November mama's 2012 deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Thea23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xspookyx

xspookyx Actief lid

16 mrt 2012
    114
    0
    0
    NULL
    NULL

Andere kippensoep komt er hier niet in ;) Selamat Makan

2. Jel

Jel Niet meer actief

Hoi!

Wat gaan jullie snel.
    Ik lees ook over moeheid. Pffff hier ook. Maar met veel plezier ben ik moe hoor, in ruil voor een gezond kindje... Heb vanmiddag nog geslapen, met mijn man. Die werkt nog niet volledig. Heerlijk dat dat zomaar kan... Ik heb net precies mijn eten achter de kiezen, dus tis laat geworden. Lasagnette aten we.

3. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Hallo stelletje lekkere kletskouzen van me :D

Heb net alles terug gelezen maar ff geen puf om te reageren..sorry..ik ben kapot!!

Maaaaar..de echo was weer helemaal super!! :D
    Verbazend om te zien dat er vandaag uitwendig al weer meer te zien was dan donderdag nog met 'n inwendige echo!! Hartje klopte ook weer krachtig erop los en de kids hebben hun brusje ook kunnen zien..wat een heerlijk mooi moment!!!!

Wij zijn trouwens echt erg, hebben vandaag de babycake-maker ÉN de mini-donut maker gekocht :D
    Dat wordt bakken de komende tijd!!

Zo, ik ga even plat...tot laterzzzz

4. Behappy

Behappy Niet meer actief

@niesje wat fijn voor je meis !!
    nou dan kan je ook wel wat voor mij bakken hihi !!

@vriendlief heeft hier ontzettende laat van zn rug echt zielig
    om te zien haha net een opa.
    vorig jaar had ie dat ook al , hij maakt zoch denk ik
    druk.
    maar het komt vast wel goed allemaal
    ..
    over 5 weekjes de kleine weer zien :)
    en ik zei tege hem dat we misschien volgende week bij de vk het hartje mogen horen weer
    ben benieuwd.

@thea hmm dat klinkt
    lekker !!
    als toetje staat hier saroma
    vanielle inde koelkast hmmmm

5. LauraS1983

LauraS1983 Actief lid

24 dec 2008
    269
    5
    18
    apothekersassistente
    hoi allemaal!

nou kan eindelijk ff reageren... de echo was helemaal goed!:D
    prachtig hartje gezien en ons frummeltje hopte al wat heen en weer...

helaas (not:p) was hij net te klein om de juiste termijn te bepalen en moet ik volgende week weer voor een echo! hihi geen probleem! wist zelf al wel dat ik dik 8 wk zou zijn en tot nu toe klopt dat met hun berekening...

verder bij bekkentherapeut geweest, zij denkt dat mijn stuitje waarschijnlijk scheef staat... ben benieuwd wat ze kan doen! als het helpt vind ik alles best!;)

lekkere lasagne gehad die mn man heeft gemaakt en nu ligt mn zoontje lekker op bed...

6. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey hallo klets dames en heer,

Dames met een goede echo : SUPER!!!!!!!!!!!!!!! :D

Dinh, jaaaaaaaaa die balut heb ik laatst gehoord... oow ik weet dat ik ervan walgde bij de gedachte maar weet al niet meer wat het is :) hihi... fijn zo'n geheugen! iets van kippenballen? oow neej... dat kan niet... hihi..

Ladylola, ik ben terug van een dagje meekijken en het lijkt me wel erg leuk. Het is begeleid zelfstandig wonen, dus bij de 1 moet ik praatje maken, post doornemen etc, en bij de ander helpen met koken, menu's samenstellen, ondersteunen met huishouden. Heel verschillend.

Klachten, ikzelf heb echt niet elke dag klachten van mijn zwangerschap, alleen mijn steeds maar groeiende buik... hihi...
    En idd... na een aantal weken nemen de kwaaltjes wat meer af ( in het algemeen ) zoals ik hier heb gelezen...

Pendelen, wij willen heel graag weten wat het wordt, maar vind het eigenlijk ook wel weer eng om zelf proberen te pendelen met zo'n ring boven mijn buik. Gek he... weet niet waarom... misschien toch maar eens proberen? hihi....

Morgen naar het ZH voor onze echo + gesprek met de gyn. Vind het wel erg spannend. Ben ook wel benieuwd wanneer de bloeddruk etc wordt gemeten, wanneer ik bloed moet prikken en dat soort dingen. Kan ik morgen wel eens navragen.

Dames een fijne avond. Ik ga me wat drinken want ik ben met toch uitgedroogd ( althans zo voel ik mij )

7. Behappy

Behappy Niet meer actief

suc6 morgen ikke spannend !
    lijkt me ook gaaf hoor 2 kindjes maar wel een hele klus hihi.

ik vond dit gedichtje en vond t um
    zo leuk :

Nog niets te zien
    maar wél aanwezig
    Hoe zou je er uitzien?
    Dat houdt ons bezig

Alles moet nog groeien
    je bent nog zo klein
    Zou je een jongen
    of een meisje zijn?

Nog geen besef
    van dag of nacht
    Maar dat geeft niets
    want mama houdt de wacht

Blijf maar lekker veilig binnen
    snel genoeg
    zal het avontuur voor jou
    ook beginnen....!

