@jel en onzewens: wat fijn dat jullie ook allebei een goede echo hebben gehad!!! gefeliciteerd hoor! Heerlijk is dat toch @fliertje: YES!!! Wat goed zeg!!! Kei leuk, gefeliciteerd!!! @all: niet veel te melden, wel alles gelezen, nu snel slapen, morgen echo deel 2!!!
@Be: leuk joh!! @Nora: Ik ook. Ze deed het ook helemaal zelf. Ze spot dat ding en gaat er helemaal voor liggen haha. @Zelf: Wow, baby is echt al heel de avond dat ik aan tafel zit aan het schoppen. Eigenlijk heeft de dag al zo'n beetje! Pfff, nog 2 nachtjes slapen en dan echo! vind het zo spannend!
@Bk spannend !! maar komt vast wel goed. morgen ochtend richting t ziekenhuis voor een GTT test .. heb ik in februarie nog gehad maar moet van de vk nog een keer. Jakkie ! dan mag ik weer die smerige glucose opdrinken
Petrea.. have fun vanavond... Be succes met je glucose.. Voor de rest een hele fijne (droge) dag toegewenst.. X henny
Thanks dames!!! En wat leuk ook om jullie veranderingen te zien al schopjes gevoeld mooie echo's wauwieee super leuk!!! Ik ben eind februari uitgerekend hihih dus geen novembermama meer maar een februari mama ... En voel me goed!! Gisteren was ik erg misselijk vandaar dat ik een testje waagde terwijl ik dacht dat het nog echt niet zo zou zijn maar dus toch!
@be, wat leuk meis! zo leuk voor je vriend om de schopjes te voelen! hier nog niet gelukt..nog even geduld hebben denk ik. En succes met de GTT-test natuurlijk! @petrea, veel plezier vanavond! @bk, spannend he..nog 1 nachtjeslapen! @hier, hopelijk de komende 2 dagen wat rustiger en meer thuis werken Gisteren tijdens het tennissen ook alweer harde buiken..en vorige week ook al tijdens het werk. Morgen toch maar even overleggen met de gyn. De trainer adviseerde me eigenlijk om niet meer te trainen Wel balen..mja als dat beter is.. Die harde buiken zijn ook niet fijn. Verder morgen nog een controle met echo en dan nog 2 weekjes wachten tot de 20-weken echo. Ben wel blij dat ik morgen onze mini nog even kan zien..toch weer spannend! Fijne dag allemaal!
Een goedemorgen! @ dames met een echo vandaag: have fun. @ Behappy, wat gaaf dat je vriend voor het eerst de baby heeft gevoeld. Gisteravond in bed was onze baby ook heel actief en ik heb het idee dat ik het zelf nu wel van de buitenkant gevoeld heb. Hij alleen niet. Als het 'moet' dan doet ze het (nog) niet, haha... Succes met die gtt test. Lekker smerig dat drankje. @ Fliertje, echt super voor je. @ Isis, wat vervelend van die harde buiken. Maar sporten is toch altijd goed? @ hier, een wave voor mij, 20 weken, oftewel 4,5 maand zwanger, oftewel, op de helft. Jippieeeeeeeeeeeeee! Vanmiddag word onze nieuwe bank gebracht. Ben erg benieuwd.
@Jel; leuk! Hopelijk komt ie snel! @Isis; Inderdaad. pffff. Zenuwen. Gelukkig mag ik heel vroeg! @Fliertje; Aah ik ben jarig in feb hihi. Toen had ik mijn posi test van deze beeb en van C.
yeahhh wave voor jel ! @pff ik word altijd een beetje naar van die glucosse .. nu wachten tot kwart voor 12 dan nog keertje prikken eb thuis lekker eten ! ons ziekenhuis is tegenover de stad dus ben nog ff gauw prenatal ingelopen heb een leuke speen gekocht voor de kleine .. met "papa is the best" erop .. niet echt orgineel maarja vriendlief wilde die graag
Van Bonprix? Daar heb ik nu ook het 1 en ander aan broeken weg. Je kunt toch wel merken dat de kwaliteit niet je van het is, vind ik... De broeken worden snel vaal door het wassen en er komen allemaal pluisjes op de zwarte positiebroeken. (ook helemaal stretch). Verder heb ik lange benen, ben 1.80, en heb best wel hoog water maarja heb geen keus, de broeken moeten daar wel gekocht worden, de broeken bij wehkamp en overal volgens mij, gaan 'maar' tot maat 48 helaas.
