vanmiddag wezen kraamschudden bij een vriendin van me, haar kereltje is 6 weken oud....zo bizar om dan te beseffen dat er ook zo'n "echt" kindje in mij groeit. Hebben dat er wel meer. Kan me dus nu nog niet voorstellen dat ik over een half jaar zelf met zo'n kindje in de armen zit dat dan ook van mij is....
Kunnen we beter bij elkaar gaan zitten, elkaar gezelschap houden. Vrienden werken hier allemaal gewoon fulltime....... Dus ben nu rgelmatig bij mijn moeder.
@joyce ja echt he !! waar woon je hihi hier werken ze ook allemaal... ben wel af en toe bij mn schoonzus maarja veder dood vervelen
samantha gefeliciteerd. Vandaag mijn chef even gesproken en er is nog niets geregeld. Volgens haar is taxi geen optie (te duur) en gedeeltelijk ziekmelden heeft ze niets aan, damn wat een kutopmerking. Nou dan blijf ik toch gewoon thuis ziek. Ook goed. Morgen hoor ik meer, want daarna is mevrouw drie weken op vakantie. Heb het even gehad. Nu mijn frustratie botvieren op de duitsers hihihihihi.
Dank jullie wel Ja nu kunnen we echt blauw gaan shoppen,, vind het wel leuk Heb de echo foto's van gister van het geslacht in mijn album staan
Hah! Mooi niet. Ik was heerlijk op de helft en toen had m'neer m afgepakt. Ik was toen in slaap gevallen en tsja... the rest is history haha. En lijst, had niet begrepen dat er geen data meer op kwam? @tandarts; was het een wortelkanaal behandeling? Ik weet precies wat je bedoeld haha. @Nora; had je al gefeliciteerd maar nogmaals @Samantha; gefeliciteerd! Mooie echos zeg!
Hoi! @ Joyce, ja ik had al begrepen dat het door de ziektewet kwam. De reden is niet leuk natuurlijk. @ Onzewens, idd moeilijk te beseffen af en toe. @ Samantha, leuk, een zoon. Gefeliciteerd! Er komen nu toch ook wel veel jongens in beelde, misschien word het 50/50. @ Lissa, wat doet je baas vervelend. Hopelijk komen jullie eruit samen. @ Burning, oh foutje, verkeerd begrepen. Ja een wkb inderdaad. Was niet leuk! Maar heb helemaal geen pijn dus ben er hopelijk vanaf nu.
ff ego! moet morgen naar de arbo... ben best zenuwachtig haha... daarna smiddags natuurlijk DE echo.. ik twijfel zo qua geslacht..
jaa heb jij um ook morgen nathalie ook spannend! En de arbo is ook altijd ff spannend al sta ik altijd binne 10 min. Weer buiten .. nog tien minuten ! HUP HOLLAND HUP 2-1 minimaal voor ons ! Van persie en robbe laat zien wat jullie kunnen !!
Lekker vooruitzicht bijna vakantie! Samantha proficiat, nog een kereltje leukleuk Ned is nu bezig ja ben erg benieuwd..