@laura fijn dat alles goed was meis !!!

8. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Mooi gedichtje be!!
    Echt heel toepasselijk.

Gefeliciteerd iedereen met de mooie echo's!!

9. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Niesje en Laura, fijn dat alles (weer) goed was!!

@Niesje: Cake pop en donut maker, toe maar haha. Hmm donuts... kun je niet een keertje langs komen met verse donuts? :D

10. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    @thea en burningkarma, ik heb jullie ook gepb-et of jullie willen pendelen...kijk maar wanneer het lukt.

thnx alvast

11. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Combinatie test. Wat doen jullie? Ik ben zo in dubio deze keer. :S Was benieuwd wat jullie dachten.

12. Cjb

Cjb Actief lid

26 nov 2011
    209
    0
    0
    9 months op rtl 8! Misschien leuk om te zien voor ons.. Gaat over zwangerschap.. Ik heb uhm nog nooit gezien.. :p

13. Behappy

Behappy Niet meer actief

@burning
    wij doen um niet , tenminste we hebben het niet aangekruist maar ze zei dat de nekplooi er goed uit zag :) dus dat is altid fijn om te horen

14. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben er ook voor gekozen om het niet te doen. Meer ivm de onzekerheid die het met zich meebrengt enzo.....

15. LauraS1983

LauraS1983 Actief lid

24 dec 2008
    269
    5
    18
    apothekersassistente
    combinatietest... tja ze begon erover en bij de 1e deden we het niet omdat we een kindje met dowm gewoon zouden willen houden. Maar nu weet mn man het nog niet zeker dus weet t niet... maar wat mij betreft niet, het is en blijft een kansberekening wat een hoop stress voor niks kan geven en dat wil ik niet...

mooi dat de andere echo's ook goed waren! heerlijk om te kunnen kijken naar zo'n frummeltje!

16. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Wij doen em niet, wil het gewoon niet weten.

17. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    @Combitest. Wij doen hem ook niet, willen het niet weten...

@Eten.. Hier was het pasta met veel groenten. Was samen met een vriendin, want vriendlief zit in de studiebanken op maandagavond..

@Moe.. tja.. gaat lekker hier.. Ik werk een uur minder per dag om maar even te kunnen slapen, maar echt helpen doet het niet. Maar ja..

@MIsselijk; lijkt hier alleen maar erger te worden.. Ik hou nog steeds alles binnen, maar vraag me af en toe af hoe ik het doe..

@Thea en karma. Ik heb jullie een pb gestuurd.

Dames van de mooie echo's gefeliciteerd geniet ervan..

@Behappy.. wat een prachtig gedichtje....

@Koninginnedag.Aanstaande zaterdag komt een neef uit Canada over en hij verblijft bij ons twee weken. Vorig jaar was hij er ook en toen is hier flink gefeest. Nu moet ik het wat rustiger aan doen. Koninginnedag gaan we wel naar Amsterdam, maar ik ga koninginnenacht gewoon thuisblijven en ook konninginnedag vroeg naar huis.. Ik houd het anders echt niet vol.

Ik werk trouwens ook in een beroep waar ik moet uitkijken met agressie, Ik ben ambtenaar bij Sociale Zaken. Ik beoordeel of mensen hun geld krijgen. kan dus soms best agressie opwekken. Ik neem nu zeker geen risico's en bescherm mezelf wel.. De meeste agressie die wij zien is verbaal. Ik heb zelf nog nooit anders meegemaakt. Ik merk wel dat er op mijn werk veel stress is. Maar ik laat me daar nu totaal niet door beinvloeden.. Ze zoeken het maar even uit...

Zo.. nu even bankhangen...en wachten tot vriendlief thuiskomt..

X Lissa:)

18. Behappy

Behappy Niet meer actief

kan iemand een afspraak voor mij op de lijst zetten ?!
    helemaal happyy

31 mei - geslachtsbepaling echo !! YEAHH
    anders duurt t nog zo lang tot we de kleine weer zien
    heb er nu al zin in !

19. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Welkom voor de nieuwe mama`s en super dat we weer mooie echo`s erbij hebben!
    @testen, wij doen het niet. Het is een kansberekening en een kindje met Down is hier ook welkom alhoewel we natuurlijk hopen dat het gezond is!
    @Moe! Ik ben ook zo moe.... sowieso al van het minimaal 4x per nacht naar het toilet moeten maar vannacht kon ik tussendoor ook niet in slaap vallen.. Werd helemaal kapot wakker van de wekker met hoofdpijn als extra kadootje...
    @eten, wij hebben stamppot boerenkool gehad! Heerlijk!
    @echo, joehoeoeoeoe.... vrijdag weer!!! Heb er zo`n zin in! Ben zo benieuwd hoe hij/zij er nu uitziet! Ben dan 13 weken dus het zal er heel anders uitzien dan de vorige keer met 9 weken! :)

Lolalo: gefeliciteerd!!!!

20. Behappy

Behappy Niet meer actief

@petrea jaa spannend!!
    misschien zien we dan ook al
    aan de nub hoe of wat
    hihihi

Deel Deze Pagina