Be fijn dat je collegas zo eerlijk tegen je zijn en dat ze nog iets laten weten.hoe gaat t met de zoektocht naar iets anders? juli lekker hoor smoothie...geniet ervan!
Be indd heel erg flauw. Hier burritos gegeten , heerlijk! *Durf ik of durf ik niet...??* Mijn beginnend buikje begint een beetje vorm te krijgen, al heb ik wel erg last van een puntje. T zal misschien nog strakker worden, maar goed.. ik ga m toch maar showen.. Sorry heb een trauma aan mijn buik en naja gewicht over gehouden dus tis best moeilijk maar ben er toch ook wel al een klein beetje trots op.
@Nora, harstikke mooi!! Ben jaloers hoor haha. Oh help, ik heb ff helemaal geen zin in het ek. Het voetbal opzich vind ik niet erg, maar al dat gedoe eromheen Ek burger, poppetjes, vogeltjes, plaatjes, ek mcflurry, ek dit ek dat. Bah.. hou die troep lekker bij je en val mij er niet mee lastig. Zo ff mijn zeur momentje...
Nora ziet er mooi uit hoor! Heel gaaf!! @ EK ach wij zijn druk in ons nieuwe huis aan het verhuizen dus zal er niet overdreven veel van meekrijgen! Maar je hebt gelijk Julia er wordt zoveel aandacht besteed aan voetbal. Straks de acties bij de AH, kinderen bij de uitgang: mevrouw heeft u ook .... gekregen?! Tja straks moeten we ze wel sparen wat dan wil je kind t sparen Be wat lief van je collega's
Mijn Facebook Hier lekker op de bank Nick en Simon kijken. Net lekker gedoucht want vond mezelf stinken Bah. Nu ruik ik heerlijk naar patchouli/lavendel/vanille van Sabon
Aah lipton ice tea idd nu echt mijn favoriet haha Heb hier ook nick en simon op staan! Zag twee mooie buikjes voorbij komen! Om trots op.te zijn meiden. Ik heb nog geen 1 foto gemaakt zie nog steeds niks vind ik en dan ben je zeg maar al.richting de helft van je zwangerschap. Nou ja hoop nog dat het komt zo rond 20 weken ofzo? Verder beetje last van de hormoontjes vanavond in de zin van emotioneel ofzo.. Naja waait wel weer over we zijn bezig met het leegruimen van de babykamer, zin om te beginnen met schilderen etc. Weet iemand nog een site met leuke muurstickers? Heb 1 site gevonden die ik gaaf vind maar wil nog ff verder kijken!
MOoie buikjes meiden! Ziet er goed uit. Julia wat spannend zeg. Ben je echt bang dat het mis gaat als ze het weten? Misschien stellen ze het ook wel uit, omdat ze vermoedens hebben. Jammer sommige werkgevers. BE die van jou is gewoon een kneus! Ik vind het laf en heb je een rechtsbijstand verzekering???? Dan kan je die op de zaak zetten, omdat ze mogen je niet ontslaan, omdat je zwanger bent. En je collega's getuigen ook anders toch? Laatste nachtje op werk! Morgenochtend nog en dan nog 2 dagen 2.5u een bespreking en dan klaaaaar! Vakantie ik kom er aan Dan nog maar 5 of 7 slaapdiensten tot aan me verlof. Tjee als je het zo bekijkt is het zo voorbij. Slaap lekker allen! Groetjes!
ff heel snel iets anders .. net na de sex ging naar de wc en toen ging ik plassen en toen kwam er een pasje bloed ..en bij t afwegen ook .. HELP !!
Pff wat een nacht , eerst bij de HAP geweest die zei dat ik rust moest houden en morgen ochtend naar mn vk moest bellen.. Toen kwam ik thuis ineens nog een heftige bloeding met dingetjes erin .. gelijk mn vk gebelt en mocht meteen komen..zo goed als ze ons op ving... ze heeft even inwendig gekeken en kon idd zien dat er veel bloed zat voor de baarmoedermond maar dat dit kwam door een gescheurt vaatje of de kleine de misschien iets geraakt heeft.. ze gaat mn placenta eens extra bekijken bij de komende echo misschien dat die ook wat laagt ligt. &ze ging ff t hartje luisteren .. pff en gelukkig klopte daar haar hartje nog steeds en heel mooi.. mn vk legde ook uit dat de kans op een miskraam echt gedaalt is en dat zij meestal vaker mee maakt dat de vrouw niks door heeft en dat er in eens een hartje niet meer klopt dan dat er vrouwen komen met hevige bloedingen.. jeetje wat een nacht.. wij zijn nu wel weer gerust gesteld en heb geleerd dat ik ten allertijde mn vk mag en kan bellen nu maar proberen te slapen
Aaah be; arme! Een vriendin had dat bij 30 weken. Gelukkig is het hartje goed! Hier brak. Gister mooi concert, vanmorgen kwart voor zes eruit. Btw pendelforum weer open ofzo? Heb 25 pbtjes? Ik lees straks bij en post een buik foto!
Owww be! Gelukkig is alles goed zeg!! En wat fijn dat de verloskundige zo goed reageerde! Hoop dat je nog even hebt kunnen slapen!
be wat n nacht zeg! Gelukkig reageerde de vk goed hierop.... En t hartje klopte goed ... Goed nieuws! @ hier weer aan t werk, een dag weekend is te kort:S...
Och be wat schrikken zeg!! Fijn dat je het hartje.iig hebt gehoord. Is het bloeden nu ook gestopt? 18 weken alweer! Morgen controle! Werk ze allemaal!