Ik heb er voor mijn *dochter een gehad en na haar overlijden nooit meer naar omgekeken en daarna ook besloten om nooit meer zo'n site aan te maken. Heb er toen zoveel energie in gestoken, overlijd mijn kindje. @ Wat de pot schaft, onbeperkt spareribs eten waarschijnlijk. Je hebt hier een lekker restaurantje op Ameland zitten die dat heeft. Mmm....
Ik kijk daar soms alleen op voor namen of idd bij de week te kijken, maar verder niet. En eten hier penne met room en gerookte zalm met salade! Hhhhmmmm heerlijk! En nog beter, vriendlief gaat t maken
Thx allemaal. Het riep idd heel veel vragen op toen mijn broertje dit overkwam.. Heeft de arts een fout gemaakt? Was het de verkeerde behandeling? Had dit voorkomen kunnen worden? Waarom moest hem dit overkomen? We hebben daarna gesprekken gehad met alle behandelend artsen en zij waren ook allemaal erg geschrokken. De risico's van deze behandeling waren bekend maar er was maar 1 of 2% kans dat dit zou gebeuren. Er was dus niemand die hier echt bang voor was van tevoren. Voor ons was het een verschrikkelijke klap. Mijn knappe broertje, die volop van het leven aan het genieten was.. in één keer weg. Hij had een vriendin, veel vrienden. Het leven kan zo hard zijn. Vooral mijn moeder heeft het er nog heel erg moeilijk mee. Haar 1e kleinkind zal het verdriet niet minder kunnen maken maar naast het verdriet zal er ook vreugde zijn.. En daar ben ik wel blij mee
]Uitgerekende datum: 29 oktober Suus1982: 3e kindje 1 november ilona85: 2e kindje (jongen?) Petrea: 1e kindje (jongen?) 2 november onzewens: 1e kindje, zkh bevalling 3 november Suus83: 1e kindje, zkh bevalling meisje siep81: 2e kindje 4 november Hilli: 2e kindje, zkh bevalling Jongen Lucrecia: 1e kindje, zkh bevalling 5 November Maytje: 1e kindje 6 november Jel: 2e kindje (1e overleden) zkh.bevalling, waarschijnlijk een meisje (gezien met 17 wk) Nic79: 3e kindje 8 november BurningKarma: 2e Kindje (jongen?) 9 november Behappy: 1e kindje Een Meisje!! 10 November NathalieD: 2e kindje, zkh bevalling Thea: 3e kindje Beckje: 1e Kindje Missillie: 2e kindje 11 November Dinh: 2e kindje zkh bevalling (gevoel zegt meisje) Ladylola: 1e kindje een dochter! 12 november Suus14: 1e kindje (jongen?) 13 november Voske: 2e kindje Daydreamy: 2e kindje 14 November Ikke175: tweeling zkh bevalling ( gevoel van mij+partner zegt jongen& meisje) 15 november snowbird: 1e kindje (meisje) 16 november Lolalo: 2e kindje 17 november Patje20 : 2e kindje (meisje) 18 November Pumpkin: 1e kindje Juliaaa: 1e kindje 19 November Isis857: 1e kindje, zh-bevalling, jongen 21 November Joyce86: 2e kindje (jongen?) 24 November Niesje123: 3e kindje(denk toch 'n meisje!) 25 November Samantha89: 1e kindje (jongen?) 26 November: Yasminaa: 2e kindje Cjb: 2e kindje 29 November Lissa 1:e kindje (meisje?) lauras1983: 2e kindje (jongen?) 30 November xspookyx: 3e kindje (jongen?) 2 December Nora86: 2e kindje (meisje?) Afspraken! 07-06 Lucrecia, controle gyn zkh 07-06 joyce86, afspraak verloskundige 08-06 Lolalo, pretecho geslachtsbepaling 11-06 Suus1982, 20 weken echo 11-06 Juliaaa, controle vk 13-06 NathalieD, controle vk 14-06 Patje20, geslachtsbepaling 14-06 Nora86, geslachtsbepaling 14-06 Niesje123, geslachtsbepaling 15-06 Lissa, intake afspraak gyn 18-06 jel, 20 weken echo 18-06 onzewens, 20 weken echo 19-06 Thea, 20 weken echo 19-06 ikke175, uitslag bloedonderzoek chromosomen en gesprek klinische arts 19-06 Hilli, 20-weken echo 20-06 Behappy , Controle VK 20-06 BurningKarma, 20 weken echo 20-06 Lucrecia, 20 weken echo 20-06 Isis857, controle gyn +echo 21-06 NathalieD, 20 weken echo 21-06 ikke175, 20 weken echo 22-06 Dinh, 20 weken echo 25-06 Suus14, 20 weken echo 25-06 Ilona85, 20 weken echo 25-06 Suus83, 20 weken echo 25-06 snowbird, controle vk 26-06 Daydreamy, 20 weken echo 26-06 jel controle + echo 27-06 ikke175, controle gyn zkh 27-06 Ladylola 20 weken echo 27-06 onzewens, controle vk 28-06 Behappy, 20 weken echo 28-06 Patje20, Controle Gyn 29-06 Patje20, 20wk echo 03-07 Isis857, 20 weken echo 04-07 Samantha89, 20 weken echo 04-07 Lolalo , 20 weken echo 05-07 snowbird, 20 weken echo 07-07 Niesje123, 20 weken echo 11-07 Juliaaa, 20 weken echo 04-08 BurningKarma, pretecho (26 weken) 07-08 Patje20, pretecho Dr. Papa 22-08 Thea, 3D echo 5 meisjes, 2 jongens *En de vlindertjes die we niet zullen vergeten!*
Ff de lijst naar voren gehaald. En afspraken weggehaald. En kunnen degene die willen er wee bij zetten wat ze krijgen Snowbird wat mooi gezegd!! T vedriet zal nooit weg gaan, maar en kan wel heel veel vreugde bijkomen!
