@niesje ik ben het eens met bk. @hier net mn zorgverzekering maar ff omhoog gegooid .. want was niet zo best verzekerd voor bevallen in het zieken huis -_- nu gelukkig wel ..
Yeeeey net een echobureau gebeld en kan dinsdag komen voor geslachtsbepaling Is op de verjaardag van mijn man en me ouders komen dan ook mee, me moeder is zaterdag jarig dus leuk kado toch Zo spannend, kan niet wachten Hopenlijk ligt de baby er goed voor Vanmiddag trouwerij van vriendin/collega, ze trouwen om half 3 en daarna uit eten en groot feest
Uitgerekende datum: 29 oktober Suus1982: 3e kindje 1 november ilona85: 2e kindje (jongen?) Petrea: 1e kindje (jongen?) 2 november onzewens: 1e kindje, zkh bevalling 3 november Suus83: 1e kindje, zkh bevalling meisje siep81: 2e kindje 4 november Hilli: 2e kindje, zkh bevalling jongen Lucrecia: 1e kindje, zkh bevalling 5 November Maytje: 1e kindje 6 november Jel: 2e kindje (1e overleden) zkh.bevalling, waarschijnlijk een meisje (gezien met 17 wk) Nic79: 3e kindje 8 november BurningKarma: 2e Kindje (jongen?) 9 november Behappy: 1e kindje meisje 10 November NathalieD: 2e kindje, zkh bevalling Thea: 3e kindje Beckje: 1e Kindje Missillie: 2e kindje 11 November Dinh: 2e kindje zkh bevalling (gevoel zegt meisje) Ladylola: 1e kindje meisje 12 november Suus14: 1e kindje (jongen?) 13 november Voske: 2e kindje Daydreamy: 2e kindje 14 November Ikke175: tweeling zkh bevalling ( gevoel van mij+partner zegt jongen& meisje) 15 november snowbird: 1e kindje (meisje) 16 november Lolalo: 2e kindje 17 november Patje20 : 2e kindje (meisje) 18 November Pumpkin: 1e kindje Juliaaa: 1e kindje 19 November Isis857: 1e kindje, zh-bevalling, jongen 21 November Joyce86: 2e kindje (jongen?) 24 November Niesje123: 3e kindje(denk toch 'n meisje!) 25 November Samantha89: 1e kindje (jongen?) 26 November: Yasminaa: 2e kindje Cjb: 2e kindje 29 November Lissa 1:e kindje (meisje?) lauras1983: 2e kindje (jongen?) 30 November xspookyx: 3e kindje (jongen?) 2 December Nora86: 2e kindje (meisje?) Afspraken! 08-06 Lolalo, pretecho geslachtsbepaling 11-06 Suus1982, 20 weken echo 11-06 Juliaaa, controle vk 12-06 Samantha89, Geslachtsbepaling 13-06 NathalieD, controle vk 14-06 NathalieD, 20 weken echo 14-06 Patje20, geslachtsbepaling 14-06 Nora86, geslachtsbepaling 14-06 Niesje123, geslachtsbepaling 15-06 Lissa, intake afspraak gyn 18-06 jel, 20 weken echo 18-06 onzewens, 20 weken echo 19-06 Thea, 20 weken echo 19-06 ikke175, uitslag bloedonderzoek chromosomen en gesprek klinische arts 19-06 Hilli, 20-weken echo 20-06 Behappy , controle vk 20-06 BurningKarma, 20 weken echo 20-06 Lucrecia, 20 weken echo 20-06 Isis857, controle gyn +echo 21-06 ikke175, 20 weken echo 22-06 Dinh, 20 weken echo 25-06 Suus14, 20 weken echo 25-06 Ilona85, 20 weken echo 25-06 Suus83, 20 weken echo 25-06 snowbird, controle vk 26-06 Daydreamy, 20 weken echo 26-06 jel controle + echo 27-06 Joyce86 20 weken echo 27-06 ikke175, controle gyn zkh 27-06 Ladylola 20 weken echo 27-06 onzewens, controle vk 28-06 Behappy, 20 weken echo 28-06 Patje20, Controle Gyn 29-06 Patje20, 20wk echo 03-07 Isis857, 20 weken echo 04-07 Samantha89, 20 weken echo 04-07 Lolalo , 20 weken echo 05-07 snowbird, 20 weken echo 07-07 Niesje123, 20 weken echo 11-07 Juliaaa, 20 weken echo 17-07 Joyce86 controle verloskundige 04-08 BurningKarma, pretecho (26 weken) 07-08 Patje20, pretecho Dr. Papa 22-08 Thea, 3D echo 5 meisjes, 2 jongens *En de vlindertjes die we niet zullen vergeten!*
@suus, last van stuitje en rug fysio heeft geen uitspaak gedaan wat t zou kunnen zijn. Maar tis wel noodzaak blijkbaar dat ik rustiger aan ga doen... ook ivm j.ari
@ patje logidch je hebt n kleine van n jaar rond lopen, en das zwaar zat. Vroeg me af want merk zelf dat t in de rug wat zwaarder word, sneller last. Dat ik dacht waar komt t van. Mooi rutig aan doen hoor.....
