November mama's 2012 deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Thea23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Dat is niet helemaal waar dat je dan antistoffen hebt. Ik ben ook van jongs af aan in aanraking gekomen ook met kittens en ik heb me pas laten testen of ik het gehad had. Ik heb het niet gehad. Ook heb ik een opleiding voor dierenartsassistente gedaan en daarbij kwam ik op stage ook heel veel in aanraking met katten en uitwerpselen + dat ik een kat thuis heb. Dus het zegt niks!! Ik ging er dus eerst ook van uit dat ik het wel gehad zou hebben. Ik geloof dat zo'n 45 % van de vrouwen het gehad hebben en 55 % niet! Of andersom. Dus dat is 50/50 ongeveer. Geen risico nemen dus;)

2. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Waar kunnen jullie die foto's dan zien?

3. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    jeej mayte gefeliciteerd! Cool! Wat n meiden @snow jeetje wat n heftig verhaal....logisch dat je t er nog moeilijk mee hebt.. Vind je supersterk hoor! @be schattig eschoentjed

4. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Maytje: Gefeliciteerd met jullie dochter!

Echt gek, zoveel meisjes al :) Jongen zouden normaal toch vaker voorkomen dan meisjes, niet?

@Verlof: Ik kom uit België en ik wil doorwerken tot 39w, als ik dat haal. Bij Sam ben ik bevallen op 38w+1. In elk geval, zo lang mogelijk. Dat is hier ook meer de gewoonte volgens mij. Ik ken niet veel meiden die 4 of 6 weken van tevoren stoppen.
    De hoofdreden is nu ook, omdat we in het midden van de bouw zitten als onze kleine man geboren wordt. Ik word gek als ik na 12w al terug moet gaan werken. Ouderschapsverlof zit er deze keer niet in, omdat we dan nog met dubbele lasten zitten en die moeten betaald worden. Bij Sam heb ik 9 maanden thuis gezeten, nu wss maar 3 :(

@Kindje voelen: Hier erg duidelijk en vooral heel veel. Ik zei daarstraks nog tegen mijn moeder dat ik mijn hart al vasthoud. Want Sam was nooit zo actief en dat is een heel rustig jongetje. Dus deze zal een iets grotere wildebras worden denk ik :)

5. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Hoe zit dat trouwens met die FB-groep? Ik heb ook een Facebook.
    Kan ik iemand toevoegen of wil iemand mij toevoegen?

6. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Snowbird wat heftig zeg :( Gecondoleerd nog.

Jel ik snap wel dat je zoiets hebt van ojee maar het is pas vanaf een bepaalde week dat je dagelijks iets moet voelen toch? Volgens mij pas ergens na 20 ook indd.

Toxoplasmose mja ik ben er wat huiverig voor, mijn moeder heeft 9 katten en er is in Januari meen ik een kitten daar overleden aan toxoplasmose. Ben natuurlijk voorzichtig daar maar vind het wel wat eng :)

Als je even je naam pb-t Hilli dan voeg ik je toe op mn fb en kan ik je in de groep gooien (of iemand anders die hier zit natuurlijk).

Hier ernstig moe, hele ochtend al op de bank. Moet er zo echt even uit maar daarna weer terug de bank op kan me niet herinneren dat het bij D ook zo erg was mgoed hopelijk word t snel beter.

7. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    :cool:Jaaaaaaaaa, patje heeft me geaccepteerd...haha... thanx petrea...

En be, ik heb je ook toegevoegd... voor de rest weet ik niet wie wie allemaal is.. ja bk weet ik wel... en ik hoorde iets voorbij komen met een roze hart??? Kan iemand me toevoegen bij de november mama's? Dan weten jullie ook meteen hoe ik heet en wie ik ben etc.... is wel fijn om gezichten te zien he.... hihi...

Of kan ik mezelf toevoegen bij de november club?

8. Jel

Jel Niet meer actief

@ Snowbird, had je toegevoegd op fb en ben je daarna vergeten toe te voegen in de groep. Oeps, sorry. Daarna gingen we een strandwandeling maken. Maar nu sta je er als het goed is tussen.
    Wat vreselijk dat je broertje 7 mnd geleden is overleden. Ook veel te jong nog. Wat een hel. Een kind verliezen is erg, maar je naaste familielid verliezen is ook heel erg. Veel sterkte voor jou en je familie.

@ Voelen, ik probeer altijd vertrouwen te houden en denk ook echt wel dat het goed komt, maar het valt niet altijd mee. Nu moet ik zeggen dat ik van mezelf ook een dikke laag buik heb. :) Heb na de geboorte van mijn *dochter nog meer buikvet gekregen, dus misschien ook wel een reden dat ik het nog niet direct veel voel.

@ Foto's dochter, die heb ik niet op de november facebook gezet, dat zou me ook wat ver gaan. Gewoon op mijn eigen fb. Ben idd erg blij dat we nog zoveel foto's hebben kunnen maken van haar. Dat is tenslotte het enige wat je hebt, en waar je het mee moet doen. Daarna komen er geen foto's meer. :(
    Ook de uitvaart is idd ook bij ons gefilmt. Heb het filmpje 2x in totaal of zo gezien, maar heb er ook twee keer heel erg om moeten huilen. Soms voelt het zo onwerkelijk dat dit ons is overkomen. En je ziet dan de bewegende beelden, ook dat het kistje gedragen word etc...

@ Mayte, leuk een meisje! De fb is echt prive.

@ Be, schattige schoentjes.

