November mama's 2012 deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Thea23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Behappy

Behappy Niet meer actief

jaa precies als je al meerdere meiden hebt dan heb je vaak al een boel kleren !
    ik neem ook wat over van mn broer die heeft 4 dochters :)

2. xspookyx

xspookyx Actief lid

16 mrt 2012
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw 4...... Hahahaha kom ik aan met 3 ;)

Moet wel zeggen dat ondanks dat je veel al heb je toch wel nieuwe spulletjes ook wil kopen hoor ;)

3. Behappy

Behappy Niet meer actief

ja idd dat dacht ik al..

pff ik was wat aan t google en toen kwam ik op een site met hele verdrietige verhalen over babys en zwangerschappen.
    Bah ik moet dat ook niet lezen !!!!

@hier ik voel die kleine nu idd echt .. ik dacht eerst miss zit t tussen me oren maar dat is niet zo haha

4. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Wow 4 dochters, wat geweldig een meiden huis haha.. al is 3 net zo geweldig hoor daar niet van.

Jel ja snap ik, nog heeeel even inhouden dus ;) Spannend!

WAVE voor BE! en voor de andere wavers, en een verlate wave voor mezelf? haha

Ik ga nu vertrekken richting stad, heb er zo'n zin in.. had eigenlijk D. mee willen nemen maar die is bij een klasgenootje gaan spelen onverwachts.. Eerste keer in jaren dat ik helemaal alleen naar de stad moet en ik zie er nog tegen op ook? Spoor niet <- Tot later allemaal weer. *edit* dit staat een beetje raar, heb wel zin in het shoppen zelf maar niet in het alleen naar de stad gaan *edit*

5. Behappy

Behappy Niet meer actief

haha die nora! ik hou van shoppen maar ook niet van alleen gaan hoor haha

6. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Hier lekker ochtend/middag alleen geshopt. Ik vind het heerlijk. Maar ben dr nu wel klaar mee. Had nog naar xenos/Hema en prenatal gewild, maar zit lekker in de bus naar huis.

7. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Even een vraagje voor iedereen die kleertjes haalt. Halen jullie ook nog van de zomercollectie voor volgend jaar, en zo ja welke maat? Of halen jullie alleen newborn met lange mouwen voor as winter.

Ik zag net een leuk setje van babyface, alleen is het broekje zo dun, dat is veel te koud in de winter. Wel jammer. Dus dan maar wachten op nieuwe collectie.

8. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo! Hier alweer weekend! Net de vloer grondig gedweild, werd wel weer eens tijd!

Ik merk elke keer dat ik zo slecht ben in reageren op de rest hier! :(
    Moet er maar eens een 2de scherm bij openen. Ga ik meteen proberen!

Trouwens, ik lag vanochtend in de lounge een topic over geesten is huis, best heftige en enge verhalen. Ik geloof erin maar ben er ook angstig voor.

@Be, rusteloze benen kriebelen idd en je móet ze bewegen dus toch wat anders. Vervelend voor je!

@Lijst, mooi opgeruimd en ik zie dat mijn `jongetje` grijs is gemaakt. Wel overzichtelijk alleen best jammer dat ik de 1ste met een pretecho, geslachtbepaling had moeten zijn en het nu NOG niet weet... :(
    Dinsdagavond 20wkn echo, dan eindelijk.....

@Yoga, gym: Leuk dat je los kan Juliaaaaa. Geniet ervan! :D

@Shoppen, veel plezier!!!! Ik wacht nog ff tot na de 20 wkn echo en ga dan ook los! :p

@Kleertjes, geen verstand van... hoop dat mijn moederinstinct me er doorheen slaat! Of dat ik hier tips kan vinden, haha!

Ik heb gisteren de 20 weken WAVE gedaan!! Niet te geloven... Op de helft... Gaat zo snel maar ook langzaam tegelijkertijd!

Ook een WAVE voor de rest!!

9. Behappy

Behappy Niet meer actief

ik heb alleen new born .. lange mouwen en anders met vestjes ..

10. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Ik.haal niets voor volgend jaar. Mijn neefje is heel klein dus die past nog lang niet in de gemiddelde maat voor zijn leeftijd. Een dochter van een vriendin daarentegen is lang voor haar leeftijd.
    Dat weet je van te voren niet. Dus ik neem het risico ook niet

11. Behappy

Behappy Niet meer actief

ja precies je weer nooit hoe ze groeien..
    hier kan ze lang zijn als papa of klein als
    mama of er net tussen in:) dus ik wacht ook af met volgend jaar zomer

12. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Pff wat een tegenvaller!! Veel voor zomer inderdaad, maar dat haal ik echt nog niet..
    Heb alleen een hoeslakentje gehaald en hydrofiele doekjes. En voor D. een angrybirds t-shirt weet zeker dat hij dalijk gaat stuiteren :p
    Het leuke setje gezien wat ik op FB zag *kleine broer* maar alleen in maat 44, laten we er niet vanuit gaat dat we weer met die maat beginnen.. hoop ik niet iig. Dus volgende keer beter.

13. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb wel shirtjes maar idd lange mouw, en anders doe ik er een lange mouwen romper onder

14. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    ff ego..

Naar de gyn geweest vandaag, liep allemaal vreselijk uit, uiteindelijk ruim 2 uur in het ziekenhuis geweest.
    Ik heb de 20 weken echo op 12 juli. Dus nog een lange tijd geduld....
    Maar ja dan ben ik ook precies 20 weken..

Wel onze uk weer gezien.. Uk is nu 9 cm van kop tot kont.. En mijn placenta ligt achter, dus wellicht ga ik het snel voelen bewegen...

Zal ff twee echo's bijvoegen..

Bijgevoegde bestanden:

15. Behappy

Behappy Niet meer actief

wauw wat een mooie fotos ! vindt ik altijd leuk om te zien hihi

vanavond hebben we stadsfeesten en mn nichtje heeft daar een dans optreden dus uiterraad ff kijken !

16. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    mooi zeg :D jeetje ik zit net te denken... ben zo goed als op de helft! krijg nu toch wel even de kriebels als ik denk: wow over paar weken moet ik alweer bevallen en word alles anders... kan ik t wel...
    allemaal van dat soort dingen... herkent iemand dat?

17. Behappy

Behappy Niet meer actief

ja zeker weten .. de vragen spoken ook door me hoofd.
    Hoe zal het bevallen gaan ? hoe zal
    het zijn als de kleine er is ?

net lag ik op bed en maakte ik ff contact met de kleine ze schopte
    of duwde terug zo leuk !
    en ik zag het ook aan mn buik !! hebben julliedat ook of ben ik gewoon gek ?

en ik voel der altijd laag in mn buik is dat
    normaal of moet je de baby op
    dit termijn al hoger voelenn in de buik ?

18. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    nee hoor ;) dat heb ik ook !
    hij/zij ligt als ik lig altijd boven, als ik rechtopsta of zit, dan zit hij/zij meestal beneden. bijna altijd links trouwens :D maar de plek maakt niets uit ;)
    zie het ook soms helemaal bewegen! heeel erg gaaf :D

19. Jel

Jel Niet meer actief

@ Lissa, mooie foto's. :)

Keb vandaag een leuk pakje gekocht bij de Prenatal van Nijntje. En als cadeautje voor vaderdag een rompertje, voor de baby uiteraard, maar daar staat op: Papa ik vin jou liev. Hoop dat hij het leuk vind. Wat moet je anders geven....

Het is net alsof ik ineens wat last krijg van mijn bekken. is dit ook voor iemand herkenbaar? Heb dat bij de vorige zw.schap helemaal niet gehad.

20. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    bekken is mijn inderdaad ook bekend... helaas al een hele tijd last van. moet eigk naar de fysio, maarja... moet ik weer eerder van mijn werk weg :')

Deel Deze Pagina