48 of 50 inderdaad. Vind het echt zo stom! Je kan natuurlijk ook gewoon een broek 1 maat groter kopen, dat werkte bij mij in het begin ook. Of positie leggings bij miss etam, die zijn ook fijn.
goedemorgen! Wat n drukte hier alweer... @be leuk dat je vriend de kleine heeft gevoeld! Hier vl ook. Echt wel gaaf. Ze trappelt ook steeds meer!
Be wat leuk dat ie em heeft gevoeld. Hier nog steeds niet.... ik wacht nog op echt duidelijke trappen. succes met de echo's vandaag!
Uitgerekende datum: 29 oktober Suus1982: 3e kindje 1 november ilona85: 2e kindje (jongen?) Petrea: 1e kindje (jongen?) 2 november onzewens: 1e kindje, zkh bevalling 3 november Suus83: 1e kindje, zkh bevalling meisje siep81: 2e kindje 4 november Hilli: 2e kindje, zkh bevalling jongen 5 November Maytje: 1e kindje meisje 6 november Jel: 2e kindje (1e overleden), zkh bevalling meisje 8 november BurningKarma: 2e Kindje (jongen?) 9 november Behappy: 1e kindje meisje 10 November NathalieD: 2e kindje, zkh bevalling meisje Thea: 3e kindje Beckje: 1e kindje 11 November Dinh: 2e kindje, zkh bevalling (meisje?) Ladylola: 1e kindje meisje 12 november Suus14: 1e kindje (jongen?) 14 November Ikke175: tweeling, zkh bevalling (jongen& meisje?) 15 november snowbird: 1e kindje 16 november Lolalo: 2e kindje jongen 18 November Juliaaa: 1e kindje Patje20: 2e kindje jongen 19 November Isis857: 1e kindje, zkh bevalling jongen 21 November Joyce86: 2e kindje (jongen?) 24 November Niesje123: 3e kindje meisje 25 November Samantha89: 1e kindje jongen 26 November: Cjb: 2e kindje jongen 29 November Lissa 1:e kindje (meisje?) lauras1983: 2e kindje (jongen?) Nora86: 2e kindje jongen 30 November xspookyx: 3e kindje meisje 8 meisjes, 7 jongens Afspraken! 19-06 Thea, 20 weken echo 19-06 ikke175, uitslag bloedonderzoek chromosomen en gesprek klinische arts 19-06 Hilli, 20 weken echo 20-06 BurningKarma, 20 weken echo 20-06 Isis857, controle gyn +echo 20-06 ikke175, 20 weken echo 22-06 Dinh, 20 weken echo 25-06 Suus14, 20 weken echo 25-06 Ilona85, 20 weken echo 25-06 Suus83, 20 weken echo 26-06 Daydreamy, 20 weken echo 26-06 jel, controle + echo 27-06 Joyce86, 20 weken echo 27-06 Ladylola, 20 weken echo 28-06 Behappy, 20 weken echo 29-06 Patje20, 20wk echo 28-06 Beckje, 20 weken echo 03-07 Isis857, 20 weken echo 04-07 Samantha89, 20 weken echo 04-07 Lolalo, 20 weken echo 05-07 snowbird, 20 weken echo 09-07 Cjb, 20 weken echo 09-07 Nora86, 20 weken echo 10-07 Niesje123, 20 weken echo 11-07 Juliaaa, 20 weken echo 04-08 BurningKarma, pretecho (26 weken) 07-08 Patje20, pretecho Dr. Papa 22-08 Thea, 3D echo
woow zoveel echos ! hoe is t gegaan meiden ? ik heb net een tukkie gedaan voelde me vandaag een beete beroerd denk door die vieze glucosse dat is op mn buik gaan spelen
Ben ook benieuwd hoe het gegaan is met de echo dames en 1 gesprek. @ be, smerig he? Mijn maag draaide zich ook zowat om toen het in mijn maag kwam. En uitkotsen is dan niet de bedoeling he? Anders kun je de test weer opnieuw doen.