November mama's 2012 deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Thea23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    Dames waarom hebben jullie mij van de lijst geschrapt??:(
    Laatste keer dat ik hier reageerde was wel 25 mei maar ik ben in de tussen tijd met vakantie geweest..;)

Kan iemand mij vertellen hoe ik me zelf er weer bij jkan zetten...???

2. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    @burning karma, zo das best snel. Mijn zusje probeert nu haar kleine meid van 2 overdag zindelijk te maken maar die begint alleen nog maar te gillen als ze op het potje/wc-verkleiner moet. Nog nuttige tips die ik haar door kan geven

@missillie, oeps...dat kan niet de bedoeling zijn geweest. Als je me ff je datum enzo doorgeeft zal ik kijken of ik je er weer op kan krijgen.

3. Behappy

Behappy Niet meer actief

JamJam had zn honger lekker een broodje pindakaas gegeten ..
    bek sinds ik zwanger ben GEK op
    pindakaas !! haha

nu in bedje lekker tv kijken en mn broodje laten zakken ..
    morgen ff bootschappies doen :)

4. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hi lady's and gent!

Bk wat super zeg je dochter zindelijk maken. Lekker ruim op tijd voor de kleine komt. Ff een vraag hè. Heet je dochter echt c.aitlin? Ik zag dat ook al bij j.ari. Is dat nieuw? Of heeft dat een andere reden?

Julia ik kan me totaal inleven in je zorg hoor. Hier ben ik nooit heel angstig, maar soms bekruipt het me wel.
    Dat is ook de reden waarom ik twijfel over Angelsound meenemen. Wat als ik daar het hartje ineens niet meer hoor. Zit je daar :( maarja moet positief zijn en blijven. Van als worden we ook niet gelukkig.

Hier klopt de Chinese kalender ook niet hoor.

En ja heerlijk op vakantie. Iemand zei over bang voor eten, drinken en warmte. Weet je zekerheid heb je nooit. En ik zal zeker opletten met eten en warmte, maar laten we vooral lekker normaal doen en vooral genieten ;)
    En snow barca is ook heeerlijk! Ik ga ook ieder jaar naar Turkije of/en Spanje. Wel druk ben je zo te lezen. Pak wel je rust meis. Ik merk het steeds meer hoor, dat TE druk zijn een weerslag heeft.

Missillie leuke vakantie gehad?
    Nathalie bedoeld het goed. En zoals onzewens zei. We zetten je er zo weer op!

Slaap lekker allen! Ik kom vast nog ff spieken morgen of van de week ;) en anders rustig aan en zorg goed voor jullie zelf en alle wonders!

5. Jel

Jel Niet meer actief

Goedenavond dames.

Nu zit ik eindelijk rustig. Heb een drukke dag gehad. Zijn weer terug van vakantie en had een boel wasjes te draaien, schoon te maken en boodschappen te doen etc.... en nu ben ik er weer helemaal. Ook wel weer lekker om thuis te zijn hoor, vanavond weer slapen in ons heerlijke bed. :)

@ lijst & Petrea, misschien kunnen we na de 20 weken echo wel gewoon alle afspraken sowieso weg laten. Als ik voor mezelf heel eerlijk ben let ik er helemaal niet op wie er elke dag een afspraak heeft. :) En het word toch altijd wel door de persoon in het topic gezegd hoelaat ze (of hij ;) ) een afspraak heeft. Tis niet meer zo boeiend idd, die afspraken. Maargoed... misschien zijn velen het er niet mee eens.

@ Wave voor een aantal dames. :D Ik mag mogen. :)

@ Ladylola, wat heerlijk, op vakantie naar Turkije. Ik wens je een fijne vakantie.

@ Voelen, de kleine is lekker actief nu aanwezig. Vind het zo'n heerlijk gevoel:) Vanmorgen in de auto lag denk ik mijn baby lekker te pitten, en ik moest plotseling niezen heel hard, en gelijk een paar schoppen alsof ze wilde zeggen: hey je laat me schrikken, lag net zo lekker te slapen. :) Zo leuk om dat te ervaren.

@ Nora, beterschap voor jou!

@ Joyce, gelukkig viel het mee bij de arbo.

@ Voske en Daydreamy zie ik ook nooit meer.

@ Suus83, gefeli met de sleutel. :)

@ Juliaaa, hoe was het bij de vk?