@joyce WOHOEE jij kan morgen lekker t hartje luisteren !! @hier gaan we straks patatjes eten jamjam.. verder straks mn MVM kannen weg brengen zijn het vorige week vergeten .. dat zou eigenlijk de laatste keer zijn.. @wippertje is inderdaad wel leuk idee !! zal al een paar hele mooie@
Ik heb geen idee wie ik nu allemaal of fb heb...hihi wil iemand mij ook toevoegen bij de november club? be, liever vertel ik hi niet mijn naam want je weet nooit wie er all mee leest Je zou me kunnen herkennen aan mijn berichten die ik ontvang over mijn 2 ling zwangerschap maytje leuk dat ik je op fb heb...ik zal bij de november club ( als iemand mij toe voegd ) even op zoek gaan wie wie nou eigenlijk is...hihi... wij gaan eten dalijk : rode koolstampot met shaslick..hmm...hihi
Zelf ook wel een beetje het einde zoek wat facebook betreft, maar gezellig hoor. Hier gepofte aardappel met brocollie en een baconburger heerlijk
Gewoon leuk om te kijken wat de ontwikkelingen per week zijn, veeeel info en ook leuk om naar foto´s van babykamers etc te kijken.
Pizza was heerlijk K heb de salade nog niet gemaakt, slecht!! .. maar misschien straks nog k vind het wel leuk om op 't smoelenboek eens de mensen achter de zp namen te zien, maar (misschien vooral nu in't begin) erg verwarrend
Heb Dorito's met kaas uit de oven als voorgerecht, zie FB, maar heb geen zin meer in hoofdgerecht. Pfoeh, zit vol
pff hier f en toe echt last van een menstruatie achtig gevoel zijn er nog meer die daar last van hebbrn ? en is dat nog bandenpijn ?
@ be...ken het ook hoor....soort van menstruatiekrampjes...volgens mij bandenpijn maar staat voor de zekerheid wel op mijn vragenlijstje voor de vk als ik 27 juni weer moet. @ heb ff bijgelezen...pfff dat was al weer heel wat sinds gisteravond.....heb niet alles onthouden helaas.... @ snow....wel van jou idd...jeetje wat heftig om zo je broertje te moeten verliezen Ik moet er niet aan denken dat ......brrr...gewoon kippenvel. @fb....wel leuk zeg al die gezichten...je hebt soms andere ideeen dan dat het in werkelijkheid is.
Mooi gezegd snow! Hopelijk biedt dit dametje veel vreugde. Ik denk dat het wel veel plaats inneemt inplaats van verdriet. Wat zijn we allen dan toch gezegend met alles wat nu wel goed gaat in ons leven! Burning wat fijn dat alles goed is, maar weer niks te zien? Wat een boefje die mini van jou! Hier andijviestamppot gegeten. nu coming home aan het kijken. Mooi programma, maar vooral in shock hoe mensen kunnen leven zeg. Maar ook vooral wat sommigen is overkomen.
Op de eerste echo die ik postte dacht ik iets van streepjes te zien. Misschien toch een meissie? Haha
Hi, weer terug van dagje van alles en nog wat. Zojuist bij het beval centrum geweest voor een voorlichting over hoe en wat. Wel geweldig mooie kamers met giga bad etc. Zijn er wel vroeg bij, maar er is maar een voorlichtingsavond per maand op dinsdag of donderdag. De dinsdag valt zo af want begin binnenkort met de zwangerschapsyoga... En toen bleven er nog maar twee mogelijkheden over. Vanavond of oktober. Waren allemaal dames ver in de 20 weken begin 30 haha. Zit ik tussen met mijn platte buik haha. Morgen naar babydump....