@lekkere dingen ik had giste ineens zin in rijstepap had nog net genoeg dessert rijst staan voor twee personen! Hhhhhm lekker! Suus wat fijn dat we echo goed was! En niet zo erg toch dat je nog terug moet komen. @lijst ik vind alles prima. Lissa heel goed hoor dat je aan jezelf denkt! Ik merk nu hoe belamgrijk dat is! Met de taxi zou toch nog heel vermoeiend zijn? Hier vanmorgen mijn verlof gergeld, als alles volgens plan verloopt hoef ik pas 18 maart weer aan t werk...... Ben dan bijna een jaar thuis geweest :O Maar als t kindje er is dan vliegt de tijd voorbij! Nu zie ik er nog tegen op tot november....... Maar over twee weken eest vakantie en 20 weken echo!!!! Lekker iets om naar toe te leven!
Hoi vandaag 20 weken echo gehad, alles leek goed op zich alleen ze willen graag dat ik nog naar een ander ziekenhuis ga met betere apparatuur omdat ze niet alles duidelijk kon zien en ze willen wel graag duidelijkheid ipv ik denk dat het wel goed zit. Maar we hoefden ons geen zorgen te maken, was meer zodat het onderzoek.iig duidelijk en compleet was.
@ Joyce, dat is lang, een jaar eruit. @ Maytje, fijn dat het goed leek. Hopelijk bij del 2 van de echo ook. Ben net terug van de tandarts. Was niet leuk! Ging zelfs een stukje dichtschroeien met een naaldje of zo, die was gloeiend heet en je hoorde toen echt tssssssch en vervolgens een brandluchtje. Vond het wel een beetje eng wat ze allemaal deed in mijn mond. Nu maar hopen op niet teveel pijn.
@joycee wavee voor jou ! @maytje gelukkig zag alles ee goed uit ! en heb je wel weer een extra echo om je kleintje te bekijken @jel pff lekker dan .. en idd hopelijk niet veel pijn.
Jaaaaaaaaaaa wave voor de wavers!! ( inclusief mijzelf... 18 weekjes vandaag!!! ) Jel, gelukkig ben je weer terug van de tandarts...en viel het toch wel mee. Lijkt me ook niet fijn om vanalles te horen en een brandluchtje te horen. Schimmelinfectie? Ik hoop niet dat het dat is voor jou. Ik weet zeker dat mijn bultjes geen schimmelinfectie zal zijn. Het jeukt heeeeeeeeeel af en toe... maar bijna niet. Ligt ook aan het weer. Be, haha lekker he chips... gister heb ik samen met vriendlief ook een zak chips leegegeten...dorritos.........hmm........... Maytje en suus, gelukkig alles goed met de 20 weken echo.. maar toch nog terug voor een extra shot van je ukkie...altijd leuk! Alles zal vast en zeker in orde zijn... bk, wat goed van je kleine meid! En idd... een klein plasje kan gebeuren toch... helemaal niet erg... al lijkt me het wel vervelend voor je meissie.... Ze wil zo graag! Lissa, kies voor jezelf meid. Goed dat je een beslissing hebt genomen in je hoofd. Jij en je kindje zijn nu het belangrijkst! Moedervlekken, krijgen julie ook overal moedervlekken bij? Ik krijg ze echt overal... armen, benen, buik, borsten... noem maar op... Angelsound... gister uitgetest... sjonge jonge... wat een gezoek. Ik denk dat mijn spekjes in de weg zaten. Goed zitten luisteren en ik hoorde alleen mijn eigen hartslag... verder gezocht en net onder mijn navel aan de rechterkant hoorde ik een soort galopjes hartslag. Ik mijn vriend geroepen...joepie!!! We hebben er dus 1 gehoord... toen verder zoeken maar konden niks meer vinden... na een paar keer op en neer gaan ging ik iets lager met dat ding...richting schaambeen... daar hoorde ik weer een hartslag die iets sneller leek te gaan als de hartslag die we ervoor hadden gehoord...en ook niet zo galopperig... ik denk dat we de navelstreng hadden gevonden van het andere kindje, want zo laag zal hij/zij niet meer liggen toch??? Dus in totaal 3 verschillende hartslagen gehoord! Dus het kan niet missen dat we allebei de hartjes van de kindjes hebben gehoord, (en mijn eigen..hihi) Wel echt speciaal om dat te horen... over 1 week de 20 weken echo. vind het nu wel steeds spannender worden... maar nu ik de hartjes heb gehoord ( en in totaal 5 kilo ben aangekomen ) ga ik er vanuit dat het goed zit... haha... in 5 weken tijd 3,5 kilo erbij... gaat goed he...haha
Wij krijgen een zoontje! Ook weer opnieuw gemeten en op 3 meet punten toch weer op 29 november. Ik heb besloten toch die datum maar aan te houden, dat was immers de eerste datum ook. Ach zoveel verschil maakt t niet ook. Wat leuk, een jongens mama
GEFELICITEERD wat leuk ! voor je zoontje natuurlijk ook ! wat voor uitgerekende datum had je eerst dan ?
T was eerst 29 nov, daarna 2 dec, nu weer 29 nov. Vind ik fijner klinken Was bij D. ook zo 8 maart, daarna 6 maart, en hij kwam 12 feb. Toch geen pijl op te trekken haha.
