Nee Jel niet de hele dag slecht weer, we waren veel weg en daarna werken.. dus ja dan geniet je er nie van. maar geluk voor jullie dat jullie zulk goed weer hebben zeg! Genieten hoor! Be je pakt t allemaal goed op met je moeder hoor! Pff nog 1 dag werken en weekend... alles nog doen hier in huis. maandag sleutel van het nieuwe huis, klussen... op naar de hleft van de zwangerschap!!! Hoezo teveel tegelijk...
Hier ook maar even de zon gehad vandaag daarna alleen maar regen Ik heb net ff de kraamzorg aangevraagd En ben vanmiddag bij me vriendin op visite geweest die zaterdag is bevallen en ooooh wat schattig zo'n klein kindje in je armen Kan niet wachten,, nog ongeveer 24 weekjes
@allen, thnx voor jullie medeleven. Ben net trug van mijn ouders, tja mams toch beetje hoteldebotel. Je weet het gewoon niet. Kan ook nog iets totaal anders zijn...maar je schrikt je wel rot, dat weet ik wel. Ik hou jullie op de hoogte..... @siep81, ja ik ben nog wel aan het werk, ik probeer de laatste 4 weken nog wel uit te werken. Ga volg wk wel naar een andere fysio toe. Deze is speciaal getraind in bekkenfysio en geeft ook zwanger fit cursussen die ik bij haar ga volgen. Heb haar van de week aan de tel gehad en zij gaf meteen aan niet kapot te zijn van ondersteunende tape omdat je daar zo afhankelijk van wordt. Das idd waar want nu ik het niet heb, heb ik meteen veeeeeeeeeeeeeeel meer pijn. Eerrst haar maar ff laten kijken volg wk woe en dan zien we wel weer verder. Heb sowieso wel besloten om 6 wk van te voren met verlof te gaan. Het is een illusie dat ik het tot 36 wk vol zou kunnen houden. En als ik eerder met ziekteverlof ga, moet je zelfs met 34 wk met zwangerschapsverlof.
@onzewens pff heb met ne te doen bekkenpijn lijkt me vreselijk.. @hier lekker in bedje tv kijken.. vriendlief slaapt al vanaf 10 uur haha hij is zeker ook een beeje zwanger. ik slaap vaak niet voor 1 uur .. tis rustig hier slapen jullie al ?! x
pff verveel me .. &ik wil echt een laptop aanschaffen ...want de hele tijd op mn iphone is ook irritant
Zo... de laatste vrijdag deze week En daarna weekend. Gisteren was het een rustige dag, allebei eenmaal thuis lekker gerelaxed. Hanh wil graag tegen mij in slaap vallen, maar vind dat een beetje te warm. Ga dus pas slapen, als ze echt in slaap is gevallen......
Goeiemorgen idd lekker bijna weekend!! Ik hoop ook.tot.4 weken voor.tijd door te kunnen werken maar ik heb nu soms al.zon pijn in mn heupen.. We zien wel hier verschrikkelijke nacht gehad. Zo verkouden droge keel.etc etc. Net lekker verse jus gemaakt hopelijk knap ik er wat van op
HahA dinh zij is natuurlijk andere temperaturen gewend. Gelukkig kan je erna tukken! Onze wens wat vervelend allemaal! Wat heftig dat het zoveel pijn doet en ik geloof die andere fysio wel. Je spieren verslappen dan helemaal en steunen volledig op de binding. Ik hoop dat de andere fysio je beter kan helpen . En klopt idd als je je werk niet meer 100% kan verrichten voor je verlof, dan moet je met 34 weken met verlof. Ik snap de logica hiervan volstrekt. Ik hoop dat ik het ook volhoud anders vakantie erachter plakken BE ja ik kan me voorstellen dat jij je toen anders hebt gevoeld. Zijn ouders waren net 2 kleine kinderen in een groot lijf. Hij en zijn broer gaan er nuchter mee om. Maar je ziet aan ze dat ze veel tekort zijn gekomen. En schaamte is niet nodig. Jij doet het toch hartstikke goed. Wees daar trots op. Je moeder zal dat ergens van binnen zeker ook zijn! Samantha heerlijk hè zo'n mini! Hoop dat her droog blijf vandaag dan kan me tuin af!
