Jel ik denk ook niet dat je aan de bel hoeft te trekken hoor, het is toch ook nog normaal als je de kleine pas bij 20 weken voelt? Ik vind sowieso dat iedereen hier snel is Zelf voel ik ook nog niks, ja heel soms wel iets maar dan denk ik toch dat het mijn darmen zijn. Het is nog niet duidelijk. Ik ga je zo een pb sturen, ik wil ook wel toegevoegd worden aan de fb-groep En dan ga ik zo ook maar strijken, hier nog een met een berg opgespaarde was, blehhh
Snowbird mag ikmijn strijk ook ff brengen? Hier ook opgespaard helaas @voelen eerst dacht ik wel tevoelen maar nu zeker een week alniets meer. Dus maakt mij ook weer onzeker....
Ik heb een invalcontract bij een kinderdagverblijf die 1 november afloopt.En dan ook veel collega's weer terug komen van zwangerschapsverlof denk ik dus dat ze dit contract niet gaan verlengen. Dus ik ga denk gewoon 6 week van te voren omdat ik waarschijnlijk na die tijd alle tijd heb maar dit weet ik dus nog niet zeker.. Anders als het lukt 4 week van te voren.. Maar vind vier week van tevoren ook wel riskant.. 2 collega's van mij zijn 3 week te vroeg bevallen dus maar een weekje verlof gehad.. Al heb je dat wel langer met je baby je kan niet echt genieten van je verlof. Ik moet nog maar even zien De baby voelen, ik voel de baby wel dagelijks. Maar dan is het van hee! Dan ga ik er bewust op letten en dan is het weer weg Met de angelsound kan ik.idd goed de bewegingen horen heb nog steeds niet het hartje gevonden nog even geduld hebben
Voelen is bij mij ook nog van huh, zal het? Maar tis nog niet van oooooh baby! Verlof ik doe ook 6 weken tevoren. Ik heb emotioneel en fysiek zwaar werk. Ik ben altijd in de weer met die kids, die van alles van je verwachten. Ze zijn wel al veel voorzichtiger met mij, maar ik denk dat ik er zelf wel aan toe ben. Voor de baby ook beter als ik goed tot rust kom. Ik plan erna 3/4 weken vakantie. Ouderschapsverlof ga per week 8 uur opnemen. Strijken? bah! Gelukkig heb ik een man, die heel secuur is in wassen. Dus hij is daar erg actief in En jel ik ben het eens met snow, heb vertrouwen meid. Ik vind dat je al onwijs sterk bent en er al met veel vertrouwen mee omgaat!
Jel ik heb de foto's van je overleden dochtertje ook bekeken, tranen in mijn ogen! Ook een digi knuffel van mij. Fijn dat jullie overal foto's van hebben gemaakt. 7 maanden geleden is mijn broertje overleden en wij hebben spijt dat we geen foto's/video hebben van de uitvaart..
Zijn er hier ook meer meiden waarbij vriendlief niet wil weten wat het word maar jijzelf wel? Ik weet niet echt goed hoe ik met de situatie om moet gaan. Ik wil er geen ruzie om maken de gesprekken lopen nu soms al hoog op. Bij de eerst wisten we het wel dus heb nu het gevoel dat ik zijn keuze moet respecteren maar ben zo nieuwschierig. Dat ik het wel weet en hij niet dat zou ik niet kunnen. Kan het niet voor me houden. Af en toe twijfel ik zelf ook dat het ook wel heel speciaal is om het bij de bevalling te horen maar lijkt me ook geweldig om het nu te weten en een misschien sterkere? band op te kunnen bouwen als je de baby een persoonlijkheid kunt geven? Er zijn meerdere topics hier op zp waar deze vraag gesteld word maar hier lopen ook de antwoorden behoorlijk uit 1. Mijn vraag is eigenlijk meer. Moet ik zijn keuze respecteren en me er bij neerleggen of moet ik me bij mijn standpunt houden en maar kijken wie er wint?
och jee snow, wat naar zeg! Zomaar ineens? Heftig hoor! CJB lastig hoor. Tjah weet je tis een moeilijke discussie. Want 1 van beiden wint niet, dus ik denk dat jullie beiden standpunten moeten naast elkaar leggen. En vertellen waarom het voor 1 ieder belangrijk is. Elkaar proberen te begrijpen denk ik, al begrijp ik dat je met je partner flink kan stoeien hoor.
