November mama's 2012 deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Thea23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    jeetje wat een naar bericht Spooky, hopelijk valt de schade nog mee!
    @geslacht, ben steeds nieuwsgieriger :p zeker nu de echo steeds dichterbij komt.

vandaag had ik trouwens echt een bult die ik zag op mijn buik.
    elke keer als mijn wekker op de snooze af ging zag ik het weer en voelde ik een hoop gerommel haha
    heel gaaf :D

en nog even een buikfototje ;)

2. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Mooi bescheiden buikje hoor hey.

Suus gelukkig dat alles in orde is! Lekker eigenwijs dingetje daar dus al, hopelijk kun je het volgende week wel zien ter bevestiging.

3. Behappy

Behappy Niet meer actief

@suus yeahh daar ben je eindelijk en gelukkig alles goed !!
    was vast fijn je kleintje weer te zien !

@beckje mooi buikje !
    &wanneer heb jede echo ?

@hier heerlijk al op bed met een zak chips hahs

4. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    @All ik haak ook weer bij. Sorry hier nog steeds totaal geen energie. Mijn sarcoidose vergt veel van me. Inmiddels bij de longarts geweest en ik krijg een luchtwegentest op 26 juni. Op 20 juni krijg ik steunkouzen voor mijn enkels en vrijdag moet ik voor het eerst naar de gyn.

Verder ook bij de arbo geweest. ik trek het nu gewoon niet. Ik heb een zittende baan, dus dat gaat wel maar het reizen kost me teveel energie. Er ligt nu bij mijn chef een optie voor mij om met de taxi van en naar het werk te gaan om zo energie te sparen. Mijn chef is er nog twee dagen daarna is ze 3 weken op vakantie. Ik heb me voorgenomen dat als ze het niet regelt. ik me maandag ziek meld. Ik zorg nu voor mezelf. Ik loop nu op mijn tandvlees rond 12 en ga door tot 16 en dan nog een vijf kwartier naar huis. pfff

Zo jullie zijn weer op de hoogte. ik zal ook proberen bij te lezen... X Henny (Lissa)

5. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    beter idee!

maar dan de vraag wie gaat dat doen? Vind jel wel n goeie ;)

6. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @lissa: goed zo meid! Jij bent nu het belangrijkste en je hebt groot gelijk dat je naar je lichaam luisterd!

@lijst: ik wil het best doen, maar ik vind dat ik niet genoeg aanwezig ben om het goed bij te houden...(denk ik tenminste ;))

7. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @Suus, fijn dat alles goed was!

@Rosa: ook fijn dat alles goed was. :D

@Onzewens; Die van mij wilde zelf gewoon geen luier aan. Ik zou wachten tot de kleine het zelf aangeeft. Als je dwingt werkt het alleen maar averechts. Oh ja, had ook het potje in de huiskamer staan in het begin, kon ze er naar kijken maar ze wilde pas echt toen ze zelf ermee kwam zeg maar. Ik ben gewoon verwend met zo'n snelle meid haha.

@ punt tussen de letters; heb ik over van mijn eigen forum. Googlebots en andere searchengines pakken de namen letterlijk op dus C.aitlin of J.ari kun je alleen vinden als je ze met punt typt. Als iemand op de naam zonder punt zoekt zullen ze niet op mijn bericht komen zeg maar. Ach of het echt werkt, ik weet het niet. Kan ook mijn meissie zeggen of C. maar als ik druk typ dan typ ik heel d'r naam. haha.

@dopler gel; hier gewoon zwitzal baby olie, werkt prima!

@Nora: Dat slaat natuurlijk nergens op Dinh, je facebook kan je afschermen en zwp is toevallig wel een grote bulkupload via google dus daar kan je veel te veel vinden als je namen voluit schrijft. Dus ja ik kan het me wel inbeelden dat je er voorzichtig mee bent.

Inderdaad dus!!

@Beckje: Mooi bukske hoor!

@Mijn prachtige dochter: wat ben ik trots op mijn dochter. Wijsneus! Heerlijk geslapen, om half 12 dacht ik; laat ik even kijken of ze wilt plassen. Werd ze me een partij boos op me dat ik haar wakker maak! (wat lijkt ze soms toch op mijn zusje haha). Maar goed ze wilde absoluut niet plassen en wilde pas rustig worden toen ik een verhaaltje ging voorlezen. dikke tranen getroost en lekker geknuffeld dus hop weer slapen, zonder plassen. S'morgens om half 7 (mijn 2de rit naar de wc, zucht) en ze was helemaal droog! Super trots op d'r! :D

8. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    @ Suus en rosa gefeliciteerd met zon mooie echo dan. nog ff wat laatste dingetjes later checken. maar fijn dat t allemaal zo goed is gegaan

@ lissa goed dat je t ff wat rustiger aan doet

@ spooky wat vervelend zeg een brand naast je!
    Gelukkig dat t allemaal weer op de rit is...

@ hier ff lekker op de bank, nu ik een half uurtje zit merk ik dat de baby denkt zo ik ben er ook nog!!;)

9. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Goh Henny wat vervelend om te lezen dat het je niet meezit op het moment, ik geef je groot gelijk dat je zegt dat je je ziekmeld als het niet voor die tijd opgelost word. Je moet ook echt aan jezelf denken en je baas hoort daar gewoon aan mee te werken. Ik hoop dat er een passende oplossing voor je komt, en het toch een beetje dragelijk voor je word/is?

Ik vind Jel ook wel een goede voor de lijst, mits ze dit wil natuurlijk.

