@ hier wel frequent sex hoor, ik heb er echt wel zin in.... Soms wel te moe, dat is nu met verhuizen meer t geval.... Heb ook geen rare ideeen erbij dat t slecht voor de baby zou zijn
Bij de vorige zw.schap was mijn libido enorm gestegen en had ik er vaak zin in. Deze zw.schap is de behoefte minder geworden en is het 2x per week of zo. Oeh, ga zo slapen, morgenvroeg is het zover.... Spannend!
Succes bij de echo!! Ik heb er 2 diensten opzitten, nog 3 te gaan. Wel hele pittige diensten. Vanavond tot 21.30, morgen 8.30 beginnen, di 7.00 en woe 6.00 Was super druk vanavond en kan daardoor vaak niet lekker slapen. Wordt pittig morgen. Verder, oh ja seks. Ik heb er psychisch nogal moeite mee. Ik moet mezelf er echt toe zetten en het gevoel erna is niet prettig. Maar voor mijn vriend doe ik het wel ongeveer eens per week. Hem help ik nog wel met wat handwerk. Ben wel in therapie geweest, maar daardoor werd ik alleen maar meer gespannen. Daar maar mee gestopt. Toen ik aan de pil was ging het wel beter op een of andere manier. Cursus. Ben benieuwd, ik vind het wel meevallen qua kosten. En hopelijk kan ik eet veel van leren. Mijn vriendinnen hebben er veel aan gehad.
Sex. Tja mijn libido is altijd hoog. De 1e 3 maanden wilde ik bijna niet. Nu wil ik heel vaak, maar VL wil niet. Denk dat we het gemiddelde omlaag trekken, maar echt sex momenteel 1x per 3 weken ofzo. Af en toe vind ik dat wel heel lastig. Ik mis het soms echt.. Henny
@sex hier denk ik om de dag ongeveer, maar nu heb ik echt sons savond heel veel pijn en is t wat minder. Succes morgen met de echo's! Juliaaa pppffffffff pittig hoor, veel succes!
@ sex....ehm...niet.....heb er gewoon ech geen zin in....en vind het ook raar...kan mezelf er niet toe zetten. Manlief vindt het gelukkig goed....mist het wel maar snapt het gelukkig wel. @ echo...ikke mag morgen weer...best spannend hoor die 20 wk echo
Mensen met echos suces vandaag! Sex; heb nu meer zin dan de eerst drie maanden. Ik merk echt dat ik nu vel vaker zelf aan de bel trek zeg maar. Hier; gisteren ruzie gehad met mn zusje en het zit me erg dwars. Pfff, hopelijk komt dat goed en de 20 weken echo woensdag ben ik ook zenuwachtig voor. Eerst ff een dagje werken en dan weer lekker vrij.
thnx bk....pfff moet ook wel zeggen dat ik het errug spannend vind. 13.15 uur mogen we....moet er maar van uit gaan dat alles goed is maar elke controle en echo is toch weer spannend, al is deze wel heel erg..... De kriebels gieren me door het lichaam. Zo maar eens proberen de knop om te zetten en ff wat aan de rapporten voor school doen. (moeten vrijdag de deur uit) dan is manlief ook zo weer thuis en kunnen we zo richting het echocentrum voor de echo!
Zo, het duurt allemaal wel lang. Normaliter moeten wij twee weken wachten voor een echo, nu dus drie. En dit is dan de laatste week wachten en vrijdag mogen we weer. Dan hebben we de twintig weken echo.
Olla! Nederland sja was te verwachten hé BK balen van de ruzie, heb toevallig gister ook gekkigheid met mn broer gehad.. hormonen? Kweetniet maar iig was ik goed pissed. Ademhalingstechnieken denk dat je via google ook wel een end komt. Al heeft de vk het nu toch echt meerdere malen over die gekke yoga gehad ik denk echt niet dat dat iets voor mij is. Ladylola veel plezier nog en tot Zaterdag. Sex hier ook erg weinig. Te moe geen puf etc etc? Jel succes met de echo vandaag! Druk weekend gehad hier dus ben weer gesloopt natuurlijk.. wel met vrienden over vakantie gesproken.. turkije/griekenland we gaan eens kijken of dat wat word nog zou wel heel gaaf zijn.
Wow ik zie dat sommige alwee over de 20 weken heen zijn :O gaat toch snel he! Succes met de echo's vandaag! En wat een rotweer zeg...... Ben blij als we over twee weken in Italie zitten.
Ja de tijd vliegt echt voorbij.....moet ook nog maar zo efkes werken...nog 3 weken, dan 6 weken vakantie en als alles goed blijft gaan met mijn bekken zoals nu (is de pijn enzo te houden iig) dan nog 5 weekjes en dan begint verlof.....Te bizar voor woorden gewoon. @ noodweer, tis hier nu gelukkig weer droog. Ga zo de lampen weer uit doen...was gewoon pikkedonker hier.
Hallo allemaal, Ik wilde mezelf ook graag even voorstellen. Ik ben 34 jaar en mama van Aylin van bijna 10 maanden. Nogal onverwacht zijn wij nu opnieuw zwanger en ben ik 25 november uitgerekend. Ik zal proberen om mee te lezen en natuurlijk ook te reageren!
Ik was hier nog niet geweest, wel in de buik topic van november. Maar wat leuk zeg ik ben 2 november uitgerekend en we hebben morgen onze 20 week echo, kunnen we onze zoon weer bewonderen
Goeiemorgen iedereen en welkom merry & pricil dames met echo's vandaag, succes & geniet van jullie wondertjes!! EK, pfffff..... zonder woorden! Sex, heb wel weer meer zin dan de eerste 3 maanden, maar als 't puntje bij paaltje komt 't is wat Nora ook al zegt: te moe, geen puf, pijntje hier & daar ... ach ja @hier, moet vanmiddag weer naar de vk De vorige keer reageerde zo fel omdat ik een verwijzing voor de gyn heb gekregen en wilde ze zelf een afspraak maken bij een gyn van haar keuze Nou ik heb niks gehoord en vriendlief is behoorlijk pissed! Denk dat vanmiddag de laatste keer is dat we gaan
@niesje suc6 meis !! en als t jullie niet zint gaan jullie toch naar een andere ? @hier pfff ik ben behang aan t eraf scheuren voor de babykamer .. pff wat een *** klus is dat ! vooral achter de kachel grrrr
Be, behang eerst goed natmaken met een zeepsopje en dankje, komt wel goed hoor, we gaan zo ie zo naar de gyn, k wilde het alleen graag netjes afsluiten .. aan mij zal 't niet liggen