@ Ikke, zo jij bent lekker druk geweest zo te lezen. Ik ga ook de angelsound bestellen. Vind het toch wel fijn om ieder moment van de dag het hartje te kunnen horen.

@ Burning, wat een schattig dochtertje heb je en het word al een grote meid. :)

@ Suus1982, ben ook benieuwd hoe de echo was.

@ Missillie, excuses, ik ben als eerste aan de lijst aan het sleutelen geweest en had je inderdaad verwijderd. Is niet persoonlijk bedoeld maar dacht dat je al een tijd niet meer was geweest, en dit allemaal wel in overleg met de andere dames.
    Heb je een leuke vakantie gehad?

@ Ladylola, ik denk dat ze die punt tussen de letters van de naam zetten zodat het niet makkelijk te googlen valt of zo.
    Nogmaals veel plezier in Turkije. :)

Zo ik heb alles weer bijgelezen!

6. Jel

Jel Niet meer actief

Ik heb trouwens al een paar weken rare vlekjes en bultjes onder mijn borsten. Nu beginnen de vlekjes helemaal onderaan mijn decolleté zeg maar, ook nog te jeuken. Weet iemand wat dit is? Is dit een soort uitslag wat met de zw.schap te maken heeft en is dit iets om mee naar de HA te gaan?

7. Jel

Jel Niet meer actief

Even een vraagje aan de dames met een angelsound. Moet ik daar ook gel bij bestellen of heb je niet speciaal gel ervoor nodig?

8. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    @ jel, kreeg gratis n tube erbij maar ik hoor t prima zonder die gelm dus ik gebruik t nooit.... @hier gesloopt..... @lijst die afspreken kan je wel weglaten na de 20wkn echo. Daarna is t nie vaak ad orde hoe en wat qua afspr.

9. Behappy

Behappy Niet meer actief

pff ik
    kan niet wachten om t hartje weer te luisteren !
    hoe duur is zn angelsound eigenlijk ?

10. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Pppffff klaar wakker:(

11. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Goedemorgen meiden

Hier een heerlijke vakantie gehad. nog wel aan het bijkomen. Vanmiddag de 20 weken echo spannend weer!!

Kom straks even terug lezen.

12. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    30 eurie!

Jel wat vervelend van de bultjes. Ik zou idd ff langs gaan, misschien uitslag idd.
    Ik gebruik die gel wel, kreeg toch gratis een hele fles. Maar als deze het ook zonder doet:cool: ff uitproberen zo.

En betreft die afspraken, ja voor mij is het ook niet echt nodig. Echo's zijn wel leuk om te laten staan. Na de 20 weken komt er toch weinig meer.

Rosa spannend! Succes en veel plezier!

. tussen de naam...ooowwwh zo. Denk is dat nieuwe rage ofzo.

Turkije zo heerlijk, maar zie wel op tegen het vliegen. Geen angst hoor, maar de vroege ochtend vlucht zorgt vaak dat ik nog tussendoor hazenslaapjes doe, maar nu straks 4.5u zitten, zitten, zitten en nog eens zitten:(:) Ben druk bezig avi films naar mp4 om te zetten. Nog weinig succes tot nu toe.

13. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Jel wat fijn dat je de kleine zoveel voelt, zeker omdat je er wat onzeker over was. Blij voor je! :)

Gel gebruikte ik ook niet, maar het is wel beter te horen als je een beetje geleid dus ik gebruik een drupje babyolie, werkt perfect en scheelt een hoop met die gel.

Rosa succes strakkies!

Over de naam ik zet meestal alleen D. neer ofzo. Dacht eerst ook huh heten die kindjes nou echt zo?! :p

Afspraken tja, in t begin was t allemaal super spannend en nu word t toch meer gewoon inderdaad... De foto's en resultaten worden uitvoerig besproken dus lijkt mij ook niet nodig ze in een lijst bij te houden meer. Volgens mij staat mijn 20 weken echo er niet eens bij ook. *edit* nee ik sta er niet op , heb m tegelijk met CJB iig.

Hier lekker rustig dagje. Ga proberen overblijf voor mijn zoon te regelen omdat ik het vermoeden heb dat hij dan de dag beter doortrekt (ivm zn moeheid) gister wou zijn schoolvriendje smiddags komen spelen en hij ging spontaan terug naar school in de middag, en dat is zeldzaam op moment.

