Hoihoi! @ Patje, ach ja hoort erbij. Maar ben er dan toch even stil van... @ Eten, hier uit eten geweest bij restaurant Stranders op Ameland. Lekker kibbeling met aardappeltjes, friet en salade. Vooraf een plankje met stokbrood en kruidenboter en als nagerecht een chocoladedesert. Was lekker... En veel! Daarna een lekkere strandwandeling gemaakt voor de laatste keer, zonder jas, want de zon scheen heerlijk. @ Voelen, de laatste twee dagen heb ik het kindje veel gevoeld en het kan vanaf nu alleen maar meer worden denk ik, dus ik maak me geen zorgen meer. @ Burning, goed idee. Kunnen we elkaar steunen tegen die tijd. Hoop dat ik dan echt een keer sterk ben, want heb het al veel te ver laten komen. @ Joyce, s6 bij de Arbo. @ Beckje, gelukkig. Jammer dat je man het niet wil weten, dus jij dan ook gelijk niet. Dus een grote verrassing in november. Nou, het laatste avondje hier, en morgen de boot weer terug om half 11.
@jel geniet van je laatste avondje!! @beckje ik zou mijn man zeker overhalen, ik moet t gewoon weten!
@ Snowbird: dat had ik gedaan omdat het tussen haakjes stond dacht ik dat het nog niet zeker was dus had ik net als bij de anderen een vraagteken gezet.
Uitgerekende datum: 29 oktober Suus1982: 3e kindje 1 november ilona85: 2e kindje (jongen?) Petrea: 1e kindje (jongen?) 2 november onzewens: 1e kindje, zkh bevalling 3 november Suus83: 1e kindje, zkh bevalling meisje siep81: 2e kindje 4 november Hilli: 2e kindje, zkh bevalling jongen 5 November Maytje: 1e kindje 6 november Jel: 2e kindje (1e overleden), zkh bevalling, waarschijnlijk een meisje (gezien met 17 wk) 8 november BurningKarma: 2e Kindje (jongen?) 9 november Behappy: 1e kindje meisje 10 November NathalieD: 2e kindje, zkh bevalling (meisje?) Thea: 3e kindje Beckje: 1e kindje 11 November Dinh: 2e kindje, zkh bevalling (gevoel zegt meisje) Ladylola: 1e kindje meisje 12 november Suus14: 1e kindje (jongen?) 13 november Voske: 2e kindje Daydreamy: 2e kindje 14 November Ikke175: tweeling, zkh bevalling (gevoel zegt jongen& meisje) 15 november snowbird: 1e kindje meisje 16 november Lolalo: 2e kindje jongen 17 november Patje20 : 2e kindje (meisje?) 18 November Juliaaa: 1e kindje 19 November Isis857: 1e kindje, zkh bevalling jongen 21 November Joyce86: 2e kindje (jongen?) 24 November Niesje123: 3e kindje (denk toch 'n meisje!) 25 November Samantha89: 1e kindje (jongen?) 26 November: Cjb: 2e kindje(meisje?) 29 November Lissa 1:e kindje (meisje?) lauras1983: 2e kindje (jongen?) 30 November xspookyx: 3e kindje (jongen?) 2 December Nora86: 2e kindje (meisje?) 5 meisjes, 3 jongens Afspraken! 11-06 Suus1982, 20 weken echo 11-06 Juliaaa, controle vk 12-06 Samantha89, Geslachtsbepaling 13-06 NathalieD, controle vk 14-06 NathalieD, 20 weken echo 14-06 Patje20, geslachtsbepaling 14-06 Nora86, geslachtsbepaling 14-06 Niesje123, geslachtsbepaling 14-06 Cjb, controle vk 15-06 Lissa, intake afspraak gyn 18-06 jel, 20 weken echo 18-06 onzewens, 20 weken echo 19-06 Thea, 20 weken echo 19-06 ikke175, uitslag bloedonderzoek chromosomen en gesprek klinische arts 19-06 Hilli, 20 weken echo 20-06 Behappy , controle vk 20-06 BurningKarma, 20 weken echo 20-06 Isis857, controle gyn +echo 21-06 ikke175, 20 weken echo 22-06 Dinh, 20 weken echo 25-06 Suus14, 20 weken echo 25-06 Ilona85, 20 weken echo 25-06 Suus83, 20 weken echo 25-06 snowbird, controle vk 26-06 Daydreamy, 20 weken echo 26-06 jel, controle + echo 27-06 Joyce86, 20 weken echo 27-06 ikke175, controle gyn zkh 27-06 Ladylola, 20 weken echo 27-06 onzewens, controle vk 28-06 Behappy, 20 weken echo 28-06 Patje20, Controle Gyn 29-06 Patje20, 20wk echo 28-06 Beckje, 20 weken echo 03-07 Isis857, 20 weken echo 03-07 Beckje, controle vk 04-07 Samantha89, 20 weken echo 04-07 Lolalo, 20 weken echo 05-07 snowbird, 20 weken echo 07-07 Niesje123, 20 weken echo 09-07 Cjb, 20 weken echo 11-07 Juliaaa, 20 weken echo 17-07 Joyce86, controle vk 04-08 BurningKarma, pretecho (26 weken) 07-08 Patje20, pretecho Dr. Papa 22-08 Thea, 3D echo
zetten we nog op de lijst hoeveel meiden en hoeveel jongens ? volgens mij word t een roze maand haha @voelen echt gaaf dat we onze baby voelen en een wonderlijk idee + gevoel !! dan kijk ik weer naar mn 3d echo endan denk ik pff dat dat echt zo snel en mooi groeit in je buik !!
