Be, paracetamol genomen? Misschien helpt dat iets. Vanacht gedroomd dat ik een echo kreeg en daaruit bleek dat ik een meisje krijg. Ik had eerst sterk het gevoel een jongen, maar later twijfelde ik en nu denk ik dus toch meld haha. Over echo's gesproken. Ik doe mee aan een onderzoek bij de 20 wk echo waarbij ze mijn baarmoeder mond opmeten (vaginale echo). Er schijnt namelijk een verband te bestaan tussen de lengte van de bmm en vroeggeboorte. Als blijkt dat de bmm korter is dan .... Dan krijg ik preventief medicatie om dat te voorkomen. Ik hoop dat het onderzoek voldoende gegevens oplevert om vroeggeboorte te voorkomen. Heb ook bericht gehad over de zwangerschapsyoga waar ik me voor opgeheven heb. Door de vakantie beginnen we de 26ste al! De laatste les is dan 20 okt ergens. Ik dacht dat ik vroeg was met opgeven, maar ze beginnen al drie wk eerder vanwege de zomervakantie. Zo mijn dekbed omruilen. Hoop dat er nog een 2- pers is.
Uitgerekende datum: 29 oktober Suus1982: 3e kindje 1 november ilona85: 2e kindje (jongen?) Petrea: 1e kindje (jongen?) 2 november onzewens: 1e kindje, zkh bevalling 3 november Suus83: 1e kindje, zkh bevalling meisje siep81: 2e kindje 4 november Hilli: 2e kindje, zkh bevalling jongen 5 November Maytje: 1e kindje meisje 6 november Jel: 2e kindje (1e overleden), zkh bevalling meisje (gezien met 17 wk) 8 november BurningKarma: 2e Kindje (jongen?) 9 november Behappy: 1e kindje meisje 10 November NathalieD: 2e kindje, zkh bevalling meisje Thea: 3e kindje Beckje: 1e kindje 11 November Dinh: 2e kindje, zkh bevalling (meisje?) Ladylola: 1e kindje meisje 12 november Suus14: 1e kindje (jongen?) 14 November Ikke175: tweeling, zkh bevalling (jongen& meisje?) 15 november snowbird: 1e kindje 16 november Lolalo: 2e kindje jongen 18 November Juliaaa: 1e kindje Patje20: 2e kindje jongen 19 November Isis857: 1e kindje, zkh bevalling jongen 21 November Joyce86: 2e kindje (jongen?) 24 November Niesje123: 3e kindje meisje 25 November Samantha89: 1e kindje jongen 26 November: Cjb: 2e kindje (meisje?) 29 November Lissa 1:e kindje (meisje?) lauras1983: 2e kindje (jongen?) Nora86: 2e kindje jongen 30 November xspookyx: 3e kindje meisje 8 meisjes, 6 jongens Afspraken! 15-06 Lissa, intake afspraak gyn 18-06 jel, 20 weken echo 18-06 onzewens, 20 weken echo 19-06 Thea, 20 weken echo 19-06 ikke175, uitslag bloedonderzoek chromosomen en gesprek klinische arts 19-06 Hilli, 20 weken echo 20-06 BurningKarma, 20 weken echo 20-06 Isis857, controle gyn +echo 20-06 ikke175, 20 weken echo 22-06 Dinh, 20 weken echo 25-06 Suus14, 20 weken echo 25-06 Ilona85, 20 weken echo 25-06 Suus83, 20 weken echo 26-06 Daydreamy, 20 weken echo 26-06 jel, controle + echo 27-06 Joyce86, 20 weken echo 27-06 Ladylola, 20 weken echo 28-06 Behappy, 20 weken echo 29-06 Patje20, 20wk echo 28-06 Beckje, 20 weken echo 03-07 Isis857, 20 weken echo 04-07 Samantha89, 20 weken echo 04-07 Lolalo, 20 weken echo 05-07 snowbird, 20 weken echo 09-07 Cjb, 20 weken echo 09-07 Nora86, 20 weken echo 10-07 Niesje123, 20 weken echo 11-07 Juliaaa, 20 weken echo 04-08 BurningKarma, pretecho (26 weken) 07-08 Patje20, pretecho Dr. Papa 22-08 Thea, 3D echo Even wat afspraken verwijderd. En ik tel nu ineens 8 meisjes in plaats van 9, klopt dat? In ieder geval is het tot nu toe een aardig roze maand!
@ julia, jij bent lekker vroeg erbij met de yoga! Ik moet me nog opgeven.... Maar hoor zoveel verhalen dat t nie echt een aanvulling is voor jezelf, maw zonde! Maar ja t is mn eerste zwangerschap, ik ga denk ik gym doen. Ben nie zon yoga type... Maar cool dat t gaat beginnen!
Oh ja de lijst en de vraag die iemand daarover had (vermoedens van geslacht eraf) misschien kunnen we het vermoeden in een ander kleurtje zetten. Bijvoorbeeld groen. Dan is het makkelijker tellen hoeveel mensen het weten.
