Goedemorgen, ik ben gister de hele dag niet geweest ivm een dagje weg. En vandaag gaan we op vakantie naar Ameland, dus op vakantie als we vanavond relaxed en wel in het huisje zitten, en de internet het doet, zal ik even uitgebreider reageren. Wil ff reageren op Be. Pffff wat schrikken zeg. Is het bloeden inmiddels helemaal gestopt? Je zult wel gesloopt zijn na zo'n gebroken nacht. Durf je nog wel seks te hebben? Als ik dat zo hoor durf ik bijna niet meer. Maargoed wil ook niet zeggen dat we allemaal een bloeding krijgen daarna... Gelukkig met je baby alles goed. Hou dat ook zo aub. Allemaal een fijne week.
He bah Be wat een schrik joh.. Gelukkig ben je goed opgevangen en mocht je meteen komen. Beetje bekomen van de schrik? Wave voor de wavers vandaag
Ohh Be wat schrikken zeg!! Je zult vast wel bang zijn geweest.. Gelukkig dat alles nog ok was met de kleine. Mag je nu wel gewoon nog seks hebben of hebben ze daar niets over gezegd? Om deze reden ben ik ook nog steeds wat huiverig voor seks, ik weet dat het gewoon mag maar toch vind ik het een beetje eng. Daarom doen we het ook niet veel op het moment Hier nog lekker een dagje vrij, vandaag maar wat poetsen en opruimen in huis. Fijn Lady dat je bijna vakantie hebt! Waar gaat de reis heen? Ik ben ook aan het aftellen: donderdag over een week naar Barcelona!! En daarna ook nog 2 weken vrij
Een hele week is voorbij gegaan, er is veel gebeurd de afgelopen week. Of eigenlijk ook vrij weinig. Het belangrijkste is, is dat de zwangerschap zeer voorspoedig verloopt. Eigenlijk is het maar goed, dat het saai is, behalve dat we zelf nare dingen meemaken. Zo had ik gemeld, dat Hanh was gevallen. D'r stoel op d'r werk, daar brak de zitting van af en pats boem, daar zat ze met d'r gat op de grond. Geschrokken gingen we naar het ziekenhuis en hadden daar heel lang naar de baby mogen kijken. En zoals ik al zei, ze mag wel vaker vallen, zo leuk dat dat is, om eens goed naar de baby te kijken. De afgelopen week zat ik in Alkmaar. Nu is Nijmegen - Alkmaar niet echt een afstand, dat je elke dag op en neer gaat rijden. Nu wonen wij niet in Nijmegen, maar daar wel in de buurt, maar ook van daar uit ga je niet elke dag op en neer naar Alkmaar. Ik merkte wel, dat ik de zwangerschap erg leuk vind. Elke dag stuurde ik een sms-je naar mijn kleine spruit, met andere woorden, ik stuurde een sms naar mijn ega, alsof ik dan tegen de baby praat... En afgelopen vrijdag, heb in de ochtend niet geconcentreerd kunnen werken, was veel te veel bezig met de echo. Maar in plaats van ik, gingen mijn zwager en schoonzus mee naar het ziekenhuis. Ik zat immers in Alkmaar. Voor hun was het de eerste keer, maar hun ervaring was wel hetzelfde : Snel. Het beweegt, hartje klopt, het is goed. Wel hebben ze van te voren gevraagd naar twee foto's en die hebben we gekregen. Zie hieronder. Een foto is dubbel, maar dat komt, omdat ik een foutje maakte met het programma. Wat denken jullie? In eerste instantie dachten ze daar dat het een jongetje zou zijn, maar daarna begonnen ze te twijfelen.
