November mama's 2012 deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Thea23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Behappy

Behappy Niet meer actief

haha zoveel koffieleut ik niet :) ben van de 12 bakken naar 3 :)
    dat vind ik al heel knap :)

2. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    @zeuren..meiden mag ik even kort tussendoor zeuren.. ben zoooo moe... en met een kwartiertje weg naar de volgende afspraak, pff echt geen zin in. kijk er al naar uit om vanavond op de bank een filmpje te kijken!

ok zeurmomentje weer voorbij :)

3. Behappy

Behappy Niet meer actief

@isis zeur maar lekker hoor haha ..nog effies doorbijten.

4. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Hahaha Be super goed van 12 naar 3 bakken!!!

En isis zeur maar lekker hoor, af en toe kan dat lekker opluchten!

He ik ben zo blij dat ik het hartje gehoord heb, maakte me toch alweer zorgen..... Maar nu niet meer!

5. Behappy

Behappy Niet meer actief

hmm net t verpleeghuis gebeld van mn ma.. om te vertellen dat ze oma word..maar ze lag op bed te rusten dus om half 3 ff terug bellen..de verpleegkundige zei ohja jij bent haar dochter die gaat trouwen he , ze vind het zo leuk dat ze ook mag komen !
    dat is wel fijn om te weten want dan heeft ze dat dus nog onthouden !

6. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Aaah be kei fijn dat ze t onthouden heeft!! Ze zal vast ook blij zijn dat ze oma word!

Hebben jullie al vreemde eet gewoontes? Ik niet echt vreemd hoor, maar ben nu helemaal verslaafd aan kiwi's!! (met slagroom) :):) grapje natuurlijk.

7. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Be, super dat je mam dat onthouden heeft! Ben benieuwd hoe ze reageerd op je baby nieuws!

8. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Even snel vanaf m`n werk wan ben zo nieuwsgierig naar m`n nieuwe banner tekst! :D 19 weken alweer.. allemachtig! Bijna op de helft, het gaat eigenlijk super, super snel!

Vanavond is mijn vriend weg dus reageer ik ff wat langer en minder ego... ;)

Fijne middag nog!!!

EDIT: die buik zien ze al weeeeeeeeken!! :) Haha, maar leuke tekst!

9. Behappy

Behappy Niet meer actief

Zo net mijn moeder gebeld ! ze was weer wakker :)
    vroeg eerst even hoe t met der ging , ze heeft een ziekte die heel weinig voorkomt , (heeft te maken met spieren en zenuwen) ze is op dit moment bekend nog de enigste Nederlander die deze ziekte heeft, dus dat was wel ff schrikken want er is dus ook op dit moment geen medicijn of behandeling voor :(

Maargoed buiten dat reageerde ze super op het nieuws en is ze helemaal blij !! mijn moeder heeft gelukkig ondanks alles heleboel humor, ze loopt met een rollator :p en ze zei nou dan kan die kleine mooi op mn rollator zitten en dan kunnen we een rondje lopen !!
    moest ik wel weer ff lachen.

Ben blij dat ze het nu weet ! en hoop dat ze t blijft weten nte als de trouwerij ..

Hopelijk blijft ze sterk tot in ieder geval november, dat zij ze zelf ook al.

En ze ging lekker opscheppen over haar kleindochter, want der zus heeft alleen kleinzoons haha :);)

10. Jel

Jel Niet meer actief

Wat een rust hier. Jullie ook genoten van het mooie weer?
    Hier lekker aan het strand liggen bakken vanmiddag.

11. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @Be: kreeg alweer tranen in mn ogen haha. Lief, je mams. Ik hoop ook dat ze het onthoudt en sterk blijft tot november. *knuf*

12. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames en heer,

Heb hier wel ff bijgelezen maar niks onthouden eigenlijk....pfff...mijn hoofd nu ergens anders bij eigenlijk.

Had net mijn mams aan de foon en ze vertelde dat ze morgen naar de ha moest. Heeft al weken last van rugpijn en straalt ook uit naar de buik...Haar fysio (heeft ze ivm frozen shoulder) dacht in 1e instantie aan de bekken, (net zoals ik) maar de pijn wordt alleen maar erger en is toch wel anders dan bij mij.

Vanmiddag weer geweest en toen heeft de fysio op bepaalde plekken in de buik gedrukt en voelde aan de linkerkant verdikte eierstokken. (tenminste dat dacht ze...)
    Nu toch wel ongerust omdat er in ons achterhoofd toch zit dat mijn oma is overleden aan complicaties t.g.v. eierstokkanker....

Ik weet wel dat dat het helemaal niet hoeft te zijn...maar ja....het schiet toch door je heen. nu maar hopen dat we snel weten waar we aan toe zijn....wat het ook mag zijn maar dan hebben we wel zekerheid.

zo...wel fijn om het ff van me af te kunnen schrijven.

13. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    jel zie op fb dat je lekker weer hebt.... Hier hele dag druk, dingen vanmorge regelen voor t husi en vanmiddag en vanavond lekker ah werk. Dus nu kijk ik anuit mn werkplek naar regen.....