Burning en groot gelijk ook, trots mag je daar zeker op zijn. Hier ging het ook vanaf de eerste nacht goed maar wel pas met 3 jaar meen ik? Ze is een lekkere snelle :)

10. Behappy

Behappy Niet meer actief

haha ja Jel is :"the list-master" ... maar idd ff afwachten of ze dat wil.

hier lekker in bedje tv kijken ..
    spelen jullie eigenlijk wordfeud ??

11. Jel

Jel Niet meer actief

Goedenavond!

@ Ikke, ben benieuwd hoe je de angelsound bevalt.

@ Patje, spannend dat je het geslacht donderdag weet. :)
    Wij weten het maandag ook definitief. :)

@ Suus1982, ah daar ben je. Zo te horen een preuts babytje. :D Fijn dat alles goed is. Kun je volgende week nog een keer even kijken. :)

@ Beckje, mooie buik!

@ Be, is de zak nog leeg gekomen? :D
    Ik speel geen wordfeud. Helaas!!! ;)

@ Lissa, wat vervelend dat je je helemaal niet goed voelt. Wens je veel sterkte en hoop dat je chef ermee in stemt met de taxi.

@ Patje en nog een paar over de LIJST, ik wil hem best bijhouden hoor, prima. Ben best veel op zp te vinden, ben haast verslaafd :) dus kan ik die lijst ook wel bijhouden. Dus vanaf het moment dat iedereen de 20 weken echo gehad heeft he? Tegen die tijd zal ik dat op me nemen, al stelt het niet veel voor. (kleine moeite)

@ Angelsound, tis alleen zo dat die doppler ook vet word door de baby-olie. Waar maken jullie die mee schoon?

@ Burning, wat goed van je dochter.

@ uitslag, volgens mij breid het ook uit naar onder mijn oksel, richting borst, zit de hele tijd te krabben en toen ik er net naar keek, zag ik rode vlekken en een beetje een droge huid. Dus ga echt die HA bellen.

Misschien liggen de meesten al onder de wol. Voor iedereen welterusten! :)

12. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    @ Jel ff langs de ha is nie verkeerd. heb ik ook gedaan bij die jeuk. Mentholgel werkte niet. Had ook bultjes. nadeel is, jebent zwanger en hormoonzalf mag jeeigenlijk niet hebben. maar jeuk is erger dan pijn werd en word er gek van... Kreeg wel een hele vette zalf om in te smeren,hielp wel.... maar heb er nog steeds lat van...

13. Jel

Jel Niet meer actief

Ben heel benieuwd wat ze zullen zeggen. Hoop wel dat ik morgen gelijk terecht kan. Ben ook benieuwd wat ze dan voorschrijven. Idd zullen niet al die cremepjes mogen. Ik laat het jullie weten. :)

14. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    @Jel. Door mijn dikke vocht benen is mijn huis uitgestrekt en dus ook zeer jeukerig. IK heb van de HA zalf met vaseline gehad. Dit helpt tegen de droge huid, maar niet de jeuk. Het enige wat bij mij helpt is Koelzalf. Dit haal je gewoon bij de apotheek en mag je gewoon gebruiken. Het is een wondermiddel voor mij. Het kost ongeveer 4 euro en zeker het proberen waard. Mijn nu dagelijkse jeukende benen zijn nu te behappen. Omdat de oorzaak bij mij blijft gaat de jeuk nu niet weg.

15. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Er is ook een koelzalf vanuit de apotheek die mij erg helpt bij de jeuk. Ik heb 2 droge plekken met rode bultjes die erg jeuken. Heb ze ook al eens in mijn knieholtes gehad.

@Zindelijk worden: Vannacht had ze een klein plasje gelaten in bed. Had haar niet wakker gemaakt om te kijken wat ze zou doen maar ga dat nu wel weer doen. Ach een ongelukje mag. Ze is nog zo jong, het is dat ze het zelf wilt!

@Lijst; prima als jel m bij houdt, alleen lijkt het me makkelijker als we data er zelf op zetten? Anders moet Jel altijd alle posts afstruinen naar data.

16. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Om 11 uur heb ik een afspraak bij de VK voor controle. Ik ga dan ook bespreken wat ik tegen de jeuk kan doen en of ik eventueel bloedonderzoek krijg.
    Morgen de 20 weken echo:D:D Eindelijk

17. Behappy

Behappy Niet meer actief

@Jel ja de zak was leeg *schaam schaam *

@Nathalie suc6 bij de vk vandaag !

18. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Succes Nathalie!

Ik had pindakoekjes en die heeft manlief afgepakt om zelf op te eten. Zielig he? haha

19. Jel

Jel Niet meer actief

Goeiesmorgens,

ik ga niks zelf bij de apotheek halen, want k heb gebeld met de huisarts, mijn eigen was met vakantie ;) (zoals altijd als ik hem nodig heb) dus kreeg er een andere huisarts voor. Ik legde het probleem uit en zij denkt over de telefoon aan een schimmelinfectie. :) Nou, ik zal het horen, moet er vanmiddag heen.

Ben lekker aan de beurt vandaag, want ik moet om 11 uur bij de tandarts zijn voor wortelkanaalbehandeling deel 2. :( Vooral die verdovingsprikken vind ik zo verschrikkelijk, en loop je weer de halve dag met pijn, maarja tis niet anders.

@ Burning, welke data bedoel je? Afspraken komen er dan niet meer op toch? ;)

@ Nathalie, s6 bij de vk. Spannend morgen, je 20 weken echo.

@ Behappy, foei! :D

20. Jel

Jel Niet meer actief

Ik begreep op fb dat jij ze had leeggegeten. ;)
    Ach moet een keer kunnen toch. Be eet ook zakken chips in 1x leeg. ;) En denk dat we die dingen allemaal wel eens doen.

Deel Deze Pagina