@be lekker vaag zeg dat je baas zegt dat je niet goed functioneerde maar je collega's er niet mee eens waren dan ga je indd denken dat het door zwangerschap komt. @nora wat een prachtig buikje ..dit is een buikje vol liefde daar mag je trots op wezen! @juliaaa ik ben zelf ook totaal geen voetbal mens hoor het ek kan me gestolen worden! @suus hier staan ze voor de kassa al te wachten en te schooien voor ek spulletjes GRRR gelukkig houden mijn kinderen zich er ook niet mee bezig @maytjw ik haal mijn muurtickers uit china .. veel mooier en stukken goedkoper. Wholesale - Buy China Wholesale Products from Chinese Wholesalers on DHgate.com @be jemig meid dat is even goed schrikken gelukkig is er niks ergs aan de hand maar schrikken doe je wel even goed @burning geen idee ik negeer alle pb's die ik krijg over pendelen nu @dinh ik blijf bij een meisje hier vanavond bezoekje vk effe bloeddruk en gewicht en zo bekijken en het hartje horen. vandaag even paar uurtjes werken . kleine heeft me vandaag laten slapen tot half 9 haha heeeerlijk
@Thea, dat blijf ik ook denken, als ik de echo's bekijk. Over drie weken weten we het. @Be, schrikken, maar gelukkig alles goed. @Sex, van het weekend voor het eerst weer gedaan... niet echt het feest, maar meer het gevoel krijgen, bleven voorzichtig. Gingen daarna toch wel snel over naar handwerk....
@be zag iets op fb, schikken meis! "gelukkig" is het niets ernstigs maar je gaat er wel over nadenken. En ook zoveel ineens.. @dihn je werd al gemist gelukkig alles oke! denk ook een meisje @jel fijne vakantie, je hebt alleen het weer niet echt mee volgens mij. @vakantie, hier nog lang niet! Nog een week of 12 helaas.. eerst kijken we uit naar de bevalling van mn beste vriendinnetje, die rond die periode is uitgerekend dat we op vakantie gaan.. hopen dat ie eerder komt, wil dr graag supporten en bij zijn als ze me nodig hebt. hier vandaag dagje nog vrij, ga zo ff beneden aan de slag en dan vanmiddag boven ff. moet echt gebeuren helaas.
goedemorgen dames, ff een zeurmomentje hier...Ik heb 's avonds zo ontzettend veel last van maagpijn, trekt ook door naar dezelfde plek op mijn rug. Plat op mijn rug liggen lijkt als enige echt te werken...rennies of vanillevla werken maar even.... ZOu het nu al in de verdrukking kunnen komen, mijn maag bedoel ik dan?
@vakantie. Hmm, ik had gehoopt om mijn schoonmoeder naar Nederland te halen, voor voor volgend jaar zomer. DAn kan ze haar kleinkind ook zien en dergelijke. Maar nu kwam mijn zwager op het leuke idee, om volgend jaar naar Vietnam te gaan met zijn gezin. Dat wordt dus een leuke dubio. Later laten komen is eigenlijk geen optie, omdat het dan te koud is.
zo hier maar uit bed gekomen.. jeetje mina wat een nacht,, T bloeden is zo goed als gestopt volgens mij .. maar hou het vandaag nog ff in de gaten.. en jaaa gelukkig konden we duidelijk t hartje horen !!.. vriendlief moest nog werken ook om 7 u .. die zal wel helemaal brak wezen.. @dinh wauw mooie fotos ! ik zou niet weten wat t word want zie dat slecht hahaha.. @jel fijne vakantie !!
@ jel, fijne vakantie meid...lkkr genieten... enne er ging er toch nog eentje....naar barcelona of zo? @ hier nog 5 weken werken en dan heerlijke zomervakantie, 6 weekjes vrij...dan nog 5 weken werken en dan wss al verlof....dus ik hoef nog maar 10 weken te werken in totaal.....best raar idee moet ik zeggen als ik dat hier zo neertyp.
Dinh mooie foto's hoor. Burning zag in het "over deze site" topic over pendelen dat gister de lijst is geupdate, en jij bent de enige die erop staat haha. Verklaard dus al je pb-tjes. Onzewens vervelend dat je zo'n last hebt van je maag telkens geen idee of het "normaal" is of niet, hoop dat je er snel minder last van hebt. Jel heel veel plezier op vakantie, geniet er lekker van. Lady ook al bijna vakantie wooh, nog eventjes doorbijten nu dus. Wij gaan pas begin Augustus, een weekje naar Engeland naar mijn schoonouders die heb ik in 3 jaar tijd pas 1x gezien Thea succes vanaaf bij de VK, hopelijk is alles weer netjes.
burning idd pendel forum is open maar ik laat mezelf niet op de lijst zetten... zit elke dag mn inbox weer vol..
