pff ik heb hier partijtje last van ongi achtige pijntjes zn zeurderig gevoel en tussendoor nog wat naaldensteekjes hier en daar.. volgens mij word mn baarmoeder uitgelubbert -_-
Ten eerste aauww... @Dagboek, ik was van plan wekelijks verslag te doen, maar er gebeurt zo weinig haha. Besloten een verslag te maken van de belangrijkste gebeurtenissen. Echo's, hartje gehoord, voor het eerst gevoeld, etc. Met behulp van foto's. Ten tweede auwww.... Vanavond mijn voet gestoten en dat deed pijn!!! Maar dat ging snel over, niets aan de hand. Nu doet het zo'n pijn dat ik er niet van kan slapen. Zelf een drukverband gelegd, dat voelt wel lekker. Paar keer ff in slaap gevallen, maar droom dan over pijn, ziekenhuizen en pijn. Morgen eigenlijk geen tijd om naar de ha te gaan. Denk ook niet dat die er veel aan kan doen. Denk dat het gekneusd is, en daar doe je weinig aan volgens mij. Ten minste dat deed mijn vorige ha nooit. Behalve een drukverband, maar dat kan ik zelf ook.
goedemorgen! @juliaa, dat is vervelend hoe gaat het nu met je voet.. klinkt inderdaad als gekneust..rustig aan ermee dus maar! @jel, is je maagzuur nog een beetje weggetrokken? @hier, vanochtend voor mijn doen vroeg! Moet zo op pad voor werk..Vanmiddag ook en vanavond zou ik vergadering hebben..maar denk dat ik dat maar afzeg.. ben nog amper een avond thuis geweest vanavond en t/m zondag superdruk! Even wat rust pakken vanavond.. Verder weinig nieuws. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen....... Nou niet echt, kleine meid dacht om half 6 kom laat ik eens lekker wakker worden. Pppfff nou dat is vroeg hoor! Maarja nu lekker gedoucht en aangekleed aan tafel! En om kwart voor 11 naar de verloskundige! Juliaa nog zon pijn? Maagzuur heb ik ook al af en toe, neem dan gewoon een rennie. En isis werkse!
Schrijven over de zwangerschap doe ik eigenlijk niet. Als de baby geboren is is mijn eerste entry over de zwangerschap en de bevalling en vanaf daar probeer ik dan elke maand wat leuks te schrijven. Julia; auuuuuw! Jel: Hopelijk gaat ie weer een beetje. Ik had daar bij C. ook zo'n last van! Ik nam dan een rennie. Joyce; balen dat ze zo vroeg was, hopelijk morgen lekker uitslapen. Of iig tot een uurtje of 8. Hier: Meissie was op om een uurtje of 7. Ben zo brak van de griep blegh! Ik moest wel op want ze klaagt over pijn bij het plassen dus moesten we een plasje inleveren bij de dokter. Plus ik moet haar bij oma brengen omdat ik zelf de laatste behandeling bij de tandarts heb (voorlopig iig). Die schuif ik al zo lang vooruit dat ik m nu wel door wil laten gaan. Ik baal alleen dat oma niet voorstelt om dan bij mij thuis op te passen ipv dat ik haar een half uur rijden naar haar moet brengen. Vervolgens een half uur terug en na de tandarts weer opnieuw. En woooooo waveje voor mij en evt anderen! \/\/\/\/\/
Morgen! DagbOekje schrijf in hier ook, maar wanneer ik wil en m.n als ik bijzonderheden te brabbelen heb. Ik vind het vooral leuk als ons meisje later ouder is in haar boekje kan kijken. Ik vond het vroeger heerlijk om naar foto's van vroeger te kijken en naar oude verhalen. Julia wat vervelend van je voet. Op je werk nog wel? Huh hoe dan? Hier gister naar de vk geweest. Alles was goed! Hartje klopte krachtig en gelijk. Ze adviseert me wel met de arbo te praten over onregelmatig werk, waarbij je veel fysiek en psychisch zwaar werk verricht! Ze zegt vrouwen die grenzen verleggen, krijgen het tijdens hun verlof sOms wel eens heftig terug. En het kan ook leiden tot vroeggeboorte. Meiden en heer fijne dag! Hier een teamvergadering, gesprek met me leidinggevende en de kapper!!