@ Nora, gefeliciteerd, een jongetje! @ die angelsound. Ben er heel benieuwd naar. Krijg hem denk ik morgen want kreeg een mail dat hij verzonden word vandaag. @ hier, ben bij de huisarts geweest en het blijkt gelukkig geen schimmel te zijn, maar exzeem. Heb dat nog nooit gehad eerder. Ik heb er een vaselinezalfje voor gekregen. Een hormoonzalf kon idd niet.
@ Nora: Gefeliciteerd, leuk een jongetje. Morgen weten wij ook wat we krijgen @ Hier: Bij de verloskundige geweest vanmorgen en hartje weer mogen luisteren. Mijn baarmoeder zit nu twee vingers onder de navel, groeit mooi dus Nu nog 1 nachtje en dan DE echo!
Uitgerekende datum: 29 oktober Suus1982: 3e kindje 1 november ilona85: 2e kindje (jongen?) Petrea: 1e kindje (jongen?) 2 november onzewens: 1e kindje, zkh bevalling 3 november Suus83: 1e kindje, zkh bevalling meisje siep81: 2e kindje 4 november Hilli: 2e kindje, zkh bevalling jongen 5 November Maytje: 1e kindje meisje 6 november Jel: 2e kindje (1e overleden), zkh bevalling meisje (gezien met 17 wk) 8 november BurningKarma: 2e Kindje (jongen?) 9 november Behappy: 1e kindje meisje 10 November NathalieD: 2e kindje, zkh bevalling (meisje?) Thea: 3e kindje Beckje: 1e kindje 11 November Dinh: 2e kindje, zkh bevalling (meisje?) Ladylola: 1e kindje meisje 12 november Suus14: 1e kindje (jongen?) 13 november Voske: 2e kindje Daydreamy: 2e kindje 14 November Ikke175: tweeling, zkh bevalling (jongen& meisje?) 15 november snowbird: 1e kindje 16 november Lolalo: 2e kindje jongen 17 november Patje20 : 2e kindje (meisje?) 18 November Juliaaa: 1e kindje 19 November Isis857: 1e kindje, zkh bevalling jongen 21 November Joyce86: 2e kindje (jongen?) 24 November Niesje123: 3e kindje (meisje?) 25 November Samantha89: 1e kindje (jongen?) 26 November: Cjb: 2e kindje (meisje?) 29 November Lissa 1:e kindje (meisje?) lauras1983: 2e kindje (jongen?) Nora86: 2e kindje jongen 30 November xspookyx: 3e kindje (jongen?) 6 meisjes, 4 jongens Afspraken! 14-06 NathalieD, 20 weken echo 14-06 Patje20, geslachtsbepaling 14-06 Nora86, geslachtsbepaling 14-06 Niesje123, geslachtsbepaling 15-06 Lissa, intake afspraak gyn 18-06 jel, 20 weken echo 18-06 onzewens, 20 weken echo 19-06 Thea, 20 weken echo 19-06 ikke175, uitslag bloedonderzoek chromosomen en gesprek klinische arts 19-06 Hilli, 20 weken echo 20-06 BurningKarma, 20 weken echo 20-06 Isis857, controle gyn +echo 20-06 ikke175, 20 weken echo 22-06 Dinh, 20 weken echo 25-06 Suus14, 20 weken echo 25-06 Ilona85, 20 weken echo 25-06 Suus83, 20 weken echo 26-06 Daydreamy, 20 weken echo 26-06 jel, controle + echo 27-06 Joyce86, 20 weken echo 27-06 Ladylola, 20 weken echo 28-06 Behappy, 20 weken echo 29-06 Patje20, 20wk echo 28-06 Beckje, 20 weken echo 03-07 Isis857, 20 weken echo 04-07 Samantha89, 20 weken echo 04-07 Lolalo, 20 weken echo 05-07 snowbird, 20 weken echo 07-07 Niesje123, 20 weken echo 09-07 Cjb, 20 weken echo 11-07 Juliaaa, 20 weken echo 04-08 BurningKarma, pretecho (26 weken) 07-08 Patje20, pretecho Dr. Papa 22-08 Thea, 3D echo Ik heb de datum van Nora gewijzigd.
5 om 4 qua meisjes en jongens hihi .. zou toch geen roze maand worden ? hihi @Nathalie spannend !! of vind je zelf van niet hihi en wat fijn dat alles mooi groeit. @Jel Exeem.. wel minder hopelijk gaat t gauw weg !! @hier nu nog ff oppassen op mn nichtje , en dan straks lekker douchen en richting vrienden van ons. Daar eten en natuurlijk voetbal kijken. HUP HOLLAND HUP
@ Behappy: Ik vind het super spannend!! Half 11 ben ik aan de beurt.. En als de echo goed is ga ik daarna samen met m'n vriend even langs prenatal een leuk roze of blauw setje halen. In de middag zal ik hier laten weten hoe het is gegaan.
Jaaa ik hoop dat hij/zij zich goed laat zien Ik begin nu toch weer te twijfelen, eerst dacht ik een meisje, maar nu misschien toch een jongen? Het maakt ons in ieder geval niet uit.
Dit is wel inclusief de ziektewet waar ik nu in zit ik zou er niet aan moeten denken om gewoon zomaar een jaar thuis te blijven. Nora gefeliciteerd!!! En toch november uitgerekend, veeeeeel beter dan december Jel hopen dat t snel weg is dan! Nathalied succes morgen! Spannend! Hier dalijk ook bij vrienden eten en voetbal kijken! Ik hoop op een goede uitslag!!!