Hoi! @ Burning, veel plezier op de bruiloft. @ Patje, wat vervelend van je klachten. Sterkte. Hier nu weer regen. Ik voel het kindje nog niet echt veel. Af en toe hele zachte beweginkjes. Kan het zijn dan de placenta voor ligt? Misschien schaffen we volgende week als we weer thuis zijn, toch weer zo'n angelsound aan, zodat ik op onzekere momenten gerustgesteld kan worden.
jel dat heb ik ook placenta ad voorjant. Voel haar ook zachtjes hoor. En met de angelsound is leuk dan hoor en voel jede bewegingen. Wel n aanrader, je moet jezelf nie ongerust maken, zon app helpt echt wel ff
Hoi dames, Ik ben weer terug van weggeweest. Gister teamdagje gehad...hele dag in de efteling geweest en daarna aan de bbq. Helaas 's avonds veel regen gehad, maar we zaten droog en dat is het belangrijkste... Vandaag weer gewerkt. Ik kon niet verder op het werk met iets dat gedaan moest worden dus denk... ik ga dat thuis doen. Toen ik naar de auto liep voelde ik me een beetje misselijk. Ik had wel wat honger dus een hapje boterham gepakt. Onderweg in de auto nam de misselijkheid toe. Meestal kan ik dat wel wegzuchten of iets. Ook beetje kokhalzen. Maar ik voelde dat het niet goed was.... dus langs de snelweg gestopt. Ik was nog niet gestopt of ik voelde dat er iets kwam. Deur open gegooid en ik moest overgeven. Best eng, want heb het nog niet eerder gehad tijdens de zwangerschap. Ik schrok me dood. Alles was rood Ik uit de auto gegaan. Ik moest nog een paar keer overgeven... ik ging ff helder nadenken en dacht...een paar uur geleden heb ik 2 rode pruimen gehad, dus daar zal de rode kleur wel van komen. Ik voelde me echt niet goed. Nu gaat het iets beter maar voel mijn keel branden.... en ik heb nu pijn aan de rechterzijkant van mijn ribben of iets.... Hopelijk gaat met de kindjes alles goed... maar ik neem aan van wel. Wel vind ik de tijd tot de echo lang duren. Nog 2 weken ongeveer ( iets korter ).... ook maak ik me soms druk omdat ik de kindjes eigenlijk nog niet voel. Af en toe denk ik wat te voelen maar weet het niet zeker. Vooral omdat sommige mensen het kindje wel al snel voelen...en ik heb er zelfs 2 in mijn buik zitten. Dan zou ik dat toch ook moeten voelen? Af en toe heb ik steken in mijn borsten...dus dan denk ik... het zal nog wel goed zitten. Soms zo vervelend he.... Sorry.. ben klaar..hihi. Hoe is het met de rest van de meiden? Be, wat leuk dat je moeder zo enthousiast reageerde. Patje, balen dat je zoveel pijn hebt. Lekker rustig aan doen is nu idd het beste. Samantha, fijn dat je al zo snel terecht kunt zeg voor de geslachtsbepaling. Ik ben aan het twijfelen of ik ook nog ergens heen zal bellen. Ook om ff de kindjes weer te zien. Ik heb eigenlijk om de 2 weken een echo gehad, en nu zit er 4 weken tussen... is best wel lang... Voor de rest ben ik het ff kwijt...
Ok... Maar welke moet ik aanschaffen? Zie dat je verschillende soorten hebt... Wil gewoon een nieuwe kopen en niet persee via mp. Welke hebben jullie en wat heeft het gekost?