Be, jeeeeeeeeeeeej wat moet jij geschrokken zijn. gelukkig is alles goed met jullie meisje. Ik vind het ook een heel eng idee dat het kan gaan bloeden, en aangezien ik dat zo eng vind... hier op het moment eigenlijk ook geen sex.... nou ja.... de laatste keer is ook alweer een maand geleden ofzo... hihi.... Jammer dat je zoektocht naar werk zo hopeloos is. Hopelijk vind je snel iets wat bij je past en waar ze je wel waarderen! Pendelen, nou BK, dan kun je hard aan de slag....haha... gek eigenlijk dat ze het weer updaten zonder dat jij het weet. Of is dat altijd? Heb geen idee.... haha.... Muurstickers, wij zijn nog aan het twijfelen. Had wel een leuk versje gezien maar wachten eerst maar af hoe de babykamer eruit ziet als hij in elkaar staat. Vakantie....... hier nog lang niet......... pas half september..... duurt nog lang maar ja... daarna wel aansluitend verlof en lekker lang niet werken Dinh, welkom terug! Haha... gelukkig is alles goed met jullie en jullie kleine.... en vooral zo houden, en ik kan me voorstellen dat die uitgebreide echo's fijn zijn, maar die mogen ze ook voor jullie doen zonder dat je vrouwke valt Nu ga ik naar mijn pete kindje..... tot snel weer dames! En heer!
ik kom even gauw langs waaien..reageer en lees straks wel wat uitgebreider. @be, wat zal je geschrokken zijn meid.. gelukkig is alles goed! @wave, 16 weken wave vandaag! jeej!
zeker ff schrikken.. t bloeden is nu gestopt alleen wat bruik verlies..gelukkig geen heftige krampen ofzo gehad.. dus hopelijk blijft alles goed gaan !
hallo allemaal! Wij zijn weer terug uit CP! Wat is een weekend dan toch kort he! Eigenlijk bijna niet te doen, maar wel heerlijk genoten! @be: heftig! Gelukkig is alles nog goed met jullie meisje, maar ik begrijp dat jij je kapot bent geschrokken, pfoe!! Ik ben ook niet zo van de sex op 't moment...'s avonds echt supermoe en ook niet zo erg veel zin... @Dinh: mooie foto's van jullie meisje? @BK: hmmm, 25 pb's is wel erg veel! Ga je ze toch niet allemaal beantwoorden of wel? @wavers: jeeeeej! Ik vandaag ook 19 weken! Nog 1 week en dan 20 weken echo @nora en ?: mooie buikjes hoor! Niks om je voor te schamen @jel: fijne vakantie!!! Hopelijk knapt het weer nog een beetje op... @Onzewens: hmm vreemd, ik weet eigenlijk niet of je maag nu al in de verdrukking komt hoor? Waarschijnlijk zit je bm ongeveer tot je navel... @iedereen die ik vergeet: sorry!
Tjee BE dag is flink schrikken! Gelukkig is alles in orde. Misschien iets te wulps met elkaar geweest Hier ook een stuk voorzichtiger. Ja vakantie zo heeeeeerlijk! Ben er ook zo aan toe. Lekker dat je naar barca gaat snow! Zo'n fijne stad is dat. Hoop dat het hier nog lekker wordt. Jel lekker op ameland zag ik. Doe je alvast een zonnedans? Muurstickers lijkt ons ook leuk. Heb nog weinig gevonden. Ik zal bij die Chinezen even gluren Dinh fijn dat alles goed gaat. Ik zie het niet hoor op de echo. Jammer dat ze niet ff wilden kijken. En idd nog 3 weken dan komt er een uitgebreide.
Hoe zit het eigenlijk met jullie klachten? Mijn ega is niet meer zo misselijk, normaliter zou ze nu toch wel veel energie moeten hebben, maar zo af en toe neemt ze toch van die korte slaapjes overdag.