@jel ja echt smerig.. heb het in februarie ook moeten doen jakkie nu hopelijk ff niet meer !! weet jij eigenlijk waarvoor t is ? ik heb dat helemaal niet gevraagt ofzo
Hey dames, Ik ben er weer van weggeweest! Gister druk dagje gehad en vandaag ook weer... Gister vriendinnetje verrast want ze was jarig. En het was net uit met haar vriend na 7,5 jaar... ze wilde geen verjaardag vieren dus heb ik en een andere vriendin haar de hele dag in het zonnetje gezet. Ze vond het kei leuk! Vandaag uitslag te horen gekregen van mijn bloed. Alle chromosomen zijn in orde dus waarschijnlijk ook van de ukkies Wel hebben we 2-3% kans dat de kids een grote hartafwijking hebben, maar dat is zo minimaal, dat we er alle vertrouwen in hebben dat het goed zit... Morgen zullen we het weten... dan zijn we 19 weekjes onderweg ( wave ) hihi...en krijgen we de 20 weken echo. Duurt ongeveer 40 - 60 minuten Hopelijk kunnen ze dan ook zien wat het worden... spannend! Fliertje, jaaaaaa ik ken je nog wel. Wat een super goed nieuws zeg! Van harte gefeliciteerd!!!! Helemaal super. Gelukkig voel je je goed. Hopelijk gaat het deze keer helemaal goed komen Jel, woooooooooow gaaf een meisje!!! Leuk zeg! En fijn dat het springen heeft geholpen... haha.. sex, bijna niet! heb ontzettende buikkrampen daarna die ik de dag daarna nog voel. Dus beetje huiverig.... vriendlief heeft zoiets.. als je er zoveel last van hebt..dat wil ik niet dus laat maar... hihi... Verder nog iets gemist? Heb het heeeeeeeeeeeel vlug doorgekeken... Dames die een goede echo hebben gehad gister / vandaag.. super! Dames die morgen net als mij de 20 weken echo hebben... succes en veel plezier
@ Behappy, normaal krijgt toch niet iedereen standaard dat? Alleen als je wat meer kans hebt op zw.diabetes, dacht ik. Dus dat zullen je bij je getest hebben, hoeveel je waardes stegen na het drinken van dat drankje. @ Ikke, wat lief dat jij en een andere vriendin je vriendin in het zonnetje gezet hebt. Fijn dat de uitslag goed was. Hopelijk is ook alles met de hartjes in orde. Waarom kregen jullie daar een onderzoek naar als ik vragen mag? Hoe waren eigenlijk de echo's van vandaag van Hilli en Thea?
hey meiden sorry dat ik laatste tijd wat afwezig ben geweest maar heb best grote angst gehad voor mn 20 weken echo en druk in de weer geweest met mn moeder enz enz. Maar vandaag de 20 weken echo gehad en alles was gelukkig helemaal goed! en we verwachten een meisje
Uitgerekende datum: 29 oktober Suus1982: 3e kindje 1 november ilona85: 2e kindje (jongen?) Petrea: 1e kindje (jongen?) 2 november onzewens: 1e kindje, zkh bevalling 3 november Suus83: 1e kindje, zkh bevalling meisje siep81: 2e kindje 4 november Hilli: 2e kindje, zkh bevalling jongen 5 November Maytje: 1e kindje meisje 6 november Jel: 2e kindje (1e overleden), zkh bevalling meisje 8 november BurningKarma: 2e Kindje (jongen?) 9 november Behappy: 1e kindje meisje 10 November NathalieD: 2e kindje, zkh bevalling meisje Thea: 3e kindje meisje Beckje: 1e kindje 11 November Dinh: 2e kindje, zkh bevalling (meisje?) Ladylola: 1e kindje meisje 12 november Suus14: 1e kindje (jongen?) 14 November Ikke175: tweeling, zkh bevalling (jongen& meisje?) 15 november snowbird: 1e kindje 16 november Lolalo: 2e kindje jongen 18 November Juliaaa: 1e kindje Patje20: 2e kindje jongen 19 November Isis857: 1e kindje, zkh bevalling jongen 21 November Joyce86: 2e kindje (jongen?) 24 November Niesje123: 3e kindje meisje 25 November Samantha89: 1e kindje jongen 26 November: Cjb: 2e kindje jongen 29 November Lissa 1:e kindje (meisje?) lauras1983: 2e kindje (jongen?) Nora86: 2e kindje jongen 30 November xspookyx: 3e kindje meisje 9 meisjes, 7 jongens Afspraken! 19-06 Thea, 20 weken echo 19-06 ikke175, uitslag bloedonderzoek chromosomen en gesprek klinische arts 19-06 Hilli, 20 weken echo 20-06 BurningKarma, 20 weken echo 20-06 Isis857, controle gyn +echo 20-06 ikke175, 20 weken echo 22-06 Dinh, 20 weken echo 25-06 Suus14, 20 weken echo 25-06 Ilona85, 20 weken echo 25-06 Suus83, 20 weken echo 26-06 Daydreamy, 20 weken echo 26-06 jel, controle + echo 27-06 Joyce86, 20 weken echo 27-06 Ladylola, 20 weken echo 28-06 Behappy, 20 weken echo 29-06 Patje20, 20wk echo 28-06 Beckje, 20 weken echo 03-07 Isis857, 20 weken echo 04-07 Samantha89, 20 weken echo 04-07 Lolalo, 20 weken echo 05-07 snowbird, 20 weken echo 09-07 Cjb, 20 weken echo 09-07 Nora86, 20 weken echo 10-07 Niesje123, 20 weken echo 11-07 Juliaaa, 20 weken echo 04-08 BurningKarma, pretecho (26 weken) 07-08 Patje20, pretecho Dr. Papa 22-08 Thea, 3D echo
@Jel ja daarom, maar de vk heeft mij niets verteld ofzo over een verhoogde kans of iets of waarom ze het wilde testen. naja testen kan geen kwaad toch hoor het vanzelf wel. @thea gefeliciteerd !! lekker roze shoppen
@thea gefeliciteerd! @hier, voel de hele avond de kleine al schoppen en bewegen, wat een heerlijk gevoel!