@ Ikke wat vervelend van dat overgeven. Waren de pruimen niet goed gevallen of waren ze misschien niet meer goed? En vervelend he, hoe onzeker je je kan voelen als je het niet voelt. Maar er zijn er dus meer in dit topic, dus denk dat het vrij normaal is dat je ze in een later stadium misschien meer zult voelen. Ik weet het ook niet meer zo goed, hoe dat ook al weer was tijdens de zw.schap van mijn *dochter. Dus ga ff op onderzoek uit hier op het forum, toen ik nog schreef in een ander topic met die zwangerschap.
@ Jel angelsound hebben we via een site die iemand op deze site had gepost bij nov mama's. ga ff zoeken, was 29 euro ong. deze doet t prima. hoor hartje bewegingen... Ennnnn gevonden Babyhartje Listener - Fetal Doppler Angelsound - Thuistesters.nl Deze doet t bij mij heel goed! @ ikke wat vervelend joh! voel je je wat beter nu? hier weekend!!!!!
Jel ik heb een angelsound, die roze. De mijne kostte 30,- euro. Die doet het voor mij prima. Meid ik snap je bezorgdheid, maar probeer te relaxen! Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Ik voel onze mini ook nog totaal niet hoor en ik zit 5 dagen achter je. Placenta zit ook voor. Wanneer heb je weer een echo dan vraag je waar je placenta zit. Patje vervelend van de pijn. Samantha leuk ze op je man zijn b-day en je ouders erbij, leuk! Ikke wie weet zat er iets dwars. Het blijft een vaag iets hoor een zwangerschap. Maar we komen er wel Hier alles bien. Heb behalve veel kilo's niks te klagen Tevens gesprek gehad op werk en mijn leidinggevende heeft aangegeven dat we eruit gaan komen met mijn ouderschapsverlof. Verder staat zij open voor vaste diensten in het rooster, als dat nodig mocht zijn. Dus dat is even een opluchting. En ik moet echt aangeven als iets niet gaat, want ze wil me graag voor 100% behouden en geen uitgeputte werknemer.
Vandaag moest ik de 20 weken echo verzetten, en is nu dus een week eerder. Dus het aftellen gaat nu lekker snel! Ik begin alleen al heel erg zenuwachtig te worden nu het zo dichtbij komt (as donderdag)! Wie herkent dit?
En grappig ik las 2 bruiloften van een collega vanmiddag? ook toevallig! Veel plezier meiden Iedereen al leuke plannen voor het EK? Al fanatiek aan het plannen? Wij gaan morgen met alle vrienden bij ROEST kijken. Is een stadsstrand in Amsterdam. Ennuh de rest van de wedstrijden ben ik in turkije!
@patje dat is toch wel erg fijn om te horen! fijn dat er toch goed voor je gezorgd wordt @ ek zaterdag kijken we de wedstrijd bij vrienden en de rest, geen id of ik t ga volgen, we zijn aan t klusse dus denk dat we ergens rond de 25e weer aan t relaxen gaan!
he hallo...HET IS WEEKEND!!! Ooo wat was ik er aan toe zeg. Pfff, ben gewoon op. Niet echt doodmoe maar gewoon op. Heb continu pijn, nu ik geen tape meer gebruik maar ja..ik wil het toch proberen omdat de nieuwe fysio dit toch beter vindt. Daarbij kan ze dan ook goed zien waar mijn klachten zitten woe. @ verlof, tja ik snap dat ook wel hoor, dat je dan met 34 wk met verlof moet hoor, als het niet lukt aan het einde van je verlof kun je dan altijd nog weer de ziektewet in. Heeft collega bij mij met BI ook gedaan bij haar 2e kindje. @ mams. is vandaag bij ha geweest. Hij gaf aan dat het niet perse eierstokken hoeft te zijn. de pijn kan van heel veel dingen komen, er zit zoveel meer in je onderbuik. Ze krijgt nu maandagmi eerst een inwendige echo en vanuit daar gaan ze verder kijken. Iets meer rust nu gelukkig dus.
@nathalie.. nou ik moet hier nog 2 weken wachten en ben NU al zenuwachtig dus herken je gevoel. Maar het komt vast wel goed !! en het aftellen gaat inderdaad lekker snel nu ja hihi @EK natuurlijk gaan wij kijken !! @hier pff zit nu sinds ik ontslagen ben thuis en ik verveel me DOOD.. -_- ik moet denk ik maar is een hobby gaan zoeken..want zoals ik het nu bekijk zit ik voorlopig nog wel thuis