@petrea pff ja wat een nacht .. t hartje hoorde we kloppen gister nacht bij de vk dus toen waren we wel gerust gesteld .. en t bloeden is ook gestopt vandaag maar jeetje wat een schri hier ook ff geen seks meer haha jaa ik ben een blondje hihi
hallo! Ik heb Jel net een pb gestuurd om me aan de groep toe te voegen, maar ik moet eerst bevriend zijn met iemand van jullie toch? Wie heeft er een naam zodat ik er ook bij kan?
Oh ik dacht wie is Lia nou haha. Grappig nu ineens de echte namen en gezichten. Maar als we op fb gaan brabbelen, komen we hier dan nog wel?
@ Ladylola, geen idee. Word nu drukker op fb lijkt het wel. Ik heb jou trouwens nog niet ontdekt in de groep. Heeft iedereen uit dit topic wel fb? Tis ook niet leuk als mensen zich anders buitengesloten voelen als ze geen fb hebben.
Ik zit ff te gokken wie wie is, maar tjee ti's nog lastig hoor Ik ben Kim in real life jel. En ik denk dat het leuker is als we hier blijven beppe! Ti's wel grappig om daar elkaar op een andere manier t etreffen.
Ik denk dat dit ook voornamelijk de eerste paar dagen een druk bezochte fb-groep is, maar daarna neemt het denk ik enorm af.
Uitgerekende datum: 29 oktober Suus1982: 3e kindje 1 november ilona85: 2e kindje (jongen?) Petrea: 1e kindje (jongen?) 2 november onzewens: 1e kindje, zkh bevalling 3 november Suus83: 1e kindje, zkh bevalling meisje siep81: 2e kindje 4 november Hilli: 2e kindje, zkh bevalling Jongen Lucrecia: 1e kindje, zkh bevalling 5 November Maytje: 1e kindje 6 november Jel: 2e kindje (1e overleden) zkh.bevalling, waarschijnlijk een meisje (gezien met 17 wk) Nic79: 3e kindje 8 november BurningKarma: 2e Kindje (jongen?) 9 november Behappy: 1e kindje Een Meisje!! 10 November NathalieD: 2e kindje, zkh bevalling Thea: 3e kindje Beckje: 1e Kindje Missillie: 2e kindje 11 November Dinh: 2e kindje zkh bevalling (gevoel zegt meisje) Ladylola: 1e kindje een dochter! 12 november Suus14: 1e kindje (jongen?) 13 november Voske: 2e kindje Daydreamy: 2e kindje 14 November Ikke175: tweeling zkh bevalling ( gevoel van mij+partner zegt jongen& meisje) 15 november snowbird: 1e kindje (meisje) 16 november Lolalo: 2e kindje 17 november Patje20 : 2e kindje (meisje) 18 November Pumpkin: 1e kindje Juliaaa: 1e kindje 19 November Isis857: 1e kindje, zh-bevalling, jongen 20 November Joyce86: 2e kindje (jongen?) 24 November Niesje123: 3e kindje(denk toch 'n meisje!) 25 November Samantha89: 1e kindje (jongen?) 26 November: Yasminaa: 2e kindje Cjb: 2e kindje 29 November Lissa 1:e kindje (meisje?) lauras1983: 2e kindje (jongen?) 30 November xspookyx: 3e kindje (jongen?) 2 December Nora86: 2e kindje (meisje?) Afspraken! 05-06 BurningKarma, eerste afspraak gyn 07-06 Lucrecia, controle gyn zkh 07-06 joyce86, afspraak verloskundige 08-06 Lolalo, pretecho geslachtsbepaling 11-06 Suus1982, 20 weken echo 11-06 Juliaaa, controle vk 13-06 NathalieD, controle vk 14-06 Patje20, geslachtsbepaling 14-06 Nora86, geslachtsbepaling 14-06 Niesje123, geslachtsbepaling 15-06 Lissa, intake afspraak gyn 18-06 jel, 20 weken echo 18-06 onzewens, 20 weken echo 19-06 Thea, 20 weken echo 19-06 ikke175, uitslag bloedonderzoek chromosomen en gesprek klinische arts 19-06 Hilli, 20-weken echo 20-06 Behappy , Controle VK 20-06 BurningKarma, 20 weken echo 20-06 Lucrecia, 20 weken echo 20-06 Isis857, controle gyn +echo 21-06 NathalieD, 20 weken echo 21-06 ikke175, 20 weken echo 22-06 Dinh, 20 weken echo 25-06 Suus14, 20 weken echo 25-06 Ilona85, 20 weken echo 25-06 Suus83, 20 weken echo 25-06 snowbird, controle vk 26-06 Daydreamy, 20 weken echo 26-06 jel controle + echo 27-06 ikke175, controle gyn zkh 27-06 Ladylola 20 weken echo 27-06 onzewens, controle vk 28-06 Behappy, 20 weken echo 28-06 Patje20, Controle Gyn 29-06 Patje20, 20wk echo 03-07 Isis857, 20 weken echo 04-07 Samantha89, 20 weken echo 04-07 Lolalo , 20 weken echo 05-07 snowbird, 20 weken echo 07-07 Niesje123, 20 weken echo 11-07 Juliaaa, 20 weken echo 04-08 BurningKarma, pretecho (26 weken) 07-08 Patje20, pretecho Dr. Papa 22-08 Thea, 3D echo 5 meisjes, 2 jongens *En de vlindertjes die we niet zullen vergeten!* Lijst maar even opgezocht, stond best wel een boel pagina's terug.