@siep: Nou, qua kosten valt het wel mee hoor. Wat kost een cdtje nu eigenlijk tegenwoordig bij de action nog? Ik denk dat ik voor 2,50 per kind echt wel klaar ben, en da's wat wij in buget hebben. Dan is het een kwestie van nrs downloaden, dat koste me een half uurtje en vervolgens branden. De kinderen kunnen de vierkantjes knutselen. Tsja, voor 30 kids ben je wat langer bezig dan mijn 17. Dat wel. @Maytje; beterschap! Vandaag het huwelijk van een collega. Om 3 uur trouwt ze dus na de ceremonie moet ik mn zusje ophalen uit breda om s'avonds met mijn man naar het feest te kunnen. Ik voel me nog steeds niet 100% maar ik zie wel hoe het loopt.
Uitgerekende datum: 29 oktober Suus1982: 3e kindje 1 november ilona85: 2e kindje (jongen?) Petrea: 1e kindje (jongen?) 2 november onzewens: 1e kindje, zkh bevalling 3 november Suus83: 1e kindje, zkh bevalling meisje siep81: 2e kindje 4 november Hilli: 2e kindje, zkh bevalling jongen Lucrecia: 1e kindje, zkh bevalling 5 November Maytje: 1e kindje 6 november Jel: 2e kindje (1e overleden) zkh.bevalling, waarschijnlijk een meisje (gezien met 17 wk) Nic79: 3e kindje 8 november BurningKarma: 2e Kindje (jongen?) 9 november Behappy: 1e kindje meisje 10 November NathalieD: 2e kindje, zkh bevalling Thea: 3e kindje Beckje: 1e Kindje Missillie: 2e kindje 11 November Dinh: 2e kindje zkh bevalling (gevoel zegt meisje) Ladylola: 1e kindje meisje 12 november Suus14: 1e kindje (jongen?) 13 november Voske: 2e kindje Daydreamy: 2e kindje 14 November Ikke175: tweeling zkh bevalling ( gevoel van mij+partner zegt jongen& meisje) 15 november snowbird: 1e kindje (meisje) 16 november Lolalo: 2e kindje 17 november Patje20 : 2e kindje (meisje) 18 November Pumpkin: 1e kindje Juliaaa: 1e kindje 19 November Isis857: 1e kindje, zh-bevalling, jongen 21 November Joyce86: 2e kindje (jongen?) 24 November Niesje123: 3e kindje(denk toch 'n meisje!) 25 November Samantha89: 1e kindje (jongen?) 26 November: Yasminaa: 2e kindje Cjb: 2e kindje 29 November Lissa 1:e kindje (meisje?) lauras1983: 2e kindje (jongen?) 30 November xspookyx: 3e kindje (jongen?) 2 December Nora86: 2e kindje (meisje?) Afspraken! 08-06 Lolalo, pretecho geslachtsbepaling 11-06 Suus1982, 20 weken echo 11-06 Juliaaa, controle vk 13-06 NathalieD, controle vk 14-06 NathalieD, 20 weken echo 14-06 Patje20, geslachtsbepaling 14-06 Nora86, geslachtsbepaling 14-06 Niesje123, geslachtsbepaling 15-06 Lissa, intake afspraak gyn 18-06 jel, 20 weken echo 18-06 onzewens, 20 weken echo 19-06 Thea, 20 weken echo 19-06 ikke175, uitslag bloedonderzoek chromosomen en gesprek klinische arts 19-06 Hilli, 20-weken echo 20-06 Behappy , controle vk 20-06 BurningKarma, 20 weken echo 20-06 Lucrecia, 20 weken echo 20-06 Isis857, controle gyn +echo 21-06 ikke175, 20 weken echo 22-06 Dinh, 20 weken echo 25-06 Suus14, 20 weken echo 25-06 Ilona85, 20 weken echo 25-06 Suus83, 20 weken echo 25-06 snowbird, controle vk 26-06 Daydreamy, 20 weken echo 26-06 jel controle + echo 27-06 Joyce86 20 weken echo 27-06 ikke175, controle gyn zkh 27-06 Ladylola 20 weken echo 27-06 onzewens, controle vk 28-06 Behappy, 20 weken echo 28-06 Patje20, Controle Gyn 29-06 Patje20, 20wk echo 03-07 Isis857, 20 weken echo 04-07 Samantha89, 20 weken echo 04-07 Lolalo , 20 weken echo 05-07 snowbird, 20 weken echo 07-07 Niesje123, 20 weken echo 11-07 Juliaaa, 20 weken echo 17-07 Joyce86 controle verloskundige 04-08 BurningKarma, pretecho (26 weken) 07-08 Patje20, pretecho Dr. Papa 22-08 Thea, 3D echo 5 meisjes, 2 jongens *En de vlindertjes die we niet zullen vergeten!* Even andere datum 20 weken echo neergezet. Zo te zien ben ik de tweede!