14. Jel

Jel Niet meer actief

@ Onzewens, ojee. Hopelijk betekent dit niks bij je moeder. Kan me voorstellen dat je ongerust bent. Veel sterkte!

@ Suus, hebben jullie de hele dag slecht weer gehad dan op het vaste land? Hier de hele dag nog niet, zelfs nu niet. Werkse vanavond.

15. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @onzewens owjee dat ik even schrikken! Hoeft natuurlijk niets te betekenen maar goed dat er naar gekeken word!veel succes!

@jel hier heeft t bijna heel de dag geregend, alleen vanmiddag een beetje zon maar echt geen weer om te zonnen....

@be wat super hoe je mam reageerde!

Heeft iemand hier ervaring met draagdoeken, zie door de bomen t bos niet meer...... Ik wil gewoon dat iemand tegen mij zegt deze moet je hebben want die is goed. Ik wil in ieder geval een geweven doek. Iemand?

16. lolalo

lolalo Actief lid

13 feb 2012
    404
    0
    0
    Joyce: je weet iig al dat je een geweven wilt? ( je hebt bv ook rekbare)
    Ik ben zelf op zoek naar een girasol.

Je kan anders ook eens kijken op t forum van dragen &voeden.

Hier ook heel de dag slecht weer, vanmiddag wel ff droog

17. Behappy

Behappy Niet meer actief

@BK Knuf terug !!! en thanks !

@jel hier sinds een uur of half 6 alleen maar pokke weer -_-

@joyce ja was ook super blij !

@onzewens, veel sterkte !

18. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hola,

Tjee bee wat leuk zeg dat je mams zo goed reageerde! Dat moet heerlijk zijn. Hoop dat de komende tijd veel lichtpuntjes zullen bieden.
    Een vriend van mij zijn beiden ouders hebben korsakoff, heb zijn ouders een keer gezien. Nou ik kan me voorstellen dat je het niet makkelijk hebt, dus ieder leuk momentje is dan fijn.

Jel wg heerlijk dat het weer zo goed is. Gek hè hemelsbreed 150/200km verderop en dan heerlijk strandweer.

Joyce wat fijn dat je eindelijk het hartje hebt gehoord!

Nora wel een grappige kerel dus. Dacht eerst ff van huh die is vaag. Spannend! Nog ffies!

Me schutting staat, maar tjee ti's ff wennen hoor! Vond het wel gezellig de open tuinen. Om te kletsen met de buren, maar ja dan maar ff aanbellen en op de koffie of dergelijk!

En Isis klaag maar lekker hoor!

Sorry de rest is me weer ontglipt *bloos*

19. Behappy

Behappy Niet meer actief

@ladylola
    wat erg voor die vriend van je :( jaa tis geen pretje..vroeger schaamde ik me dood voor mn moeder !
    maar nu niet meer hoor, ze komt ook op mn bruiloft en dan zullen me vrienden en schoonfamilie haar voor de 1e keer zien.

Mijn vriend heeft ze al een paar keer gezien, maar ze stelt zich steeds opnieuw aan hem voor.

20. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb weer even bijgelezen.

@facebook, dat heb ik niet, dus blijf hier ook maar gewoon kletsen.

@snowbird, wat een verhaal over je broertje. Heel veel sterkte.

@verlof, ik hoop het te redden om tot 4 weken voor de uitgerekende datum door te werken.

@be, je hebt ook een maxi cosi nodig. En op den duur een kinderstoel. Van mijn vriendinnen heb ik een mooi boxkleed gekregen.
    Wat lijkt het mij verschrikkelijk moeilijk, als je moeder zich zo weinig herinnert. Wat fijn dat ze zo uitkijkt naar jouw bruiloft. En ik denk wel dat ze onthoudt dat jij zwanger bent. Oma worden is wel iets heel speciaals.

@petrea, mijn conditie is ook waardeloos. Terwijl hij echt wel goed was. Langzaam wordt het wel weer wat beter.

@bk, leuk vaderdag idee, maar wel bewerkelijk en kostbaar. Ik zie het mezelf nog niet doen voor de 30 kids in de klas en ik geloof ook niet dat mijn declaratie zal worden gewaardeerd.

@jel, dat boek krijg ik van de zorgverzekering. Leuk boek, ik heb het vorige keer ingevuld en ben nu weer begonnen.

@juliaa, auw... hoe is het met je voet?

@joyce, wat een heerlijk geluid he, dat hartje.
    Gekke gewoontes, mwah... ik heb wel extreem veel zin in vet eten. Ik hou me wel een beetje in, maar ik ben nog steeds 3 kilo lichter dan voor mijn zwangerschap, dus vanavond lekker friet met kroket én een broodje hamburger gegeten (met een vitaminepil voor het goede gevoel)
    Voor draagdoeken heb je de draagdoekenbieb (www.babybij.nl). Daar kun je voor een paar euro een doek laten thuis sturen en rustig uitproberen. Ook staat er veel informatie op die site.

@ow, bah, naar nieuws. Hopelijk weten jullie snel wat het is.
    Hoe is het met jou? Werk je nog? En hou je dat vol tot de vakantie?

Deel Deze Pagina