is de nov groep echt beloten en prive? zoja snowbird dan mag jij me wel toevoegen als je wilt ik heb vanmorgen een heerlijke controle gehad! en wij krijgen nu bevestigd een meisje
@Lady: ja was wel heel plotseling.. Hij kreeg vorig jaar ineens een epileptische aanval, na onderzoek bleek hij een vaatafwijking te hebben in zijn hoofd, een soort klontje van bloedvaatjes. Maar na behandeling zou het helemaal goed moeten komen. In oktober kreeg hij deze behandeling, leek geslaagd te zijn en hij zou 1 nachtje moeten blijven. Maar helaas kreeg hij 's avonds een hersenbloeding, als complicatie na die behandeling. Toen heeft hij nog 3 weken in coma gelegen maar het zag er zo slecht uit dat de artsen besloten om vocht en voeding te stoppen. 4 dagen daarna overleed hij.. 19 jaar oud. Dat was en is echt een nachtmerrie om mee te maken. We missen hem nog iedere dag. Ik schrok ook wel een beetje dat ik na 3 maanden al zwanger was, wij zaten allemaal nog middenin het rouwproces. En nu nog steeds. Merk ook wel dat ik mede door de hormonen het er extra moeilijk mee heb en de tranen om hem weer veel sneller komen. Maar ik hoop ook dat onze kleine straks voor wat vreugde kan zorgen vooral ook voor mijn ouders, zij hebben het er nog zo moeilijk mee.
lieve snowbird ik vind het echt vreselijk voor jullie!! be mooie schoentjes! schattig! Ik heb al hele lieve k swissjes voor de mijne mn vriend is nml een k swiss freak haha
Jaaaa Maytje ook een meisje!! Dus je gevoel klopte Fijn dat je het nu ook weet! Ik zal je toevoegen zodra Jel me toegevoegd heeft
@uitvaart. Wij hebben de uitvaart ook gefilmd, de hele mis is gefilmd. Heb het alleen nog niet terug willen kijken. De enige foto's die ik van Hayley heb teruggezien, zijn de foto's die ik zelf heb genomen met de telefoon. @geslacht Wij willen het wel weten. Het is toch wel handig, om te weten of we Kensi of Fabian moeten zeggen. En hoe de baby er uit ziet, dat is toch wel een verrassing.
@maytje hahah die zijn ook cute.. en ja vriendlief hier nike fan ..ik zelf draag altijd sneakers maar verschillende soorten @snowbird jeetje wat erg voor jullie
Hier ben ik heel ff snel ( ben op het werk ) Ik heb ook fb en heb patje uitgenodigd. Ik wil ook wel bij de november club... Ik kan nu verder niet reageren en heb nog niet alles gelezen. Dus dat komt nog. Petrea, patje ben jij toch? Kun jij me dan toevoegen bij de november club? Geen idee hoe het allemaal werkt want lang fb heb ik niet..... hihi..
@Joyce.. Voor een meisje weten we het vrijwel zeker. Theresa Kensi .... Dinh worden de voornamen. Alleen de naam op .... nog niet, en we weten nog nie of die wel opgevuld gaat worden. Roepnaam wordt dus Kensi. Voor het jongetje wordt het nog wat anders...... ....(1) Fabian .... (2) Dinh, waarbij we nog niet weten of .... (2) wordt opgevuld. De roepnaam komt hoe dan ook op de tweede plaats en de achternaam van mijn ega gebruiken we als laatste voornaam, om de afkomst (Vietnam) terug te laten komen in de naam.
Toch ff snel.. haha.. Snowbird.. heavy zeg. Heb er verder geen woorden voor. Super erg! Jel, ik zal je foto's ook bekijken als ik bij de november club zit... hihi.. Kan ik nog iemand anders uitnodigen op fb? Mij kun je namelijk niet vinden als je me zoekt... zelfs vrienden vinden me niet... gek he.. Katten, ik knuffel ook met onze kat, alleen verschoond vriendlief de kattenbak. Dinh, leuke namen! Be, mooie schoentjes Verlof, hier 6 weken van tevoren omdat het een tweeling is... maar ik denk dat ik echt niet kan werken tot zolang. Vanaf 32 weken krijg ik vakantie ( dus eigenlijk dan al verlof ) maar ik denk dat ik met 28 weken stop met werken. Namen, wij zijn er al heel lang uit... alleen de 2e jongensnaam niet ( voor als het 2 jongetjes zullen worden ) maar volgens mij heb ik dat al een keer verteld... Ook ik lijd aan dementie volgens mij...hihi..