@ bruiloft leuk! Leuk feestje dus! @ hier weer aan t werk.... Lekker dagje ziet eruit als mooi weer. Vanmiddag een beizchtiging van ons oude huis. Ik heb zin in weekend... Wel druk maa toch ff geenw erk! Gaan jullie Ek volgen?
Hi! ik reageer ff snel want 'k zit op me phone, het wordt hier echt tijd voor een nieuwe laptop want dat ding is traaaaaaaaag! Onzewens, ik hoop dat er snel duidelijkheid zal zijn wat betreft de klachten van je moeder en dat jij zelf ook snel pijnvrij mag zijn. Sterkte ermee! Be, wat fijn dat je ma zo lief & trots reageerde. Super! Draagdoek, ik ben daar niet zo van eerlijk gezegd .. ben eigenlijk vooral bang dat ik iets fout doe en 't kleine hummeltje niet goed ligt ofzo!? Een vriendin van mij heeft zo eentje van minimonkey en die vond ik dan wel grappig voor als ze iets groter zijn en al zelf kunnen zitten zeg maar. Ik heb trouwens snel last van mijn nek (hernia) dus voor mij is dat sowieso niks! Woensdag echo gehad .. alles super, kleintje lag met z'n beentjes over elkaar .. zo schattig!! .. maar daardoor konden we niet vast even spieken, jammer!! Ook het gesprek gehad ivm doorverwijzing naar de gyn en dat pakte ze helaas niet zo goed op! Ze reageerde best fel, vroeg hoe de ha daarbij kwam en zei dat ze zelf wel een gyn van haar keuze ging bellen want ze wou niet dat ze me daar gingen houden en bla bla bla.. ik schrok er best een beetje van en viel een beetje stil.. volgens mij had ze dat wel in de gaten want achteraf draaide ze weer een beetje bij.. Maar toch!
EK wordt hier absoluut gevolgd, mijn mannetje is maar wat blij met mij..we kijken voetbal altijd samen en hebben ook samen de vlaggetjes opgehangen
ik kom ff klagen.. zoals sommige al gezien hadden op fb begon ik dinsdag met pijn in mn stuitje.. dit werd woensdag erger en begon door te trekken naar de zij en voorkant, heb dus gelijk fysio gemailt. Gister hebben zij me gebeld en over een uur kan ik al terecht. Het doet zo een pijn ik kan wel janken...
Patje ik merk dat ook sinds 2 dagen, wanneer ik ook maar eventjes een tijdje rechtop zit en ik wil opstaan schiet er een pijnscheut door m'n stuitje.. Ik hoop dat de fysio je kan helpen zometeen. Succes!!
@ stuitje krijg er hier ook last van, sowieso vd botten als ik opsta hoor je eerst allerlei botten verplaatsen.... Hoort erbij.... @niesje wat n rare reactie zeg. Die was wel erg beledigd zeg. Het gaat niet im haar maar om jou in dit geval, waar jij je fijn bij voelt. Dit staat los van haar maar ze betrekt t wel n beetje op zohczelf door zon felle reactie. Jammer dat baby met beentjes over elkaar lag, hahaha echt n meisje .. Zou wel grappig zijn weet je meteen dat t n dame wordt..
HEEL EVEN HOOR: 18 weken WAVEEE !! @niesje fij dat alles goed was !! en een enigenwijsje dus met zijn of haar beentjes over elkaar hihi @BK Veel plezier !!
Nou Niesje, lekkere vk. Je hebt alle recht om doorverwezen te worden als jij dat wilt. En misschien een gyn van JOU keuze ipv die van haar. Dat mens is geschuffeld. Ik hoop dat je krijgt wat je wilt!