Oh en Jel ik heb niet specifiek bultjes maar wel ontzettend jeuk en uitslag onder mijn borsten. Waar het door komt weet ik niet maar het is wel vervelend.
    Lang verhaal geworden! Oja enne WAVE voor de wavers vandaag.

MVM is net opgehaald en die meneer zei : Laatste bezoek! YES!! :) Mocht ik ooit nog zwanger raken, sorry maar na 2x mijn bijdrage te hebben gegeven ik doe het niet meer.. ben blij dat het klaar is nu.

14. Zo had ik het nog niet eens bekeken. Maar zo is eigenlijk wel mijn familie, met name aan vaderskant. Mijn oudste broer is meer van : eerst zien dan geloven. De tweede, dat is dat verhaal wat ik laatst zei, liever geen contact dan wel contact. Mijn jongste broer (is dus 8 jaar ouder dan ik) die vindt het wel heel leuk, maar heeft moeite om emoties te tonen, zo lang de baby er nog niet is, na het gebeuren van vorig jaar. Maar hij zal wel heel lief zijn en veel over hebben voor de kleine hummel.

En dan vergat ik nog te vermelden, wat er gisteren gebeurd was.... Grrr..... Was al 20 minuten bezig met het bovenstaande, zit op mijn werk en typ dit allemaal tussendoor.

Gisteren was ik niet thuis, en kwam ik pas om 0100 uur in de ochtend thuis. Legde mijn hand op d'r buik. Mijn ega, zo verkouden dat ze is, moest veel niezen. Je voelde d'r buik helemaal bewegen. Achèrum, wat zou die kleine wel denken....

15. @. in de naam.

Als mensen een punt in de naam zetten, bijvoorbeeld D.avy (niet dat ons kind Davy ga noemen, maar het is even als voorbeeld.) volgens mij kent Google D.avy niet als Davy en als je dan zou gaan zoeken op davy, dan vindt hij d.avy niet. Dat is de enige reden die ik kan bedenken. Ik heb dan zoiets van : Zeg dan niks, meld je je dan ook af van Facebook, hyves, linked in, etc.

16. Behappy

Behappy Niet meer actief

aha op die manier ! nu snap ik t ook ..:p

@rosa weel suc6 !

17. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi rosa succes vandaag!!

Punt tussen de naam kan ik me wel voorstellen hoor als je er op googlet kan iemand zo meelezen. Dinh op facebook en hyves etc kun je toch alles afschermen voor iedereen behalve vrienden, vind ik wel wat anders!

Ik heb morgen 20weken echo vind het spannend, nadeel van internet is dat je veel kunt lezen, ook negatieve verhalen dus je maakt je dan.sneller.zorgen maaf we gaan er van uit dat alles goed is met ons meisje

18. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Dat slaat natuurlijk nergens op Dinh, je facebook kan je afschermen en zwp is toevallig wel een grote bulkupload via google dus daar kan je veel te veel vinden als je namen voluit schrijft. Dus ja ik kan het me wel inbeelden dat je er voorzichtig mee bent.

19. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat dus!

20. Jel

Jel Niet meer actief

Goedemorgen!

ik lees al dat de gel niet persee nodig is. Waarom ik dat namelijk vroeg: als ik bij thuistesters bestel, dan betaal ik 29,95 met 2,95 verzendkosten. Maar als ik bij vosmedisch.nl bestel, dan betaal ik dus ook 29,95 voor de babysound, daar krijg ik dan een tube gratis gel bij maar betaal dan wel 5,99 aan verzendkosten.
    Dus ga wel bij thuistesters.nl bestellen. Lijkt me ook een hoop gesmeer met die gel, dus ben blij dat dat niet persee hoeft.

@ die bultjes, dan misschien morgen toch maar even de HA bellen. (Ben nu te laat met bellen. Wel apart, maar denk wel dat het iets hormonaals is, want normaal heb ik dat nooit.

@ Nora, wat fijn dat het plassen nu klaar is voor mvm. :) Voelt lekker he? :) Kun je weer normaal plassen.

Oja, wave voor mij. :D

@ punt tussen de naam, ik kies liever om helemaal niet te kiezen voor de naam hier voluit te schrijven, vind dat persoonlijk niet nodig. Zeg hooguit L. maar liever gewoon 'mijn *dochter'.

@ Maytje, dan ben je vrij vroeg met je 20 weken echo. Ik heb hem ietsje later, maandag en ben dan 19+6.

Nou, ga even aan het bestellen. :)

Deel Deze Pagina