Jel en onzewens fijn dat alles helemaal goed is!! Gefeliciteed! Onze wens jij bent denk ik bijna de enige die niet wil weten wat t word.
Dat denk ik ook. maar daar hebben we heel bewust voor gekizen. We zijn wel super blij dat alles goed is.
dames, kom later weer wat meer meekletsen..morgen of woensdag hopelijk..vandaa weer zo druk! maar onze kleine dondersteen wel een paar x gevoeld vandaag, zo leuk!!
wauw wat gaat t snel! Jel gefeli! een meid! onzewens ook gefeli met de goede echo! @moeheid, hier vreselijk, vandaag vooral, merk dat ik steeds slechter begin te slapen door die pijn. Ga het toch aan de gyn voorleggen de 28ste. @nieuwe, welkom!! @voelen, hier ook steeds vaker, super gevoel is dat!
jel en onzewens. Gefeliciteerd met jullie mooie echo's Nieuwe meiden welkom.. Ik ben er voor nu uit met mijn chef. Ik ga halve dagen draaien en proberen in de middag thuis te werken. Ik kan niet alles thuis doen, maar ik zal zien hoever ik kom. Zo kan ik in elk geval even slapen in de middag en hopen dat ik het zo vol ga houden.. Zo niet.. dan ga ik misschien om en om werken en 2 hele dagen thuiswerken.. ipv voor mij alle middagen.. We zullen het zien.. X Henny
Jel en onzewens wat een geweldig nieuws dat alles goed is!! Fliertje helemaal super! Echt onwijs leuk! Hoe voel je je? Nieuwe mensen, gezellig! Hier is de seks op het moment ook niet denderent. Maar libido van vl is ook niet erg hoog dus genieten we op andere manieren van elkaar. Knuffelen, lekker tegen elkaar aan liggen, samen hartje zoeken Het is ook een beetje aangekomen dat we een zoon krijgen! Bedankt nog voor de felicitaties! Ik ben echt onwijs blij met een zoon maar ook echt even wennen.. Komt denk ik ook omdat we een dochter hebben.. Hoe ga ik straks met een jongetje om? Zo spannend kan nu al niet meer wachten Hier vanavond ook even op de bank en vroeg op bed. Morgen weer de hele dag werken. Fijne avond allemaal dames!
@ fliertje; gefeliciteerd! @ onzewens en jel; fijn dat alles goed was! Pff ben zo zenuwachtig voor woensdag! Gelukkig mogen we al om 9.10!
Hee burningkarma! Ik zag op fb dat de de kleine meid het over een broertje heeft.. Denkt ze dat? Want krijg het er bij mijn kleine meid niet helemaal in Ze riep de hele tijd al dat mama een zusje in de buik had.. Dus wij nu proberen uit te leggen dat ze een broertje krijgt. Een broertje is ook een baby toch mama zei ze.. De schat.. Dus wij zo goed mogelijk uitleggen dat er gewoon nog een baby komt Haha maar ze had het vandaag alweer over een zusje dus dringt nog niet helemaal door
@Cjb: Haha, C. denkt dat in haar buik haar broertje zit en in mijn buik haar zusje. of ze heeft het niet goed begrepen toen ze dachten van de miskraam en denkt nu dat er 2 zijn, of ze dekt zichzelf gewoon in. Schattig toch, die kids van ons?
Jel en Onzewens, gefeliciteerd met de goede 20-weken echo's! Fliertje, wat ontzettend fijn voor je! Gefeliciteerd!! Nieuwe mama`s, welkom!! Morgen om 20u mag ik dan eindelijk weer voor een echo. Ben best nerveus maar alles voelde al die tijd goed dus het is ook goed. Ugh. En morgen weten we het geslacht! We gaan na de echo nog ff langs smoeder dus ik laat jullie woensdag weten hoe het gegaan is! Fijne avond en trusten!
vriendlief heeft net voor de 1x een schopje gevoelt !! eerst stopte ze steeds als hij ging voelen maar nu heeft ie haar gevoelt helemaal trots natuurlijk! zegt ie tegen zn moeder : ik kreeg net een schop van mijn dochter !!