November mama's 2012 deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Thea23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Whehe.. mja dan voel je je wel even ongemakkelijk lijkt me. Maar fijn dat je al bent wezen kijken toch? Weer iets van the to-do list af.
    Have fun morgen!

2. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @Nora, voelde me wel een beetje raar maar zit er voor mezelf. En wat je zegt, dit kan ik ook weer afstrepen. Ik heb nog niet besloten hoor haha. De vk's die de voorlichting deden gaven als tip om tijdens het bevallen, of ja, in het begin, te beslissen.
    Ik vind het ook prettig dat mijn vriend zich prettig voelt, die klaagt nu al dat er alleen maar aan de aanstaande moeder gedacht wordt en weinig aan vader. Iedereen vraagt eerst: hoe gaat het met Lia, daarna pas naar hem.
    @Dinh, herkenbaar?

3. Cjb

Cjb Actief lid

26 nov 2011
    209
    0
    0
    Hee meiden!

Reageer even op degene die ik nog weet:p

@snow Wat verschrikkelijk! Ook nog zo onverwachts. Gecondoleerd!

@be De beaba wipstoel up en down ben ik zelf helemaal weg van! Gebruiken we op het werk ook. Ideaal! Ik ga uhm sowieso aanschaffen;)

@burning! Mooi dat alles goed was! Ik kan niks zien maar misschien nog een meid erbij in novermber?! :D

Ik ga nog even met de babysound zoeken. Hebben jullie ook een bepaalde tactiek:p ofzo? Ik kan nog niks vinden.. De vk vind het hartje precies in het midden elke keer maar ik vind daar niks.. En ben inmiddels helemaal gek van mijn eigen hartslag waardoor ik snel mijn geduld verlies.. De bewegingen kan ik wel horen ook super leuk:)

4. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dames, wil iemand mij nog uit nodigen voor de groeps fb?

zwangerschapsgym, daar doe ik niet aan...lijkt me wel leuk om andere meiden td ontmoeten maar de rest er omheen niet.

ik ga zo maar eens naar bed...tot morgen dames!morgen wordt een poets dagje voor mij....bah

5. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @ikke, ik weet niet wie je bent op fb. En weet niet of we al vrienden zijn. Als je ff pb stuurt met je Facebook dan kan ik je toevoegen. Nadat we vriendjes zijn geworden.

@snowbird. Wat verschrikkelijk om mee te moeten maken. Weet niet goed wat te zeggen.

6. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Oh sorry!! Zwangerschapsdementie heur.. heb je meteen toegevoegd Ikke175 :)

7. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Goedemorgen dames!

Hier heerlijk geslapen tot kwart voor 8! En een wave voor mij!! 16 weken:):)
    Het gaat nu wel wat langzaam vind ik, maar de volgende 6 zullen hard gaan, op vakantie, 20 weken echo en ook nog controle verloskundige. Dus genoeg om naartoe te leven!

8. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    goodmorning all... @ julia spannend om dat allemaal te zien.. Wij gaan id zomer dat doen, raden ze aan via de VK, en ik vind t wel handig hoe we, als de weeeen zijn begonnen, zo snel mogelijk goed terecht komen;).

9. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Whoehoe wave voor Joyce! En de tijd gaat nu zeker snel. De zomer vliegt altijd voorbij.

Julia wat is dat wat jij bedoeld? Een bevallingshuis? Ik heb gezocht en gezocht, maar niks gevonden. Ja een gigantisch dure.

BK wat zou dat leuk zijn weer een meid. Maar tOch apart dat ze 2 keer niks kunnen zien :(

Hier vanavond naar de VK. Ik moet vragen van die katten, maar ook een vliegverklaring. Voor als ze moeilijk doen. Tevens vragen over de spanning in mijn buik na drukke diensten, wat zij adviseert.

CJB wat vervelend dat je het hartje niet vindt. Maar ik vind haar echt links en rechts 10 cm onder mijn navel. Kan het zijn dat jou mini in je rug ligt?

10. Zeer herkenbaar. Niet dat ik dat erg vind, want voor mij is het dan weer zo: Hanh zien ze niet, mij wel. En het is dan toch ook fijn dat ze ook interesse in haar tonen. Ze zien en horen wel aan mij of het goed gaat met mij. Het is anders, als men mij belt en ze vragen hoe het met Hanh gaat, dan zou ik ook iets hebben van: Heey!!!

Het is een menselijke reaktie, van je vriend. Men voelt zich graag belangrijk, men wil graag dat er interesse in je wordt getoond. En als ze dan aan je vragen hoe het met je wederhelft gaat, ja dan wordt je gepasseerd. Maar dat moet je wel kunnen relativeren, want dat is niet zo. Althans, vaak....

11. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @ladylola, Haha het is bevalcentrum de nieuwe meren. Het is binnen het ziekenhuis maar niet klinisch. De verloskamers liggen pal tegenover de medische verloskamers, dus als er iets is wordt je zo met bed en al een deur verder gereden.
    Zit op mijn telefoon dus kan niet zo makkelijk een link plaatsen. Maar als je googelt op bevalcentrum nieuwe meren kun je het makkelijk vinden.

12. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Zo dames.. Ik ben er weer.. (en nu niet op mijn foon vanaf Vlieland.. )

@ kattenbak.. Hier ook 2 katten in huis. maar sinds ik zwanger ben doet vriendlief de bak.. Ik ga het risico niet nemen.