@suus, ja heb van vriendinnen hele goede verhalen gehoord en dat ze er heel veel aan gehad hebben. Dus daarom toch maar besloten het te doen.
@ julia miss dat de yoga idd beter is! Vriendin v mij was naar gym geweest en vond het niet echt wat... Maar ach ik ga wel, wil toch ff kijken wat t allemaal is enzo
He Be balen dat je er niet door hebt kunnen slapen zeg, is het nu beter?? Nathalie de lijst veel beter zo! En tegen de tijd dat de rest het ook weet kunnen ze het zelf weghalen, of invullen (niet iedereen wil het delen toch?) Ziet er goed uit. Yoga etc ik twijfel nog heel erg of en wat ik dan ga doen. Eigenlijk wil ik wel de ademhalingstechniek goed onder controle hebben want bij D. ging ik hyperventileren en viel ik telkens uit tijdens persen.. maar weet niet goed welke soort ik dan moet doen... Eens goed voor gaan zitten maar.
Goeiesmorgens, @ zere benen, ik heb vaker kramp in mijn benen. Gisteren wilde ik mijn benen op een krukje leggen en toen schoot me er ineens die kramp in. Ahhh ik schreeuwde het uit en mijn man keek me dom aan. Maar dat doet zo'n zeer. Net alsof er een spier uit elkaar getrokken word. En vaak zie je dan ook echt zo'n rare 'deuk' in je huid van die spier die raar staat. Hebben jullie ook vaker kramp? @ zwangerschapsgymnastiek, doe het niet meer. Heb het bij mijn *dochter ook gedaan, en toen ik net 3 lessen had gehad, overleed ze. Ik denk dat als ik weer op zo'n cursus zit, ik daar weer teveel aan herinnert word. En ik ben al een keer bevallen nu, dus weet hoe alles zo'n beetje in zijn werk gaat, ook hoe ik bekkenbodemspieroefeningen kan doen etc.... Maar volgens mij stoppen die cursussen hier in de regio ook.
@Nathalie, ja mooi zo. Had je dat al zo, heb ik erover heen gekeken. Suf zeg. Mijn vriend maakt zich op voor een weekend oerol op Terschelling. Hij vertrekt zo meteen. Lekker rustig hier dus
@ Lijst, die ziet er goed uit.. Geweldig he dat er nu steeds meer mensen weten wqat ze krijgen... Ik heb erg slecht geslapen.. heb het idee of mijn gevoel me in de steek laat met alles hahahah heerlijk die hormonen.. was er echt vol van overtuigd dat ik een zoon zou krijgen hahahahaha.. Maar ben wel heel blij met mijn meissie.. gewoon 3 meiden straks hoe gaaf is dat Voor dew rest veel op internet aan het kijken en vergelijken qua potty shots.... Maar wie ben ik denk dat meneer Drs Papa veel meer ervaring heeft dan ik met echo's en de eerste keer bijna 8 jaar geleden had hij het ook al goed IK wil shoppen... maar heb met mezelf afgesproken dat ik nu eerst het kamertje ga opknappen hahaha die is van roze naar wit gegaan... maar gelukkig wil ik de baby kamer niet roze al was manlief er niet zo heel blij mee hihihihihihi scheelde hem veel werk Vandaag 16 weken volgens de telling joehoeeeeee wave
@ Julia: ik kon het nog wijzigen @ Spooky: Hier ook shopdrang Het regent hier alleen heel hard.. Maar misschien dat ik zo toch even de stad in ga. Ik ga een omslagdoek halen en bij een winkel die opheffingsverkoop heeft kijken of ze nog wat hebben.
shopdrang hihi hier ook maar heb gister al veel gekocht voor de kleine ..het moet niet te gek worden he haha
Hier gister ook Een setje bij de prenatal. En knipjes van Lief! die ik niet kon laten liggen! En nog wat dingetjes.
aahw ja lief vind ik leuke kleding hebben hier net de kleding kast ff schoon gesopt en een deeltje ingeruimd is nogg wel een beetje leeg hHa maar ach komt vanzelf vol !
We gaan vanmiddag naar Prenatal, dus gaan we misschien ook weer even wat dingen inslaan, en ik koop een vaderdagcadeautje. Moet mijn man zich maar even omdraaien. Maar maandag heb ik meer zekerheid of het echt een meisje is, dus dan durf ik meer meisjesdingen te kopen. Straks zeggen ze maandag toch dat het een jongetje is.
Ik heb natuurlijk al 2 meiden dis mijn huis puilt uit van minimaatkes tot maar 134... In roze en bling ... Maar ik wil zooooooo graag iets voor dit wondertje halen.. Nou ja misschien het weekend.. Dinsdag komt de kamer dus moet er even flink tegen aan dit weekend!! Die ellendige rot brand kwam er tussendoor maar kamertje is nog niet af... Mijn vriend gaat vrolijk verder met het volgende project dus ik ga mezelf naar boven slepen om de kleine stukjes af te maken...