@Jel, bij mij helpt een pepermuntje even. En geen koffie, prik ed. @Bk, zo druk daggie. Beterschap en sterkte bij de tandarts. @hier, we hebben kratten met een beetje voorraad op een (metalen) dolly (ding met wieltjes om de kratten te verplaatsen) en ik stootte mijn voet tegen die k*t dolly. Doet nog steeds pijn. Toch ff de ha gebeld maar die heeft vakantie. Geen zin in vervanger dus wacht wel gewoon af. Vanmiddag werken, zie wel hoe dat gaat.
@Juliaaa: Pijnlijk ... Hopelijk gaat het snel vanzelf over en is het niet zo erg. @Dagboek: Hier ook geen dagboek Ik vergeet daar toch altijd in te schrijven. @LL: Fijn dat het bezoek aan de vk goed was Altijd leuk om het hartje te horen. @BK: Beterschap! Eum, verder weet ik het niet meer Hier is Sam zich weer een dagje gaan uitleven op het kdv. Lekker rustig in huis. Wel fijn voor één dag, maar dat moet ook niet te lang Heb ik even wat me-time.
Dagboekje ja maar dat snap ik ook wel, als je bijhoud wanneer de speciale momenten waren. Maar Dinh is meer bezig met het beschrijven van een levenverhaal? Daar doelde ik ook meer op eigenlijk whehe.. Gelukkig vat je het hier op als kritiek hoor. Jel wat balen van het maagzuur, had het bij D. ook zo erg joh, maar niets hielp. Hopelijk houd het snel op bij je. Burning succes bij de tandarts *bibber*... Ladylola fijn dat alles weer in orde is! Wave voor de wavers vandaag Rest vergeten benk ik bang.. snorrie..
Goedemorgen, ja hoor de maagzuur is weg. Toen ik naar bed ging rond twaalven ging ik liggen en vannacht geen last meer van gehad verder. Rennies zou ik in kunnen nemen maar bij L. werd ik altijd zo kotsmisselijk van die dingen dat ik die liever niet snel slik, vind ze zo goor. @ Juliaaa, dat is niet fijn dat je je voet hebt gestoten. Beterschap,. @ Isis, werkse. @ Joyce, s6 bij de vk. @ Burning, sterkte bij de tandarts en ook met je griepje. Ook voor je dochtertje. Hey die wave die jij hebt is ook leuk, met zulke poppetjes. \/ Wave voor jou! \/ @ Ladylola, fijn dat alles goed was bij de vk. En goed dat je een gesprek krijgt bij de arbo. @ Hilli, veel plezier met je me-time.
@julia balen van je voet. Aauw! Als die gekneust is doe je idd niet echt veel aan Is ie ook dik? Kan je miss nog even koelen maar dat is denk ik al een beetje te laat. Maar een kneusing kan pijnlijker zijn dan gebroken beterschap! @Jel vervelend had ik bij mijn dochter ook aan het eind van de zwangerschao vooral. Hopen dat de tips van de dames een beetje helpen! @Burning succes bij de tandarts en beterschap! @Be Wat erg van je moeder! Jij wordt vast een topmama Super mooie schoenjes ook zag ik voorbij komen @Lady super dat alles goed was en heerlijk dat het hartje mooi klopt Voor alle wavers \/\/\/\/ Hier een rustig dagje. Lekker vrij en dochter is naar school. Uitslapen is niet echt gelukt Vl draait volgens mij een beetje bij over het feit en wel.of.niet willen weten.. Gister een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo toen zei die 'daar krijg je te horen of het een meisje of jongen is toch' ik zei 'nee dat is om te kijken of alles goed is met de baby en jij wil het niet weten dus doen we dat niet' begon ie te lachen.. haha ben benieuwd.. Fijne dag allemaal!
@cjb thanks !! @hier nu nog ff bij mn schoonzus koffie drinken .. en dan straks thuis ff huishouden doen dat moet ook nog gebeuren -_-
Jeeej net bij de verloskundige geweest en voor het eerst het hartje gehoord!!!! Heerlijk, kreeg helemaal kippenvel!! Afspraak gemaakt voor 20 weken echo. Zal em er gelijk inzetten.