@Lijst; we kunnen ook onze namen en de tekst daarachter in de kleur van het geslacht maken? Is misschien nog overzichtiger. (is dat een woord? Pff tis nog vroeg). @Hier: Zo een dagje werken en dan 2 dagen vrij. Proberen vandaag het ziekenhuis te bellen om een afspraak te verzetten. zit yoghurt naar binnen te werken maar heb geen honger. @Suus: Succes vandaag! En @ Julia (dacht ik) succes bij de vk.
De eerste 20 weken echo vandaag!! Heel veel succes Suus!! Ik ga volgende week dinsdag maar heb net gemaild dat als ze eerder een gaatje hebben deze week, ik mij aanbevolen hou! Ben niet ongeduldig.. haha! @Karma/lijst, ik vind het best maar ik hoop dan wel dat iemand het voor mij wil doen want ik verpruts die lijst elke keer als ik iets probeer.. Misschien is het ook een idee dat we de `speciale` afspraken op de lijst zetten en niet de controles bij de vk? Die laatste was in het begin best spannend maar dat stadium zijn we wel voorbij gelukkig. 20 weken en pretecho is leuk(er) om te weten, vind ik tenminste hoor! Haha Behappy, tóch wat eerder naar bed gaan . Staat er al weken! @Beckje, ik zou gék worden als mijn vent het niet wilde weten.. ik ben veeeeeeeel te nieuwsgierig!! Ik zou hem `overhalen`, zeker weten! Welkom thuis Jel!! Verder iedereen een fijne dag en/of werkse!!
voorzichtiger overzichterlijker is gewoon overzichtiger hahahahaha @ lijst vind ik prima hoor om de kleuren aan te passen. @ afspraken lijst, is goed maar dan kunnen we die niet meer gebruiken om te checken wie er wel/niet mee schrijft. Ik heb bijv....geen andere afspraken meer dan de 20 wk echo...rest zal gewone controles bij vk zijn. Wij doen niet aan pretecho of 3d echo of geslachtsbepaling. @ voelen, volgens mij voelde ik de kleine frummel gisteravond wel eventjes maar weet het echt niet zeker. Het zijn soort van plopjes maar zouden ook nog darmen kunnen zijn. Weet niet goed tot waar beebje nu komt. Heb ook placenta aan voorkant dus voelen gaat helaas minder goed....ben soms wel jaloers op de duidelijke trapjes van jullie
Zo, we hebben weer de achttien weken wave gedaan. De tijd gaat snel, merk dat de zwangerschap bij de familie ook begint te leven, erg veel vragen naar de buik.
Even waven, 17 weken vandaag! Wavet ook voor alle andere wavers Kom zo wel even bijlezen enzo.. Zit nu op m'n telefoon en lig nog op bed.. Tijd om er maar eens uit te komen!
Morning! Leuk hè dinh. Fijn dat alles goed gaat. Zo vandaag maar me koffer inpakken. Ben nog nooit zo laat geweest met inpakken. Morgen heerlijk richting de zon! Ik stuur wel vanaf Turkije wat richting NL! Lijst; Uhm ja ik vind die vk afspraken ook erg onoverzichtelijk. Ik schrijf ze zoiezo niet op. Over 2/3 maanden gaan we steeds frequenter. ik denk dat we nu toch wel weten wie wel en niet mee schrijven? Trouwens voske staat erop en is hier ook in een eeuwen meer geweest. Ik vind het best spannend zwanger op vakantie. Ik neem mijn Angelsound niet mee. Maar twijfel nu ineens. Wat vinden jullie?
Van mij mogen de controles bij vk er ook af, wordt de lijst wel een stuk korter van. @Lady: waar ga je heen in Turkije? Lekker vooruitzicht hoor! Wij zijn de afgelopen 4 jaar ook naar Turkije geweest, nu voor het eerst niet! Maar we gaan donderdag wel naar Barcelona Vind het ook wel spannend om zwanger op vakantie te gaan, al gaan wij maar 5 dagen. Als ik ruimte had in de koffer zou ik de angelsound gewoon meenemen, straks ga je je ongerust maken en baal je dat je hem niet bij hebt! Ik baal er van dat ik tm donderdag gewoon nog moet werken en elke avond zit ook vol gepland. Ik weet nu al dat dat stressen wordt met mijn koffer pakken voor donderdag. En dan ook nog elke dag om 5.30u op dus lekker uitgerust op vakantie gaan zit er ook niet in.. Maar ja, luxeprobleempjes, komt wel goed.
@ladylola, wat lekker dat je op vakantie gaat! Wij willen binnenkort ook..alleen vriendlief wil niet meer ver weg...geen turkije, griekenland oid. Vanwege het eten en de hitte. Jij daar geen last van? Ik zou persoonlijk wel de angelsound meenemen, maar vind het knap als je het niet doet! @lijst, ik vind het wel fijn om de afspraken van iedereen te zien. Blijf je ook betrokken. Maar goed, dat komt misschien ook omdat ik iedere afspraak nog een echo heb.. Het mag er van mij ook af @dihn, fijn dat de familie nu ook meer betrokken raakt bij de zwangerschap. Lijkt me wel fijn nadat ze eerst er niet veel van wilden weten.. @voelen, hier heel wisselend. Als ik zelf erg druk ben (zoals de laatste dagen) viel ik hem haast niet..maar als ik dan weer een rustige avond heb zoals gisteren voel ik hem weer. Maar meer draaien en wat duwtjes, nog niet echte schopjes. Die heb ik tot nu toe maar 1 keer gevoeld.
Ff snel vanaf foon. Lady ik zou t idd wel doen als je er ruimte voor hebt. Lijst met beide punten oke. T viel me net al op hoe lang die afspraken lijst is. Erg rommelig zo. Hier gister 15 weken wave gedaan. Nu weer @ the couch beroerd zijn.