Hoi! Een wave voor een aantal dames. Ik kan nooit onthouden welke rhesusfactor ik heb. In ieder geval positief. En ik dacht 0, maar weet het niet zeker.... Staat wel ergens in mijn dossier. Hebben jullie ook zo'n last van de warmte? Tis zo benauwd... en vanavond noodweer he?
jaa noodweer heb ik ook gehoord op buienradar staat rond en uur of 11 over heel Nl ! fikse onweer en hagel @hier mijn moeder is vadaag jarig , morgen maar even langs.. tis toch een rare situate en dat merk je vooral met deze dagen.
@juliaaaa ik ga ervan uit dat je geen winkelwagen hebt gekocht maar een wandelwagen En de uitzetlijst waar kan ik die vinden? Soms staan er ouderwetse dingen op zoals navelbandjes ofzo, dat is niet nodig. Wat ik ok een leuk topic vind hier is........ Uuuhhhm kom ik op terug, ff opzoeken. @be gefeliciteerd met je moeder, kan me oorstellen dat t allemaal anders is.
Nee, de winkelwagentjes staan hier al voor de deur. Hahaha ik heb idd een wandelwagen besteld. Die lijst, ja heb em geknipt en geplakt in word. Zal es zoeken of ik het topic nog terug kan vinden.
@ Be, gefeli met je moeder. Heb ik iets gemist? Waarom is vandaag alles anders dat je er morgen pas terecht kunt?
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/341297-klopt-mijn-uitzetlijst-8.html Hier staat ergens (bericht 74) de lijst die ik gebruikt heb. @Be Gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder! Wat eten jullie vanavond? Ik eet mosselen en en stokbroodje
@juliaaa ik vind hem aardig goed en compleet. Sommige dingen zoals monddoekjes en hydrofieleluiers moet je qua hoeveelheid gewoon even kijken wat je zelf fijn vind, ik heb ze heel veel gebruikt maar sommige gebruiken ze helemaal niet. Onderaan staan ook flanellen luiers, nooit gebuikt hier. Krabwantjes trouwens ook niet. En wikkeldeken/ omslagdoek staat er daar 1 op, die had ik juist weer een stuk of drie. Qua kleding vind ik t aardig veel, maar dat is mee omdat ik ook veel kleding kreeg. Dit is meestal wel vanaf maat 62/68. Maar vere vind ik het wel een goede lijst.
@Jel idd dat bedoelde ik , mijn moeder heeft zelf waarschijnlijk niet eens door dat ze jarig is ! thanks
Zal ff sausje halen voor de mosselen. We hebben wel zo'n whisky cocktail saus uit een flesje maar die vond ik laatst zo smerig! Thnx Joyce voor het kijken. Heb de lijst nu ook naar twee vriendinnen en mijn zusje gestuurd. Denk dat ik dan wel een heel eind kom
Gefeliciteerd Be! Ik las ergens dat er om foto`s gevraagd werd,hier is mijn meisje lekker leunend tegen de placenta..
Hier lekker een mini vakantie gehad op de camping Alles was weer goed bij de VK Vanavond nog ff gewinkeld en paar leuke afgeprijsde kleertjes gekocht voor de kleine zo leuk om te doen he