Ik ook! Trouwe zwp member. Maar vind het wel erg leuk zo op FB. Moet alleen even uitzoeken hoe ik mijn telefoon kan stoppen met trillen bij elk nieuw bericht dat ging net wel heel hard.. Weltrusten dames!
Jel prachtige dochter! Dat hebben jullie mooi gedaan, maar pff brok in me keel inderdaad. We gaan het zien. Kan iemand mij toevoegen in de fb chat?
Goeiemorgen! Ik ben wel een fanatieke fber maar ik voeg meestal niet snel iedereen toe. Had dat eerst wel maar heel veel mensen plaatsen nooit wat maar kunnen wel lekker mee loeren met dingen die ik plaats dus dat vind ik niks aan haha Ben alweer vroeg wakkker vandaag. Baal ik van! Gelukkig mag ik over een paar uurtjes naar de vk.
Haha maytje. Ik heb juist van die te fanatieke plaatsers waar ik gek van word. Die plaatsen voor iedere scheet wat. Ik ben daar altijd huiverig voor. Maar na 3 maanden kletsen lijkt het me leuk om een gezicht te zien. Ik heb Ook ruim een jaar bij de Amsterdamse mama's gekletst en zij hebben gemeet, maar doordat mijn zwangerschap maar uit bleef, raakte ik steeds somberder en ging ik nooit mee. Terwijl het stuk voor stuk onwijs leuke meiden zijn. Ook had ik op dat moment behalve mijn zus niemand in mijn omgeving met kids. Dus dan is een plek zoals dit erg fijn om te kletsen over wat je meemaakt. Ik ben zelf nooit zo'n sticker geweest. Ook mijn beste vriendinnen weten van mij dat ik ook graag op mezelf ben. Maar ik merk dat het nu wel veranderd. Dus sta wel wat meer open. Misschien ligt het aan me zwangerschap. Ik ben alleen nog aan het puzzelen wie sommigen zijn op fb haha.
@ lady en mayke ik vind t ook erg leuk nu gezichten bij de mensen te zien met wie je toch op dit moment veel gemeen hebt.... Ik ben geen iedere scheet poster.... Maar vind t wel een leuke sociale media... Volgen smij hebben de meesten zich wel voorgesteld op t forum.
Hee dames.. Ik ga denk ook maar weer proberen om hier weer wat fanatieker mee te praten.. Als ik jullie zo allemaal of fb weer zie is het toch wel heel leuk om met elkaar te kletsen.. Het blijft er alleen.altijd zo snel bij.. Maar heb mijn oude telefoon ook weer terug waar ik mee op internet kan.. Dus als er veel spelfouten worden gemaakt of er staan punten tussen, ik zit op mijn telefoon Even een vraagje voor de dames die katten thuis hebben. Het is natuurlijk algemeen bekent dat wij als zwangere vrouwen niet de kattenbak mogen verschonen. Maar nou zag ik een programma op tv 'tienermoeders' en daar was 1 meisje die was bij de vk en die zei dat ze helemaal niet met katten in aanraking mocht komen:S Ik knuffel nog heel veel met mijn kat. Kan dit kwaad? Hoe doen jullie dit? Zal het de volgende keer ook even met de vk overleggen. Ik zal aan de schoonmaak
Nee dat ik ook niet hoor! Maar wel leuk om fotos van mn dieren of grappige bezigheden te plaatsen. Haha niet van: 'nu pauze' 'wat zullen we eten vandaag' 'weltrusten' etc hoor Dat zag ik ook idd cjb. Heb daar verder nooit van gehoord hoor. Wel iets van geiten of schapen ofzo dat je daar beter niet mee in aanraking kunt komen in de lammetjestijd. Ik knuffel me gek met mn katten, eentje zoekt me telkens op en mn zusje heeft bijv twee kitens ook zo heerlijk om te knuffelen!