gefeliciteerd met de mooie uitslagen en thea met je meisje natuurlijk.. Hier nog eentje gefrustreerd met zwangerschapsbroeken bezig.. pfff waarom heeft miss etam de deminbroek eruit gehaald, nergens te krijgen (ja tot maat 42 wat ik niet pas).. Ik wil er nog eentje in maat 46.. Heb er nu maar eentje en dat is natuurlijk niet genoeg.... grrrrrr
Thea gefeliciteerd!!! Leuk een meisje en las het idd ook op fb.. had al een berichtje achter gelaten. Nu idd lekker shoppen! Jel, tuurlijk mag je dat vragen. Mijn vriend heeft een hartafwijking.. zo ook zijn vader maar dan een andere afwijking. Zijn moeder heeft ook het 1 en ander aan de kleppen...dus vandaar die extra controle. Gelukkig dat ze het zo goed kunnen onderzoeken maar vind het wel extra spannend...
Dames, even nieuwsgierig.. wie van jullie heeft een draagdoek of gaat er 1 gebruiken? Ik zit eraan te denken een Hoppediz te kopen, schijnt ook handig te zijn met borstvoeding?
Ikke, oke, vandaar.... Nou maar hopen dat de babytjes de hartafwijking niet ook zullen krijgen. Maar die kans was al niet heel groot he las ik. Is dat een ernstige afwijking dan, wat je vriend heeft? @ Isis, heb me nog nooit in draagdoeken verdiept, maar misschien ga ik dan eens doen en kijken of het iets voor mij is.
Thea fijn dat alles goed is! En gefeliciteerd met je meisje! Isis ik wil ook een draagdoek, maar zie door de bomen het bos ni meer. Ik wil in iede geval een geweven draagdoek, maar ik weet t echt nietmeer.....
@joyce, lastig hè! Ik heb me vanavond een beetje ingelezen.. Ik wil ook graag een geweven doek en las dat de Hoppediz goed te gebruiken is door beginners en ook niet zo duur is.. Ook veel goede ervaringen over gelezen..Vandaar dat ik dus erover nadenk om voor de Hoppediz te gaan. Jij al een paar favorieten op het oog?
JOEHOE!! ZE is gezond verklaard! Alles erop en eraan en ik was helemaal flabbergasted toen hij zei: heel duidelijk, het is een meisje! Ook als ik dit schrijf is het onwerkelijk, ik was overtuigd van een jongetje. Ik moet wel terugkomen met 28wkn omdat hij zag dat de placenta aan de zijkant zit en nu nog vrij dicht bij mijn baarmoedermond en hij wil checken of de placenta dan is verschoven me het uitrekken van mijn baarmoeder zodat ze er wel uit kan straks. Niks om me zorgen te maken staat ook in de brief. `Maken we meteen even wat mooie 3D foto`s` zei hij dus da`s niet verkeerd! Ik ga slapen en dromen over mijn meisje! Wil iemand voor mij de lijst aanpassen, ik kan dat echt niet.... Thanks en tot morgen!
GEFELICITEERD nog een mejsje erbij ! hadden wij ook was ervan overtuigd dat het een jongetje zou zijn maar toch ook echt een meisje !! Lekker shoppen hihi , en fijn dat alles goed is !!
Thea en petrea gefeliciteerd! Isis en ikke (dacht ik) succes bij de echo. Hier over 1 1/2 uur de 20 weken echo brrr!!
@isis ik heb ook gekeken naar de hoppediz en nog 1 andere, weet ff de naam niet maar die was boven de 100 euro dus dat vond ioc wel erg veel. Ii denk dat ik ek gewoon moet bestellen, anders blijf ik kijken en zoeken Petrea! Gefeliciteerd en super dat alles goed is! Bk jij zometeen ook succes! En genieten! Ik kon uitslapen vanmorgen....... totdat mijn vriend besloot om 6! Keer te snoozen...... aaaagggghhhhrrr wat heb ik daar een hekel aan...... en hij slaapt elke keer tussen de snooz in, ik ben klaar wakker. Lekker ochtendhumeurtje nu dus
Jel hartkwaal van mijn vriend is niet ernstig maar kan wel verergeren...tot nu toe niks aan de hand maar moet wel elk jaar op controle.. bk thanx! jij ook heel veel succes.wij rijden zo aan.moeten om half 10 daar zijn.vindt t kei spannend!!! petrea gefeliciteerd met ju meisje!!!!super leuk. snooze...pff succes!is niks als dat ding blijft gaan.gelukkig hier geen last van ow ja...ik mag waven!!!!!hihi