@verlof. Ik zou tot 4 weken willen werken, maar gezien mijn sarcoidose weet ik niet of ik dat ga redden.. Ik heb wel een zittend beroep, dus dat is het voordeel.

@strijken.. hmm ik heb er een hekel aan.. Vooral nu ik zo moe ben trek ik het niet. gelukkig heb ik een lieve mama die vorige week een avond is komen strijken voor me.. vriendlief doet alles, maar strijken NEE

@Behappy.. Leuke schoentjes.

@ geslacht willen weten. Mijn vriend en waren het ook hier niet over eens.. Ik heb toegegeven en nu vind ik het ook wel leuk om te weten straks..

@Snowbird. 19 jaar is veels te jong idd om iemand te moeten missen. Dat kost een hoop tijd. Sterkte hiermee

@HIlli.. Werken tot 39 weken.. damn.. dat zou ik niet redden hoor..

@ikke.. vinden wie wie is op fb is nog best lastig..

Volgens mij is iedereen nu toegevoegd op facebook toch??
    Ik zal net als ikke eens gaan zoeken naar iedereen haha gezichten bij de juiste namen plaatsen.

Vlieland was super. Doordat ik een elektrische fiets had kon ik goed mekomen met de rest. Mijn energie is snel op en ook mijn uithoudingsvermogen is weg. Dat is het ergste. Ik ga daarom ook vanmiddag naar de longarts, moet iets doen...De arts is echter een echte medicijnen schrijver, dus hij moet zich inhouden....

X Henny (lissa)

13. Wie hebben er last van stiae? En zo ja, doet dat pijn bij jullie? Hanh klaagt daar een beetje over. Ze smeert d'r buik wel in, maar leuk vindt ze het niet.

14. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Geen last van van striae, ik smeer elke ochtend in met mama creme en elke avond met Zwitsal baby olie.. mijn buik is dan ook al enorm voor 19 weken vind ik dus ik doe alles om striae te voorkomen! ;) Wat ik deze week wel heb ontdekt... Ik heb die donkere streep van boven schaambeen tot aan onder mijn borsten! Hij is nog subtiel maar zit er erg duidelijk. Weet nog niet of ik het mooi vind.. Sommige vrouwen hopen enorm dat ze die streep krijgen zag ik op in internet, haha!

@conditie, die is -10!! Ik kom niet eens boven zonder te hijgen als een oud hert! :( Mijn vriend en ik willen elke avond gaan wandelen om wat conditie op te bouwen maar ook voor de kilootjes natuurlijk... :(

Over 2 weken 20 weken echo, best spannend.... Ik probeer zo min mogelijk te kijken wat er allemaal mis kan zijn want wil meniet druk gaan maken, alles zit gewoon goed in mijn buik! Zo! Ugh! We weten dan eindelijk WEL of we een zoon of dochter krijgen, dat wordt tijd!!!

Vandaag vrij en vanmiddag naar een begrafenis van een familielid van mij vriend die hij weinig zag maar andere familieleden die hem wel na staan stonden dichterbij dus voor die mensen wil hij gaan. Ik ga dan weer mee voor mijn lief. Het weer is erg regenachtig, bah!

Tot later!

15. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Goedemorgen!

Bah wat een weertje...geen wonder dat ik een beetje ziekjes ben :(
    strontverkouden ben ik en ik heb het ijskoud!! Gelukkig geen koorts..

Ik had vanmiddag nog een afspraak bij de vk staan, hoop dat we weer even mogen gluren :D en dan hebben we volgende week de pretecho, hoop dat we dan al kunnen zien of we roze of blauw moeten gaan shoppen !!!
    Terwijl ik blauw typ voel ik net vrijwel zeker ons kleintje, zou 't dan toch een jochie zijn?!?
    Er zijn thans al meiden genoeg hier ;)

Ahhhh ik ben zo nieuwsgierig!!!! :D :D :D

16. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Striae heb ik nog lekkker :( van de vorige keer keer, maar dat t pijn doet of dat ik t zelfs maar voelde niet. Hoop niet dat t erger word want t ziet er nu al vreselijk uit...... Ik heb vorige keer tot 35 weken niks gehad en toen ineens heel mijn buik vol.

17. En nu zit ik te kijken op FB, zie ik toch wel een hoop leuke dingen. Een wipbedje en dergelijke. Als het goed is, krijgen we nog een hoop, die zouden we bij Hayley al krijgen, maar we zullen toch nog een hoop moeten kopen. Een badje hebben we al, maar we hebben nog niet alles. Ik vind het dan wel weer moeilijk, om daar aan te gaan denken, omdat we nog lang geen zekerheid hebben. Je mag er na 17 weken toch wel aan denken, maar toch. Langzaam aan moeten we ons toch gaan oriënteren met het kijken naar spullen.

18. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Ik ben nog niet toegevoegd op FB. Wie kan ik Pb´en?

19. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    @ petrea hier ook hijgen na een trap oplopen. We wandelden ook elke avond maar nu met t aankomende huis een beetje verwaterd. Maar ik moet ook wat ad conditie doen.... Extra kilo's maakt t ook nie goed dat is extra gewicht om mee te nemen, doet ook wat met je. Je bent nie de enige:p

20. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    @ kopen wij hebben al heel veel, kamertje compleet, kleertjes, badje etc en nog meer. Tja een noemt ons voorbarig, ik vind het leuk, en miss dat dan die dromen dat als de baby komt en ik niks heb ophouden..... Die heb ik sinds t begin vd zwangerschap al

Deel Deze Pagina