Patje ik heb je toegevoegd. Ik doe trouwens niet heel veel met facebook, staat volgens mij nieteens op dat ik zwanger ben...:-\ zo af en toe een fototje of reageren. Maar andere weten je altijd te vinden.
Om de groep aan te maken heb ik alvast even wat namen nodig die ik toe moet voegen gelijk. Wie kan ik toevoegen? Ik zag de fb van Patje voorbij komen en van nog iemand. Weet ff niet meer wie.
Ervanuitgaand dat degenen die FB gedeeld hebben er ook in willen heb ik jullie toegevoegd, maar mocht je t niet zien zitten kan je net zo makkelijk weer leaven
ik zit er ook bij gezellie !! @Jel pff heb net ff vreselijk een potje lopen huilen bij die mooie fotos van jullie dochter Wauw !!
Ik heb het bij de vorige zwschap wel anders meegemaakt. De pijn is ook nog weer lager als bij de onderrug. Echt alsof je romp constant door je benen naar beneden wil zakken. Ik kon niet eens meer rustig stil zitten. Alleen liggen hielp nog. Ik heb wel tijdens mijn BI gewoon stage gelopen. Dat ging wel redelijk, en dan op de terugweg in de auto dan begon de pijn. Maar verder heb ik over de BI niet te klagen gehad. Het kan nog veel erger. Ik hoefde bijv nooit naar zo´n therapeut, het was met een aantal weken weer over.
Zijn er vandaag eigenlijk nog afspraken geweest? Ik mag donderdag eindelijk weer!!! Eindelijk t hartje luisteren,heb iknog ni gehoord......
hoi allemaal! behappy wat schrikken! fijn dat alles wel goed is! niesje, beter dat je naar de gyn kan, wel zo fijn! Nou wij zijn net terug van echo en wij krijgen overduidelijk een jochie!!!! Was heel leuk om even lang te kunnen kijken, al lag hij lekker met de rug naar ons toe en handjes voor het gezicht...
@Jel; ik moet het ook even kwijt. Wat een prachtige foto's en wat een vreselijk verlies. Even een dikke knuffel door de digitale snelweg duwen!!!!
Dankjewel! We hebben het erg moeilijk gehad met haar verlies, en met vlagen nog wel natuurlijk. Maar ik heb het al wel een beetje een plekje kunnen geven.
Nou jel Toch ontzettend fijn al die knuffels al zijn ze digitaal! Kan me voorstellen dat je trots bent op je meisje. Ti's en blijft je kind. Vanaf de eerste positieve test, is het je kind en dat zal het blijven. Zeker zoals jij en helaas vele anderen het hebben moeten meemaken Laura gefeliciteerd een kereltje!! Een broertje van je andere man! Hihi net als hili een mannenmama. Blij te horen dat alles ook goed was. Ik zit vrijwel altijd op zp mobiel en dan gaat de link naar fb niet goed. Maar ik ben te vinden onder Kim suykerbuyk, amsterdam. Zeg dames die al wat voelen??? Als je wat voelt lijkt het dan ook soms kriebelig gesteek? Nathalie knap hoor dat je desondanks je vaak veel laat had van je BI toch als een bikkel door ging.
Zijn er al mensen bezig met geboortekaartjes? Ik weet dat ik vorige keer heel lang over heb gedaan dus ben vast wat aan t kijken. En ladylola jou foto op facebook bij een concert ofzo?
Ja is gelukt be! grappig om nou een keer de snuitjes te zien. Knappe, jonge mama word jij! Joyce ja dat ben ik bij de toppers