@ Dinh, dat is ook heel moeilijk. Je moet het doen wanneer je er aan denkt toe te zijn. Mijn man en ik zijn hier heel verschillend in. Ik kijk met gemak en vol trots de fotoalbums van ons meisje, die ik zelf ingeplakt heb, maar mijn man heeft ze nog nooit gezien. Daar is hij nog niet aan toe.

@ Ikke, nee je kunt je zelf niet toevoegen aan de november club,. Dat moet een topic-vriend op fb voor je doen.

9. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Waarom eigenlijk zoveel namen Dinh? Kolere zeg (niet leuk lullig bedoeld), maar je moet dat ook overal officieel doorgeven. Mijn moeder heeft 3 mega lange voornamen en haar achternaam en trouwnaam, die vindt het behoorlijk hinderlijk en vooral niet noodzakelijk.

Snow wat heftig wat er is gebeurd. Zo jong nog, maar ook gewoon terwijl hij al werd behandeld. Volgens mij blijf je dan eeuwig vragen stellen. Kan me voorstellen dat jullie aan het rouwen zijn, maar jullie kleintje gaat zeker veel vreugde brengen. En jullie mini heeft een sterke engel op der schouder!

10. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Jeeetje wat gaan jullie weer snel :D
    k had vanmorgen al bijgelezen maar was te moe om te reageren.
    Heb dan een poging tot hh gedaan maar ben uiteindelijk op de bank terecht gekomen en heb nog dik 2 uur bij geslapen :$ en nog voel ik me niet fit .. misschien word ik wel ziekjes :) 't hangt al een tijdje in de lucht iig!

Snowbird, wat een verschrikkelijk verlies voor jou en je fam.
    ik weet eigenlijk niet goed wat te zeggen..sterkte ermee en ook ik hoop dat jullie kleintje weer veel nieuw geluk & vreugde brengt voor jullie allen!!

De FB groep is dus echt privé, nou dan wil ik er ook wel graag bij ;)
    Vind FB leuk, k heb alleen last van een lastige, soms speurende expartner dus da's minder :(
    Ik zie dat ik Nora kan pb'en dus dat ga ik gelijk even doen ;)
    En Ladylola heb ik al gevonden en toegevoegd :D

11. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Ikke & Juliaaa heb ik (volgens mij ;)) ook gevonden,
    alleen kan ik Juliaaa niet toevoegen..

12. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Snow: Ik was nog op jouw bericht vergeten te reageren.
    Wat heftig :( Ik hoop voor jullie dat dit kleine kindje idd een beetje geluk in de familie brengt en dat hij/zij het verdriet wat naar de achtergrond kan brengen. Ik heb zelf ook 2 broers. Ik krijg al een krop in mijn keel als ik eraan denk. Zo jong en zo snel gegaan :( Sterkte nog hoor. Hopelijk kunnen jullie het een mooi plekje geven.

13. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Wie van jullie zitten er eigenlijk ook op andere fora?

14. Behappy

Behappy Niet meer actief

okee hoe heet je op facebook ??

@werk zo net terug van me werk en t is nu officeel afgesloten.
    :) heb ook mn. mening uitgesproken want me collegas protesteerde nog dat ik weg moest en volgens mijn baas functioneerde ik nietgoed ?
    hier kon me baas maar
    moeilijk antwoord op geven.

@babyuitzet
    wat voor grote dingen heb je nou allemaal nodig?
    ik heb commode , ledikant en kast en kinderwagen en een box..
    want vriendinnen willen met zn alle een cadeau doen en iets groots wat ik echt nodig heb ? ik zou t niet weten ?
    jullie ideetje ?

15. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Heb je al een leuk badsetje, Be?!
    Want da's ook niet heel goedkoop hoor en daar kun je lekker veel spulletjes van (bij) kopen .. en die heb je ook van winnie de poeh enzo ;)

Ben je trouwens opgelucht dat je zelf ook even je mening hebt kunnen uiten tegenover je baas? 't is wel nu echt klaar hè ;)

16. Behappy

Behappy Niet meer actief

@niesje ja zeker opgelucht .. pff vond t zo oneerlijk
    ohwja babybadje van winnie the pooh die hebben we al ja

17. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Haha, oke pooh badje heb je dus al..
    Mmh, ff denken ;)
    Campingbedje misschien maar da's pas voor later en heb er zelf niet veel gebruik van gemaakt (vroeger)
    En leuk eetstoeltje, heb je die al?

18. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @snowbird: wat verschrikkelijk zeg! heel veel sterkte en natuurlijk heel begrijpelijk dat jullie het er allemaal nog erg moeilijk mee hebben, pfoe!! Knuffel!

@BE: een wipstoeltje :), kinderstoel, buikdrager/draagdoek, babyfoon, luiertas, daiperchamp of andere luieremmer, buggy...

@all: hoooooooooooooooooi! :D

@BK: en en en??? ;)

19. Wat is andere fora? hier alleen Zwangerschapspagina.nl.

20. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Hier vind je ook handige week tot week info v/d zwangerschap
    Ik kijk er vaak op maar lees alleen, heb er nooit wat gepost.

Dames, wat schaft de pot bij jullie vandaag?
    Hier word't pizza :D maar k ga denk ik toch nog een salade erbij maken voor mij zodat kleine uk toch nog wat vitamientjes binnen krijgt ;)

Ikke, jij hebt me al geaccepteerd op FB .. leuk!!!
    Maarrrr, hoe kom ik nu ook nog in de groep?! :(

Deel Deze Pagina