deze Pagina