Uitgerekende datum: 29 oktober Suus1982: 3e kindje 1 november ilona85: 2e kindje (jongen?) Petrea: 1e kindje (jongen?) 2 november onzewens: 1e kindje, zkh bevalling 3 november Suus83: 1e kindje, zkh bevalling meisje siep81: 2e kindje 4 november Hilli: 2e kindje, zkh bevalling Jongen Lucrecia: 1e kindje, zkh bevalling 5 November Maytje: 1e kindje 6 november Jel: 2e kindje (1e overleden) zkh.bevalling, waarschijnlijk een meisje (gezien met 17 wk) Nic79: 3e kindje 8 november BurningKarma: 2e Kindje (jongen?) 9 november Behappy: 1e kindje Een Meisje!! 10 November NathalieD: 2e kindje, zkh bevalling Thea: 3e kindje Beckje: 1e Kindje Missillie: 2e kindje 11 November Dinh: 2e kindje zkh bevalling (gevoel zegt meisje) Ladylola: 1e kindje een dochter! 12 november Suus14: 1e kindje (jongen?) 13 november Voske: 2e kindje Daydreamy: 2e kindje 14 November Ikke175: tweeling zkh bevalling ( gevoel van mij+partner zegt jongen& meisje) 15 november snowbird: 1e kindje (meisje) 16 november Lolalo: 2e kindje 17 november Patje20 : 2e kindje (meisje) 18 November Pumpkin: 1e kindje Juliaaa: 1e kindje 19 November Isis857: 1e kindje, zh-bevalling, jongen 21 November Joyce86: 2e kindje (jongen?) 24 November Niesje123: 3e kindje(denk toch 'n meisje!) 25 November Samantha89: 1e kindje (jongen?) 26 November: Yasminaa: 2e kindje Cjb: 2e kindje 29 November Lissa 1:e kindje (meisje?) lauras1983: 2e kindje (jongen?) 30 November xspookyx: 3e kindje (jongen?) 2 December Nora86: 2e kindje (meisje?) Afspraken! 08-06 Lolalo, pretecho geslachtsbepaling 11-06 Suus1982, 20 weken echo 11-06 Juliaaa, controle vk 13-06 NathalieD, controle vk 14-06 Patje20, geslachtsbepaling 14-06 Nora86, geslachtsbepaling 14-06 Niesje123, geslachtsbepaling 15-06 Lissa, intake afspraak gyn 18-06 jel, 20 weken echo 18-06 onzewens, 20 weken echo 19-06 Thea, 20 weken echo 19-06 ikke175, uitslag bloedonderzoek chromosomen en gesprek klinische arts 19-06 Hilli, 20-weken echo 20-06 Behappy , Controle VK 20-06 BurningKarma, 20 weken echo 20-06 Lucrecia, 20 weken echo 20-06 Isis857, controle gyn +echo 21-06 NathalieD, 20 weken echo 21-06 ikke175, 20 weken echo 22-06 Dinh, 20 weken echo 25-06 Suus14, 20 weken echo 25-06 Ilona85, 20 weken echo 25-06 Suus83, 20 weken echo 25-06 snowbird, controle vk 26-06 Daydreamy, 20 weken echo 26-06 jel controle + echo 27-06 Joyce86 20 weken echo 27-06 ikke175, controle gyn zkh 27-06 Ladylola 20 weken echo 27-06 onzewens, controle vk 28-06 Behappy, 20 weken echo 28-06 Patje20, Controle Gyn 29-06 Patje20, 20wk echo 03-07 Isis857, 20 weken echo 04-07 Samantha89, 20 weken echo 04-07 Lolalo , 20 weken echo 05-07 snowbird, 20 weken echo 07-07 Niesje123, 20 weken echo 11-07 Juliaaa, 20 weken echo 17-07 Joyce86 controle verloskundige 04-08 BurningKarma, pretecho (26 weken) 07-08 Patje20, pretecho Dr. Papa 22-08 Thea, 3D echo 5 meisjes, 2 jongens *En de vlindertjes die we niet zullen vergeten!*
@joycee waauwiee lekker gevoel he ! geniet er lekker van ! &je hebt je 20weken echo een dag voor mij spannend !!